Skoči na vsebino

BMW K 1200-1300 GT


Špilferderber

Priporočene objave

Objavljeno

Tipični simptomi "chattering"-a sklopke, ko lamele dobijo premalo olja in zato vse trese in cuka sploh pri bolj agresivnem speljevanju, čez čaz pa lahko privede do razpada košare. Če se pa poveča količina olja, bi pa zelo verjetno sklopka začela drset.

BMW zgleda še ni čisto osvojil mokre sklopke, bi lahko malo k japancem poškilili. :whistle:

Objavljeno

Suzuki obdeluje BMW-ja

:whistle:

Sej vem da je prevod..

Men se zdi dost zanimiv motorček tale K1300..ampak vseen ga ne bi mel..

Objavljeno

Tipični simptomi "chattering"-a sklopke, ko lamele dobijo premalo olja in zato vse trese in cuka sploh pri bolj agresivnem speljevanju, čez čaz pa lahko privede do razpada košare. Če se pa poveča količina olja, bi pa zelo verjetno sklopka začela drset.

BMW zgleda še ni čisto osvojil mokre sklopke, bi lahko malo k japancem poškilili. :whistle:

morm rečt, de bi h japoncem tud mal za menjalnik pogledali. drgač pa je to. . . nevem. upam de je res one off, de se je to zgodilo in se ne dogaja. govorim za vse idijotizme k so jih doživeli.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hola,

v novi številki Motorrada (št. 21/2009, 25.9.2009, str. 42) je vmesno poročilce iz "dauertesta" (test na 50.000 kmjev) BMW K1300 GT, in od spomladi so prišli skor do polovice kmjev. Ful so ga pohvalili, kako je finofajn za dolge fure po AC (kot S klasa avta), našli in pograjali pa so tudi nekaj napak: trdo in grdo šaltanje, čudni zvoki iz sklopke pri speljevanju, težave z elektriko: že po prvi daljši vožnji ni več vžgal, ko je nekaj časa stal je pa spet blo vse OK; pri 5000 kmjih motor ni hotel več redno vžigat - včasih je, včasih ni, pri 7200 je začel občasno sam od sebe hupat v ritmu prižiganih žmigavcev, včasih se žmigavci niso dal ugasnit, al pa je totalno zmešal display računalnika... pol so zamenjali vsa stikala na balanci in je blo OK; pri 19.000 km so zaradi poskakovanja pri speljavanju zamenjal vse lamele sklopke, pa je blo pol mal boljš; no pri 24.700 pa je testniku pri 240 (ko je šaltal v šesto) razneslo sklopko (razletela se je košara skolpke) in odprla blok motorja, piše da so kosi frčali kolegu ki je vozil za njim dobesedno okoli ušes, ampak na veliko srečo voznika ni zablokiral ne motor, ne menjalnik... tko da so zdej na motorju zamenjali kompletno mašino in bodo še enkrat startali "dauertest", medtem pa pri BMWju raziskujejo napake in se odločajo o vpoklicu tega modela (in najbrž tud K1200, ki ma isto sklopko), zaenkrat pa se v tovarni nagibajo k temu, da je bil to osamljen primer

(to sem vam samo na hitro prevedel iz članka, zgolj v vednost in ravnanje, da me ne bo kdo zdej sanjal s sekiro v glavi, k ste eni taki občutljivčki :rolleyes: )

Hola,

evo danes je v reviji (Motorrad 04/2010, 5.2.2010, str. 52) objavljeno nadaljevanje testa - pri 24.700 kmjih so testnemu K 1300 GT zamenjali mašino, a tudi z novo niso prišli do konca testa (50 kkm), saj so testniki pri 36.770 kmjih na primerjalnem testu z novo VFR 1200 zaslišali v mašini pri približno 4000 obr/min nekakšno trkanje, ki je postajalo vedno glasnejše... sneli so pokrov, a se ni nič nenavadnega videlo, zato so razdrli celotno mašino in ugotovili da je treba zamenjati ojnico, ker je bil uničen en od ojničnih ležajev na ročični gredi

testnike je potem zanimalo ali je to izjemen primer, ali pa je res "nekaj narobe" s tem modelom, zato so prečekirali še razprave na BMW forumu, kjer pa je bila ta okvara zelo redka, pogoste so bile le težave s sklopko in menjalnikom - opozorili so da to velja predvsem za K 1200 modele, ker K 1300 še ni veliko prodanih, saj je na trgu šele eno leto

nato so ročično gred iz servisa poslali v tovarno in tam so ugotovili da ni bilo nič narobe ne z materialom, ne z obdelavo (posebna obdelava da je material trši) ampak da je morda problem v mazanju

no, vsem težavam navkljub mislijo pri Motorradu test izpeljat do konca, čeprav bo trajal vsaj dve leti, namesto (planiranega) enega

PS tale prevod je enako kot prejšnji zgolj v vednost in ravnanje sedanjim in potencialnim bodočim lastnikom, nič drugega; jst še vedno planiram sprobat tanovga S 1000 RR ;) mimogrede: v članku dodajajo, da bodo tudi ta model testirali na 50 kkm

Objavljeno

suzuki mas kaksen link od testa da preberem. če ne pa sken pa na mail( če ti ni odveč)closedeyes.gif

Objavljeno

Hola mojster hilton,

ne morem objavit linka, zgleda ne moreš on-line brat aktualne revije, samo stare (morda če plačaš :? ) tko da maš samo tale link ko je K 1300 GT prvič umrl

vse o tem kako je drugič umrl sem ti skeniral in poslal na PM

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

imam BMW K 1200 GT, 2004. Iščem kakšen dober ispušni sistem, če kdo kaj ve, naj mi prosim sporoči. Zdi se mi da je originalni malo pretih.

