K a m e n Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 Pa bog-ne-daj nakazovat kakršenkoli denar v naprej, ali celo sam sebi preko western union. Preberi temo
Markolino Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 hvala Luxuzz. tle ga ne prodaja fizicna oseba ampak nekaksna trgovina firma ki serviaira scooterje tudi. zato mi nudijo mesec garancije na motor. mogoce se mi bo smejal ce mu omenim, da če lahko peljem motor na poblasčen yamaha servis na pregled vozila. kje pa je v celju yamaha servis ? sesir 1
Markolino Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 od kerega leta so začeli delat novejše stevce pri tmaxsih ? ker eni 2004 2005 imajo se tastare stevce brez digitalnega. ta pa ima ze tanovejse...
sesir Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 pred 1 uro, Markolino pravi: od kerega leta so začeli delat novejše stevce pri tmaxsih ? ker eni 2004 2005 imajo se tastare stevce brez digitalnega. ta pa ima ze tanovejse... Google...je pa cel skuter že "nov model"
Luxuzz Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 Ob 16. 4. 2018 ob 7:08, Markolino pravi: hvala Luxuzz. tle ga ne prodaja fizicna oseba ampak nekaksna trgovina firma ki serviaira scooterje tudi. zato mi nudijo mesec garancije na motor. mogoce se mi bo smejal ce mu omenim, da če lahko peljem motor na poblasčen yamaha servis na pregled vozila. kje pa je v celju yamaha servis ? Ja se mi dozdeva kateri prodajalec je to v Celju, pri njemu sem bil dvakrat, nič kupil, takrat je imel le dva tri motorje in neki diskont-prodajalno. Če se drži svoje garancije, jaz bi hotel napismeno ,je stvar enostavna. Povprašaj kakšen je postopek če kaj ni kot bi moralo biti z motorjem ali pa če lahko vrneš motor v primeru večjih nepravilnosti. Potem motor kupiš , odpelješ na servis , ki mu zaupaš ali na Yamaha servis in odgovor boš imel na dlani. Ponavadi stvari špilajo in tveganje je tako najmanjše. Sicer tudi prodajalci ne vedo vsega o motorjih , ki jih prodajajo ,a tveganje je tako minimalno. Oba bosta tako profilirala, ti z varnim nakupom in on z dobičkom. Jaz sem imel z takim načinom nakupa v 35 letih motorizma same pozitivne izkušnje. Tmax je pa itak t bolj skuter!
Markolino Objavljeno April 17, 2018 Opozori Objavljeno April 17, 2018 ugl. nisem kupil motorja.. Me ni pritegnil. Ni lepo ohranjen. karbon nalepke spodaj zgoraj itd. na zasnjih rockah je odrsan. motor je vzgal sele v tretjem poiskusu. nato ko sem dal gas je crknil. ko se je segrel je lepo vlekum sam ce si rocko gasa sunkovito zavrtel za 2 milimetra si imel opcutek kot da bo motor crknil. neki ga dusi na zacetku. Sej lahko da je vse ok. en ornk servis pa bi blo. Sam iscem lep primerek Tmaxsa, ne pa neki polepljeno... hvala
Luxuzz Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Malo denarja, malo muzike. Za tmaxa bi potreboval bolj globok žep ali pa izbrati cenovno bolj ugoden motorček kot je Gilera Nexus, Piaggio Beverly ali Sym 300. Kolikor vidim na netu imajo v R moto Tmaxa letnik 2002 ,zna biti bolj ohranjen kot tisti v Celju. Pa tudi prodajalec je znan po dobri praksi. Poskusi!!?
Markolino Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 2002 letnik je se starejsi model. Mi ne pritegne miti malo pa mislim da 2002 ima še karburator.
XTR Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 1 hour ago, Markolino said: 2002 letnik je se starejsi model. Mi ne pritegne miti malo pa mislim da 2002 ima še karburator. Po sprednjih zavorah jih takoj ločiš. Do 2002 so imeli samo en zavorni disk. Naj bi pa imeli 500 manj napak od 530. To mi je nahitro omenil mehanik, kaj več nisem spraševal, ker sem na srečo izbral pravega. Kupuj od 3k€ naprej, vse kar je cenejše je bolj bogo.
Markolino Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Vem ja sem opazil kar je pod 3K, ni to to... Uglavnem hvala XTR za mnenje. Sem opazl za 4000e V italji dokaj blizu mene se prodaja en 2008 z 18.000Km kot nov In kaj mi je najbolj všeč je to da ima še povrh ABS Sam ne vem še kako gre postopek z nakupov v italji. Vem, da rabi bit odjavljen iz prometa in da morem dobit odjavljeno prometno dovoljenje od italiana. Za ostale papirje pa ne vem. Če ve kdo kako to poteka naj mi pove. Mu bom hvaležen pa dolžan veliko pivo.. Ali dve.
