Jump to content

Na kaj paziti pri nakupu rabljenega avta


bna

Recommended Posts

pred eno uro, Frenk 67 pravi:

Matr, pa kok si ti str? :kva2:

36. Mel sm pa forda eskorda, renault 19, renault clio 3, subaru impreco, mazdo 6. Vse rabljeno. In nato sem se odločil, da bom od sedaj naprej imel nove. Trenutno  i 30 wagon, večino se vozim z peugeot boxer 3.0.Naslednji verjetno na lizing.

Kok si pa ti str?

@Tedybear no, lih mal je hyndai napredoval. Ne morš lih primerjat tanove z 20 let starimi. Ni pa to kak presežek tehnologije. ZA vozit naokol... caa 17k letno je čist predobr.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Mogoče na starih fordih Fiesta :) ostali ti sami povejo kaj želijo preko displeja brez kontroliranja merilne palice v agregatu  in v bistvu tud ne povejo , ker je od servisa do servisa tako , kot so ti že povedali . 

Si razmišljal , da bi avto zamenjal :naughty:

Avti vse povedo. Si že slišal za primer Citroena, ko je le-ta po francosko govoril, da je potrebno doliti olje? Ampak lastnik vozila ne razume francosko in avto zariba. Menda se je to res zgodilo. Vsaj tako gre glas. 

Seveda v teoriji olje zdrži od servisa do servisa. V praksi je pa to velikokrat drugače, saj vozila deluje v različnih pogojih in jih uporabljajo različni vozniki. 

Link to comment
Share on other sites

šćeulat automobiliste na motoforumu :ras: 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Bmflar pravi:

Zadnjih 25 let ga nisem še nikoli kontroliral - delam pa servise na redne intervale.

Ne vem sicer katera jajca vozite, ampak časi, ko je šel ata na dopust in en teden prej vse živo kontroliral na avtu, so davno mimo.

Jaz ga samo vozim, tankam in servisiram - orodje pač za delo, kot računalnik ali kuli.

V Bistri že dolgo čakajo :naughty:

Ne vem, moje izkušnje govorijo drugače. Za totalko MB sem dobil s prodajo razbitega in odškodnino zavarovalnice več, kakor bi dobil za celega ?

Vozila delujejo v različnih pogojih in jih uporabljajo različni vozniki. Nekontroliranje olja je v primeru zaprtega pokrova motorja od servisa do servisa pač hudomušen optimizem. 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, skalar36 pravi:

36. Mel sm pa forda eskorda, renault 19, renault clio 3, subaru impreco, mazdo 6. Vse rabljeno. In nato sem se odločil, da bom od sedaj naprej imel nove. Trenutno  i 30 wagon, večino se vozim z peugeot boxer 3.0.Naslednji verjetno na lizing.

Kok si pa ti str?

@Tedybear no, lih mal je hyndai napredoval. Ne morš lih primerjat tanove z 20 let starimi. Ni pa to kak presežek tehnologije. ZA vozit naokol... caa 17k letno je čist predobr.

Pol najbrž nisi prou velik avtov fural 10-15 let. :naughty:

Jst jih mam 51. Če me demenca ne jebe, sem mel bolho, jugota, P 405, dve lagune, P 407, passata, MB E, Audi A6 pa BMW 530. Razen P405 vse nove al pa skor nove. Pr nakupu rabljenga gledam, da je še vsaj 1 let v garanciji.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Vozila delujejo v različnih pogojih in jih uporabljajo različni vozniki. Nekontroliranje olja je v primeru zaprtega pokrova motorja od servisa do servisa pač hudomušen optimizem. 

Ti se hecaš, sploh ne vem za ker avto sem nazadnje vedu kje ma šipko za ole.  Aja vem P405, ker je ž'ru 1l ola na 1000 km, dokler nisem dal mašine zrihtat. Moj edini avto, ki sem ga kupu po poteku garancije.

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Frenk 67 pravi:

Pol najbrž nisi prou velik avtov fural 10-15 let. :naughty:

Jst jih mam 51. Če me demenca ne jebe, sem mel bolho, jugota, P 405, dve lagune, P 407, passata, MB E, Audi A6 pa BMW 530. Razen P405 vse nove al pa skor nove. Pr nakupu rabljenga gledam, da je še vsaj 1 let v garanciji.

Ne to ne, sm se pa odloču, da bom kupoval nove pa jih fural po 10-15 let, ali do takrat, ko ga ne bo več vredno popravljati. Sej odločm se lahko... če bom pa spelu pa še ne vem :D. Do sedaj imam tega korejca 7 let. pa če bo tko delu kt je do zdej še 7.

