Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 4 minutami, MiNa pravi:

Tule pred ovinkom, tiste tahitre, na nevarnost opozarjajo široke bele prečne črte.

Oktobra leta 2011, ko je bila posneta slika (nov asfalt) teh črt še ni bilo.

Podobno kot tukaj.

ja opozarjajo, pa očitno še vedno gre folk v zid. Tokrat (v petek) je šel državljan Arabskih emiratov. Sem pa že kar nekaj nesreč tam videl. Ovinek je res počasen in še dodatno se zalomi. Če nisi previden s kontra smeri, si pa hitro čez črto.

Nekaj "črnih točk" je na jadranki. Tale, ki ga sedaj opisujemo, zajčji, itd..

pred 16 minutami, KARMEN1 pravi:

Kateri je zajčji ovinek?

uporabi iskalnik, je v temi jadranska magistrala obdelan po dolgem in počez :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, MiNa pravi:

tako je, na koncu parkirišča, tam nekje po sliki kjer se vidi stebriček, se pa še čisto malo zalomi, pa gre marsikdo čez črto.

Večina vozi prvo tretjino oziroma polovico čisto normalno, potem jih pa preseneti. Pa še senca je velikokrat, dokaj drseč asfalt..

 

Untitled.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem videla.

Mene je pred leti odneslo preko črte v enem, kjer je na desni skala, na levi pa je kamnita ograja. 

Ne samo preko črte, skoraj sem šla v te kamne, na drugi strani.

Samo veliko srečo sem imela, ker je bilo izven sezone in je cesta bila skoraj prazna.

Ampak črtica na gatah pa je bila ?.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, KARMEN1 pravi:

Ampak črtica na gatah pa je bila ?.

upišala si se ?  jer dame ne seru .. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Erikcslo pravi:

 

No poglej snecer kako se revez matra z premal kubiki, se prov sekira, da mu za ritjo vozi.... Z vec teh problemov ni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, MiNa said:

Tule pred ovinkom, tiste tahitre, na nevarnost opozarjajo široke bele prečne črte.

Oktobra leta 2011, ko je bila posneta slika (nov asfalt) teh črt še ni bilo.

Podobno kot tukaj. Slika posneta avgusta 2020.

To je ta ovinek...  Kdo ugane razlog za opletanje sredi ovinka? Neprimerno hitrost izločite, ker ni kriva. 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, XTR pravi:

To je ta ovinek...  Kdo ugane razlog za opletanje sredi ovinka? Neprimerno hitrost izločite, ker ni kriva. 

 

.. ravno v tem ovinku je pred dvemi leti, iz smeri tvojega snemanja, pripeljal en italijan z avtom z obemi kolesi po levem pasu. Sekal ovinek na polno. Pa sploh ni vozil hitro. Prijatelj je vozil kakih 50m pred mano. Jaz sem samo videl, ko je z avtom samo na hitro odmotal v desno in se skoraj zaletel v zid..... K sreči se je izšlo  tako kot pri Karmen.... samo črtica v gatah...pri prijatlu in pri meni.

Žal mi je bilo, da nisem obrnil in šel lahu je*at mater...

 

Opletanje sredi ovinka?  tista barva? kondenz od klime? ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Zivnorc pravi:

Opletanje sredi ovinka?  tista barva? kondenz od klime? ....

nebi se čudil če je na tleh izpust fekalij iz avtodoma in nebi se čudil politi nafti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, XTR pravi:

Kdo ugane razlog

 :hmm:. Ja hitrost na pogled povsem primerna...V primeru, da vzamemo opletanje kot posledico, potem je vzrok sosledje trenutnih razmer in tvojih reakcij. 

Vstop v ovinek. Prezgodaj, preblizu črte. Sunkovito odvzemanje plina takoj, ko si povozil belo "packarijo".

Poskus razlage mojega opažanja...

Zacetek.JPG.88ce6c0a9f1b82553a077e950eb1652d.JPG

Začel pravilno blizu desnega roba (desne kolesnice).

Vstop.JPG.bb37d2ee30cbfc29caea3c7c0b1607ca.JPG

Bele packe na začetku ovinka bi lahko obvozil po desni dovolj prostora (pol "tvojega" voznega pasu, desne kolesnice). Bi pa v tem primeru vozil začetek ovinka po asfaltu, ki je bil v senci škarpe. tvoja trenutna odločitev.

Motor se zaradi sunkovitega odvzemanja plina rahlo poseda in zgodi se kar vidimo na posnetku. Ne vidi se prstov desne roke, zavore?