Hvala za pomoč, sem nov.

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

imam BMW K 1200 GT, 2004. Iščem kakšen dober ispušni sistem, če kdo kaj ve, naj mi prosim sporoči. Zdi se mi da je originalni malo pretih.

Hvala za pomoč, sem nov.

Lp

Pri Leovince nisem zasledil lonca za tvoj model, je pa v ponudbi pri Remus do l. 2002 (mislim, da ustreza tud 2004):

REMUS GT

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Lastim si BMW K1200GT letnik 2004. Gori je še vedno original izpuh. Po nekaj letih, mi jo zvok postal malo bolj, oziroma skoraj da neslišen :closedeyes:

Skratka, iščem kakršnokoli varjanto, da bi kupil kakšen predelan izpuh za ta motor, ampak le teh je BORE MALO. (samo REMUS) Nobenih leotov, akrapotov sploh ne, arrow, mass, ....NIČ. :glare:

Sedaj, ali kdo še pozna kje bi se dalo naročit kak izpuh, ali pa ostane samo opcija domačega predelave?? In ali ima kdo kakšno izkušnjo s tem, mogoče odstranitev katalizatorja ali kaj podobnega?

Na kratko, želel bi imeti malo bolj globok oziroma boljši zvok.

Hvala vsem za pomoč in nasvete! Lep pozdrav

Vaš Jani

dsc06556.jpg

Skadarsko jezero v Črni Gori :yea1:

Objavljeno

Jaz imam na svojem K1200RS namontiran Arrow izpuh - ne vem pa kje ga je prejšnji lastnik kupil, ker je bil že namontiran na motor, ko sem ga kupil. Mislim, da bi tudi na tvojega moralo kaj takega pasati.

Objavljeno

Jaz imam na svojem K1200RS namontiran Arrow izpuh - ne vem pa kje ga je prejšnji lastnik kupil, ker je bil že namontiran na motor, ko sem ga kupil. Mislim, da bi tudi na tvojega moralo kaj takega pasati.

Bi se dalo to kej videt, si kaj v LJ ali pa če se enkrat ustavimo med furo in pogledamo? :)

Objavljeno

Hej fantje!

Že dolgo čakam in iščem pa nobene prave zadeve ni. Še enkrat sprašujem, če bi se kako dalo, ali še boljše KJE dalo malo predelat izpuh na BMW K 1200GT 04, oziroma kupit homologiranega.

Najlepša hvala za nasvet, res že dolgo čakam :)

Pa varne kilometre želim.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

mene malo vleče, da bi iz R 1200 RT malo presedlal na K 1200 GT (2006 letnik). Kaj po vaših raznovrstnih izkušnjah dobim in kaj zgubim glede ciklistike, agregata,udobja, stroškov servisov, porabe, itd.

So bile z K 1200 GT modeli od leta 2006 izdelave kakšne posebne težave (ESA,...)?

Hvala za komentarje

Objavljeno

hvala predtipkarju za poteg teme iz naftalina.

od konca tedna si lastim K 1300 GT, 2010 letnik, with all the bells and whistels. po soncu ga se nisem sprobal, v dezju, nalivu in burji je tudi pri 150 "se vozen". in ostal sem suh. ok, celada in spice skornjev so bili mokri, ni pa bilo potrebno menjati letnih rokavic za dezne. pri 11°C pa vklopis grelce artroze in hemeroidov in se elegantno priguncas domov. impresivno. zelo.

vetrna zascita (zelo) dobra. ciklistika enako. ko se enkrat zadeva premika z vec kot 10-15 km/h tistih 290 kg ni vec cutiti. kam kaj zginejo? oprijem tudi z touring gumami v hladnem dober+, mokra podlaga se ustrezno vzame z vec rezerve. masina je pa tapravi cuker; pri 30km/h 6. in vlece do 2.. (vec pa nisem upal). poraba pri konstantno 140-150 po ac 5,1 - 5,2 (po BC). pes racunal se nisem. v mestu zraste na 6,0. po zagonu hladne masine tudi do 11, a hitro pade. racunano po BC na ca. 1000 km povprecna poraba 5,3. AC 50%, mesto in podezelje 50%.

podvozje pri prvem povohu (comfort) skoraj na ravni citroena c5, vsaj v primerjavi z drugimi motorcikli (GW in airride izzveta). normal je skoraj zadosti za vse ostale situacije, sport pa ko te resno pici. golica z normal na sport "izgubi" kar po nekateri *oh shit* efekt. vseeno se bo potrebno se malce poigrati z nastavitvami amortizerjev, saj vcasih malce blago zaplava cez kaksen del ovinka.

wüdo, wunderlich in hornig sem ze nasel; damnshitfuck! spet bo treba drugje sparat. se kaksen konkreten nasvet kje dobiti kaksne dodatke? trenutno samo sline cedim......

