Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu maxiscooterja


Priporočene objave

Objavljeno

Imel hondo eno sezono ( zelo zadovoljen  :OK: ) , zavore niso problematične gleda da ima samo en disk, v osnovi je motor precej bolj mehek kot suzuki in daje v zavojih pri višjih hitrostih občutek nestabilnosti, sicer pa je malenkost bolj agilen kot nekakšna igrača, skratka nezahteven za vožnjo. Po moči  sta si nekje enakovredna, razen da ima suzuki power gumb za povečanje obratov in s tem nekaj pridobi. Z malo vložka v hondo pa se situacija kar precej spremeni. Sprednje vilice so v osnovi nastavljene na zelooooo konfortno vožnjo, zato motor tudi tako niha v zavojih, imaš možnost nadgradnje variatorja in sklopke, kar iz honde naredi pravo raketo, samo pravi set moraš izbrati in te bo marsikateri enakovreden motor gledal samo še v rit. V vilicah se za malo denarja zamenja gostota olje in imaš že zelo solidne rezultate, če hočeš pa da se pelje kot po tirih je treba zamenjat pa vzmeti za progresivne. Tako da če rad improviziraš in imaš rad bolj športno vožnjo priporočam hondo, če ti pa to nič ne pomeni pa je boljše suzuki burgman, ker ima tudi nekaj zelo dobrih stvari, kot so električno nastavljiv vizir, kar pri hondi sploh ni mogoče, gretje ročk in sedeža, elektro zložljiva ogledala, ter motor je v osnovi malenkost večji in bolj robusten. Ampak mene moti pri suzukiju samo to, da ne moreš nič spreminjat v prenosu kot pri ostalih scooterjih, ter večja možnost da gre kaj narobe v menjalniku če ni bil redno servisiran, kar pa prinese zelooo velike stroške popravila, drugače je pa res ok za vozit :OK: .

Objavljeno

Imel hondo eno sezono ( zelo zadovoljen  :OK: ) , zavore niso problematične gleda da ima samo en disk, v osnovi je motor precej bolj mehek kot suzuki in daje v zavojih pri višjih hitrostih občutek nestabilnosti, sicer pa je malenkost bolj agilen kot nekakšna igrača, skratka nezahteven za vožnjo. Po moči  sta si nekje enakovredna, razen da ima suzuki power gumb za povečanje obratov in s tem nekaj pridobi. Z malo vložka v hondo pa se situacija kar precej spremeni. Sprednje vilice so v osnovi nastavljene na zelooooo konfortno vožnjo, zato motor tudi tako niha v zavojih, imaš možnost nadgradnje variatorja in sklopke, kar iz honde naredi pravo raketo, samo pravi set moraš izbrati in te bo marsikateri enakovreden motor gledal samo še v rit. V vilicah se za malo denarja zamenja gostota olje in imaš že zelo solidne rezultate, če hočeš pa da se pelje kot po tirih je treba zamenjat pa vzmeti za progresivne. Tako da če rad improviziraš in imaš rad bolj športno vožnjo priporočam hondo, če ti pa to nič ne pomeni pa je boljše suzuki burgman, ker ima tudi nekaj zelo dobrih stvari, kot so električno nastavljiv vizir, kar pri hondi sploh ni mogoče, gretje ročk in sedeža, elektro zložljiva ogledala, ter motor je v osnovi malenkost večji in bolj robusten. Ampak mene moti pri suzukiju samo to, da ne moreš nič spreminjat v prenosu kot pri ostalih scooterjih, ter večja možnost da gre kaj narobe v menjalniku če ni bil redno servisiran, kar pa prinese zelooo velike stroške popravila, drugače je pa res ok za vozit :OK: .

 

 

:UNSURE:

 

hvala za izčrpen odgovor, prosim pa še kratko razlago o variatorjih in valjčkih, ker o skuterjih nimam pojma. Ali Burgman uporablja drugačen sistem, ker ima virtualne prestave, pri Hondi pa lahko korigiraš menjalnik?

 

Vešpa se nabavlja za sezono 16, njena primarna naloga bo poletni comuting postojna ljubljana, in če se bo izkazala z udobjem, še dopust. 

