Špilferderber Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Na Intermotu bo predstavljen tale novi model: Pa še malce "originalnih" podatkov: K 1200 GT. K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS Motor Hubraum cm3 1 171 Bohrung/Hub mm 70,5/75 Leistung kW/PS 96/130 72/98 bei Drehzahl min–1 8 750 7 000 Drehmoment Nm 117 118 bei Drehzahl min–1 6 750 5 500 Bauart Reihe, liegend Zylinderzahl 4 Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S Ventil/Gassteuerung DOHC Ventile pro Zylinder 4 Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23 Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4 Elektrische Anlage Lichtmaschine W 840 Batterie V/Ah 12/19 Scheinwerfer W H 7/55 W H 3/55 W Starter kW 0,7 Kraftübertragung/Getriebe Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe Primärübersetzung 1,889 Übersetzungen I 2,045 II 1,6 III 1,267 IV 1,038 V 0,9 VI 0,82 Übersetzung Hinterradantrieb 2,75 Fahrwerk Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen Hinterradaufhängung BMW Paralever Federweg vorn/hinten mm 115/150 Nachlauf in Normallage mm 124 Radstand in Normallage mm 1555 Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8 Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm Räder LM vorn 3,50 x 17 MTH 2 hinten 5,5 x 17 MTH 2 Reifen vorn 120/70-ZR 17 hinten 180/55-ZR 17 Maße und Gewichte Gesamtlänge mm 2 250 Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920 Lenkerbreite mm 715 Sitzhöhe mm 790/820 DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300 Zul. Gesamtgewicht kg 500 Tank l 20,5 Fahrdaten Kraftstoffverbrauch 90 km/h l/100 km 5,0 120 km/h l/100 km 5,9 Beschleunigung 0–100 km/h s 3,7 4,1 Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
mopedfan Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Mal LT-ja mal RT-ja. Kaj pa vem.....?
Brrrm Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Ne LT in ne RT, temveč RS bolj na turistično vižo.
moped Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Mi je kar všeč, ampak ćez FJR ga pa ni.
vrho1679 Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Me zanima, če bodo kdaj kazga športnka vn splunl, ko tak nove modele vn mečejo.
Špilferderber Objavljeno September 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2002 noup... letos oz. za leto 2003 ne...
Noise Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Mi je kar všeč, ampak ćez FJR ga pa ni. Tudi FJR je letos nov...
HHV Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 UUUFFF, to bi pa jaz imel. Kam napišem številko žiro računa, boste mal nakazal. Tko ene par miljončkov. Pleasee! Blazno fletna mašinca. :shock: :lol:
RAN Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 UUUFFF, to bi pa jaz imel. Kam napišem številko žiro računa, boste mal nakazal. Tko ene par miljončkov. Pleasee! Blazno fletna mašinca. :shock: :lol: Kar mal se slin. Pol pa nabav. Na tega bi se še najdražja usedla. :wink: :D
HHV Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 .....Kar mal se slin. Pol pa nabav. Na tega bi se še najdražja usedla. :wink: :D Ta cenejša pa še prej! :wink: :wink: :D :D
fisherman Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 se vedno 50 kg pretezek. :( Shujšaj pa bo. Mašinca je krasna. Pri turerju pa 50 kil več tud ni kakšna groza.
Špilferderber Objavljeno September 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2002 kar se cene tiče, gotovo ne bo cenejši kot zdajšnji K1200RS (cca 3,4 mio sitnih)... Kvečjemu bo glede na ponujeno opremo še za kakšen cent dražji... poglejte si še študijo (fala bogu, da je samo študija) novega R1150R: Letos jim oblikovalska roka ne dela srečnih trenutkov... Najprej CL, potem Roadster... Sam ne se mi še na GS-a spravit! :evil:
mopedfan Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Pa teli Bavarci so šli res u ku***!