K a m e n Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 http://motosvet.com/tabla/topic/25189-uvoz-homologacija-in-registracija-rabljenega-motorja-iz-tujine/?tab=comments#comment-1255262 in https://www.amzs.si/storitve/pregledi-in-registracije/preverjanje-skladnosti-homologacija/uvoz-vozila-iz-eu in https://www.alter.si/tema/uvoz-motorja-iz-tujine.1148052/ in http://www.kreativni-najemi.si/pages/si/izracuni.php
Andrejcer Objavljeno April 25, 2018 Opozori Objavljeno April 25, 2018 Kaj kupiti: TMax 2009, XMax ABS 2014 ali Beverly 350 ABS ASR Akrapovič 2013? Vožnja bo z večjega mestna za v službo in mogoče kakšna podeželjska v 50km radiusu.
sesir Objavljeno April 25, 2018 Opozori Objavljeno April 25, 2018 Sam bi Tmax ziher...pol pa odvisnu od denarja...Nasplošno so vsaj meni žlajfe na Tmax čisto ok...
XTR Objavljeno April 25, 2018 Opozori Objavljeno April 25, 2018 5 hours ago, Andrejcer said: mogoče kakšna podeželjska v 50km radiusu Od Yamah X-max. Za po mestu bo dovolj. Če pa rad odpelješ kakšen ovinek bolj dinamično pa vsekakor T-max.
Andrejcer Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 Danes naročil novega: sesir, Rey, T 120 in 1 other 4
Rey Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 pred 35 minutami, Andrejcer pravi: Danes naročil novega: To je ta nova 300ccm?
Andrejcer Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 (popravljeno) Ja. Pelje se super, Beverly se lahko skrije. Ima pa Keyless sistem, ABS in TCS, za v službo in po/ob mestu čisto dovolj. Povprečna poraba testnega nekaj čez 3L/100km. Popravljeno Maj 8, 2018. Popravil Andrejcer Rey 1
Rey Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 (popravljeno) Sem imel 250 2014 letnik. Fajn motorček, malo mi je žal, da ga nisem obdržal. Sem pa bil z njim tudi v Črni gori, pa čez Durmitor. Malo ga je zmanjkalo v klance in za prehitevanja. Ta vidim, da ima 5kw več kar je celih +30%...to mora bit užitek voziti. Na relaciji sem imel tudi pod 3l porabo....range dobrih 400km. Kot potovalniki Popravljeno Maj 8, 2018. Popravil Rey
Andrejcer Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 2018 X-max ima čisto nov agregat, ni duha ne sluha o tresljajih, kot pri predhodnikih. Sem danes presedel iz prejšnjega modela 400 direkt na novega 300 in moja odločitev je padla v trenutku. V bistvu je pri 2018 modelu posodobljenih veliko stvari, si je vredno prebrati kak "review", še bolje, pa ga zapeljati. Big Py in Mavti 2
JoeBradley Objavljeno Maj 13, 2018 Opozori Objavljeno Maj 13, 2018 Pozdravljeni, po več letih se spet oglašam tukaj. Po začetnih enoletnih moto užitkih najprej na beverlyju 250 in nato na 500 ter nato po šestih letih, preživetih na versysu 650 sem v ponedeljek sestopil nazaj na skuter, tokrat na X max 300, letnik 2018. Po petih dneh uporabe (in prevoženih 600 km) velja vse, kar je povedal že Andrejcer :-). Podrobno primerjavo z x max 400 pa sem dobil tukaj: primerjava yamaha x max 300 in x max 400 lp Andrejcer in Mavti 2
Big Py Objavljeno Maj 21, 2018 Opozori Objavljeno Maj 21, 2018 Moj foter je tudi lani ob koncu sezone prodal X max 400, ter kupil 300. Celo zimo ga je poželjivo gledal v garaži. spomladi ga je registriral in gasa. Razlog menjave predvsem leta, kalcinacija, težje premikanje težjih motorjev, pa še nekaj x max 400 je hudičevo trd, vsak kamen čutiš napram mojem majesty 400 in to je starejšega možaka motilo. Sedaj je navdušen. Motor 30 kg lažji od 400, pospeški in končna nekje enaka, o tresljajih ne duha in sluha, udobnejše vzmetenje. Malo ga moti butast keyless sistem, ampak se bo navadil. Nisem ga še probal, ker mi ga ne da v roke dokler ne bo 1000 km in prvi servis. Zdej se je pa mal tečno vozit 70 km/h. Pravi, da edino razliko občuti v kakih ridah v hrib, ko je treba zmanjšat hitrost in nato pospeševati, tam da je 400 bolj vlekla. No treba ga je še ulavfat pa bomo potem vidli. Predvsem, pa da ga primerjam z mojo majesty 400, ki je super motorček. Vsem novopečenim lastnikom skuterjev, veliko varnih kilometrov in srečno vožnjo. Andrejcer 1
Big Py Objavljeno Maj 21, 2018 Opozori Objavljeno Maj 21, 2018 @Andrejcer Kak je občutek iti iz 115km trivalnika na skuter. kej pogrešaš motor. vsaj mislim da si ti imel Tracerja? Jest sicer mislim narediti obratno. Iz majesty na tanovi tracer GT.
