Nero56 Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 Kolko pa nekje spije ? pa olje kolko stane ? ( kvalitetno in navadno )
znj Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 Spije toliko koliko jo boš gonil Olje pa...sam tankam Castrol TTS, ki naj bi kao veljalo za kvalitetnega in plačam okoli 17€ za liter Sicer pa se z oljem ni za zafrkavat. Full synthetic in glej, da ne staviš kakšne svinjarije od Petrola notr
Miha94 Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Ko še nism mu izpita pa sm sako po vasi ga šopal sem naredu 180-190km s polnim tankom, zdej k mam izpit pa grem tud kam dle pa ne tiščim skos u polno sem presenečen da mi po 180km ostane notr še okol 3-4 litre bencin, čeprou rajš natanakam, 2× sm že obstal Olje pa sam mam od Husquarne XP in prejšni ga je skos tankal in zaenkrat nimam nikakeršnih problemov(upam da tud meu nebom) sam morš pa skos kontrolirat če ga je dost. ne se zanašat na une lučke, k enkrat delajo enkrat ne.
Morphos Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Zdravo! Gre za moj prvi post na motosvetu, zato še enkrat pozdrav vsem članom in članicam! Pred kratkim sem kupu Cagivo Mito 125 98' (še ta tedn) in sm na žalost že opazu manjši problem. Ko motor laufa in se ustavm, ne morem nikakor prestavt motor v leer. Sploh ga ne najde, pa tut če se z motorjem peljem mau naprej pa nazaj da bi se zobniki poravnal. Ko pa motor ugasnem, pa takoj najde leer in ga lahko iz leera potem tudi takoj prižgem. Sam ne vem, kaj bi blo lahko narobe, je pa olje v menjalniku čist novo (menano dva dni nazaj), če ma to kej veze. Lp, Morphos
Miha94 Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Probi z eno roko držat kuplengo z eno roko pa prestavt v ler. mogoč z nogo nisi natančn. drgač pa kuplengo mal bol našponaj če je preblaga. tm ročko je en vijak če odčravfaš je bol trda če zašravfaš je pa bol mehka(pr zajli k gre iz ročke vn). k pr men k sm enkrat neki rihtal je blo isto, samo da jst takrat tud nism do konca je stisnu glih kuplenge
Dolenc™ Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 (popravljeno) Ja mal težje se najde, ni nič narobe... Pač tko je Iz druge v ler je malo lažje, moraš občutek dobit. Popravljeno Julij 11, 2010. Popravil Dolenc™
petan Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 Lp! Jst mam pa problem, ker mi ne dela kuplanga. Zamenjal sm že obe in še vedno ne dela. Kolega je rekel da sta kuplange zanič ampak je možno da je tudi v mašini nekaj narobe sestavljeno. Ne vem kaj bi bilo lahko narobe... in pa če kdo ve kam bi lahko motor dal popraviti( mehanik...). Motor je cagiva enduro in ima cilinder od cagive mito je pa na gruštu od suzuki cross... motor je res izjemen :D hvala, petan
vrhek Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Zdravo vsem skupaj, Prosim za eno pomoč Na Cagiva Planet mi je očitno crknil štarter. Ko poskušam zagnat mi nikakor ne obrne. Akumulator sem priklopil na kable, pa ni razlike. Planet naj bi imel isto mašino kot Mito. Ali mogoče kdo ve kje se da dobit delujoč štarter in ali se ga je pametno lotevati sam?
Miha94 Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 Zdravo vsem skupaj, Prosim za eno pomoč Na Cagiva Planet mi je očitno crknil štarter. Ko poskušam zagnat mi nikakor ne obrne. Akumulator sem priklopil na kable, pa ni razlike. Planet naj bi imel isto mašino kot Mito. Ali mogoče kdo ve kje se da dobit delujoč štarter in ali se ga je pametno lotevati sam? če znaš kej z elektriko se ga lahko sam lotš, itak zajebat nimaš kej več . Drgač pa u krškem Trgomoto(al kako je že) lahko dobovlja dele za Cagivo. Pa poglej še enkrat akumulator, ker pr men je blo čist isto, normalno vžgal šu na bankomat 2 km stran, pol pa tm pa nč ni dau od sebe, je biu prazn akumulator sm nafilal pa dela ku urca zdj :closedeyes:
Dolenc™ Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Sej ni nujno da je štarter, lahko je samo rele, ki gre rad pri starih cagivah. Dvigneš zic(če se prov spomnim je spodaj), pa vidiš tako kupolasto kovinsko zadevo, ko tiščič gumb za vžig parkrat nežno kresneš po njemu s kakim kladivom, pa mogoče bo. Če pa ne bo, se pa sliši tako nežno brenčanje. Če brenčanja ni slišat, potem pa je štarter, samo močno dvomim, rele ima več šans, da spusti dušo.
