lukabogo Objavljeno Julij 19, 2015 Deli Objavljeno Julij 19, 2015 Enostavno - preveriš koliko te stane odprava takšne potencialne okvare in preračunaš, ali z nakupom drugega motorja dobiš bistveno več kot je potencialna težava. Pri GS-u je pač znano, da so relativno pogosto, zaradi slabe kvalitete ležajev v kotnem prenosu in napačno predpisanega vzdrževanja s strani proizvajalca, le ti odpovedovali. Rabljen kotni prenos se dobi za 200€ in če dokaj redno preverjam vpetost zadnjega kolesa, me odpoved ne bo presenetila. Glede na to, da je vožnja s tem motorjem bistveno prijetnejša od vožnje s prejšnjim, se mi ni bilo težko odločiti, ko so cekini bili na razpolago. Je pa tudi res, da mi je BMW pred kratkim menjal določene dele za katere so le priznali napako. Suzuki tovarniške napake, ki se pokaže pri prav vseh DL1000 še danes noče priznati. V tvojem primeru je zadeva nekoliko težja, ker imaš že sedaj odličen motor (škoda, da honda ni posodobila prikazovalnike in ni naredila kak facelift) a če si GT-ja probal, potem boš vedel kaj želiš. Motor naj bi bil vzdrževan vsaj po servisni knjigi sodeč. Ima 74k km in je lep na pogled. Ne vem kako je z vpoklici, če je motor uvožen...ali ga lahko peljem na servis. Kar se pa Vare tiče me pa ne moti samo to, da ima vsaj 20 konjev premalo. Prej sem vozil 150 konjski motor in mi sedaj manjka. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vandrovec Objavljeno Julij 19, 2015 Deli Objavljeno Julij 19, 2015 Kaj pa Yamaha FJR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukabogo Objavljeno Julij 19, 2015 Deli Objavljeno Julij 19, 2015 Super motorček ampak ko bom imel toliko denarja , bi se pre odločil za Kawasaki GTR. Tale BMW je v igri, ker je zares poceni. Prijateljska poteza pač... vandrovec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno Julij 19, 2015 Deli Objavljeno Julij 19, 2015 Motor naj bi bil vzdrževan vsaj po servisni knjigi sodeč. Ima 74k km in je lep na pogled. Ne vem kako je z vpoklici, če je motor uvožen...ali ga lahko peljem na servis. Kar se pa Vare tiče me pa ne moti samo to, da ima vsaj 20 konjev premalo. Prej sem vozil 150 konjski motor in mi sedaj manjka. Komot ga lahko pelješ na uradni servis. Le poceni niso najbolj. Ti bodo pa poštimali vse napake, za katere je bil razglašen vpoklic in te dali v bazo podatkov ter obveščali o morebitnih nadaljnjih. Mene so tako zacahnali čeprav še nisem servisiral motorja pri uradnem BMW servisu ampak sem pri njih samo kupoval nadomestne dele in potrošni material. Glede 1200/1300GT prebrskaj net in poskusi ugotoviti, koliko bi te stalo, če bi šlo kaj takšnega kot je sklopka ipd. če je to hiba tega motorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno Julij 22, 2015 Deli Objavljeno Julij 22, 2015 Super motorček ampak ko bom imel toliko denarja , bi se pre odločil za Kawasaki GTR. Tale BMW je v igri, ker je zares poceni. Prijateljska poteza pač... sem bil pred isto dilemo in se odločil za fjr ni mi žal ...čeprav so bili potencialni kandidati tudi zgoraj emenjeni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukabogo Objavljeno Julij 24, 2015 Deli Objavljeno Julij 24, 2015 sem bil pred isto dilemo in se odločil za fjr ni mi žal ...čeprav so bili potencialni kandidati tudi zgoraj emenjeni. vozil in GTR-ja in FJR....slednji je super motor z eno prestavo premalo in malo manj udoben, kot GTR. GTR ima več navora in moči ter boljšo vetrno zaščito. To je moje mišljenje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno Julij 25, 2015 Deli Objavljeno Julij 25, 2015 vozil in GTR-ja in FJR....slednji je super motor z eno prestavo premalo in malo manj udoben, kot GTR. GTR ima več navora in moči ter boljšo vetrno zaščito. To je moje mišljenje. Boljšo vetrno zaščito????in prestavo premalo??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
builder Objavljeno Julij 26, 2015 Deli Objavljeno Julij 26, 2015 strinjam se z lukabogo :grim , zase meu pa neb nobenga od obeh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukabogo Objavljeno Avgust 5, 2015 Deli Objavljeno Avgust 5, 2015 Boljšo vetrno zaščito????in prestavo premalo??? ja, GTR ima boljšo veterno zščito, kot FJR. In FJR ima samo 5 prestav, kar me moti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno Avgust 5, 2015 Deli Objavljeno Avgust 5, 2015 ja, GTR ima boljšo veterno zščito, kot FJR. In FJR ima samo 5 prestav, kar me moti. Kako te moti če voziš varo?? dobro naj ostane pri tvojem, mene ne moti ne eno in ne drugo. :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno Avgust 6, 2015 Deli Objavljeno Avgust 6, 2015 bom še tukaj vprašal. Ali pozna kdo koga, ki bi remapiral motor BMW K1200R, oziroma, je to sploh potrebno. Bil na servisu, pa govorijo le o všigalnih tuljavah, da je le te potrebno menjati. Motor teče ok, le pri nižjih obratih oziroma nižji hitrosti rahlo pocuka. