Skoči na vsebino

Svetovna finančna/gospodarska kriza - nove vrednote pa so?


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

v SLO bi naj bilo cca 400 tisoč vozil ki bi jih lahko zamenjali za nove po tem predlogu !

na leto pa uspemo reciklirati 3.000 vozil !

da so skoraj vso proizvodnjo preselili v Azijo, evropejski avto mojstri modro molčijo !

Kapaciteta centra za obdelavo izrabljenih motornih vozil kot pogoj iz ustrezne zakonodaje in razpisa naj bi bila cca 8000 vozil letno za posamezno koncesijsko območje. V Sloveniji imamo 4 območja s štirimi centri (koncesionarjev je manj). Se pa dejansko predela bistveno manj avtomobilov kot bi se jih lahko glede na kapacitete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vidim razloga za menjavat po normativih tehnično brezhiben 10 let star avto za novega. varnost na cesti je pa stvar upoštevanja predpisov, tehnične brezhibnosti in treznosti...mar ne? :closedeyes:

če pa je avtomobilska industrija v krizi in slabo prodaja pa dragi moji, nismo krivi mi. naj znižajo ceno za 50% in več...gotovo ne bodo meli takih bajnih dobičkov...odprodali pa bodo gotovo bistveno več vozil.

sploh pa je vedno tako, da administracija tako velikih koncernov požre največ denarja...

in potem nam servirajo: ja krivi ste vi ker ne kupujete...

s čim pa dragi bruseljski foteljaši?

ne me razumet narobe, sem za, da je čim več novih vozil na cesti ampak način razmišlanja : "dejmo vsilit neki" je po moje zgrešen.

koliko ljudi bi ob: hej če daš noter star avto, dobiš novega POL ceneje zamenjalo staro kanto? po moje vsi.

ampak problem je predvsem v tem, da nekaterim zmanjkuje za kaviar.... :whistle:

Se strinjam, predvsem z boldanim! :worship:

Nihče od veleumov v Bruslju pa ne pove, koliko obremenjuje okolje izdelava enega novega avtomobila, ter koliko obremenjuje okolje dobro vzdrževanje enega (n.pr.10 let) starega avtomobila. Zakaj - zato, ker sploh ni primerjave!

Osebno sem prepričana, da s svojim 11 let starim avtom dosti manj obremenjujem okolje kot nekdo, ki je v tem času zamenjal z novimi že najmanj 3 avte!

Pa smo zopet pri osnovnem problemu: potrošništvo!

V podzavest so nam vcepili neko z vso logiko skregano idejo - najkasneje po štirih letih je potrebno avto zamenjati za novega, zato, ker potem za njega "nič več ne dobiš" ... Kaj pa, če mi avto še vredu služi, ker je dobro vzdrževan in pravzaprav ne vidim potrebe, da ga bi morala prodati? Ja potem pa ni več "in" - nima tistega, pa onega, pa ne piše na njem ..... in oh in sploh. Pa še kakšen sosedov "namig": kako dolgo pa že imate ta avto, meni se zdi že kot celo večnost... Piko na i dodajo lastni otroci: kdaj bomo pa mi novi avto kupili? Potem pa razni prodajni prijemi v stilu "staro za novo", "pol zdaj, pol kasneje", ... in podobna jajca. Tu še najtrdnejši značaj slejkoprej kapitulira.

Torej - ne dajmo se jim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja problem je tudi to, da je ogromno ljudi vezano na avtomobilsko industrijo, ničkoliko pa še na servisiranje, preprodajo itd...sej ne prželim nobenemu da zgubi službo...ma kakšen zasebni avion manj bi gotovo pripomogel k izboljšanju razmer...sploh pri onesnaževanju :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komaj cakam, da bo cena enega litra goriva presegla € 3,00.

bodo naftni koncerni morali deliti avtomobile zastonj, da bodo imeli odjemalce za svojo apotekarsko robo.

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komaj cakam, da bo cena enega litra goriva presegla € 3,00.

bodo naftni koncerni morali deliti avtomobile zastonj, da bodo imeli odjemalce za svojo apotekarsko robo.

