Skoči na vsebino

Ukinitev polletnih vinjet


Insallah

Priporočene objave

te vinjete bodo še jeba :whistle: .. več pa ne povem :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

baje hočjo +200 evrov za vinjeto, tragikomično če pogledaš cene vinjet v drugih državah :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te vinjete bodo še jeba :whistle: .. več pa ne povem :xx:

jp...

kar je dobr je da je enodnevna kar bi mi vsakič prou pršlo ko sm šu v avstrijo po kako opremo ne pa da sm vsakič kupu 10dnevno! :blink:

Celoletna se mi pa zdi mal tu mač. Smo 2. najdražji v evropi! spet med najdražjimi. ja piz*a no!!! Kako jim to rata???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jupiiii!!!

z uvedbo vinjete bom za cestnino letno "zapravil" kar 10x manj!!!!

hočem vinjeto ZDAJ!!!

Če jih bodo uvedli bom tudi jaz prišparal zelo veliko denarja (mesečno me pride okoli 80€).

baje hočjo +200 evrov za vinjeto, tragikomično če pogledaš cene vinjet v drugih državah :headbang:

To je pa res najhuje. Jaz tega sploh ne razumem. Sem gledal včeri po TV. Samo bolgariija bi imela v tem primeru višjo vinjeto kot mi. Da ne govorim o dnevnih,ki naj bi bile okoli 10 €.

Si predstavljate to gužvo po stari cesti...katastrofa, kdo se bo razen tistih, ki bodo imeli letno vinjeto sploh še vozil po AC.

Potem imamo tu še motoriste. Že zdaj sem bil malo na AC, po tem me pa sploh več ne bo. Pa mislim, da se tu lahko z mano strinja velika večina.

Še nekaj sem se spomnil. Nevem kje je logika, da tovorni promet ostane na normalnem cestinjanju. Pred tednom ali dvema so na trenjih opozarjali, da tovornjaki full onesnažujejo okolje. To speljevanje iz mitnic naredi boga in pol okolju..res ni logično.

No...če jih uvedejo bom jaz vseeno na boljšem...sam se mi zdi, da ta Janševa vlada spet z glavo v zid udarja :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp...

kar je dobr je da je enodnevna kar bi mi vsakič prou pršlo ko sm šu v avstrijo po kako opremo ne pa da sm vsakič kupu 10dnevno! :blink:

si pomislil,da boš dal za enodnevno več kot v Avstriji za 10 dnevno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko imajo avstrijci 3× boljše plače,

je normalno, da so pri nas vinjete 3× dražje. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko imajo avstrijci 3× boljše plače,

je normalno, da so pri nas vinjete 3× dražje. :headbang:

isto je z kaznimi.

Le pri alkoholu je kazen tam 5x večja :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako "pripraviti" cim vec ljudi za voznjo po AC ?

seveda mastno zaracunati vsak prevozen kilometer.

da je to spirala v izgubo noben niti ne pomisli.

bo spet vec omejitev 50 in 30, palcki za vsakim grmom, gneca na navadnih cestah...... svetovno nogometno prvenstvo kje si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo elektronsko cestninjenje vzpostavljeno res že 2009 za kamione in 2010 za ostale, je po mojem brez veze zdaj uvajat vinjete vrat na nos. :angry:

Nekako zelo dvomim, v realno zmožnost uvajanja teh rešitev v omenjenih rokih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz bi se satelitskega nadzora branil, če bi se ga kako lahko, in se kar nelagodno počutim, ker zadevo razvija moja stroka.

Sicer pa vinjete spodbujajo k še večji (potratnejši) uporabi prevoznih sredstev, komur pa se nakup ne izplača pa se bo še več vozil po lokalnih cestah, kjer je že sedaj preveč prometa.

Če gledaš s kateregakoli (dars, okolje, investicija, motoristi, pravičnost po km,...) zornega kota, razen tistega, kjer bodo določeni prišli ceneje skozi, so vinjete absolutno zanič.

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem za vinjeto. Samo ne po taki ceni, kot bi jo rad opilil Bajuk. Zakaj hudiča ne podeseterijo cestnino za kamijonarje. Tako ali tako avtoceste najbolj razrijejo oni. Z avtom lahko pelješ 1000 x po isti progi pa ne boš naredil take škode , kot en šlepar. Da sploh ne govorim o motorju. Naj jim nabijejo cestnino pa ponudijo avtovlak za tretjino cestnine pa bo mir. Tud malo mim je to, da bo en ata iz spodnje luknjice, ki se pelje enkrat na 14 dni v Ljubljano plačal ravno toliko, kot tisti , ki vsak dam dela relacijo Ljubljana- Maribor. Spet socialistično sranje. Dejmo bit solidarni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko imajo avstrijci 3× boljše plače,

je normalno, da so pri nas vinjete 3× dražje. :headbang:

Pa mi smo vedno posebneži.

