Skoči na vsebino

BMW K 1200-1300 GT


Špilferderber

Priporočene objave

Pridem Bremzer, saj me zanima še nekaj stvari. Hladilno tekočino pa bi rad napolnil sam zato, da mi ni treba motorja s kombijem peljat na servis, ker je tekočina zaradi počenega hladilnika iztekla. Hladilnik sem zaflikal, sedaj pa rabim podtlak min 0.8 bara ustvarit v hladilniku, da potem posrka hladilno tekočino + odzračitev pri vodni pumpi. To so pregrobe informacije, ob bolj natančnih bi se lotil zadeve sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koncu sem peljal motor na servis, da so mi tam nalili hladilno tekočino - najprej ustvarijo podtlak 0.8 bara, spustijo not antifriz, da ga podtlak posrka, nato pa še prezračijo pri vodni pumpi. Cena? 50€. Grdo, ni kaj!

Ve kdo, kaj v grobem delajo na servisu pri 40.000 km in koliko cca. to stane? Me čaka namreč. Bil sem na servisu pri 30.000 km, ko so štelali ventile, menjali zavorno tekočino,svečke, olje diferencial... Sedaj razmišljam, da pri 40.000 samo zamenjam olje in filtre, da mi ni treba trošit denarja. Je pri 40.000 km razen tega še kaj posebnega za servisirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koncu sem peljal motor na servis, da so mi tam nalili hladilno tekočino - najprej ustvarijo podtlak 0.8 bara, spustijo not antifriz, da ga podtlak posrka, nato pa še prezračijo pri vodni pumpi. Cena? 50€. Grdo, ni kaj!

Ve kdo, kaj v grobem delajo na servisu pri 40.000 km in koliko cca. to stane? Me čaka namreč. Bil sem na servisu pri 30.000 km, ko so štelali ventile, menjali zavorno tekočino,svečke, olje diferencial... Sedaj razmišljam, da pri 40.000 samo zamenjam olje in filtre, da mi ni treba trošit denarja. Je pri 40.000 km razen tega še kaj posebnega za servisirat?

Jaz sem delal servis na 40K kil. pred kratkim pri Valentinčiču (oglasi se pri meni in ti pokažem račun) mislim,da je bilo okoli 240€ so pa menjali : zavorno olje,olje v mašini,olje v dif.,zračni filter oljni filter,oljni šponer ketnice,drsnik ketnice v mašini,novo tesnilo pokrova sklopke,kontroliranje zavor (obraba disk ploščic,priklop in testiranje na računalniku itd. od tega je samo cena novega modificiranega šponerja ca 80€ (rožlalo pri hladnem zagonu).

Ps, nevem zakaj so ti menjali olje v dif.saj se menja po novem na vsakih 20K kil. verjetno prej ni bilo nikoli menjano !

Nastavitev ventilov,nove svečke,menjanje hladilne tekočine in zavorne tekočine(če je stara več kot 2 leti) se menja na 30K kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da tud antifriza nisi mogu / upal sam nalit je najbolš da peleš na servis

Saj ga nemoreš nalit :lol: , ker je nivo expanzijske posode za ca 10 cm nižji od hladilnika ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da tud antifriza nisi mogu / upal sam nalit je najbolš da peleš na servis

Klasično nalivanje antifriza in odzračevanje ne zaleže dovolj dobro, ker v hladilnih kanalih med cilindri ostanejo zračni mehurji, ki jih tudi vodna črpalka ne uspe premakniti. Zaradi tega prihaja do lokalnega pregrevanja materialov, česar si - imaš prav - res ne upam riskirati. Gre pač za specifiko K-modelov od 2005/2006 naprej, vključno z novim K 1600 GT.

Bremzer, hvala za natančne info glede servisa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kako GT-jaši, nič ne pišemo, se samo vozimo, ali kaj?! Zdaj bo zima, pa bomo kakšno izkušnjo izmenjali...

Jaz osebno zamerim BMW-ju, da so z K1600 serijo odrezali naše K-je (1300). Sem vozil K1600, ko je izšel, pa je preveč polikan in malo pretežak, da bi bil dovolj zabaven. Serija K1200\1300 je imela idealna razmerja med močjo-navorem-gabariti-težo. Čez nekaj let bom sicer lahko svojega 1200 lahko še zamenjal za kakšnega rabljenega 1300, potem bo pa konec zabave zame.