Andrejcer Objavljeno Maj 21, 2018 Opozori Objavljeno Maj 21, 2018 pred eno uro, Big Py pravi: @Andrejcer Kak je občutek iti iz 115km trivalnika na skuter. kej pogrešaš motor. vsaj mislim da si ti imel Tracerja? Jest sicer mislim narediti obratno. Iz majesty na tanovi tracer GT. Vsak si naj kupi tisto, kar si želi, še najbolje pa tisto, kaj v realnosti potrebuje. V mojem primeru bom bolje izkoristil skuter, ker se bom 90% vozil v službo in po mestnih opravkih, kot karkoli drugega, ni pa rečeno, da bom pri tem ostal za večno. Ljudje si kupujemo včasih stvari, ki jih ne potrebujemo, samo da bi zadovoljili otroka v sebi. Redki so tisti, ki dejansko izkoristijo motor, kot se šika, nekaj takih beremo tu na forumu, v živo jih poznam mogoče enega ali dva. Igranje z "otrokom" je včasih bilo nevarno, potem te še nenehno spominjajo na to v službi, služba pa taka, da si dosti vikendov odsoten, ko si pa prost, pa so še druge stvari razen motorja. Potem je še moja draga dodala, da gre raje z avtom okrog, ker se na motorju rada hitro utrudi, ni tako udobno, dosti bolj nevarno, ko je vroče si cel prešvican, dostikrat te ujame dež, itn., pa je odločitev padla. Je pa res da pogrešam hitrost, nore pospeške, a se vseeno vprašam, a res potrebujem to izzivanje?! Zaenkrat rečem ne. Če bi se držali CPP-ja, več kot 300cca skuter ali motor niti ne bi potrebovali. Še nekaj tehničnih stvari, ki so me prepričale v nakup tega skuterja: - nov agregat Blue Core, - nizka poraba, - lahek 180kg, - tehnologija (ABS, TCS, Keyless, LED, ...) - nizki stroški vzdrževanja in lažje vzdrževanje (ni verige recimo), - ne rabim kovčka (veliko prostora pod sedežem), - za skuter super ciklistika, itn. ps. Aja... pa še neka novost je. Kar naenkrat se mi motoristi več ne pozdravljajo, torej po novem več nisem motorist, sem le čisto navaden skuterist oz. voznik sesalca. Big Py, bajkr88 in Scarabeo 500 3
hoyla Objavljeno Maj 22, 2018 Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 Ob 31. 8. 2017 ob 13:18, sesir pravi: Poleg imej sliko na kateri ista barvna kombinacija in letnik...predvsem je pomembno da amortizacija dela kot mora..da ne sveti kakšna lučka,da gre lepo zaklenit da sam stoji tudi ko je le ena prednja kolesa na pločniku druga na cesti... Pri vsakem skuterju je najpomemnejše, kdaj je bil menjan jermen, ker če se ta strga, poptem lahko pride do resnih pškodb na sklopki in variomatu, kar je pa velik strošek, če zablokira.
JoeBradley Objavljeno Maj 22, 2018 Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 Ob 21. 5. 2018 ob 16:59, Big Py pravi: ... mi ga ne da v roke dokler ne bo 1000 km in prvi servis. Zdej se je pa mal tečno vozit 70 km/h. Saj ni tako hudo, v navodilih piše, da se je potrebno izogibati daljšemu obratovanju motorja nad 4500 vrtljajev, torej se da tudi kaj prehiteti, kak del prevoziti normalno in potem spustiti motor na malo pod 5000. Vseeno pa tudi jaz komaj čakam, da bo tega konec. Andrejcer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se