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rocky Objavljeno Avgust 6, 2015 Deli Objavljeno Avgust 6, 2015 Realno gledano bi FJR res lahko dodali 6. prestavo, ker ima dovolj močan agregat. Je pa res, da so japonski inženirji naredili ta "dolgi menjalnik" tako, da sploh ni bojazni, da je potrebna 6-ta. Preizkušeno predlani novo in navdušeno. Veterna zaščita je dobra. Morda bi lahko bila še boljša. Ne vem koliko je boljša na GTR-u, ker ga žal še nisem vozil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rocky Objavljeno Avgust 6, 2015 Deli Objavljeno Avgust 6, 2015 bom še tukaj vprašal. Ali pozna kdo koga, ki bi remapiral motor BMW K1200R, oziroma, je to sploh potrebno. Bil na servisu, pa govorijo le o všigalnih tuljavah, da je le te potrebno menjati. Motor teče ok, le pri nižjih obratih oziroma nižji hitrosti rahlo pocuka. Bi verjel. Isto se je dogajalo na moji kravi pri nizkih vrtljajih. Se pa dajo tuljave tudi izmeriti, če dosegajo pravilno "napetost". Po vsej verjetnosti so to naredili tudi na servisu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukabogo Objavljeno Avgust 6, 2015 Deli Objavljeno Avgust 6, 2015 (popravljeno) Kako te moti če voziš varo?? dobro naj ostane pri tvojem, mene ne moti ne eno in ne drugo. :grim ker sem vozil oba....žal sem pa vedno bil prekratek z denarjem. Sem pa včeraj vozil XJR 1300, ki ima tudi samo pet prestav. Če si vajen šestih je to problem navade Popravljeno Avgust 6, 2015. Popravil lukabogo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukabogo Objavljeno Avgust 6, 2015 Deli Objavljeno Avgust 6, 2015 Realno gledano bi FJR res lahko dodali 6. prestavo, ker ima dovolj močan agregat. Je pa res, da so japonski inženirji naredili ta "dolgi menjalnik" tako, da sploh ni bojazni, da je potrebna 6-ta. Preizkušeno predlani novo in navdušeno. Veterna zaščita je dobra. Morda bi lahko bila še boljša. Ne vem koliko je boljša na GTR-u, ker ga žal še nisem vozil. potrebe po 6-ti res ni, to je samo moč navade. Ima pa GTR veliko boljšo vetrno zaščito....povem iz prve roke, ampak je to samo moje opažanje in mišljenje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha X Objavljeno Maj 16, 2016 Deli Objavljeno Maj 16, 2016 Ali mogoče lahko kdo pove, ali je vzdrževanje in servisiranje K1600GT dosti dražje od 1200 kubičnih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sorty Objavljeno Maj 27, 2016 Deli Objavljeno Maj 27, 2016 Prodam Held slide rapid tank torbo z adapterjem za BMW motorje. Odlično ohranjena. Cena in info na osebno sporočilo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roadbuster Objavljeno Avgust 26, 2016 Deli Objavljeno Avgust 26, 2016 (popravljeno) Malce offtopic,ampak potrebujem nasvet. Moj k1200gt mi je začel danes pošteno cukati in sliši se kot bi tekel na tri takte. Je že kdo imel podoben problem in kaj bi lahko bilo narobe? Sicer redno servisiran,le olje bi bilo mogoče dobro zamenjati kljub temu,da nima še km za menjavo,ampak se je premalo vozil in je staro 2 leti...Motor pa ima 54.000km...Svečke so bile menjane na 30.000km. Any idea? Popravljeno Avgust 26, 2016. Popravil roadbuster Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GS Marko Objavljeno Avgust 28, 2016 Deli Objavljeno Avgust 28, 2016 Tomi bo vedu,.... Toncek 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Toncek Objavljeno Avgust 28, 2016 Deli Objavljeno Avgust 28, 2016 Motor je v prodaji. Executive edition 2011. Več na avto.net http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11262541&show=BMW K1300GT EE Tonček Remec 051 363222 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roadbuster Objavljeno September 7, 2016 Deli Objavljeno September 7, 2016 On 28. 8. 2016 at 11:55 AM, GS Marko said: Tomi bo vedu,.... Sej je menda izvedel,sam je rekel,da je doktoriral...crknila ena od bobin na 2 cilindru Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roadbuster Objavljeno September 22, 2016 Deli Objavljeno September 22, 2016 Tomi ga je poštimal.Zdaj dela ko urca...prodajam,če ga kdo želi imeti... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
basbas Objavljeno Januar 26, 2019 Deli Objavljeno Januar 26, 2019 Meni GT ko se segreje pri nizkih obratih crkuje (parking,semafor) med vožnjo pa dela normalno. Ali kdo ve kaj mu ne štima? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukabogo Objavljeno Februar 24, 2019 Deli Objavljeno Februar 24, 2019 Ob 26. 1. 2019 ob 19:48, basbas pravi: Meni GT ko se segreje pri nizkih obratih crkuje (parking,semafor) med vožnjo pa dela normalno. Ali kdo ve kaj mu ne štima? Meni tudi..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
basbas Objavljeno Februar 25, 2019 Deli Objavljeno Februar 25, 2019 pred 13 urami, lukabogo pravi: Meni tudi..... Ravno ga imam na servisu ti sporočim kaj bodo pogruntal.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se