Sanda7 Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Saj je lušten sam raj bi se vozila na LTju :lol:
Onim Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 se vedno 50 kg pretezek. ... tako je to, če tehniko avtomobila preneseš na motocikel. FJR ga da po mojem 100X v koš!!!! Aja pa še 50 kil ima manj :lol: :lol: :lol: lp, Onim
Špilferderber Objavljeno September 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2002 cena: 15800 evropskih (malce več kot 360 cankarjev)
moped Objavljeno September 18, 2002 Opozori Objavljeno September 18, 2002 Mi je kar všeč' date='ampak ćez FJR ga pa ni.[/quote'] Tudi FJR je letos nov... Aja ? Kje pa ? :shock:
fisherman Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 kar se cene tiče, gotovo ne bo cenejši kot zdajšnji K1200RS (cca 3,4 mio sitnih)... Kvečjemu bo glede na ponujeno opremo še za kakšen cent dražji... poglejte si še študijo (fala bogu, da je samo študija) novega R1150R: Letos jim oblikovalska roka ne dela srečnih trenutkov... Najprej CL, potem Roadster... Sam ne se mi še na GS-a spravit! :evil: Ja dobr da je res sam študija.
Noise Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 V živo je pa prav lep.... še ena fotka je nekje v galeriji iz Intermota (bolj proti koncu)...
Noise Objavljeno September 19, 2002 Opozori Objavljeno September 19, 2002 Galerija BMW K 1200 GT :arrow: http://www.motosvet.com/motogalerije.php?m...mwk1200gt&off=0
moped Objavljeno September 20, 2002 Opozori Objavljeno September 20, 2002 Že šparam Jaz tudi, ampak za drugega. :wink:
Rocky Objavljeno September 21, 2002 Opozori Objavljeno September 21, 2002 V naši garaži je še glih plac za takšnega lepotca. Še več placa pa je v Rocky-jevi denarnici in na tekočem računu. Res ne morem razumeti zakaj je to dvoje vedno prazno. Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY
suzuki Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 Hola, v novi številki Motorrada (št. 21/2009, 25.9.2009, str. 42) je vmesno poročilce iz "dauertesta" (test na 50.000 kmjev) BMW K1300 GT, in od spomladi so prišli skor do polovice kmjev. Ful so ga pohvalili, kako je finofajn za dolge fure po AC (kot S klasa avta), našli in pograjali pa so tudi nekaj napak: trdo in grdo šaltanje, čudni zvoki iz sklopke pri speljevanju, težave z elektriko: že po prvi daljši vožnji ni več vžgal, ko je nekaj časa stal je pa spet blo vse OK; pri 5000 kmjih motor ni hotel več redno vžigat - včasih je, včasih ni, pri 7200 je začel občasno sam od sebe hupat v ritmu prižiganih žmigavcev, včasih se žmigavci niso dal ugasnit, al pa je totalno zmešal display računalnika... pol so zamenjali vsa stikala na balanci in je blo OK; pri 19.000 km so zaradi poskakovanja pri speljavanju zamenjal vse lamele sklopke, pa je blo pol mal boljš; no pri 24.700 pa je testniku pri 240 (ko je šaltal v šesto) razneslo sklopko (razletela se je košara skolpke) in odprla blok motorja, piše da so kosi frčali kolegu ki je vozil za njim dobesedno okoli ušes, ampak na veliko srečo voznika ni zablokiral ne motor, ne menjalnik... tko da so zdej na motorju zamenjali kompletno mašino in bodo še enkrat startali "dauertest", medtem pa pri BMWju raziskujejo napake in se odločajo o vpoklicu tega modela (in najbrž tud K1200, ki ma isto sklopko), zaenkrat pa se v tovarni nagibajo k temu, da je bil to osamljen primer (to sem vam samo na hitro prevedel iz članka, zgolj v vednost in ravnanje, da me ne bo kdo zdej sanjal s sekiro v glavi, k ste eni taki občutljivčki ) malakai, gsxf750, dotem in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se