Objavljeno

Burgman ima nekakšen pol avtomatski menjalnik, sicer ima varijator ampak deluje po drugačnem principu kot ostali varijatorji, tako da pri njem ni potrebno nobenih valjčkov menjat ali jermena. Sicer če je zadeva vzdrževana kot mora bit deluje odlično, sicer so lahko pa veliki problemi z njim in tudi stroški kar precej višji kot za ostale varijatorske prenose. Za ostale scooterje pa imaš možnost nadgradnje z športnimi varijatorji in sklopkami, ter razlićnimi težami valjčkov kjer se potem lahko igraš kakšen pospešek bo imel scoter in kako se bo ozival na gas. Sicer športen variator ni noben bav bav, le naklone in premer osi imajo drugačen da jermen prej pride na končni položaj, z težo valjćkov pa se kordinira obrate motorja. Sicer se zaradi tega lahko malenkost dvigne poraba, ampak to je par deci, odvisno kako divjega želiš imet. Posledično pa je tudi potrebno malenkost bolj pogosto čiščenje varijatorskega prostora. Jaz sem ob vsakem servisu pregledal valjćke in ostalo, tako da pri tem ne vidim nekega problema. V obeh primerih če kopuješ starejši maxi

je fajn da imaš nekoga zraven ki se na te stvari malenkost spozna. Sicer pa že tak vidiš kak je lastnik in kako je motor že v osnovi vzdrževan in očuvan.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:unsure:

 

hvala za izčrpen odgovor, prosim pa še kratko razlago o variatorjih in valjčkih, ker o skuterjih nimam pojma. Ali Burgman uporablja drugačen sistem, ker ima virtualne prestave, pri Hondi pa lahko korigiraš menjalnik?

 

Vešpa se nabavlja za sezono 16, njena primarna naloga bo poletni comuting postojna ljubljana, in če se bo izkazala z udobjem, še dopust. 

Ko govorimo o valjčkih pravzaprav govorimo v utežeh, ki jih vstavimo v variomat. Ime so prav gotovo dobili po svoji obliki. Pa ste se kdaj pravzaprav vprašali kakšna je njihova naloga in zakaj vedno govorimo o različnih težah ter kaj nam to pomaga. Nikoli? 

Valjčki zaradi centrifugalne sile, ki se ustvari med vrtenjem, razrinejo pokrov variomata in sam variomat. Ker je pokrov fiksen, se variomat pomakne proti vetrnici, ter s tem potisne jermen navzgor, kar je enako kot če bi povečali sprednji zobnik pri verižnem načinu prenosa. Razložimo še zakaj je pomembna teža valjčkov. Lažji, kot so valjčki, več obratov je potrebno, da jih centrifugalna sila premakne proti zunanjemu delu variomata. Če so valjčki težji, so za enak proces potrebni manjši obrati. Seveda je tukaj treba biti previden, saj bi s prelahkimi valjčki skuter dobil preveč obratov, kar bi imelo za posledico izgubo moči zaradi tako imenovanega "vrtenja v prazno". V primeru pretežkih valjčkov pa skuter ne bi mogel razviti polne moči, ker so optimalni delovni obrati višji od obratov, ki jih omogočajo te valjčki. Pri nas so v ponudbi uteži variomata proizvajalcev RMS, Malossi, Polini in DR Pulley.

 

 

Vprašanje-kolikšen skuter bi imel? Maxi al malo manj maxi? Motor ostaja pr bajt? Bo skuter samo za dnevne migracije ali boš namesto motorja kupil skuter in z njim potoval v dvoje-ko boš to si odgovoril se boš lažje odločil kaj bi imel. Poleg motorja jest nebi kupoval enega fat skuterja ala burgman, ampak nekaj manjšega in bolj agilnega-ala honda sh300, yamaha x max 400, eventuelno x max 250. Sam imam majesty 250-za v službo, ko pa se nama ne da v usnje tlačit in na motor se pa tudi zapeljeva kak manjši 200km krogec. Ps-po testu t maxa pa vem kaj bi mel če bi maxija kupoval :-)  Motor brez menjalnika ;-)

