Skoči na vsebino

BMW K 1200-1300 GT


Špilferderber

Priporočene objave

Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:

spilferderber_31471431640.jpg

spilferderber_31471431716.jpg

spilferderber_31471431678.jpg

spilferderber_31471431658.jpg

Pa še malce "originalnih" podatkov:

K 1200 GT.

K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS

Motor

Hubraum cm3 1 171

Bohrung/Hub mm 70,5/75

Leistung kW/PS 96/130 72/98

bei Drehzahl min–1 8 750 7 000

Drehmoment Nm 117 118

bei Drehzahl min–1 6 750 5 500

Bauart Reihe, liegend

Zylinderzahl 4

Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S

Ventil/Gassteuerung DOHC

Ventile pro Zylinder 4

Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23

Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

Elektrische Anlage

Lichtmaschine W 840

Batterie V/Ah 12/19

Scheinwerfer W H 7/55 W

H 3/55 W

Starter kW 0,7

Kraftübertragung/Getriebe

Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm

Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe

Primärübersetzung 1,889

Übersetzungen I 2,045

II 1,6

III 1,267

IV 1,038

V 0,9

VI 0,82

Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

Fahrwerk

Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen

Hinterradaufhängung BMW Paralever

Federweg vorn/hinten mm 115/150

Nachlauf in Normallage mm 124

Radstand in Normallage mm 1555

Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8

Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm

hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm

Räder LM

vorn 3,50 x 17 MTH 2

hinten 5,5 x 17 MTH 2

Reifen vorn 120/70-ZR 17

hinten 180/55-ZR 17

Maße und Gewichte

Gesamtlänge mm 2 250

Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920

Lenkerbreite mm 715

Sitzhöhe mm 790/820

DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300

Zul. Gesamtgewicht kg 500

Tank l 20,5

Fahrdaten

Kraftstoffverbrauch

90 km/h l/100 km 5,0

120 km/h l/100 km 5,9

Beschleunigung

0–100 km/h s 3,7 4,1

Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UUUFFF, to bi pa jaz imel. Kam napišem številko žiro računa, boste mal nakazal. Tko ene par miljončkov. Pleasee!  Blazno fletna mašinca. :shock:  :lol:

Kar mal se slin.

Pol pa nabav. Na tega bi se še najdražja usedla.

:wink: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se cene tiče, gotovo ne bo cenejši kot zdajšnji K1200RS (cca 3,4 mio sitnih)... Kvečjemu bo glede na ponujeno opremo še za kakšen cent dražji...

poglejte si še študijo (fala bogu, da je samo študija) novega R1150R:

Letos jim oblikovalska roka ne dela srečnih trenutkov... Najprej CL, potem Roadster... Sam ne se mi še na GS-a spravit! :evil:

spilferderber_31471445534.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se vedno 50 kg pretezek.  

... tako je to, če tehniko avtomobila preneseš na motocikel. FJR ga da po mojem 100X v koš!!!! Aja pa še 50 kil ima manj :lol: :lol: :lol:

lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena: 15800 evropskih (malce več kot 360 cankarjev)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se cene tiče, gotovo ne bo cenejši kot zdajšnji K1200RS (cca 3,4 mio sitnih)... Kvečjemu bo glede na ponujeno opremo še za kakšen cent dražji...

poglejte si še študijo (fala bogu, da je samo študija) novega R1150R:

Letos jim oblikovalska roka ne dela srečnih trenutkov... Najprej CL, potem Roadster... Sam ne se mi še na GS-a spravit! :evil:

spilferderber_31471445534.jpg

Ja dobr da je res sam študija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V naši garaži je še glih plac za takšnega lepotca. Še več placa pa je v Rocky-jevi denarnici in na tekočem računu. Res ne morem razumeti zakaj je to dvoje vedno prazno.

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

Hola,

v novi številki Motorrada (št. 21/2009, 25.9.2009, str. 42) je vmesno poročilce iz "dauertesta" (test na 50.000 kmjev) BMW K1300 GT, in od spomladi so prišli skor do polovice kmjev. Ful so ga pohvalili, kako je finofajn za dolge fure po AC (kot S klasa avta), našli in pograjali pa so tudi nekaj napak: trdo in grdo šaltanje, čudni zvoki iz sklopke pri speljevanju, težave z elektriko: že po prvi daljši vožnji ni več vžgal, ko je nekaj časa stal je pa spet blo vse OK; pri 5000 kmjih motor ni hotel več redno vžigat - včasih je, včasih ni, pri 7200 je začel občasno sam od sebe hupat v ritmu prižiganih žmigavcev, včasih se žmigavci niso dal ugasnit, al pa je totalno zmešal display računalnika... pol so zamenjali vsa stikala na balanci in je blo OK; pri 19.000 km so zaradi poskakovanja pri speljavanju zamenjal vse lamele sklopke, pa je blo pol mal boljš; no pri 24.700 pa je testniku pri 240 (ko je šaltal v šesto) razneslo sklopko (razletela se je košara skolpke) in odprla blok motorja, piše da so kosi frčali kolegu ki je vozil za njim dobesedno okoli ušes, ampak na veliko srečo voznika ni zablokiral ne motor, ne menjalnik... tko da so zdej na motorju zamenjali kompletno mašino in bodo še enkrat startali "dauertest", medtem pa pri BMWju raziskujejo napake in se odločajo o vpoklicu tega modela (in najbrž tud K1200, ki ma isto sklopko), zaenkrat pa se v tovarni nagibajo k temu, da je bil to osamljen primer

(to sem vam samo na hitro prevedel iz članka, zgolj v vednost in ravnanje, da me ne bo kdo zdej sanjal s sekiro v glavi, k ste eni taki občutljivčki :rolleyes: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!