Objavljeno

Čestitam za nakup. Itak prava izbira. Me pa zanimajo tvoji vtisi ko bo več km po suhem.. Lp

Objavljeno

...mene pa primerjava z novim GTR 1400, če si ga slučajno testiral...

Objavljeno

...mene pa primerjava z novim GTR 1400, če si ga slučajno testiral...

Ma ne moreš primerjat kawasakija z bmw-jem, sploh pri vožnji, saj sploh nima sprednjih vilc enakih zato je vožnja čist druga..Performance je pa drugo in elektronika..

Objavljeno

vozil sem samo GTR 2008, drugega niso imeli - ker jih premalo prodajo. po besedah graskega bmw-moto dealerja (ne, ni denzel), kateri BTW ni cisto na svetlem (but that´s another story), se v tem cenovnem rangu ljudje raje odlocijo za bemfa kot kwaka. kar ni cisto za lase privleceno.

skozi "vse" ovinke sem (bil) z GT hitrejsi kot z banditom, pri normalno rekreacijski voznji. nekaj je na tem para/telelever.

ima pa GT ze prve popadke. po eni prenocitvi ni hotel vec vzgati. strom, kontakt, N, vse ok samo kresne ne. po ca. 30 min "premora" in telefonatu z enim serviserjem: ali je stikalo za stransko stojalo (se mu vcasih malo "sfuzla" - resitev: menjava) ali stikalo starterja na desni strani balance (resitev: menjava). potem je le vzgal.

stikalo stranske tace sem pa utopil v WD-40. baje pomaga. bumo videli, je rekel slepi gluhemu.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Predno naročim celotno komandno stikalo na krmilu mojega K 1300 GT, ki me bo olajšalo za 300 flik želim še tukaj povprašati, če kdo pozna ali pa ve za primer, ko bi lahko prišel do rabljenega (poškodovan ali drugače uničen motor) stikala na levem krmilu, ki vsebuje tempomat, "ablend", ESA, dvig prednjega stekla in hupo.

Gre, namreč, za okvaro stikala za smerokaze zaradi česar moram zamenjati kompletno stikalo (BMW zna tržiti tudi to, poleg izdelave dobrih motorjev), saj ni mogoče prčkati po stikalih, ker so kompaktno zaprti. Tako v poštev pride le zamenjava.

Enako stikalo ima R 1200 RT, od l. 2010 naprej.

Hvala za info.

Danilo

Objavljeno

ah K1300GT. Sem ga imel par dni na testu in ko sem peljal ženo, ki se sicer ne vozi rada z mano je rekla, da z tem bi jo pa lahko vozil. No na srečo ve, da je cenovno nedostopen in da jaz nočem takšne "krave" za edini motor :ninja:

Objavljeno

Predno naročim celotno komandno stikalo na krmilu mojega K 1300 GT, ki me bo olajšalo za 300 flik želim še tukaj povprašati, če kdo pozna ali pa ve za primer, ko bi lahko prišel do rabljenega (poškodovan ali drugače uničen motor) stikala na levem krmilu, ki vsebuje tempomat, "ablend", ESA, dvig prednjega stekla in hupo.

Gre, namreč, za okvaro stikala za smerokaze zaradi česar moram zamenjati kompletno stikalo (BMW zna tržiti tudi to, poleg izdelave dobrih motorjev), saj ni mogoče prčkati po stikalih, ker so kompaktno zaprti. Tako v poštev pride le zamenjava.

Enako stikalo ima R 1200 RT, od l. 2010 naprej.

Hvala za info.

Danilo

mogoče se na ebayu kaj najde...

Objavljeno (popravljeno)

.

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno

Predno naročim celotno komandno stikalo na krmilu mojega K 1300 GT, ki me bo olajšalo za 300 flik želim še tukaj povprašati, če kdo pozna ali pa ve za primer, ko bi lahko prišel do rabljenega (poškodovan ali drugače uničen motor) stikala na levem krmilu, ki vsebuje tempomat, "ablend", ESA, dvig prednjega stekla in hupo.

Gre, namreč, za okvaro stikala za smerokaze zaradi česar moram zamenjati kompletno stikalo (BMW zna tržiti tudi to, poleg izdelave dobrih motorjev), saj ni mogoče prčkati po stikalih, ker so kompaktno zaprti. Tako v poštev pride le zamenjava.

Enako stikalo ima R 1200 RT, od l. 2010 naprej.

Hvala za info.

Danilo

Neverjamem da je popolnoma zaprto še vsako stikalo se je dalo razstaviti in kaj popraviti saj brez levega žmigavca se nemoreš vozit! jaz bi ti predlagal da se en dan popoldne oglasiš pri meni pa to skupaj pogledava tel. imaš v mojem avtarju in pokliči,da se dogovoriva Lp Peter

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!