@XTR ne jemlji kot kritiko, ampak kot moje opažanje. Sam si želel, da ugibamo :P

Levi ovinek pričnes čim bližje desnega roba ovinka. Tam kjer tečejo desna kolesa vozil, tam je površina čista in najmanj drseča. Po tej krivulji je najbolje vztrajat čim (na posnetku se vidi, da si se približal črti , leve kolesnice) dlje z rahlim dodajanjem plina (Tracking Control dopušča tudi agresivno dodajanje). V tem ovinku je tudi pogled v ovinek globji, ker ga zakriva hribina na levi.

To, da mora biti motor v pravi prestavi in rahlo pod navorom. Zaviranje in prestavljanje v nižjo prestavo se opravi pred samim vstopom v ovinek.

Začuda pa vsa tri nasprotivozeča vozila za ovinkom pravilno na svoji strani...

PS, Jadranka ni nevarna kot radi trdijo, nevarni na njej so (smo) vozniki!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, XTR pravi:

To je ta ovinek...  Kdo ugane razlog za opletanje sredi ovinka? Neprimerno hitrost izločite, ker ni kriva. 

 

neravno cestišče, vdolbina

pred 13 urami, ChilliPalmer pravi:

Ja kok GSov pa vozjo po vlekah, v vecini so nejkedi pa cestaki. 

na ZS mi piši pa ti pokažem GSa na vleki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, XTR pravi:

To je ta ovinek...  Kdo ugane razlog za opletanje sredi ovinka? Neprimerno hitrost izločite, ker ni kriva. 

Za info. Koliko je bila (približno) tvoja hitrost v tem momentu?

jadra.thumb.jpg.91d30ca2a46d149093bf68de0b1f60a8.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, XTR said:

To je ta ovinek...  Kdo ugane razlog za opletanje sredi ovinka? Neprimerno hitrost izločite, ker ni kriva. 

 

taj zavoj i nije za podcijeniti. Ali vjerujem da je kod mnogih u tom zavoj problem straha nagnuti motor jos jace i dodati gasa. Zato umjesto toga mnogi koce sto dovodi do izbacivanja prema van tj. prema zidu. Sto pak dovodi do veceg straha i jaceg kocenja i eto pizdarije. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se strinjam s kronikom.... možna razlaga.

 

...moja razlaga pa je, da so ti pozornost pri vožnji preusmerili tisti fleki na cesti... pa si malo "zamudil " ovinek....in popravljal linijo sredi ovinka....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, Zivnorc said:

...se strinjam s kronikom.... možna razlaga.

 

...moja razlaga pa je, da so ti pozornost pri vožnji preusmerili tisti fleki na cesti... pa si malo "zamudil " ovinek....in popravljal linijo sredi ovinka....

fleke na cesti + krizevi pored cesta iza zida nikako ne pridonose "ugodnom" osjecaju voznje kroz taj zavoj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, XTR pravi:

To je ta ovinek...  Kdo ugane razlog za opletanje sredi ovinka? Neprimerno hitrost izločite, ker ni kriva. 

 

Meni izgleda, da ti je bolj kot prva packa naredila tezava druga packa, ki je bila bolj desno. Ali te je prestasila in si naglo poravnal motor ali pa je motor na njej zdrsnil.

Če bi vozil po Slo zgodaj spomladi bi rekel, da je kupček soli od soljenja cest, vendar si bil na Jadranki in nje  kaj drugega. Me prav zanima,kaj je bilo na cesti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, Endlich said:

Meni izgleda, da ti je bolj kot prva packa naredila tezava druga packa, ki je bila bolj desno. Ali te je prestasila in si naglo poravnal motor ali pa je motor na njej zdrsnil.

Če bi vozil po Slo zgodaj spomladi bi rekel, da je kupček soli od soljenja cest, vendar si bil na Jadranki in nje  kaj drugega. Me prav zanima,kaj je bilo na cesti...

u tom zavoju na cesti lezi sredstvo za skupljanje ulja kojeg su druga vozila izgubila nakon udarca u kameni zid. 
I tako ce ostati dokle god te fleke jednog dana ( i ako )  kisa i vrijeme ne opere. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nije baš tako, ako dobro pogledaš na snimci 14, 15, 16 sek tamo je prolivena boja  ( žuta i bijla ) več dugo vremena i ostat če još...

A za onu fleku prije, verovatno imaš pravo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, MiNa said:

 :hmm:. Ja hitrost na pogled povsem primerna...V primeru, da vzamemo opletanje kot posledico, potem je vzrok sosledje trenutnih razmer in tvojih reakcij. 

Vstop v ovinek. Prezgodaj, preblizu črte. Sunkovito odvzemanje plina takoj, ko si povozil belo "packarijo".

Poskus razlage mojega opažanja...

 

Začel pravilno blizu desnega roba (desne kolesnice).

