Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 18 minutami, jskrablin pravi:

Stvar je simpl. Rabiš par kamer, ki berejo registrske. Postaviš na izvoz/uvoz z AC (na začetku in koncu izvoza). Ko nekdo zapelje kontra gor, takoj veš za kak avto se gre - take zadeve je precej enostavno integrirati v avtomatski opozorilni sistem.

ni tok simpl .. sj veš, da pol prekrškarji iščejo detalje v nadzornih kamerah ... ;)

ali je kamera cetificirana, da posname sliko ... ali je to varovanje osebnih podatkov ... ponavad se iščejo napake drugje, kot pri sebi ;)

ko ja nam v prid, da se  dokaže, da nismo krivi, bi vsi gledal kamerce,.. ko se pa z njim ugotavlja naš prekršek, so pa nezakonito postavljeni, kljub temu, da so oznake za kamere :P

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, maus pravi:

ni tok simpl .. sj veš, da pol prekrškarji iščejo detalje v nadzornih kamerah ... ;)

ali je kamera cetificirana, da posname sliko ... ali je to varovanje osebnih podatkov ... ponavad se iščejo napake drugje, kot pri sebi ;)

ko ja nam v prid, da se  dokaže, da nismo krivi, bi vsi gledal kamerce,.. ko se pa z njim ugotavlja naš prekršek, so pa nezakonito postavljeni, kljub temu, da so oznake za kamere :P

 

Grablje na uvoze / izvoze. Ko mu bo gume sezulo bo prav gotovo stekal, da ga je nekje pofiksal. Pa se fizicno preprecijo nadaljevanje in morda komu resijo zivljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, IZTOK pravi:

Grablje na uvoze / izvoze. Ko mu bo gume sezulo bo prav gotovo stekal, da ga je nekje pofiksal. Pa se fizicno preprecijo nadaljevanje in morda komu resijo zivljenje.

o tem smo že govorili, da ni zanesljivo, če ne bi v tujini mel to, pa kot vem je samo nekje v Avstiji .. za drugje pa nisem še slišal.

Na vsak uvoz/izvoz enga policaja 24/365 ur na dan s plačo 2000 € ... in to je to :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Borutt pravi:

Jaz jih vsake toliko lovim. Ti tudi? 

jaz vas obveščam običajno, da jih potem lovite :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ravno včeraj smo se pogovarjali s prijatelji glede starejših voznikov.....

Refleksi...slabi

Vid.... slab

in potem vse ostalo, kar je povezano v kombinaciji z vidom in refleksi.

...in koliko poznam folka, ki ima težave s starši... starimi starši, ki nočejo vrniti vozniške...oz. vztrajajo v vožnji, čeprav je ZELO nevarno za njih in ostale udeležence v prometu. 

...poznam primer, ko od nekoga oče pri 82 letih vsak dan vozi avto zaradi "kondicije"... pa magari gre samo do trgovine po žemljo...al pa obiskat koga.... samo, da je na cesti...in da se vozi, da ne otopi.

Verjamem, da je starejšemu človeku težko se sprijazniti, da je star.....in če ti potem otroci/vnuki/zdravnik reče, da nisi več sposoben za vožnjo....verjamem, da je to hud udarec, ker si misliš, da si za odpis....   Težko je to. Žal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Avstriji je iz nekega razloga nadpovprečno dosti ljudi, ki vozijo kontra po avtocesti. Tam nekje med 350 in 400 na leto. Zdaj so začeli zelo agresivno štrihati uvoze na avtocesto.

image.png.e0e83e6571914fe392b1aac939e11ea7.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, maus pravi:

ni tok simpl .. sj veš, da pol prekrškarji iščejo detalje v nadzornih kamerah ... ;)

ali je kamera cetificirana, da posname sliko ... ali je to varovanje osebnih podatkov ... ponavad se iščejo napake drugje, kot pri sebi ;)

ko ja nam v prid, da se  dokaže, da nismo krivi, bi vsi gledal kamerce,.. ko se pa z njim ugotavlja naš prekršek, so pa nezakonito postavljeni, kljub temu, da so oznake za kamere :P

Seveda je potrebno take sisteme postaviti ustrezno z zakonodajo. Ali zakonodajo ustrezno spremeniti da se omogoči uvedba. Kamere, ki prebirajo tablice niso nič novega. Madžarski vinjetni sistem temelji na njih. Tam ni treba vinjete limat na avto, ker se v nadzornem sistemu zabeleži registracija, kamere jo na uvozu/izvozu odčitajo in to je to. V primeru kake napake v sistemu maš vinjeto v predalu v avtu in jo pokažeš ob morebitni kontroli. Prav tako lahko vinjeto kupiš v do 24h po tem, ko si zapeljal na AC. Pri nas pa jo je treba limat in v kolikor je nimaš je takoj kazen.