K1600 je res preveč podoben igranju video igrice doma na zofi.

Ali zna kdo iz prakse povedati kaj o razlikah v občutku vožnje med serijo K1200 in K1300?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Nujno rabim repair manual za K 1200 GT, ima kdo za skopirat ali kako drugače da mi pomaga? Me je eden avto v Bosni zbil po tleh, pa bom imel sedaj veliko šraufanja...

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nujno rabim repair manual za K 1200 GT, ima kdo za skopirat ali kako drugače da mi pomaga? Me je eden avto v Bosni zbil po tleh, pa bom imel sedaj veliko šraufanja...

Hvala za pomoč.

Napačno si napisal ! ! NI TE zbil avto ampak si v avto bočno vdaril pri prehitevanju (kolone),ko je zavijal levo  ! !

Ps: noben manual ti ne bo pomagal potreboval boš veliko rezervnih delov kar oglasi se en dan pri meni popiši kaj vse rabiš in pogledava malo za rabljene rezervne dele !

Ps:zdaj ko si na bolniški lahko tudi sam malo poiščeš npr. na naslovu   www.bike-teile.de

Ko se zližeš se kaj oglasi lp.Peter !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, servisne ne rabim, ampak repair manual, najbolj zaradi ustreznih sil momenta vijačenja-Nm.

Tako da še vedno, če ima kdo repair manual...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da kar tu vprasam sej je najbrz isto...

Na K1300S mam opozorilo za tlak v gumah, tlak je ok kako se resetira?

Na avtu znam tu pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Iščem prednjo luč od k1200gt, paše tudi od k1300gt, ima kdo kakšno idejo? Po možnosti xenon, lahko pa tudi navadna, sam ne vem, če je električni priključek na zadnji strani žarometa pri xenon in navadnem enak, ve kdo?

Pa še to, je žaromet za Anglijo drugače oblikovan v notranjosti kot za ostalo Evropo? Na E-bayu se oglašuje eden, pa se mi zdi, da je za Anglijo (UK):

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-k1200gt-k1300gt-UK-Scheinwerfer-Headlight-Koplamp-LV-RHD-exon-/251464295169?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a8c70a301

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem prednjo luč od k1200gt, paše tudi od k1300gt, ima kdo kakšno idejo? Po možnosti xenon, lahko pa tudi navadna, sam ne vem, če je električni priključek na zadnji strani žarometa pri xenon in navadnem enak, ve kdo?

Pa še to, je žaromet za Anglijo drugače oblikovan v notranjosti kot za ostalo Evropo? Na E-bayu se oglašuje eden, pa se mi zdi, da je za Anglijo (UK):

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-k1200gt-k1300gt-UK-Scheinwerfer-Headlight-Koplamp-LV-RHD-exon-/251464295169?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a8c70a301

To je žaromet za Anglijo NESMEŠ montirat,ker bolj osvetljuje levo stran cestišča in je prirejen za vožnjo po levi strani ceste ! ! Za EU mora bolj osvetljevati desno stran cestišča predvsem zaradi pešcev in kolesarjev! Homologirat se neda še čez tehničnega ga NEBOŠ spravil ker na tehničnem zadnje čase vsakič  kontrolirajo tudi snop in svelost žarometa !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, se mi je dozdevalo, da bo tako. Trenutno pa nobenih žarometov za desno stran vozišča na E-bayu.

So še kje kakšni viri nabave, razen zasoljena cena novega?

Hvala za namige!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Sem novi lastnik BMW K 1200 GT iN me zanima sledeče - kako se nastavi višina žarometa? Imam xenon sistem (original), a mi sveti prenizko...

Hvala in lepo vožnjo vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Razmišljam o nakupu K 1200GT letnik 2006. Motor ima prevoženih 74k km. Ima vso opremo in je lepo ohranjen. Me pa nekaj moti...ko ga zalaufaš hladnega, za kakšno sekundo ali dve spusti čuden zvok, potem laufa vredu. Mislim, da zvok prihaja iz sklopke. Kolikor vem so kar težave s sklopko pri K- modelih. Me pa zanima, ali je zaradi tega potrebna menjave in kakšen strošek to predstavlja? Hvala za odgovore in lp.