Sej pri motorjih sm tud za vsakga še reku, ta je pa taprav tega bom pa mel za zmeri. No od leta 2007 do dons sm jih zamenju 11.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami, Frenk 67 pravi:

Ti se hecaš, sploh ne vem za ker avto sem nazadnje vedu kje ma šipko za ole.  Aja vem P405, ker je ž'ru 1l ola na 1000 km, dokler nisem dal mašine zrihtat. Moj edini avto, ki sem ga kupu po poteku garancije.

Hecaš se verjetno ti. Ker nov avto pije več olja, kot utečen. Torej je kontrola nivoja olja več kot na mestu. 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Hecaš se verjetno ti. Ker nov avto pije več olja, kot utečen. Torej je kontrola nivoja olja več kot na mestu. 

A sezorjem ne zaupaš?  Upam, da pred vsako vožnjo preveriš, kok maš goriva v rezervarju.

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, Frenk 67 pravi:

A sezorjem ne zaupaš?  Upam, da pred vsako vožnjo preveriš, kok maš goriva v rezervarju.

 

Teddy je zaupal senzorju. 

Preverim tekočine in pritisk v gumah. Kontrola nič ne stane, zrak pa tudi ni neki strošek (elektrika za kompresor). Za bencin pa imam res neki kazalec. Tudi za temperaturo je. 

Edited by Borutt
Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, Borutt pravi:

Teddy je zaupal senzorju. 

Preverim tekočine in pritisk v gumah. Kontrola nič ne stane, zrak pa tudi ni neki strošek (elektrika za kompresor). Za bencin pa imam res neki kazalec. Tudi za temperaturo je. 

Jst sem tud u gume nehu brcat in zaupam senzorju.  :naughty:

Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, Frenk 67 pravi:

Jst sem tud u gume nehu brcat in zaupam senzorju.  :naughty:

Bi iz tega potegnil zaključek, da današnja tehnologija in pripomočki delajo kriplje iz ljudi? :lol1::jezik:

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Borutt said:

Bi iz tega potegnil zaključek, da današnja tehnologija in pripomočki delajo kriplje iz ljudi? :lol1::jezik:

JAAAAAAAAAAAAAAA, in brez heca, ker prometne znake bo bral avto, varnostno razaljo bo držal avto, med pasovi se bo držav avto... kaj bo delal voznik tipkal po tač skrinih in če slučajno česa avo ne bo videl bo nesreča. Seveda bo potem pametovali da je potrebna še boljša avtomatizacija...

Manj elektronike = sposobnejši voznik, se je treba zavedat da izpit za avto in avto nista pravice ampak privilegij, tako da če je nekdo nesposoben uporabljati žmigavce pač ne dobi izpita za avto, ne da se naredi avto ki sam daje žmigavce.

Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Bi iz tega potegnil zaključek, da današnja tehnologija in pripomočki delajo kriplje iz ljudi? :lol1::jezik:

un senzor za alkohol, da se nemore odpelat, bi tut prav pršl, mar ne :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 54 minutami, Borutt pravi:

Hecaš se verjetno ti. Ker nov avto pije več olja, kot utečen. Torej je kontrola nivoja olja več kot na mestu. 

Pri turbo dizlih z DPF filtrom lahko pride ob menjavi olja iz mašine več olja, kot ga je bilo vlitega not ob servisu. Tako da je večja skrb kontaminacija olja z nafto kot premalo olja. Nekaj za preverit pred nakupom rabljenega dizla z DPF.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Borutt pravi:

Hecaš se verjetno ti. Ker nov avto pije več olja, kot utečen. Torej je kontrola nivoja olja več kot na mestu. 

Novi atomobili nimajo "šipke" za kontrolo nivoja olja, tako da je čisto vseeno ali gledaš "ročno" v meni ali pa počakaš, da sam javi.

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, jskrablin pravi:

Pri turbo dizlih z DPF filtrom lahko pride ob menjavi olja iz mašine več olja, kot ga je bilo vlitega not ob servisu. Tako da je večja skrb kontaminacija olja z nafto kot premalo olja. Nekaj za preverit pred nakupom rabljenega dizla z DPF.

Zanimivo, da pri naših dizlih zmanjkuje olje. In to od novega in redno. 

Da ne bo kdo narobe razumel prej napisano; na servisu nalijejo ali dolijejo samo do polovice, da potem mi ostanemo na cesti s prižgano lučko in obvestilom o premalo olja. 

 

pred 14 minutami, franc pravi:

Novi atomobili nimajo "šipke" za kontrolo nivoja olja, tako da je čisto vseeno ali gledaš "ročno" v meni ali pa počakaš, da sam javi.

lp

Nimajo šipke? Potem pa mi verjetno nekaj drugega gledamo na šipki na novih avtih. 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Borutt pravi:

Nimajo šipke? Potem pa mi verjetno nekaj drugega gledamo na šipki na novih avtih. 