Kateri sistem je boljši? Naš valda. Kaj bi pa ubogi ljudje na DARS-u delali če ne vsaj kontrole po AC :wallbash: Aja, za kamione pa lahko imamo po novem čitalce tablic. Očitno zakonodaja ni tak problem.

Si bom kr zdajle dovolil napovedati, kako bo tole šlo. Mediji se zdaj malo 'zgražajo', folk si misli 'ko vas jebe' in se bo seveda še naprej takole obračal na AC. Policija itak nima za burek to niti sankcionirati, kamoli preprečiti. Enkrat, verjetno ne tako daleč od danes pa bo v slabih razmerah (megla, dež, sneg) en kamion vletel v skupinico 'ko vas jebe' voznikov in jih zmlel ko flajšmašina.

Pol bo pa spet veliko joka in zgražanja in forumskega trolanja. Policija bo ziher v svojo obrambo prišla ven s kakimi tabelcami. V Parlamentu bojo na veliko debatirali. Vsi pametnjakoviči skupaj bojo pol sprejeli kup nepovezanih ukrepov, si podelili nagrade in plakete in bo mir. Do naslednje flajšmašine.

Dejstvo je, da če hočeš neko tako vedenje ustrezno omejiti, ga je potrebno dosledno sankcionirat. Ali fizično preprečiti. Ta drugo je boljše, v danem primeru pa praktično nemogoče.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Seveda je potrebno take sisteme postaviti ustrezno z zakonodajo. Ali zakonodajo ustrezno spremeniti da se omogoči uvedba. Kamere, ki prebirajo tablice niso nič novega. Madžarski vinjetni sistem temelji na njih. Tam ni treba vinjete limat na avto, ker se v nadzornem sistemu zabeleži registracija, kamere jo na uvozu/izvozu odčitajo in to je to. V primeru kake napake v sistemu maš vinjeto v predalu v avtu in jo pokažeš ob morebitni kontroli. Prav tako lahko vinjeto kupiš v do 24h po tem, ko si zapeljal na AC. Pri nas pa jo je treba limat in v kolikor je nimaš je takoj kazen.

brez zakonodaje se ne da nič ... če nezakonito DARS kaj postavi gredo glave, črte na Rakitni so tudi nezakonite, ampak, to ni delal DARS :P

Imajo tudi v Avstriji elektronsko vinjeto, pa kokr mi je znano elektronski cestninski sistem prepozna tablico ;) ... ne se razburjat ...

a veš kok je bilo besed, ko je bil v predorih radar za sekcijsko merjenje ... vse drugo so izkali ne v sebi, da bi zmanjšali hitrost ...

itak da noben ne mara policije niti DARS-a .... tut elektra ne mara ko zmanka elektrike ... 

javno mnenje je pa takole .. odvisno od argumentov katere predstaviš ...  tisti, ki se malo več vozijo po tujih avtocestah lahko primerjajo malo ;) 

dons je bilo spet pouno karambolov in zihr je bil za vse kriv DARS ali pa policija, ker ni vsega tega preprečila ... 

kako ne razumete, da je 99 % krivec voznik, da je zapeljal v nasprotno smer in ne vsi drugi, ki mu tega niso preprečili ... saj je dobil dovoljenje za vožnjo po cesti iz katerega izhaja, da pozna CPP :huh: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, maus pravi:

Imajo tudi v Avstriji elektronsko vinjeto, pa kokr mi je znano elektronski cestninski sistem prepozna tablico ;) ... ne se razburjat ...

a veš kok je bilo besed, ko je bil v predorih radar za sekcijsko merjenje ... vse drugo so izkali ne v sebi, da bi zmanjšali hitrost ...

itak da noben ne mara policije niti DARS-a .... tut elektra ne mara ko zmanka elektrike ... 

javno mnenje je pa takole .. odvisno od argumentov katere predstaviš ...  tisti, ki se malo več vozijo po tujih avtocestah lahko primerjajo malo ;) 

dons je bilo spet pouno karambolov in zihr je bil za vse kriv DARS ali pa policija, ker ni vsega tega preprečila ... 