smovky Objavljeno Avgust 6, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2010 Mene pa zniam ce mi lohka poveste kaj je narobe z motorjam k ga prvic uzgem mrzuga se motor kr sam od sebe zavrti do 7 rpm brez da bi dodav jst gas z zavhom to!!!..En mi je ze reku da bi mogu spucat fergazer a je to res al je lohka se kej druzga narobe??? Kva pa miselte da je treba nardit da motor normalno dela?? Pa je mogoče da motor tud zarad tega slabš gre končna hitrost??? Pa se za svecko me zanima motor uzge u prvo sam sem mal gledu svecko pa je cist crna zapacana pa nvm a bi jo menu al je nebi ???je tud zarad tega mogoce da gre motor mejn?? pa mogoce ce ves tud k je mrzu motor fajn kadi misles da to mam sam pipco za mesanco delat mal bolj odprto??pa lohka tud zarad tega kej motor mori ??? Pa se neki me zanima ce si kdaj pucu auspuh od tega motorja jst sem porajtu da se mi je kr dost saj nabral, pa sem razmislu da bi auspuh zazgav(noter naliv bencin...zakuru..po pa z necim pihu da bi nastala eksplozija..) a ves slucajen se z cim bi se to dal spucat??? Hvala za odg.
k0ci Objavljeno Avgust 7, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2010 nekje med vplinjačem pa cilindrom ti mora ˝fouš˝ zrak vlečt noter, se pravi nekje ne tesni dobro, zato ti tudi na začetku obrate nabije ker ti z zaugom zapreš zračno loputo, ti pa nekje drugje potegne zrak noter....pa tudi svečka je črna če ima mešanica preveč zraka, snami gumijasto koleno med vplinjačem in cilindrom in ga zatesni s silikonom, sploh na spojih med kolenom in cilindrom ter med kolenom in vplinjačem, lahko pa je tudi preperela guma in kar nekje na sredi vleče noter
motorist1 Objavljeno Avgust 7, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2010 nekje med vplinjačem pa cilindrom ti mora ˝fouš˝ zrak vlečt noter, se pravi nekje ne tesni dobro, zato ti tudi na začetku obrate nabije ker ti z zaugom zapreš zračno loputo, ti pa nekje drugje potegne zrak noter....pa tudi svečka je črna če ima mešanica preveč zraka, snami gumijasto koleno med vplinjačem in cilindrom in ga zatesni s silikonom, sploh na spojih med kolenom in cilindrom ter med kolenom in vplinjačem, lahko pa je tudi preperela guma in kar nekje na sredi vleče noter Če ima preveč zraka je svečka bela in ne črna....
Miha94 Objavljeno Avgust 7, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2010 sj če ti mal več obratov pod zauhom da ni to nč narobe ali pač?(no na 7k men res še ni šlo) sj motor se more segret al mam narobe?
