Skoči na vsebino

Ukinitev polletnih vinjet


Priporočene objave

Objavljeno
Ne želite si elektronskega carinjenja- to se lahko že izvede sedaj je veliko ponudnikov sledenja- ostalo je stvar softičev da spišejo program.

Samo to tudi pomeni da ste non stop priklopleni na satelit in kitro se le to zlorabi. Jaz sem proti takim sistemom

:grim in glih to bo eden oz. glavni vzrok,da bo v prihodosti samo tako!

Objavljeno

Vinjete naj kar lepo ostanejo. Samo za pametno ceno se je treba zmenit.

Tisto elektronsko tudi meni ne diši ravno iz razloga, da si v vsakem trenutku viden, kje si. To je včasih sicer dobro, včasih pa tudi ne...

Objavljeno
Vinjete naj kar lepo ostanejo. Samo za pametno ceno se je treba zmenit.

Tisto elektronsko tudi meni ne diši ravno iz razloga, da si v vsakem trenutku viden, kje si. To je včasih sicer dobro, včasih pa tudi ne...

A ni krivična ta vinjeta? Eni plačujejo več, kot prej, eni pa ful manj ... pošteno pa je, se VE, na kilometre, a ne???

Objavljeno
A ni krivična ta vinjeta? Eni plačujejo več, kot prej, eni pa ful manj ... pošteno pa je, se VE, na kilometre, a ne???

Ne, najbolj pošteno je tako kot imajo to Nemci, kjer za AC plačujejo samo tovorna vozila, saj ta ceste tudi najbolj uničujejo. Ostalo pa se, zaradi mene, lahko nabere iz trošarin na naftne derivate (tako za AC kot za državne in lokalne ceste) pa četudi bi bil liter bencina 1,5€. Seveda, pod pogojem, da se denar za te namene troši racionalno in transparentno, da se gradnja in vzdrževanje ne preplačata za nekajkrat.

Objavljeno

v petek ugotovil, da tudi avstrija nima polletnih vinjet. :unsure:

sem kupil letno. :rolleyes:

Objavljeno
v petek ugotovil, da tudi avstrija nima polletnih vinjet. :unsure:

sem kupil letno. :rolleyes:

Napiši še koliko si zanjo plačal, koliko ur za njo dela delavec v Avstriji in koliko km. AC ima Avstrija. Npr.Švicarska letna vinjeta stane 27€ (45 SFRS) kvalificiran delavec za njo dela točno 2 uri imajo pa 2,5 K kil. AC.Mislim, da je pri nas res cena previsoka za teh par sto km AC saj mora kvalificiran delavec delat za letno vinjeto ca 30 ur pa se gremo Evropejce.

Ps; par motoristov poznam, ki so se do danes uspešno švercali med nami trapci, ki kupujemo vinjete vzdržujemo Dars in plačujemo za take"tajkune" kot je Zidar! :headbang:

Objavljeno

mene pa zanima koliko stane moped v Nemčiji ? ... koliko ur dela povprečen Nemec za nov motor in koliko dela povprečen Slovenec za isti nov motor ?

Objavljeno
Ne, najbolj pošteno je tako kot imajo to Nemci, kjer za AC plačujejo samo tovorna vozila, saj ta ceste tudi najbolj uničujejo. Ostalo pa se, zaradi mene, lahko nabere iz trošarin na naftne derivate (tako za AC kot za državne in lokalne ceste) pa četudi bi bil liter bencina 1,5€. Seveda, pod pogojem, da se denar za te namene troši racionalno in transparentno, da se gradnja in vzdrževanje ne preplačata za nekajkrat.

ma ni čist tako veš. AutoBahn nemci plačujejo s posebno dajatvijo od osebnega dohodka. ampak ker to počnejo že 60 let in je njihov avtocestni križ začel zidat hitler že pred drugo vojno, pri njih zgleda vse drugače kot pri nas. Predvsem kultura je tam na drugem nivoju. Tud u švici. Tam se nimajo za frajerja če se na avtocestah švercaš brez vinjete.

Glede gradnje se strinjava. V sloveniji to izvirni greh. samo če pomislim na odsek Razdrto-Podnanos, na razvpite rebrnice. . ki so popolnoma nepotrebna gradnja, ekstremno zakomplicirana in draga.

Objavljeno
Napiši še koliko si zanjo plačal,

exactamundo € 72,80.

koliko ur za njo dela delavec v Avstriji

baje po novem (leta 2008) ca. 6,5 ur. 1998 je bilo potrebno delati "samo" malenkost manj kot 5 ur.

in koliko km. AC ima Avstrija.

ce se ne motim -sem pred kratkim bral nekaj na to temo- ca. 2.200 km

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

dons bo odprtih cca 20 km nove hitre ceste .... ali bodo podražil vinjete :unsure:

Popravljeno . Popravil maus
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

in zopet ena bistra rešitev našega ministra

Vlačič verjame v ukinitev vinjet do leta 2014

Nov akcijski načrt vlade predvideva takojšnjo uvedbo cestninjenja po prevoženi razdalji oz. pavšalno cestninjenje z elektronsko vinjeto. Vlačič napoveduje ukinitev vinjet najkasneje leta 2014.

Minister za promet Patrick Vlačič pravi, da bo Slovenija skladno z akcijskim načrtom ukinila vinjetni sistem, ki je bil že ob sami uvedbi prehodnega značaja.

V elektronski cestninski sistem v prostem prometnem toku morajo biti v letu 2012 vključena vsa vozila, pri čemer je za osebna vozila predvideno prehodno obdobje. Tako naj bi bila od leta 2012 do leta 2014 za osebna vozila v uporabi tako imenovana elektronska vinjeta; gre za napravo, podobno kartici ABC.

"Želeno stanje, ki je tudi skladno z evropskimi direktivami, je uvesti vzdržen sistem, ki bo omogočal, da bo Dars odplačeval svoje dolgove in ki bo ustrezal načelu 'uporabnik plača'. Prepričani smo, da bo tak sistem najboljši za uporabnike in najbolj pravičen," je dejal prometni minister.

Glede na stanje dolga in prihodnje finančne obveznosti Darsa je uvedba elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku za osebna vozila smiselna. Analize namreč kažejo, da bi glede na obstoječi vinjetni sistem cestninjenja prinesla od 45 do 70 milijonov evrov več. Letos naj bi z vinjetami dobili približno 98 milijonov evrov.

Razpis za elektronsko cestninjenje bo po Vlačičevih besedah pripravljen tako, da ne bo dajal prednosti nobeni tehnologiji. Tako je pripravljen tudi akcijski načrt, ki omogoča zgolj takojšen prehod na cestninjenje po prevoženi razdalji ali z elektronsko vinjeto v prehodnem obdobju.

http://24ur.com/novice/slovenija/ukinitev-vinjet-leta-2014.html

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!