kako ne razumete, da je 99 % krivec voznik, da je zapeljal v nasprotno smer in ne vsi drugi, ki mu tega niso preprečili ... saj je dobil dovoljenje za vožnjo po cesti iz katerega izhaja, da pozna CPP :huh: 

Verjetno vsi razumejo da je kriv voznik, ki zapelje v napačno smer mar ne...ampak da se pojavlja fenomen stricev s klobuki in tet z očali, ki vozijo v napačno smer je najbrž tudi že splošno znano. In v glavnem se sprašujemo, zakaj je tega toliko. A je res tako težko ljudem ki niso več za vozit dopovedati, da je bolje, da ne vozijo.

In drugo je obračanje na AC, ko se vsi obrnejo, in zato je več vzrokov, od črednega nagona, do upora, do tega, da ma folk počasi dovolj zastojev in kolon.

čist eno tako malo vprašanje, a je res bilo potrebno zapreti AC Vipava-Razdrto? In se sedaj valijo kolone vozil čez Rebernice? Verjetno ne, je pa tko bolj komot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Verjetno vsi razumejo da je kriv voznik, ki zapelje v napačno smer mar ne...ampak da se pojavlja fenomen stricev s klobuki in tet z očali, ki vozijo v napačno smer je najbrž tudi že splošno znano. In v glavnem se sprašujemo, zakaj je tega toliko. A je res tako težko ljudem ki niso več za vozit dopovedati, da je bolje, da ne vozijo.

In drugo je obračanje na AC, ko se vsi obrnejo, in zato je več vzrokov, od črednega nagona, do upora, do tega, da ma folk počasi dovolj zastojev in kolon.

se strinja s skoraj vsem napisanim .. ampak .. zastoje in kolone si vozniki ponavadi v 80 % naredimo sami, ker se ne znamo kulturno vozit ... sem že napisal .. zadnjič je bila dolga kolona ...cca 5 km v smeri iz Grosuplja proti Ljubljani ... pa veš zakaj .. ker je bil karambol iz smeri LJ proti Grosuplju.... takih cvetk je veliko več, kot zapore vzdrževalca cest ;) 

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

čist eno tako malo vprašanje, a je res bilo potrebno zapreti AC Vipava-Razdrto? In se sedaj valijo kolone vozil čez Rebernice? Verjetno ne, je pa tko bolj komot.

res ne vem, zakaj so tako naredili .... če bi vedu razlog, bi ga povedal 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, maus pravi:

se strinja s skoraj vsem napisanim .. ampak .. zastoje in kolone si vozniki ponavadi v 80 % naredimo sami, ker se ne znamo kulturno vozit ... sem že napisal .. zadnjič je bila dolga kolona ...cca 5 km v smeri iz Grosuplja proti Ljubljani ... pa veš zakaj .. ker je bil karambol iz smeri LJ proti Grosuplju.... takih cvetk je veliko več, kot zapore vzdrževalca cest ;) 

res ne vem, zakaj so tako naredili .... če bi vedu razlog, bi ga povedal 

In jaz se strinjam s tabo. Vozniki naredijo kolono, sploh v sezoni so dodaten problem izgubljeni tujci (tako je moje opažanje) ki vozijo najmanj čudno. Zmagajo pa AU z vožnjo po levi in se ne umikajo. ampak, zakaj je bil vedno problem na Ravbarkomandi?

Ti povem iz prve roke, ker če je od 2 pasov en širok nekaj čez 2m, potem nekateri ali pa tisti, ki imajo malce širši avto težko zvozijo po svojem pasu. Da ne govorim o desnem, kjer so kamioni vozili po jaških in so se prikolice premikale še dodatno levo-desno. In potem se zgodijo žlajfade, avto s kamp prikolo tak al tak ne morejo levo, pa silijo desno in zelo hitro nastane zmešnjava. Dejstvo je da so bili pasovi preozki in načrtovanje regulacije prometa preslabo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Verjetno vsi razumejo da je kriv voznik, ki zapelje v napačno smer mar ne...ampak da se pojavlja fenomen stricev s klobuki in tet z očali, ki vozijo v napačno smer je najbrž tudi že splošno znano. In v glavnem se sprašujemo, zakaj je tega toliko. A je res tako težko ljudem ki niso več za vozit dopovedati, da je bolje, da ne vozijo.