Objavljeno

Burgman ima nekakšen pol avtomatski menjalnik, sicer ima varijator ampak deluje po drugačnem principu kot ostali varijatorji, tako da pri njem ni potrebno nobenih valjčkov menjat ali jermena. Sicer če je zadeva vzdrževana kot mora bit deluje odlično, sicer so lahko pa veliki problemi z njim in tudi stroški kar precej višji kot za ostale varijatorske prenose. Za ostale scooterje pa imaš možnost nadgradnje z športnimi varijatorji in sklopkami, ter razlićnimi težami valjčkov kjer se potem lahko igraš kakšen pospešek bo imel scoter in kako se bo ozival na gas. Sicer športen variator ni noben bav bav, le naklone in premer osi imajo drugačen da jermen prej pride na končni položaj, z težo valjćkov pa se kordinira obrate motorja. Sicer se zaradi tega lahko malenkost dvigne poraba, ampak to je par deci, odvisno kako divjega želiš imet. Posledično pa je tudi potrebno malenkost bolj pogosto čiščenje varijatorskega prostora. Jaz sem ob vsakem servisu pregledal valjćke in ostalo, tako da pri tem ne vidim nekega problema. V obeh primerih če kopuješ starejši maxi

je fajn da imaš nekoga zraven ki se na te stvari malenkost spozna. Sicer pa že tak vidiš kak je lastnik in kako je motor že v osnovi vzdrževan in očuvan.

 

Vse stvari najraje kupujem sam, saj tako pac sam zajebem ali pa ne. In ja, pri rablenih zadevah bol ocenjujem prodajalca kot stvar ki jo prodaja hehe.

 

Ko govorimo o valjčkih pravzaprav govorimo v utežeh, ki jih vstavimo v variomat. Ime so prav gotovo dobili po svoji obliki. Pa ste se kdaj pravzaprav vprašali kakšna je njihova naloga in zakaj vedno govorimo o različnih težah ter kaj nam to pomaga. Nikoli? 

Valjčki zaradi centrifugalne sile, ki se ustvari med vrtenjem, razrinejo pokrov variomata in sam variomat. Ker je pokrov fiksen, se variomat pomakne proti vetrnici, ter s tem potisne jermen navzgor, kar je enako kot če bi povečali sprednji zobnik pri verižnem načinu prenosa. Razložimo še zakaj je pomembna teža valjčkov. Lažji, kot so valjčki, več obratov je potrebno, da jih centrifugalna sila premakne proti zunanjemu delu variomata. Če so valjčki težji, so za enak proces potrebni manjši obrati. Seveda je tukaj treba biti previden, saj bi s prelahkimi valjčki skuter dobil preveč obratov, kar bi imelo za posledico izgubo moči zaradi tako imenovanega "vrtenja v prazno". V primeru pretežkih valjčkov pa skuter ne bi mogel razviti polne moči, ker so optimalni delovni obrati višji od obratov, ki jih omogočajo te valjčki. Pri nas so v ponudbi uteži variomata proizvajalcev RMS, Malossi, Polini in DR Pulley.

 

 

Vprašanje-kolikšen skuter bi imel? Maxi al malo manj maxi? Motor ostaja pr bajt? Bo skuter samo za dnevne migracije ali boš namesto motorja kupil skuter in z njim potoval v dvoje-ko boš to si odgovoril se boš lažje odločil kaj bi imel. Poleg motorja jest nebi kupoval enega fat skuterja ala burgman, ampak nekaj manjšega in bolj agilnega-ala honda sh300, yamaha x max 400, eventuelno x max 250. Sam imam majesty 250-za v službo, ko pa se nama ne da v usnje tlačit in na motor se pa tudi zapeljeva kak manjši 200km krogec. Ps-po testu t maxa pa vem kaj bi mel če bi maxija kupoval :-)  Motor brez menjalnika ;-)

Se mi zdi de sm kar dobro zdefiniral kaj hocem/rabim/lahko kupim. Vozila ga bo vec al manj Lady. Razne 250 300ccm zadeve se mi zdijo na avtocesti mal podhranjene. Z burgotom 650 sva se vozila cist komfortno, in bi na dopust raje ropotal z njim kot z vtr. Ta crna ostaja pri hisi do nadaljnega. V budget mi tako padeta ta dva japanca. Maxi skuter nej bo pac maxi, ne pa nek na pol. Komot je bol kracast in neroden. Na palacinke se men ne mudi tako zelo kot enim drugim :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

Vse stvari najraje kupujem sam, saj tako pac sam zajebem ali pa ne. In ja, pri rablenih zadevah bol ocenjujem prodajalca kot stvar ki jo prodaja hehe.

