Ervina Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 v SLO bi naj bilo cca 400 tisoč vozil ki bi jih lahko zamenjali za nove po tem predlogu ! na leto pa uspemo reciklirati 3.000 vozil ! da so skoraj vso proizvodnjo preselili v Azijo, evropejski avto mojstri modro molčijo ! Kapaciteta centra za obdelavo izrabljenih motornih vozil kot pogoj iz ustrezne zakonodaje in razpisa naj bi bila cca 8000 vozil letno za posamezno koncesijsko območje. V Sloveniji imamo 4 območja s štirimi centri (koncesionarjev je manj). Se pa dejansko predela bistveno manj avtomobilov kot bi se jih lahko glede na kapacitete. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MATjuska Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 ne vidim razloga za menjavat po normativih tehnično brezhiben 10 let star avto za novega. varnost na cesti je pa stvar upoštevanja predpisov, tehnične brezhibnosti in treznosti...mar ne? :closedeyes: če pa je avtomobilska industrija v krizi in slabo prodaja pa dragi moji, nismo krivi mi. naj znižajo ceno za 50% in več...gotovo ne bodo meli takih bajnih dobičkov...odprodali pa bodo gotovo bistveno več vozil. sploh pa je vedno tako, da administracija tako velikih koncernov požre največ denarja... in potem nam servirajo: ja krivi ste vi ker ne kupujete... s čim pa dragi bruseljski foteljaši? ne me razumet narobe, sem za, da je čim več novih vozil na cesti ampak način razmišlanja : "dejmo vsilit neki" je po moje zgrešen. koliko ljudi bi ob: hej če daš noter star avto, dobiš novega POL ceneje zamenjalo staro kanto? po moje vsi. ampak problem je predvsem v tem, da nekaterim zmanjkuje za kaviar.... :whistle: Se strinjam, predvsem z boldanim! :worship: Nihče od veleumov v Bruslju pa ne pove, koliko obremenjuje okolje izdelava enega novega avtomobila, ter koliko obremenjuje okolje dobro vzdrževanje enega (n.pr.10 let) starega avtomobila. Zakaj - zato, ker sploh ni primerjave! Osebno sem prepričana, da s svojim 11 let starim avtom dosti manj obremenjujem okolje kot nekdo, ki je v tem času zamenjal z novimi že najmanj 3 avte! Pa smo zopet pri osnovnem problemu: potrošništvo! V podzavest so nam vcepili neko z vso logiko skregano idejo - najkasneje po štirih letih je potrebno avto zamenjati za novega, zato, ker potem za njega "nič več ne dobiš" ... Kaj pa, če mi avto še vredu služi, ker je dobro vzdrževan in pravzaprav ne vidim potrebe, da ga bi morala prodati? Ja potem pa ni več "in" - nima tistega, pa onega, pa ne piše na njem ..... in oh in sploh. Pa še kakšen sosedov "namig": kako dolgo pa že imate ta avto, meni se zdi že kot celo večnost... Piko na i dodajo lastni otroci: kdaj bomo pa mi novi avto kupili? Potem pa razni prodajni prijemi v stilu "staro za novo", "pol zdaj, pol kasneje", ... in podobna jajca. Tu še najtrdnejši značaj slejkoprej kapitulira. Torej - ne dajmo se jim! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GorazdH Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 ja problem je tudi to, da je ogromno ljudi vezano na avtomobilsko industrijo, ničkoliko pa še na servisiranje, preprodajo itd...sej ne prželim nobenemu da zgubi službo...ma kakšen zasebni avion manj bi gotovo pripomogel k izboljšanju razmer...sploh pri onesnaževanju :closedeyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BremzPenzl Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 ..jaz bi avte kar prepovedal... :evilgrin: ...naj vsi furajo motorje... :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 komaj cakam, da bo cena enega litra goriva presegla € 3,00. bodo naftni koncerni morali deliti avtomobile zastonj, da bodo imeli odjemalce za svojo apotekarsko robo. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klimbra Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 (popravljeno) komaj cakam, da bo cena enega litra goriva presegla € 3,00. bodo naftni koncerni morali deliti avtomobile zastonj, da bodo imeli odjemalce za svojo apotekarsko robo. :whistle: Tle se pa miljon % strinjam.......tut jaz to komaj čakam. Pa še neki..... Glede na to, da cena nafte pada k svina.......a ni noro, da se sedaj bencin draži......naj bi ostal na isti ceni kot je bil.......pa vsaj nebi rajcal ljudi....kao.....zdej se bo pa hrana pocenila, ker se je prej zarad cene nafte....pa ogrevanje.....pa........... ......bi več v proračun kapnilo........ :evilgrin: Popravljeno November 26, 2008. Popravil klimbra Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 Nihče od veleumov v Bruslju pa ne pove, koliko obremenjuje okolje izdelava enega novega avtomobila, ter koliko obremenjuje okolje dobro vzdrževanje enega (n.pr.10 let) starega avtomobila. Zakaj - zato, ker sploh ni primerjave! Zdaj bodo resevali delovna mesta, glede onesnazevanja okolja bodo sedaj zamizali na obe ocesi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno November 27, 2008 Deli Objavljeno November 27, 2008 moj motor bo star 10 let - dobim novega????? :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