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vinjete naj bi vpeljali z letom 2009....

Samo meni se zdi, da so nekje jeseni 2008 se volitve....tako da te vinjete so bil ena bla, bla predvolilna neumnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj preprosto ne dvignejo registracije in zavarovanja za 5x bencin na 5 evrof litr pa cestnino šeza ene 50%

pa bo pol manj avtov na cest, pol manj mrtvih, pol manj pijanih za volanom, česte bodo pol manj uničene, sepravi manj popravil... pa še avtobusi pa vlaki bojo mel dost posla... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje pa bojo nekateri deli brezplačni in neboš rabo vinjete, recimo tako kot zej lj. obvoznica, nekateri krajši avtoceste ...

Tudi obvoznica okoli Dunaja je plačljiva. (A22 in A23), poleg tega so na Dunaju celo en most ( Nordbrücke)prekategorizirali v avtocesto, samo zato, da tam rabiš vinjeto.

Zakaj preprosto ne dvignejo registracije in zavarovanja za 5x bencin na 5 evrof litr pa cestnino šeza ene 50%

pa bo pol manj avtov na cest, pol manj mrtvih, pol manj pijanih za volanom, česte bodo pol manj uničene, sepravi manj popravil... pa še avtobusi pa vlaki bojo mel dost posla... :hmm:

Zato, ker bi se jih polovica vozila brez registracije vsi pa bi tankali v Avstriji in na Hrvaškem.

sicer pa jaz ne vem, v čem je trik strahu pred vinjeto. res je nekoliko pretirana cena, a vsak si naj sam izračuna, koliko bo dal za njo.

Kar pa se tiče dnevne vinjete za 11€, pa je to ena novinarska cvetka, ki jo vsi veselo ponavljate.

Kolikor se jaz spomnim, je 11€ maksimalna cena dnevne vinjete za tovornjake, ki jo dovoljuje EU. In ker sedaj tovornjak za vožnjo od Madžarske do Italijanske meje plača več po starem sistemu, bodo za tovornjake pustili star sisitem cestninjenja.

Po drugi strani pa je treba gledati drugače: sedaj bo vsak Čeh, ki gre na Hrvaško, kupil vinjeto, ko se bo vračal, pa drugo in bo zapravil kak ojro več, kot sedaj, ko plača 0,75€ cestnine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi pa le zdi malce nerealno, da bi Avstrijci prodali dobrih 18 miljonov letnih vinjet po cca. 80€.

Od kod ti ta podatek o 1,5 miljarde € - me zanima, če je na voljo tudi 'struktura' prodanih vinjet - koliko od teh je letnih, koliko je 2-mesečnih in koliko 10-dnevnih. Slednje so verjetno večinoma od 'tranzita'.

Kaj pa šlepari, avtobusi itd .. . ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede obrabe in uničevanja avtocest.

Sama vozila, vključno s tovornjaki naredijo minimalno škodo. Največ škode naredi erozija. In ker ne moreš pobirat cestnine od vremena, jo moramo mi plačevati.

Avtoceste so sicer malo bolj kvalitetno narejene kot stare ceste, vendar se na določenih odsekih lepo poznajo kolesnice. Pred osmimi leti je bilo skozi Slovenijo pol manj tranzita in sploh se ne spomnim, da bi imeli kakšna dela na cesti, kot jih lahko vidimo danes vsaj 3-5 med Mariborom in Ljubljano. Erozija sicer počne svoje, kar pa se pozna v razpokah. Te zalijejo s bitumnom (oziroma njegovimi izpeljankami), kar sploh ni drago, še manj je pa varno (še posebno za nas, motoriste). Problem ne bi bil, če bi po naših avtocestah pretežno vozili slovenski tovornjaki. Problem je v tujcih, ki ob registraciji plačajo za uporabo svojih cest, ne pa tudi obrabo naših cest (na vzhodu pa itak vemo, kakšne ceste imajo, da se jih še popravljat več ne izplača). Zakaj enostavno ne bi dali vseh teh tovornjakov na železnice? Dobro, razumem, da je problem pri Divači, kjer poteka samo še en tir do Kopra, ampak, če bi jih spravili vsaj do tja, bi že bil dosežek. Hja, seveda se jim mudi. Za to, da ima firma večji profit (ker pač tovornjak hitreje pride iz točke a do B), pa plačamo mi s svojimi avti in motorji. Cestninjenje slednjih se ni spremenilo še iz stare Jugoslavije, ko je bil motor smatran za "prestiž" in so te zato morali "kaznovati"! Teh 200kg je resnično hudo obremenjujočih za asfalt.

