Skoči na vsebino

Na kaj paziti pri nakupu rabljenega avta


Priporočene objave

Objavljeno

Sej tud na 12 let starem s 300k+ ni treba gledat, ker je pac dobr :)

Objavljeno
pred 31 minutami, Kmet2 pravi:

A si ti res bukov:lol1:

Zakaj bi preverjal pod pokrovom olje, če imaš vse na displeju v avtu?

Tako, kot ti je napisal Frenk, pojdi potem še vsakič preverit gorivo v rezervoarju:lol1:

Res si včasih pravi policist??

Nimajo vsi avti prikazovalnika olja na armaturi. Si prebral zapis, v katerem je lučka prepozno zasvetila? 

Kot se spomnim, ti velikokrat preizkušaš delovanje nekega prikazovalnika. Je to zaradi bukavosti ali samo nabiraš kondicijo? 

Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Deloma lahko to tvojo trditev prenesemo med “civile” in rečemo, da je odvisno od človeka, kaj in kako bo počel z vozilom, saj imamo že na teh parih straneh lastnike vozil, ki, po njihovih besedah, nikoli ne preverijo nivoja olja.

Nekaj let sem delal s policaji ( "pisarna do pisarne" ) . Pa ti garantiram, da so moje "navedbe" točne. Tudi mi smo imeli službene avtomobile in idiote, pa še vedno ni primerjave.

lp

Objavljeno
pred 32 minutami, Kmet2 pravi:

Govorimo o novih avtih.

Vse kar si naštel preverim na komandni plošči od tlakov naprej.

In ne boš vrjel, tudi tlak , ki pade za 0.2 bara v pnevmatiki javi vozniku in to za točno določeno pnevmatiko? mal te je čas povozu.

Tega ni v vseh vozilih. Tudi nekatera naša vozila imajo prikaz tlaka v gumah. 

 

Objavljeno
pred 9 minutami, Borutt pravi:

Novi avtomobili. Razen, če misliš, da bi morali biti letnik 2020. V vednost; stari reno kangu 1.6 ni imel šipke. 

Deloma lahko to tvojo trditev prenesemo med “civile” in rečemo, da je odvisno od človeka, kaj in kako bo počel z vozilom, saj imamo že na teh parih straneh lastnike vozil, ki, po njihovih besedah, nikoli ne preverijo nivoja olja. 

Kontrola je potrebna, ker nikoli ne veš, kaj se lahko zgodi. In je potem čakati tisto lučko malomarni optimizem. 

Imaš službeno vozilo? Potem lahko iz izkušenj to potrdiš. 

Potem ne glej na merilec goriva ampak pojdi vsake tri ure, ko se voziš preverjat v rezervoar z gorivom, ker nikoli ne veš kaj se lahko zgodi.

Lahko zagori lučka, da je rezerva. Ni potrebe tankat, prvo preveri v rezervoarju , če je to res :D

Ker si policist še en dobrodušen nasvet.

Ne preverjaj, ko boš gledal v rezervoar z vžigalnikom:P

Objavljeno
pred 3 minutami, franc pravi:

Nekaj let sem delal s policaji ( "pisarna do pisarne" ) . Pa ti garantiram, da so moje "navedbe" točne. Tudi mi smo imeli službene avtomobile in idiote, pa še vedno ni primerjave.

lp

Človek je človek in bo v vsakem poklicu ravnal enako s službenim vozilom. In verjetno tudi s svojim. To ti pa lahko jaz potrdim, ker sem bil v različnih službah s službenimi vozili. Povsod se najdejo idioti. In po makadamu gre vedno najhitreje službeni avto in to ne glede na službo. 

Objavljeno
pred 8 minutami, Borutt pravi:

Ker se lahko zgodi, da avto popije več olja, kot, naj bi ga. Eden od vzrokov je tudi voznik sam. Plus tega so nekateri servisi “prepošteni” in nalijejo malo manj olja. 

 

Greva spet počasi......

Če se to zgodi mi komandna plošča to javi v optični in pisni obliki.

Ker pa ti , kot policist ne veš brat in gledat greš preverjat pod pokrov :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Potem ne glej na merilec goriva ampak pojdi vsake tri ure, ko se voziš preverjat v rezervoar z gorivom, ker nikoli ne veš kaj se lahko zgodi.

Lahko zagori lučka, da je rezerva. Ni potrebe tankat, prvo preveri v rezervoarju , če je to res :D

Ker si policist še en dobrodušen nasvet.

Ne preverjaj, ko boš gledal v rezervoar z vžigalnikom:P

Za gorivo sem ti že napisal, pa verjetno nisi razumel. To je tisti zapis o nabiranju kondicije. 