:whistle:

Tle se pa miljon % strinjam.......tut jaz to komaj čakam.

Pa še neki.....

Glede na to, da cena nafte pada k svina.......a ni noro, da se sedaj bencin draži......naj bi ostal na isti ceni kot je bil.......pa vsaj nebi rajcal ljudi....kao.....zdej se bo pa hrana pocenila, ker se je prej zarad cene nafte....pa ogrevanje.....pa...........

......bi več v proračun kapnilo........ :evilgrin:

Popravljeno . Popravil klimbra
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihče od veleumov v Bruslju pa ne pove, koliko obremenjuje okolje izdelava enega novega avtomobila, ter koliko obremenjuje okolje dobro vzdrževanje enega (n.pr.10 let) starega avtomobila. Zakaj - zato, ker sploh ni primerjave!

Zdaj bodo resevali delovna mesta, glede onesnazevanja okolja bodo sedaj zamizali na obe ocesi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je velika ta subvencija za novi avto? Staro za novo brez doplačil, bi bilo pošteno ali pa naj proizvajalci kar prepolovijo cene novega na trgu. Ker to deluje samo zavajujoče, sledilo bi samo oderuško potrošništvo kot ste že napisali. Kaj bi se zgodilo, potem Bruseljskem lepem scenariju? Kakšna naj bi bila prihodnost? Brez kriz v prihodnje, dvomim!!!! Še večji KAOS . . .

:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z unicenjem vec kot 10 let starih vozil bodo velekapitalisticni umi v Bruslju spet potegnili se preostali denar iz najrevnejsih zepov. Ce si izbirajo alibi za to potezo v onesnazevanju okolja, potem naj unicijo vsa vozila, ki proizvedejo recimo vec kot 200 g CO2/km, ne glede na leto izdelave. Naravi je vseeno, ali je dodal 300 g nov terenec ali stara Katrca. Pa se bogatejsi bi laze izpljunili evre za nov avto in poskrbeli za delovna mesta (oziroma kapitalistov dobicek).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angleži so našli veliko prednost krize. Ugotovili so, da bodo pač več seksali. Otrok sicer ne bo, ker si jih v krizi ne dela, bo pa lepo... Pa še poceni je, naprej ne upam napisat. :naughty:

Da se ne bo govorilo samo o avtoh in plehu..

lp

bv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo otrokom prijazna upodobitev krize :)

kako je nastal denar, etc. etc. (nemški)

Gib mir die Welt plus 5 Prozent

zanimiva stvar...

Ja, podobno kot Zeitgeist Addendum, samo bolj "plastično" prikazano.

In vsi živimo v neki iluziji svobode in demokracije ... v resnici pa smo bolj ali manj prostovoljni sužnji :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da eni ne vejo da je kriza z delom...

Čez vikend so nam zbili ključavnico in odnesli 4 TIG aparate iz delavnice.

Koji če jim ku..c aparati, bebci so kable porezal namest da bi z gorilniki vred nesli. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, meni pa tale kriza čist paše.. na bencinu se ogromno pršpara! Ok, mogoče ne ogromno, ampak res čuda čuda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebemtiš. očitno ta kriza klati po japonski industriji bolj kot drugje. Po hondi iz F1, se je iz WRC poslovil Suzuki, in za njim še Subaru. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebemtiš. očitno ta kriza klati po japonski industriji bolj kot drugje. Po hondi iz F1, se je iz WRC poslovil Suzuki, in za njim še Subaru. . . .

Naslednje leto bo zanimivo (zalostno?) gledati, kaj se bo dogajalo s sportom nasploh. Sponzorji se bodo po moje najprej pobrali iz sporta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se je sploh lahko reklo tistim zadevam šport.. :whistle:

da je zadeva načrtovana je po moje lih odraz v ceni nafte...kako priročno, da se je zmanjšala lih kadar je kriza največja...da so lahko dobili giganti izgovor za odpuščanje delavcev ( in z "okoliščinami" preprečen večji upor), s tem prodajo pod ceno za iste dobičke...itd itd...

seveda je to kar sem napisal skregano z logiko ekonomije, ampak tako deluje nateg :whistle:

Popravljeno . Popravil GorazdH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da ni že slučajno blo..

zanimivo razmišljanje..