 

Se mi zdi de sm kar dobro zdefiniral kaj hocem/rabim/lahko kupim. Vozila ga bo vec al manj Lady. Razne 250 300ccm zadeve se mi zdijo na avtocesti mal podhranjene. Z burgotom 650 sva se vozila cist komfortno, in bi na dopust raje ropotal z njim kot z vtr. Ta crna ostaja pri hisi do nadaljnega. V budget mi tako padeta ta dva japanca. Maxi skuter nej bo pac maxi, ne pa nek na pol. Komot je bol kracast in neroden. Na palacinke se men ne mudi tako zelo kot enim drugim :P

He he-sej se meni tud ne mudi-edino tam moreš bit hitr da lahko pol še eno rundo naročiš ;-)

Itak je komfort-lej kak fotelj je prot vtr-i :-)  Pelat se pa itak da čist suvereno, ok, t max izstopa, sem pa testiral tudi maxsym 600-zelo spodoben izdelek in vozne lastnosti. No-ko kupiš gremo pa s sesalci na činke :-)

Objavljeno

;eni še vedno ni nihče odgovoril kako je z samimi servisi pri maxi skuterjih. Kaj menjat, kdaj itd.......

 

Hvala. LP

Objavljeno

;eni še vedno ni nihče odgovoril kako je z samimi servisi pri maxi skuterjih. Kaj menjat, kdaj itd.......

 

Hvala. LP

jest mam yamaho majesty 250-ni glih maxi maxi, ampak recimo da spada v ta rang. Imam 40.000km, poleg olja 1,6l, sem na 26.000km zamenjal valjčke (strošek 20€), na cca 15000km menjam jermen-original cca 70€, fake iz louisa me pride 17€, gume mi zdržijo nek 10.000km (strošek nekih 70€) 

Objavljeno

Torej na vsakih recimo 25.000 km menjaš valjčke pa olje. Na 15.000 pa jermen? Sem prav razumel? :D

Objavljeno

Menjavo olja ima vsak proizvajalec in model drugače. Tako da najboljše se je pozanimat kakšne  intervale ima tvoj model. Na primer suzuki burgman 650 in Yamaha T-max imata menjavo olja na 6.000 kilometrov, honda silver wing pa ima na 12.000 kilometrov. Menjavo jermena imata T-max in honda silver wing na 20.000 km, gilera nexus 500 pa na 12.000 km.

Valjčki pa se menjajo po potrebi in ne po intervalih, jih je pa priporočljivo kontrolirat in čisti ob vsaki menjavi če imaš interval na 12.000 km, kateri pa imajo intervale na 6.000 km, pa je priporočljivo vsako drugo menjavo. Svečke imajo pa povečini priporočeno na nekje 25.000 km.

Objavljeno

Tole je lisjak dobro napisal , :OK:  naj še ,dodam,  da je na tovarniško predpisanem priročniku  ( ki ga imajo vlasti poblaščeni servisi) o vzdrževanju skuterja je zelo veliko zadev predpisanih za menjavo po tem,ko dosežejo neko tovarniško predvideno obrabo :whistle:   recimo sedaj, ko se izrabi do toliko in toliko milimertov je zadeva priporočena za zamenjat in ni nujno vezana na število kilometrov .Jermen je predpisan za menjavo na 20 000 kilomertov vendar je v priročniku predpisana najmanjša širina, ki je še dovoljena , sam sem do sedaj jermen menjal z orginalnim yamahinim na 30 000 kilometron  ta sedanji  ima že 34 000 kilometrov pa še ne bom menjal ker  me firbec marta koliko bo še zdržal ker enak jermen v motornih saneh se menja  šele ko stari jermen pač odpove je pa res, da rezervni jermen vozijo zraven no tudi pri meni doma je že nov na polici, je pa še to je res, da je pri teh kilometrih že v rdečem polju glede na predpisano obrabo :oops:

Na prejšnjem skuterju manjše kubikaže(prvi lastnik jaz) je bila predpisana menjava jermena na 6 000 kilometrov, jermen sem kupil nov skuter pa prodal  z 35 000 kilometri in tovarniškim jermenom brez sledu obrabe :whistle:  tako da, ko slišim da je utrgalo jermen recimo pri 18 000 kilometrih :eek:  jaz zelo dvomim o poštenost prevoženih kilometrov in besede le teh prodajalcev skuterjev :nono:

Skutreji in maxi skuterji so hvaležne zadeve in ne se bat vzdrževanja bojte se nepoštenih  prodajalcev  skuterji so ok :hooray:

Objavljeno

Hvala vsem za informacije. ;) Sej tudi sam menjujem olje, filter olja, zračni fitler na vsakih 7.000 km na moji Yamahi R6. Ostalo po potrebi.