Dobro opazuješ. Vstop v ovinek namerno bližje sredinski črti, za vsak slučaj, če bi odneslo. Hitrost ni bila velika, zavirati na takem madežu pa je spet neumnost, raje z enakomerno hitrostjo preko ovire. Prostora je bilo na prvi pogled dovolj, tudi če bi rahlo odneslo cel motor. Kot si navedel, se pogled v ovinku odpira in kar na enkrat zagledaš tisto veliko packo na desni strani, na izteku ovinka.. Kaj sledi? Strah, da boš ovinek odpeljal preširoko in zdrsnil na tistem madežu. Linija v zavoju je pač malo mimo, kar je, je. Sledi hitra reakcija.. rahlo zaviranje z zadnjo zavoro in širjenje linije, kolikor pač lahko. Pojemek zaradi odvzemanja plina je bil minimalen, je bolj posledica stiska zadnje zavore, hkrati pa pri tem motorju rahlo zavira tudi sprednje kolo (Honda CBS+ABS). Idealno bi bilo stisniti še sklopko, pa ni bilo potrebno, ker nisem ustavljal, prestava pa tudi ni bila previsoka. Zaviraš z občutkom pa gre. Desna zavorna ročica se ne vidi, se je pa nisem niti dotaknil...  Tečaji varne vožnje pomagajo v takih primerih. :) 

Dva, skoraj nedolžna madeža sta dovolj za veliko sranje. Samo z enim, na vstopu ali izstopu, ne bi bilo težav, tako se pa poklopi vse skupaj in trzneš, po možnosti stisneš sprednjo zavoro pa si v zidu in pobiraš trske. Vse to pri majhni hitrosti. 

Sramota za upravljalca cest, da tistega madeža na izhodu ne odstrani. Dopuščam pa možnost, da so ga že, ker je to 2 leti star posnetek...

 

2 hours ago, Snečer said:

neravno cestišče, vdolbina

Ne, samo umazano, pobarvano cestišče. Tudi oprijem ni bil sporen... Pa dokaj počasna, ležerna vožnja, ki te lahko spravi v težave.. 

 

 

2 hours ago, izibajker said:

Za info. Koliko je bila (približno) tvoja hitrost v tem momentu?

Točno 62km/h.. Pred tem pa od 50 do 60 skozi naselje, tudi na vmesnem "odprtem" delu pred to tablo nisem pospeševal. Čudno ne, skoraj ne bi verjel, da se kdo pelje po tej cesti tako počasi. :) 

 

1 hour ago, Zivnorc said:

...se strinjam s kronikom.... možna razlaga.

 

...moja razlaga pa je, da so ti pozornost pri vožnji preusmerili tisti fleki na cesti... pa si malo "zamudil " ovinek....in popravljal linijo sredi ovinka....

Tako nekako. ?

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tisti fleki so tam že kar nekaj sezon... vsaj dve ali tri.... pa se bolj poredko peljem tam.... lani sploh nič... letos pa sem šel enkrat spomladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nepregledne leve ovinke, tudi če jih poznaš, vedno izpelji kot sem zapisal v tem odstavku...

pred 3 urami, MiNa pravi:

Levi ovinek pričnes čim bližje desnega roba ovinka. Tam kjer tečejo desna kolesa vozil, tam je površina čista in najmanj drseča.

Seveda tudi desne posebej nepregledne je potrebno vozit podobno, le po levi kolesnici "normalnih" štirikolesnih vozil. Kolesar za ovinkom doživel že večkrat.

Za omenjeni ovinek si pa enkrat vzemi čas in ga prevozi večkrat zaporedoma v obe smeri. Nedaleč stran na obeh straneh imaš možnost varno obrniti.

Jaz sem ga potreniral takoj po koncu vojne še na starem asfaltu. Jebemtiš je že skoraj četrt stoletja od takrat.

Ajd srečno in varno.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, thumper pravi:

nebi se čudil če je na tleh izpust fekalij iz avtodoma in nebi se čudil politi nafti..

Na kondenzu je legel naš soforumaš. Smo še poslikali, potem je pa izhlapela črta jožexj6

pred 2 urami, kronik pravi:

taj zavoj i nije za podcijeniti. Ali vjerujem da je kod mnogih u tom zavoj problem straha nagnuti motor jos jace i dodati gasa. Zato umjesto toga mnogi koce sto dovodi do izbacivanja prema van tj. prema zidu. Sto pak dovodi do veceg straha i jaceg kocenja i eto pizdarije. 

In mnogi ne vedo da imajo tudi zadnjo zavoro. Saj ne zavira, zloži pa motor zadaj dol, da prva bolje dela. V samem ovinku rahlo dodajanje zadnje pomaga pri naklonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!