Naj recesija traja ...

Spoštovana gospod Božiček in tovariš Dedek Mraz! Morda se vama zdi moja želja malce nenavadna, kajti vsi si želijo, da bi bilo recesije čim prej konec, saj vidijo le slabo plat tega gospodarskega fenomena. Jaz pa, ki sem po naravi optimist in skušam v vsaki stvari videti kaj lepega, trdim, da je recesija čisto dobra stvar.

S partnerjem sva oba ostala brez službe, česar se je sprva najbolj veselil samo najin otrok. Sčasoma pa sva začela to ceniti tudi midva. Ves čas sva doma, ker si tega, da bi zapustila naše ljube Fužine, niti privoščiti ne moreva, in tako smo kot družina v vsakem trenutku skupaj. Posvečamo se drug drugemu, veliko se pogovarjamo, predvsem o tem, kako bomo preživeli mesec s socialno podporo, ki jo dobimo, kaj bomo kuhali, če sploh kaj bomo ... Šele zdaj imamo čas spoznavati drug drugega. Resnično videti dobroto v človeku in opazovati obnašanje drugega, ko je na prisilnem postu, z eno besedo lačen ... Šele zdaj smo začeli dihati kot eno, kot družina. Cenimo tisto, česar doslej nismo - zdravje. Res, da mi že manjka nekaj zob in tudi drugi so bolj ubogi, ampak ... Imamo se radi. Veliko se objemamo, saj nam je tako bolj toplo. Z ogrevanjem je treba namreč varčevati. Zgodaj hodimo spat, ker varčujemo tudi z elektriko. Ne gledamo televizije. Ampak tudi v tem je nekaj dobrega, saj nismo nikoli nenaspani in utrujeni, in tudi nasilne ter vulgarne vsebine ne morejo več vplivati na našega otroke. Res da ne trenira več tenisa in hip hopa, je pa začel z nama meditirati, kar je vsekakor bolj pozitivno za našo osebno rast in razvoj, kot pa večna gonja za zaslužkom in materialnimi dobrinami. Prodali smo avto, saj ga ne potrebujemo, ker nikamor ne gremo, in tudi okolja ne onesnažujemo. Še sam Al Gore bi bil ponosen na nas!

Pred recesijo pa je bilo naše življenje eno samo divjanje. Iz dneva v dan. Služba, domov, služba, domov ... Vsak dan isto sranje. Še komaj, da smo se pozdravljali, kaj šele pogovarjali. Se poslušali in slišali. "Ti, eno težavo imam ..." "Zdaj nimam časa ..." In tukaj se je končalo. Zdaj so vse naše težave skupne, o njih se pogovarjamo, skupaj jih rešujemo. Imamo tudi skupen cilj, za katerega se vsi trudimo. Preživeti. Doslej nam še kar uspeva. "Kar ne ubija, krepi!" je naš moto.

Da o seksu niti ne govorim. Pred krizo je moje seksualno življenje tako rekoč umrlo. Ko mi je kakšna prijateljica razlagala o svojih seksualnih dogodivščinah, sem jo samo debelo gledala. Mislila sem namreč, da ljudje tega sploh več ne počnejo. Ker nimajo čas, so utrujeni ... Zdaj pa bi imela tudi jaz kaj povedati. Celo cele romane bi lahko napisala. Morda je zdaj pravi trenutek še za kakšnega otroka. Prej sva vedno govorila, da nimava časa zanj. Zdaj ga imava na pretek. Pa ne samo za enega. Za celo četico. Pa še naša vlada bo zadovoljna z nama, ker bova prispevala k višji nataliteti. No, vidita, prijatelja moja, koliko dobrih plati ima recesija. Mi bosta uresničila željo?

Pa še nekaj. Gospoda Janeza Janšo bi rada vprašala, v katerih kontejnerjih ležijo tiste štruce kruha, o katerih je pred časom govoril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In da bo denarja za socialno pomoc vedno dovolj, naj zupan namesto stadiona v Stozicah zgradi veliiiiko tiskarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!