Še nekaj sem se spomnil. Nevem kje je logika, da tovorni promet ostane na normalnem cestinjanju. Pred tednom ali dvema so na trenjih opozarjali, da tovornjaki full onesnažujejo okolje. To speljevanje iz mitnic naredi boga in pol okolju..res ni logično.

Še posebno, če moram jaz kupiti avto z Euro 5 normo, oni Rus pa s svojim šklepetom iz 90-ega leta zasmradi vse tisto, za kar se naša država trudi, da bi ostalo čim manj onesnaženo. Res pravično. Se je že kdo vprašal, zakaj je v sosednji Avstriji tako malo tovornjakov tudi med delavnikom?

Zakaj hudiča ne podeseterijo cestnino za kamijonarje. Tako ali tako avtoceste najbolj razrijejo oni. Z avtom lahko pelješ 1000 x po isti progi pa ne boš naredil take škode , kot en šlepar. Da sploh ne govorim o motorju. Naj jim nabijejo cestnino pa ponudijo avtovlak za tretjino cestnine pa bo mir. Tud malo mim je to, da bo en ata iz spodnje luknjice, ki se pelje enkrat na 14 dni v Ljubljano plačal ravno toliko, kot tisti , ki vsak dam dela relacijo Ljubljana- Maribor. Spet socialistično sranje. Dejmo bit solidarni.

Če jim podražiš cestnino pridejo pred parlament in zaprejo cesto. Če bi še kar vztrajali pri podražitvi jih dobimo na stare ceste. Lahko se pa zbunimo avtomobilisti in motoristi, da nam cestnino znižajo. Sej nas je še precej več kot tovornjakarjev. Če se ne motim je po zadnjih podatkih bilo v Sloveniji registriranih 60.000 motociklov. Pa če nas 1000 zapre cesto je to že dovolj za pogovor. Se popolnoma strinjam o socialističnem sranju. Če plača en iz Maribora v Ljubljano 11€, naj plača še tisti iz Lukovice v Ljubljano enako ceno. Mislim, nimam besed. Še zmeraj sem mnenja, da je naša politika sestavljena iz stroke, ki ni kompetentna za takšne razprave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam o socialističnem sranju. Če plača en iz Maribora v Ljubljano 11€, naj plača še tisti iz Lukovice v Ljubljano enako ceno. Mislim, nimam besed. Še zmeraj sem mnenja, da je naša politika sestavljena iz stroke, ki ni kompetentna za takšne razprave.

1. Politika je sestavljena iz politikov in bolj malo stroke.

2. Dnevna/desetdnevna vinjeta je namenjena transitu, za katerega je prav, da plača več kot sedaj.

3. Če se nekdo iz Maribora v Ljubljano vozi enkrat ali dvakrat na teden naredi po avtocesti približnio enako, kot tisti, ki se iz Lukovice vozi v Ljubljano dvakrat na dan.

Pa ne vem od kod sedaj ta nasprotovanja vignjet. To je pač predvolilna politična odločitev, ki bi lahko imela za posledico večjo pretočnost osebnih vozil po avtocest. To pa ni nič slabega. Se izgleda res malo vozite po avtocesti v špicah, da ne vesta koliko debilno je 3x stati na relaciji Mb-Lj zato da našteješ par evrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so številke, ki sem jih slišal včeraj na SLO 1 taprave, so kar nekam zelo čudne

Avstrija dobi letno od vinjet 1.5 miljarde € in vse to nameni samo vzdrževanju avtocest (koliko km pa imajo sosedi ??)

Kaj pa šlepari, avtobusi itd .. . ?

Za avtobuse sicer ne vem, ampak tovornjaki ne uporabljajo vinjet. :rolleyes: Zato pa sem vprašal, od kod ta podatek.

Sem pa našel ta članek, v katerem piše, da so prodali že 3 miljone letnih vinjet za 2008, kar znese 237 M€.

2007 so z nalepkami (torej samo osebna vozila) zbrali 323 M€, 2006 pa 310 M€.

Po njihovih podatkih cca. 97% tujcev kupi ustrezno nalepko.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi obvoznica okoli Dunaja je plačljiva. (A22 in A23), poleg tega so na Dunaju celo en most ( Nordbrücke)prekategorizirali v avtocesto, samo zato, da tam rabiš vinjeto.

Od tega me sploh nič ne moti glede na ceno letne vinjete. Če bi vinjeta tudi pri nas stala cca. 80 EUR ni problem, če pa stane dnevna 11 EUR pa je problem. Ampak temu enostavno ne verjamem, da bi lahko postavili ceno za dnevno vinjeto tako visoko, višje kot je v AUT 10 dnevna.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da bomo imeli vinjete me ne moti, celo vesel bom. Cena enodnevne - ne verjamem, da bo 11€. Moti me prenosljivost le teh. Zdaj imam eno Kartico in dva avta in motor - tri vinjete (celoletne) je pa hudič!!!

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!