Objavljeno

Torej na vsakih recimo 25.000 km menjaš valjčke pa olje. Na 15.000 pa jermen? Sem prav razumel? :D

he he-ne, moj ima tovarniški interval menjavo olja na 3000km-ma menjam na več. Valjčki-mal s šublerjem pomeriš če je v mejah predpisanega, drugače menjaš

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Prodajam svojega burgmana 650 executive ABS, letnik 2007.

Motor je brezhiben, odlično ohranjen, redno servisiran, garažiran.

Ko bo lepše vreme, ga postavim ven in naredim lepše fotke ;)

Info: 041 642 596

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10407145&show=1

Popravljeno . Popravil gorazd
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Študiram o nakupu nečesa na dveh kolesih, najbolj se nagibam k motorju - nakedu, spremljam predvsem suzuki SV 650. Sicer sem bolj spremljal oglase prek neta, v živo pa se še nisem spravil. Sicer je bolj problem, ker se ne spoznam najbolj na motorje. 

Gledam pa tudi maxi skuterje, predvsem tam letnike do 02 ali 03 - burgman 400, madison 400, cene nekje do 1300, še raje manj.

Dilema pri skuterjih mi je popravilo. Nabavim neko staro kanto za jurja, kak je strošek, če gre mašina rakom žvižgat. O kakih cifrah se pogovarjamo. Sem sicer videl, kake so cene za servise in menjavo jermena, kaj pa ostalo. Ne bi se rad zaletel, nekaj kupil pa pol še mel jurja stroška, za teh par jurjev na leto, ki bi jih prevozil. 

recimo:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10977499&display=Suzuki%20burgman%20400

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10984089&display=Malaguti%20Madison%20K400

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10988107&display=Malaguti%20Madison%20400

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10981159&display=Malaguti%20MADISON%20K400

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10960121&display=Aprilia%20Atlantic

V živo se še nisem spravil nič gledat (mogoče tudi zato, ker bi verjetno kar prvega kupil, al motor al skuter, pač kaj bi že šel gledat). Sem pa imel pred leti že enduro, gilero rc 600, ni ravno dolgo vzdržala, zlamal (sicer ne po moji krivdi), prodal naprej, kup skuterja, dal zamenjat cilinder pa bat na 70, pa sem se par let kar dosti vozil. Zdaj že enih 10 let nimam ne skuterja in ne motorja.

Objavljeno

Burgmana

Objavljeno

Če hočeš potovalno udobje in ne zmogljivosti, če ti je všeč avtomatika, potem skuter. Od zgoraj omenjenih Burgman. Poglej še kak silverwing 400, pa Majesty. Pojdi se peljat, da vidiš kateri ti pod rit sede. Če misliš pa malo tiščat od kafane do kafane, pa kak ovink spodobno položit itd potem pa nakeda.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo nabavo burgmana 400, letnik 2001.

Je kdo iz Ptuja ali okolice, da ga malo pregleda, če je vse ok?

 

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Najprej en lep pozdrav vsem skupaj.Vprašal bi za mnenje.V mojih letih,blizu 50,me je spet prijela želja po motorju oz.maxiscoterju,Kolebam med Burgmanom 400-650 ali pa SW 400-600,Kaj bi mi vi svetovali?L,P,

Objavljeno
pred 13 urami, corleone48 pravi:

Pozdravljeni!

Najprej en lep pozdrav vsem skupaj.Vprašal bi za mnenje.V mojih letih,blizu 50,me je spet prijela želja po motorju oz.maxiscoterju,Kolebam med Burgmanom 400-650 ali pa SW 400-600,Kaj bi mi vi svetovali?L,P,

Vsekakor svetujem dvo cilindraša. Manj treslajev in več moči za potepanje v dvoje ( predvsem pri prehitevanju tovornjakov )

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!