Popravljeno . Popravil lukabogo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o nakupu K 1200GT letnik 2006. Motor ima prevoženih 74k km. Ima vso opremo in je lepo ohranjen. Me pa nekaj moti...ko ga zalaufaš hladnega, za kakšno sekundo ali dve spusti čuden zvok, potem laufa vredu. Mislim, da zvok prihaja iz sklopke. Kolikor vem so kar težave s sklopko pri K- modelih. Me pa zanima, ali je zaradi tega potrebna menjave in kakšen strošek to predstavlja? Hvala za odgovore in lp.

Če bi imel rad lep mototor,da se lepo voziš z njim in da si v družbi bmw-jašev ga kupi.Če ga nebi rad z potovanja domov vozil v prikolici ga ne kupi.

 

lp Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi imel rad lep mototor,da se lepo voziš z njim in da si v družbi bmw-jašev ga kupi.Če ga nebi rad z potovanja domov vozil v prikolici ga ne kupi.

 

lp Stane

Stane, trenutno vozim Varadero......super motor. Edino, kar mu manjka je vsaj 20 konjev. Zato razmišljam o nakupu GT-ja. To, da je BMW, je zgolj naključje. Kolikor jaz poznam zadevo, je dober potovalnik z 150 konji. Iz tvojega komentarja je razbrati, da nimaš najboljšega mnenja o BMW-ju  in BMW-jaših.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stane, trenutno vozim Varadero......super motor. Edino, kar mu manjka je vsaj 20 konjev. Zato razmišljam o nakupu GT-ja. To, da je BMW, je zgolj naključje. Kolikor jaz poznam zadevo, je dober potovalnik z 150 konji. Iz tvojega komentarja je razbrati, da nimaš najboljšega mnenja o BMW-ju  in BMW-jaših.

En znanec je bil pred približno enim mesecem v Romuniji in nej ga hudič glih sklopko mu je razbilo . Bivši moj sodelavec ga je tudi imel,in je imel kar precej težal z njim.Ne vem ali naključje ali je pa res problematičen motor ,drugače pa res všečen motor.

 

Lp Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En znanec je bil pred približno enim mesecem v Romuniji in nej ga hudič glih sklopko mu je razbilo . Bivši moj sodelavec ga je tudi imel,in je imel kar precej težal z njim.Ne vem ali naključje ali je pa res problematičen motor ,drugače pa res všečen motor.

 

Lp Stane

Saj to me zdaj bega, ker sem slišal veliko dobrih in še več slabi lastnosti. Zdaj pa ne vem.....zamenjati nepokvarljivo z pokvarljivim....hm, dilema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavno - preveriš koliko te stane odprava takšne potencialne okvare in preračunaš, ali z nakupom drugega motorja dobiš bistveno več kot je potencialna težava. Pri GS-u je pač znano, da so relativno pogosto, zaradi slabe kvalitete ležajev v kotnem prenosu in napačno predpisanega vzdrževanja s strani proizvajalca, le ti odpovedovali. Rabljen kotni prenos se dobi za 200€ in če dokaj redno preverjam vpetost zadnjega kolesa, me odpoved ne bo presenetila. Glede na to, da je vožnja s tem motorjem bistveno prijetnejša od vožnje s prejšnjim, se mi ni bilo težko odločiti, ko so cekini bili na razpolago. Je pa tudi res, da mi je BMW pred kratkim menjal določene dele za katere so le priznali napako. Suzuki tovarniške napake, ki se pokaže pri prav vseh DL1000 še danes noče priznati.

 

V tvojem primeru je zadeva nekoliko težja, ker imaš že sedaj odličen motor (škoda, da honda ni posodobila prikazovalnike in ni naredila kak facelift) a če si GT-ja probal, potem boš vedel kaj želiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to me zdaj bega, ker sem slišal veliko dobrih in še več slabi lastnosti. Zdaj pa ne vem.....zamenjati nepokvarljivo z pokvarljivim....hm, dilema

Tudi mene je že držalo da bi menjal,samo je težka odločitev,da dodaš dost penezov,pa da imaš potem še sranje????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!