Da.

...me zanima, kako se boš počutil odvečnega...odrinjenega....za odpis.... ne boš videl več smisla za življenje, ko ti bo nekdo od tvojih otrok rekel:

...ati... ti si pa že prestar, da bi vozil avto.

... ker, če vprašaš marsikaterega starostnika,  dohtar itak nima pojma, kaj dela...pa itak on pojma nima, kako se ti počutiš....niti ne more vedeti, da si ti še čist ql za vozit...pa itak še kak minić vmes pogledaš, tko da tvoja vožnja je boljša, kot od kakega dvajsetletnika ...   (govorim na splošno, ne zate...   :P  )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Dejstvo je da so bili pasovi preozki in načrtovanje regulacije prometa preslabo.

Iz prve roke ti povem, da so vozni pasovi na večini avtocest v SLO širši kot v tujini ;) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, DAMI34 said:

A je res tako težko ljudem ki niso več za vozit dopovedati, da je bolje, da ne vozijo.

 

Sam pomisli, kako tezko je tebi dojet, da je cez CELO Planino treba vozt 50km/h.  Ker dopovedat se ti ne da. Mors sam dojet. 

 

So taki in so drugacni. Pokojni star fotr, je prsu en lep dan domow, dal kluce na mizo, in reku, jez ne vozm vec. Ce kdo rabi avto, naj uzame. Se mi zdi, de ga imam za zgled, in ce/ko pride cajt, bom znal in zmogel narest enako. 

 

Poznam pa tud cist drugacne primere. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

Da.

...me zanima, kako se boš počutil odvečnega...odrinjenega....za odpis.... ne boš videl več smisla za življenje, ko ti bo nekdo od tvojih otrok rekel:

...ati... ti si pa že prestar, da bi vozil avto.

ne govor .. lih včeraj sem očetu  pametoval ... prej @DAMI34 - ju kj dopovem :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, maus pravi:

kako ne razumete, da je 99 % krivec voznik, da je zapeljal v nasprotno smer in ne vsi drugi, ki mu tega niso preprečili ... saj je dobil dovoljenje za vožnjo po cesti iz katerega izhaja, da pozna CPP :huh: 

Jaz to popolnoma razumem. Kot razumem tudi to, da odkar so nam na ulici zmontirali t.i. 'superradar' se folk vozi mimo vzorno da kr za verjet ni. Prej pa dostikrat nikakor ni šlo po omejitvi. Razumeš? 

 

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

In drugo je obračanje na AC, ko se vsi obrnejo, in zato je več vzrokov, od črednega nagona, do upora, do tega, da ma folk počasi dovolj zastojev in kolon.

Glavna razloga sta idiotizem in čredni nagon. Idiot začne, owce sledijo. Tudi če vejo, da delajo narobe. Ne bi pa lih o Čegevarah no. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Jaz to popolnoma razumem. Kot razumem tudi to, da odkar so nam na ulici zmontirali t.i. 'superradar' se folk vozi mimo vzorno da kr za verjet ni. Prej pa dostikrat nikakor ni šlo po omejitvi. Razumeš? 

Razumem ... pa razumeš da grablce postaut tut ni kr tko ... iščem en članek, ki so te grablice povzročile hudo prometno nesrečo pred parimi leti .. pa zdaj ne najdem .. razumeš ?

Res pa je, da bi se vsi teli silni strokovnjaki za prometno varnost na ministrstvu in ostalih prometnih sekcijah morali mal na MS pogledat rešitve, ki se nahajajo v svetu ampak oni tega še niso videli ;)

pa še nekaj ... DARS ne more niti znaka sam postaviti na lastno pest (razen zapor in so označeni z rumeno) .. vsa ostala prometna signalizacija mora biti odobrena s strani pristojnih na ministrstvu in se imenuje nekako kot vodenje prometa.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Zivnorc pravi:

Da.

...me zanima, kako se boš počutil odvečnega...odrinjenega....za odpis.... ne boš videl več smisla za življenje, ko ti bo nekdo od tvojih otrok rekel:

...ati... ti si pa že prestar, da bi vozil avto.