billy Objavljeno November 27, 2008 Deli Objavljeno November 27, 2008 Nej že sprejmejo to "svinjarijo",pr bajt mamo 3 avte starejše od 10 let!!!! :kva2: :kva1: :P Čem met !!!! :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno November 27, 2008 Deli Objavljeno November 27, 2008 Koliko je velika ta subvencija za novi avto? Staro za novo brez doplačil, bi bilo pošteno ali pa naj proizvajalci kar prepolovijo cene novega na trgu. Ker to deluje samo zavajujoče, sledilo bi samo oderuško potrošništvo kot ste že napisali. Kaj bi se zgodilo, potem Bruseljskem lepem scenariju? Kakšna naj bi bila prihodnost? Brez kriz v prihodnje, dvomim!!!! Še večji KAOS . . . :closedeyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno December 2, 2008 Deli Objavljeno December 2, 2008 Z unicenjem vec kot 10 let starih vozil bodo velekapitalisticni umi v Bruslju spet potegnili se preostali denar iz najrevnejsih zepov. Ce si izbirajo alibi za to potezo v onesnazevanju okolja, potem naj unicijo vsa vozila, ki proizvedejo recimo vec kot 200 g CO2/km, ne glede na leto izdelave. Naravi je vseeno, ali je dodal 300 g nov terenec ali stara Katrca. Pa se bogatejsi bi laze izpljunili evre za nov avto in poskrbeli za delovna mesta (oziroma kapitalistov dobicek). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno December 4, 2008 Deli Objavljeno December 4, 2008 (popravljeno) zelo otrokom prijazna upodobitev krize :) kako je nastal denar, etc. etc. (nemški) Gib mir die Welt plus 5 Prozent zanimiva stvar... Popravljeno December 4, 2008. Popravil impulz Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojanv Objavljeno December 4, 2008 Deli Objavljeno December 4, 2008 Angleži so našli veliko prednost krize. Ugotovili so, da bodo pač več seksali. Otrok sicer ne bo, ker si jih v krizi ne dela, bo pa lepo... Pa še poceni je, naprej ne upam napisat. :naughty: Da se ne bo govorilo samo o avtoh in plehu.. lp bv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MATjuska Objavljeno December 9, 2008 Deli Objavljeno December 9, 2008 zelo otrokom prijazna upodobitev krize :) kako je nastal denar, etc. etc. (nemški) Gib mir die Welt plus 5 Prozent zanimiva stvar... Ja, podobno kot Zeitgeist Addendum, samo bolj "plastično" prikazano. In vsi živimo v neki iluziji svobode in demokracije ... v resnici pa smo bolj ali manj prostovoljni sužnji :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno December 9, 2008 Deli Objavljeno December 9, 2008 Zgleda, da eni ne vejo da je kriza z delom... Čez vikend so nam zbili ključavnico in odnesli 4 TIG aparate iz delavnice. Koji če jim ku..c aparati, bebci so kable porezal namest da bi z gorilniki vred nesli. :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno December 9, 2008 Deli Objavljeno December 9, 2008 Hja, meni pa tale kriza čist paše.. na bencinu se ogromno pršpara! Ok, mogoče ne ogromno, ampak res čuda čuda :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno December 10, 2008 Deli Objavljeno December 10, 2008 Pa bodo šle tudi POKOJNINE V skladih :glare: (tosejeitakževedelo) skladi_2008.bmp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno December 16, 2008 Deli Objavljeno December 16, 2008 jebemtiš. očitno ta kriza klati po japonski industriji bolj kot drugje. Po hondi iz F1, se je iz WRC poslovil Suzuki, in za njim še Subaru. . . . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno December 16, 2008 Deli Objavljeno December 16, 2008 jebemtiš. očitno ta kriza klati po japonski industriji bolj kot drugje. Po hondi iz F1, se je iz WRC poslovil Suzuki, in za njim še Subaru. . . . Naslednje leto bo zanimivo (zalostno?) gledati, kaj se bo dogajalo s sportom nasploh. Sponzorji se bodo po moje najprej pobrali iz sporta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GorazdH Objavljeno December 16, 2008 Deli Objavljeno December 16, 2008 (popravljeno) če se je sploh lahko reklo tistim zadevam šport.. :whistle: da je zadeva načrtovana je po moje lih odraz v ceni nafte...kako priročno, da se je zmanjšala lih kadar je kriza največja...da so lahko dobili giganti izgovor za odpuščanje delavcev ( in z "okoliščinami" preprečen večji upor), s tem prodajo pod ceno za iste dobičke...itd itd... seveda je to kar sem napisal skregano z logiko ekonomije, ampak tako deluje nateg :whistle: Popravljeno December 16, 2008. Popravil GorazdH Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_THUNDER_ Objavljeno December 16, 2008 Deli Objavljeno December 16, 2008 upam da ni že slučajno blo.. zanimivo razmišljanje.. Naj recesija traja ... Spoštovana gospod Božiček in tovariš Dedek Mraz! Morda se vama zdi moja želja malce nenavadna, kajti vsi si želijo, da bi bilo recesije čim prej konec, saj vidijo le slabo plat tega gospodarskega fenomena. Jaz pa, ki sem po naravi optimist in skušam v vsaki stvari videti kaj lepega, trdim, da je recesija čisto dobra stvar. S partnerjem sva oba ostala brez službe, česar se je sprva najbolj veselil samo najin otrok. Sčasoma pa sva začela to ceniti tudi midva. Ves čas sva doma, ker si tega, da bi zapustila naše ljube Fužine, niti privoščiti ne moreva, in tako smo kot družina v vsakem trenutku skupaj. Posvečamo se drug drugemu, veliko se pogovarjamo, predvsem o tem, kako bomo preživeli mesec s socialno podporo, ki jo dobimo, kaj bomo kuhali, če sploh kaj bomo ... Šele zdaj imamo čas spoznavati drug drugega. Resnično videti dobroto v človeku in opazovati obnašanje drugega, ko je na prisilnem postu, z eno besedo lačen ... Šele zdaj smo začeli dihati kot eno, kot družina. Cenimo tisto, česar doslej nismo - zdravje. Res, da mi že manjka nekaj zob in tudi drugi so bolj ubogi, ampak ... Imamo se radi. Veliko se objemamo, saj nam je tako bolj toplo. Z ogrevanjem je treba namreč varčevati. Zgodaj hodimo spat, ker varčujemo tudi z elektriko. Ne gledamo televizije. Ampak tudi v tem je nekaj dobrega, saj nismo nikoli nenaspani in utrujeni, in tudi nasilne ter vulgarne vsebine ne morejo več vplivati na našega otroke. Res da ne trenira več tenisa in hip hopa, je pa začel z nama meditirati, kar je vsekakor bolj pozitivno za našo osebno rast in razvoj, kot pa večna gonja za zaslužkom in materialnimi dobrinami. Prodali smo avto, saj ga ne potrebujemo, ker nikamor ne gremo, in tudi okolja ne onesnažujemo. Še sam Al Gore bi bil ponosen na nas! Pred recesijo pa je bilo naše življenje eno samo divjanje. Iz dneva v dan. Služba, domov, služba, domov ... Vsak dan isto sranje. Še komaj, da smo se pozdravljali, kaj šele pogovarjali. Se poslušali in slišali. "Ti, eno težavo imam ..." "Zdaj nimam časa ..." In tukaj se je končalo. Zdaj so vse naše težave skupne, o njih se pogovarjamo, skupaj jih rešujemo. Imamo tudi skupen cilj, za katerega se vsi trudimo. Preživeti. Doslej nam še kar uspeva. "Kar ne ubija, krepi!" je naš moto. Da o seksu niti ne govorim. Pred krizo je moje seksualno življenje tako rekoč umrlo. Ko mi je kakšna prijateljica razlagala o svojih seksualnih dogodivščinah, sem jo samo debelo gledala. Mislila sem namreč, da ljudje tega sploh več ne počnejo. Ker nimajo čas, so utrujeni ... Zdaj pa bi imela tudi jaz kaj povedati. Celo cele romane bi lahko napisala. Morda je zdaj pravi trenutek še za kakšnega otroka. Prej sva vedno govorila, da nimava časa zanj. Zdaj ga imava na pretek. Pa ne samo za enega. Za celo četico. Pa še naša vlada bo zadovoljna z nama, ker bova prispevala k višji nataliteti. No, vidita, prijatelja moja, koliko dobrih plati ima recesija. Mi bosta uresničila željo? Pa še nekaj. Gospoda Janeza Janšo bi rada vprašala, v katerih kontejnerjih ležijo tiste štruce kruha, o katerih je pred časom govoril. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno December 16, 2008 Deli Objavljeno December 16, 2008 In da bo denarja za socialno pomoc vedno dovolj, naj zupan namesto stadiona v Stozicah zgradi veliiiiko tiskarno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MATjuska Objavljeno December 17, 2008 Deli Objavljeno December 17, 2008 KLIK Zelo zanimivo branje - priporočam vsem. Tudi ostali prispevki v blogu so nadvse poučni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZD€N€ Objavljeno December 17, 2008 Deli Objavljeno December 17, 2008 ostani doma v postelji in poš privarčeval Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno December 17, 2008 Deli Objavljeno December 17, 2008 Umri doma v postelji in poš privarčeval Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se