Kvasko Objavljeno Avgust 7, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2010 Če ima preveč zraka je svečka bela in ne črna.... Je tako, črna je če je preveč bencina in olja
Morphos Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Jst mam en problem z akumulatorjem. Če se vozm s prižganimi lučmi, se mi med vožnjo sploh ne polni, ker mi, če ugasnm motor, sploh noče več užgt. Če se pa vozm brez luči, mi takoj po vožnji užge, čez noč se mi pa sprazne. Akumulator nej bi bil nov, čeprou se mi zdi, da je glavn razlog za to lih slab akumulator (morm ob prvi priliki probat še z akumulatorjem od enga frenda). Sam a je možno, da je razlog, da se akumulator ne polne, kej druzga in ne akumulator? Al pa da je pr mitotu vedno tko, da se precej hitr porab akumulator? Mam drgač ta akumulator. Lp, Morphos
budacki Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Jst mam en problem z akumulatorjem. Če se vozm s prižganimi lučmi, se mi med vožnjo sploh ne polni, ker mi, če ugasnm motor, sploh noče več užgt. Če se pa vozm brez luči, mi takoj po vožnji užge, čez noč se mi pa sprazne. Akumulator nej bi bil nov, čeprou se mi zdi, da je glavn razlog za to lih slab akumulator (morm ob prvi priliki probat še z akumulatorjem od enga frenda). Sam a je možno, da je razlog, da se akumulator ne polne, kej druzga in ne akumulator? Al pa da je pr mitotu vedno tko, da se precej hitr porab akumulator? Mam drgač ta akumulator. Lp, Morphos Na Husqvarni mi je vrglo varovalko vn, ker je foter navezal preko klešč moj akumulator na njegou motor, da je pač njegou užgau in mi je potem med vožnjo crknu, sm mislu, da je zaribau xD Je bla pa ena varovalka kriva, točno kera se pa ne spomnem več.
Morphos Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Hvala za prejšnje odgovore! Mam pa še en problem. Rabu bi zobnik, ki ga štarter ob vžigu zavrti in ki potem zavrti večji zobnik in s tem bat. To je slika tega zobnika: Če ma gdo rabljen ta zobnik pa ga prodaja, bi ga jst kupu, me pa zanima tud, če se da dobit novga pa kok stane? Sam ne vem niti kako se ta zobnik imenuje tko da sm meu bol mau sreče pr iskanju novga zobnika. Lp, Morphos
kukec1 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Hvala za prejšnje odgovore! Mam pa še en problem. Rabu bi zobnik, ki ga štarter ob vžigu zavrti in ki potem zavrti večji zobnik in s tem bat. To je slika tega zobnika: Če ma gdo rabljen ta zobnik pa ga prodaja, bi ga jst kupu, me pa zanima tud, če se da dobit novga pa kok stane? Sam ne vem niti kako se ta zobnik imenuje tko da sm meu bol mau sreče pr iskanju novga zobnika. Lp, Morphos http://cgi.ebay.com/Anlasserfreilauf-Cagiva-Mito-125-Evo-Planet-Roadster-/280395879897?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4148e595d9
mitofreak Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 fantje a kdo mogoce ve kaj se dogaja z mojim bivsim mitotom? letnik 98, rdece bel, na pol porezan auspuh pa spolirana nihajka prasam, ker ce ga najdem, ga kupim nazaj
JMatic Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 ok tole bo pravi profil fantje a kdo mogoce ve kaj se dogaja z mojim bivsim mitotom? letnik 98, rdece bel, na pol porezan auspuh pa spolirana nihajka prasam, ker ce ga najdem, ga kupim nazaj
motorist1 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 ok tole bo pravi profil fantje a kdo mogoce ve kaj se dogaja z mojim bivsim mitotom? letnik 98, rdece bel, na pol porezan auspuh pa spolirana nihajka prasam, ker ce ga najdem, ga kupim nazaj Lahko pokličeš in vprašaš tistega, kateremu si prodal motor ane.
rs125black Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Lahko pokličeš in vprašaš tistega, kateremu si prodal motor ane. a mogoče tisti ki ma tablco celo polamano? pa po sredini maske je bel pa rep je bel drugače pa rdeč...aja pa zadna bremza zajebava...kolega kupil pred dvema letoma
666 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 ok tole bo pravi profil fantje a kdo mogoce ve kaj se dogaja z mojim bivsim mitotom? letnik 98, rdece bel, na pol porezan auspuh pa spolirana nihajka prasam, ker ce ga najdem, ga kupim nazaj povej samo če je mela tablico GO pa če si jo prodal v okolico ljutomera... pol je to toti kak je rs125black rekel
JMatic Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Lahko pokličeš in vprašaš tistega, kateremu si prodal motor ane. ja.. pet let nazaj
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se