... ker, če vprašaš marsikaterega starostnika,  dohtar itak nima pojma, kaj dela...pa itak on pojma nima, kako se ti počutiš....niti ne more vedeti, da si ti še čist ql za vozit...pa itak še kak minić vmes pogledaš, tko da tvoja vožnja je boljša, kot od kakega dvajsetletnika ...   (govorim na splošno, ne zate...   :P  )

 

ne vem, upam pa da bom zmogel kot moj fotr pa je bil poklicni šofer svoj lajf reci sedaj je pa dovolj. In vozi mama :D sama varnost je zihr 10% boljša, pa še vedno daleč od idile.

V glavnem niso vsi starejši za odpis, daleč od tega, so pa nekateri ki v lajfu že prej niso dovolj dobro vozili in so sedaj res nevarni. Če je človek samo počasen pa da se ravna po pravilih še ni problem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas na avtocestah je prelahko zapeljati v napačno smer, veliko bi že naredili, če bi pasove fizično ločili z tako kovinsko ograjo kot jo uporabljajo pri obnovah avtocest.

Uvoz/izvoz Ljubljana Šmartno

Tukaj je res preslabo označeno in tudi brez problema zapelješ v napačno smer (tista 2 znaka sta skoraj nevidna) - če bi bila pasova fizično ločena gor do križišča bi bilo po mojem veliko manj možnosti, da kdo zapelje v napačno smer. 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, maus said:

pa razumeš da........tut ni kr tko

razumemo, maus razumemo. smo v Sloveniji. Pr nas se najprej našteje kaj se ne da, pol, kaj se ne sme, in pol še fino fino utemelji, zakaj je to edina resnica. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, maus pravi:

Iz prve roke ti povem, da so vozni pasovi na večini avtocest v SLO širši kot v tujini ;) 

 

vozni mi je čisto vseeno, ko je delo na AC so preoski.

pred 24 minutami, maus pravi:

ne govor .. lih včeraj sem očetu  pametoval ... prej @DAMI34 - ju kj dopovem :P 

stari, sam maš res trmastega fotra, uf :D

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, jskrablin pravi:

Glavna razloga sta idiotizem in čredni nagon. Idiot začne, owce sledijo. Tudi če vejo, da delajo narobe. Ne bi pa lih o Čegevarah no. 

o Čegevari samo toliko, da ko se ves folk odloči potem zmaga, tudi nad zakonom. In Tudi zakoni niso popolni. In ravno na AC, če se jih polovica obrne, bo druga polovica verjela da je taka regulacija, koneckoncev vsi rinejo v isti koloni, brez kakih dobrih informacij.

Pa pametno bi bilo v takih primerih hudih trčenj zapreti AC in obrnit folk, ne pa da visijo ure in ure na mestu. ampak, to je že višja znanost :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, DAMI34 pravi:

o Čegevari samo toliko, da ko se ves folk odloči potem zmaga, tudi nad zakonom. In Tudi zakoni niso popolni. In ravno na AC, če se jih polovica obrne, bo druga polovica verjela da je taka regulacija, koneckoncev vsi rinejo v isti koloni, brez kakih dobrih informacij.

Pa pametno bi bilo v takih primerih hudih trčenj zapreti AC in obrnit folk, ne pa da visijo ure in ure na mestu. ampak, to je že višja znanost :(

 

Ti in tvoj glup folk s svojo množičnostjo. Kontra se ne vozi. Nikoli in nikdar. 

Še nikoli se ni obrnilo prometa, kajne. Se voziš v zadnjem delu kombija? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Ti in tvoj glup folk s svojo množičnostjo. Kontra se ne vozi. Nikoli in nikdar. 

Še nikoli se ni obrnilo prometa, kajne. Se voziš v zadnjem delu kombija? 

Brez osebnega nabijanja, obračunavanja s citiranim itd...

Bo šlo?

Mnenje izrazi brez vmešavanje osebe, niti kako je oblečen, pa s čim se prehranjuje, ali sedi v tovornem delu kombija, ker je irelavantno.

Ti dam nekaj iztočnic:

1. Se ne strinjam, masa ljudi ne počne tako bla bla bla.....

2. menim da se motiš, bla bla bla.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Borutt pravi:

Še nikoli se ni obrnilo prometa, kajne. Se voziš v zadnjem delu kombija? 

promet se je obrnil na hudi prometni nesreči v Grosupljem ... tam sem bil osebno tega udeležen ;)

seveda smo čakali v koloni cca 3 ure ... pol se je pa tut to zgodilo ... policija nas je spremljala v vožnji v kontra smer ... pri Ivančni gorici smo šli pa dol in okol proti Ljubljani...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!