Verjetno tudi ne veš, da je olje kri motorja in je brez nje mrtev. Brez goriva ga enostavno pozdraviš, kar seveda veš iz izkušenj. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

 In verjetno tudi s svojim.

Vse res, razen zgornjega citata. Tisti največji "idioti" so glancali svoje avte...

lp

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Greva spet počasi......

Če se to zgodi mi komandna plošča to javi v optični in pisni obliki.

Ker pa ti , kot policist ne veš brat in gledat greš preverjat pod pokrov :lol1:

Še bolj počasi; tega nimajo vsa vozila. Seveda lahko temu slepo zaupaš, kot zaupaš prikazovalniku goriva, zaradi česar potem pešačiš. Brez olja je motor mrtev. Bo šlo to? 

Objavljeno
pred 8 minutami, Borutt pravi:

Nimajo vsi avti prikazovalnika olja na armaturi. Si prebral zapis, v katerem je lučka prepozno zasvetila? 

Kot se spomnim, ti velikokrat preizkušaš delovanje nekega prikazovalnika. Je to zaradi bukavosti ali samo nabiraš kondicijo? 

Sej ga tudi moj nima, moraš iti v menu in ti ga pokaže.

Za olje je samo temperatura.

In če ga nima , seveda preveriš olje.

 

Spet ta policijska logika:lol1:

Ne preizkušam, temveč ignoriram , to je velika razlika .

Bukov sem pa itak.

 

Objavljeno

Eko, pa je šla še ena tema v K.... 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 10 minutami, Borutt pravi:

Tega ni v vseh vozilih. Tudi nekatera naša vozila imajo prikaz tlaka v gumah. 

 

Če nimaš, preveriš,simpl.

Objavljeno
pred 2 minutami, franc pravi:

Vse res, razen zgornjega citata. Tisti največji "idioti" so glancali svoje avte...

lp

Sem samo hotel povedati, da se nekaterim jebe za vse in se tako tudi obnašajo. Če se pa tako obnašajo samo do službenih stvari, so pač samo hudobni. 

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Za gorivo sem ti že napisal, pa verjetno nisi razumel. To je tisti zapis o nabiranju kondicije. 

Verjetno tudi ne veš, da je olje kri motorja in je brez nje mrtev. Brez goriva ga enostavno pozdraviš, kar seveda veš iz izkušenj. 

Razumel in sem ti napisal, da ignoriram namesto tistega kar si napisal ti.

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Sej ga tudi moj nima, moraš iti v menu in ti ga pokaže.

Za olje je samo temperatura.

In če ga nima , seveda preveriš olje.

 

Spet ta policijska logika:lol1:

Ne preizkušam, temveč ignoriram , to je velika razlika .

Bukov sem pa itak.

 

Ne bova žalila bukve :lol1:

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Še bolj počasi; tega nimajo vsa vozila. Seveda lahko temu slepo zaupaš, kot zaupaš prikazovalniku goriva, zaradi česar potem pešačiš. Brez olja je motor mrtev. Bo šlo to? 

Šeeee bolj kot počasi....če nimaš preveriš.

Še nikoli nisem zaribal nobene mašine pa delam malo več km , kot ti.....

Prav tako so me imeli radi avtoprevozniki, ker sem skrbel za stroj in čistočo.

Kaj drugega boš moral poiskat, če hočeš izpadet pameten.

pred 6 minutami, smasher pravi:

Eko, pa je šla še ena tema v K.... 

Super anede.....sej bo sonce....

Objavljeno
pred 6 minutami, Borutt pravi:

Sem samo hotel povedati, da se nekaterim jebe za vse in se tako tudi obnašajo. Če se pa tako obnašajo samo do službenih stvari, so pač samo hudobni. 

Tvoj službeni avto in motor so v velikem nasprotju tvojemu domačemu avtomobilu in motorju, ki se šajnajo tudi ko se voziš kao po terenu.

Hudoben si.... :D

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Šeeee bolj kot počasi....če nimaš preveriš.

Še nikoli nisem zaribal nobene mašine pa delam malo več km , kot ti.....

Prav tako so me imeli radi avtoprevozniki, ker sem skrbel za stroj in čistočo.

Kaj drugega boš moral poiskat, če hočeš izpadet pameten.

Super anede.....sej bo sonce....

Če se prav spomnim, si mi ti hotel dopovedati, da ni potrebe po gledanju šipke. Sem že imel avto s prikazovalnikom in sem vseeno pogledal šipko, da sem bil prepričan. 

Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Ne bova žalila bukve :lol1:

Ne, bova raje rekla, da sem policijski namesto bukov.:lol1:

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Tvoj službeni avto in motor so v velikem nasprotju tvojemu domačemu avtomobilu in motorju, ki se šajnajo tudi ko se voziš kao po terenu.

Hudoben si.... :D

Ne izdaj me :P

Objavljeno (popravljeno)

Šipka za olje je najbolj 100% zadeva pika. Sem prešraufal marsikaj (en od mojih poklicev je bil nekoč tudi avtomehanik), si lastil več k 15 avtov in zaupam samo šipki.

Opozorilna lučka je lahko hudičevo zavajajoča saj lahko pokaže prepozno. Ti doliješ, lučka ugasne, polarni medvedi zadovoljni...e moj k***c. Pri več avtih, ki smo jih delali se je zgodilo to, da je lučka že prepozno. Avto sicer laufa, samo zaradi prenizkega nivoja se je že naredila manjša(mikronska) škoda na ojničnih ležaj.  Je parkrat tako naredilo na koncu so pa avti enostavno zagrabli na ležajih.

Kaj te pa košta če preveriš na šipki. Budi muškarac, na pumpi odpri havbo poglej olje na šipki in zmagoslavno izdavi ženi/punci/mimoidoči "Ejga ta je pa fejst podmazan kaj pa ti?" . Vsi srečni (ok mogoče mimoidoča/i ne ampak pustmo se presenetit).

Avto je "živ" stroj, če ga poslušaš bo dolgo delal (ok razen jebene elektronike).

 

 

Popravljeno . Popravil axaQ4
Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Če se prav spomnim, si mi ti hotel dopovedati, da ni potrebe po gledanju šipke. Sem že imel avto s prikazovalnikom in sem vseeno pogledal šipko, da sem bil prepričan. 

To sem ti dopovedoval za avte , ki imajo vse druge možnosti preverjanja, kot na merilno palico.

Če pa imaš na komandni plošči možnost preverjanja in greš preverjat na merilno palico si lahko edino policist ali mestni redar:P

Gorivo tudi hodiš preverjat v rezervoar?

Objavljeno
pred 2 minutami, axaQ4 pravi:

Šipka za olje je najbolj 100% zadeva pika. Sem prešraufal marsikaj (en od mojih poklicev je bil nekoč tudi avtomehanik), si lastil več k 15 avtov in zaupam samo šipki.

Opozorilna lučka je lahko hudičevo zavajajoča saj lahko pokaže prepozno. Ti doliješ, lučka ugasne, polarni medvedi zadovoljni...e moj k***c. Pri več avtih, ki smo jih delali se je zgodilo to, da je lučka že prepozno. Avto sicer laufa, samo zaradi prenizkega nivoja se je že naredila manjša(mikronska) škoda na ojničnih ležaj.  Je parkrat tako naredilo na koncu so pa avti enostavno zagrabli na ležajih.

Kaj te pa košta če preveriš na šipki. Budi muškarac, na pumpi odpri havbo poglej olje na šipki in zmagoslavno izdavi ženi/punci/mimoidoči "Ejga ta je pa fejst podmazan kaj pa ti?" . Vsi srečni (ok mogoče mimoidoča/i ne ampak pustmo se presenetit).

 

 

Zakaj bi se vozil, če lahko hodiš je tvoja filozofija.

Se strinjam je 100% kar praviš za šipko je 100%.

Imam avto, ki ne prižge samo kontrolne lučke, ko pade na minimum ampak te opozori veliko prej in ne boš vrjel, napiše tudi koliko doliti:)

In zdej naj grem merilno palico gledat?

Hvala lepa.

Tudi sam sem 10 let  vozil kamion in 25 let težji motorji.

Nikoli problem z oljem.

Če ni elektronike in senzorjev preverim, drugače ne in čakam pamet avtomobila.

Če bi zatajilo tudi to, ga peljem oz. ga odvlečejo na servis in se garancijsko s tem ukvarjajo, simpl.

Noben agregat mu v vseh letih še ni zaribal.

Objavljeno
pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

To sem ti dopovedoval za avte , ki imajo vse druge možnosti preverjanja, kot na merilno palico.

Če pa imaš na komandni plošči možnost preverjanja in greš preverjat na merilno palico si lahko edino policist ali mestni redar:P

Gorivo tudi hodiš preverjat v rezervoar?

Men na fonu v aplikaciji pokaze kako je z olje, tlakom, kolk litrov goriva ma, a je zaklenjen, so sipe zaprte itd. Odkar sem se skantal se mi ne da skoz tekat preverjat na šipko.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!