Potem niso  "novi" . Poletniku izdelave so, po "modelu" pa ne.

lp

ps. policajski avtomobili niso ravno merilo, ker "odnos" do njih ni podoben in primerljiv z ničemer.

Link to comment
Share on other sites

Hundaj lantra 1,8 bencin...najbulš avto ki sem ga mel. Crknilo nič, gonu skoz po 200km/h po AC, odbil 300.000km in zamenjal za Mondea...pol se je pa začelo :(

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Borutt pravi:

Avti vse povedo. Si že slišal za primer Citroena, ko je le-ta po francosko govoril, da je potrebno doliti olje? Ampak lastnik vozila ne razume francosko in avto zariba. Menda se je to res zgodilo. Vsaj tako gre glas. 

Seveda v teoriji olje zdrži od servisa do servisa. V praksi je pa to velikokrat drugače, saj vozila deluje v različnih pogojih in jih uporabljajo različni vozniki. 

Res je. Za normalno(civilno) uporabo novim avtomobilom ni potrebno dolivat olja pa imam servisni interval na 30.000km.

Je pa res, da avti, ki jih voziš službeno zahtevajo več nege in raznih dolivanj:)ker ni odnosa in delajo z njimi kot prase z bučo.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Borutt pravi:

Vozila delujejo v različnih pogojih in jih uporabljajo različni vozniki. Nekontroliranje olja je v primeru zaprtega pokrova motorja od servisa do servisa pač hudomušen optimizem. 

Zakaj tako meniš?

Razjasni nam, prosim.

Imam 6 letno garancijo in redno servisiram kjer sem kupil.

V bistvu odprem prvi pokrov samo ko treba dolit tekočino za vetrobransko steklo.... pa se to mi sveti vse ko novoletna jelka, kaj bi bilo šele, če bi svetilo za olje.?

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Borutt pravi:

Hecaš se verjetno ti. Ker nov avto pije več olja, kot utečen. Torej je kontrola nivoja olja več kot na mestu. 

A si ti res bukov:lol1:

Zakaj bi preverjal pod pokrovom olje, če imaš vse na displeju v avtu?

Tako, kot ti je napisal Frenk, pojdi potem še vsakič preverit gorivo v rezervoarju:lol1:

Res si včasih pravi policist??

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Borutt pravi:

Teddy je zaupal senzorju. 

Preverim tekočine in pritisk v gumah. Kontrola nič ne stane, zrak pa tudi ni neki strošek (elektrika za kompresor). Za bencin pa imam res neki kazalec. Tudi za temperaturo je. 

Govorimo o novih avtih.

Vse kar si naštel preverim na komandni plošči od tlakov naprej.

In ne boš vrjel, tudi tlak , ki pade za 0.2 bara v pnevmatiki javi vozniku in to za točno določeno pnevmatiko? mal te je čas povozu.

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, franc pravi:

Potem niso  "novi" . Poletniku izdelave so, po "modelu" pa ne.

lp

ps. policajski avtomobili niso ravno merilo, ker "odnos" do njih ni podoben in primerljiv z ničemer.

Novi avtomobili. Razen, če misliš, da bi morali biti letnik 2020. V vednost; stari reno kangu 1.6 ni imel šipke. 

Deloma lahko to tvojo trditev prenesemo med “civile” in rečemo, da je odvisno od človeka, kaj in kako bo počel z vozilom, saj imamo že na teh parih straneh lastnike vozil, ki, po njihovih besedah, nikoli ne preverijo nivoja olja. 

pred 34 minutami, Kmet2 pravi:

Res je. Za normalno(civilno) uporabo novim avtomobilom ni potrebno dolivat olja pa imam servisni interval na 30.000km.

Je pa res, da avti, ki jih voziš službeno zahtevajo več nege in raznih dolivanj:)ker ni odnosa in delajo z njimi kot prase z bučo.

 

Kontrola je potrebna, ker nikoli ne veš, kaj se lahko zgodi. In je potem čakati tisto lučko malomarni optimizem. 

Imaš službeno vozilo? Potem lahko iz izkušenj to potrdiš. 

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, Kmet2 pravi:

Zakaj tako meniš?

Razjasni nam, prosim.

Imam 6 letno garancijo in redno servisiram kjer sem kupil.

V bistvu odprem prvi pokrov samo ko treba dolit tekočino za vetrobransko steklo.... pa se to mi sveti vse ko novoletna jelka, kaj bi bilo šele, če bi svetilo za olje.?

Ker se lahko zgodi, da avto popije več olja, kot, naj bi ga. Eden od vzrokov je tudi voznik sam. Plus tega so nekateri servisi “prepošteni” in nalijejo malo manj olja. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!