Morphos Objavljeno Julij 8, 2011 Opozori Objavljeno Julij 8, 2011 Aha thx a drgač kdo ve kakšna je razlika med Dellorto PHBH 28mm BS in Dellorto PHBH 28mm BD (razen v ceni)? Sm se pozanimov pa je razlika sam v tem, da ma BS model gumbe za štelat fergazer na levi strani, BD pa na desni (če bo kdo to slučajn rabu vedt). Zdj me pa še zanima kero olje za vilice je najbolj primerno za mitota (predvsem kakšne gostote)? Lp, Morphos robivitez 1
kristy99 Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 zdravo..imam cagivo mito 125 letnik 2005..in bi rad uprašal če ima kdo sprednjo luč..ali pa če bi vedel da jo kdo prodaja...nikjer je ne najdem..niti e-bay..ne bolha..ne avto net..nikjer...=/....nova mi je predraga....=(..zato bi rad vedel če ima kdo....lp..
ludiluka Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 zdravo..imam cagivo mito 125 letnik 2005..in bi rad uprašal če ima kdo sprednjo luč..ali pa če bi vedel da jo kdo prodaja...nikjer je ne najdem..niti e-bay..ne bolha..ne avto net..nikjer...=/....nova mi je predraga....=(..zato bi rad vedel če ima kdo....lp.. sem ti dal linke pod klepet čene je pa tega tosti na ebayu tako da si pomojem slabo pogledal lahko pa gledaš tudi luči od ducatijev 996,998,916,748 ker so identične bajkr88 1
k0ci Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 luči niso identične ducatijevim, so si pa zelo podobne, poglej si slike, predvsem zunanji rob luči, cagiva ima bolj poševen rob, medtem ko gre pri ducatiju bolj pokonci
ludiluka Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Potem imajo pa novi modeli drugače ker sam sem ime cagivo mito letnik 99 7 speed in je bila luč identična prav tako sem kupil ogromno stvari od ducatija 996 in vse so pašale na cagivo
Trdič Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Zdravo Imam planet (mašina ista kot mito:) pa so se mi začele pojavljati vibracije in to bolj v nižnjih obratih, kr cel motor strese, slišat pa je da je z desne strani. Danes odstranim desno stran in sem vidu da mi je poknil tudi feder na nekih vilicah (tistih ki so na desni strani (zato mi ni vračalo stopalke za brzine). Sem mislil da zaradi tega tudi vibrira in ko sestavim nazaj vidim da je isto :evilgrin: A je mel kdo podoben primer? Ker sam sem na začetku sezone dal v "fazo" tisto kontra utež tako da mi ni do sedaj vibriralo nič. Na desni strani mašine pa tudi vse zgleda ok... Ima kdo kako idejo... a je možno da je to ležaje slišat na glavni gredi? Hvala in LP
Morphos Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 (popravljeno) A ma kdo mogoče senzor za višino bencina v tanku za prodat? Al pa če kdo ve kje bi se dal dobit nov/rabljen senzor za bencin? Lp, Morphos Popravljeno Oktober 1, 2011. Popravil Morphos
speedfighttuning Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 (popravljeno) A mogoče pozna kdo ta motor: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=5071251 ? Namesto _ vstavite . Bi prosu koga če mi zna povedat kej o njemu... Vsako mnenje je dobrodošlo Popravljeno Oktober 2, 2011. Popravil speedfighttuning
kocevjemajster Objavljeno Oktober 18, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2011 zdravo, imam eno vprasanje glede cagive, imam mitota 2005 letnik in ko jo vzgem pocakam da se segreje tam do okoli 60 stopinj in potem se grem pelat. vec se sploh ne segreje in ce pritisnem do konca, zacne v visokih obratih delat koda ma blokado, in ce ga se ene parkrat tok navijm je bols. ma kdo kako idejo zakaj to?
ludiluka Objavljeno Oktober 18, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2011 In kaj so zate visoki obrati ?? Je pa 60 stopinj nekje delovna temperatura
budacki Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 zdravo, imam eno vprasanje glede cagive, imam mitota 2005 letnik in ko jo vzgem pocakam da se segreje tam do okoli 60 stopinj in potem se grem pelat. vec se sploh ne segreje in ce pritisnem do konca, zacne v visokih obratih delat koda ma blokado, in ce ga se ene parkrat tok navijm je bols. ma kdo kako idejo zakaj to? Na začetku torej, nabiješ gas do konca in sploh noče it čez določene obrate? Pa ponavadi zraven še konkreti kadi? To je popolnoma normalno
kocevjemajster Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 zakaj? to pomojem nebi smelo nardit,ne da nebi slo cez obrate ampak ga prav nekaj zaštopa, je to mozno da powervalv ninastavljen?
budacki Objavljeno Oktober 20, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2011 zakaj? to pomojem nebi smelo nardit,ne da nebi slo cez obrate ampak ga prav nekaj zaštopa, je to mozno da powervalv ninastavljen? Normalno je. Preden se greš furat malo pretresi motor, da se olje pomeša z benzom, če delaš sam mešanico. Če pa ne...je pa MOGOČE preveč odprta oljna pumpica? Ti kje olje ven šiba.? (cilinder-izpuh, dušilec odzadaj? ) Meni je to na skoraj novi Husqvarni delalo. In to samo pri nižjih temperaturah. Ti, sem te lepo vprašal, če slučajno FAJN zakadi takrat?
kocevjemajster Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 ne mislim da ne zakadi, samo to ni da bi torkiro dindindin ampak koda kr naenkrat odvzame kontakt al kaj jst vem. in ko ga se ene 3krat zateras pol je uredu
_luke_ Objavljeno Oktober 27, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2011 (popravljeno) To da ti motor nekako ˝trokira˝ dokler ni popolnoma segret je čisto normalno za dvotaktni motor. Segrevanje motorja na mestu je idiotizem. Motor vžgeš toliko prej, da si natakneš podkapo, čelado in rokavice. Dokler ni segret na delovno temperaturo (torej kakor ste gor omenli 60°C) ga voziš nekako do obratov, ko začne odpirat ventil. Če ti trokira na visokih obratih, je možno karburator razštelan, lahko je oljna pumpa premaknjena (preveliko doziranje olja), lahko slab dotok goriva (zapackan filter goriva), lahko je tudi slabo olje krivo. Moj mito je od začetka tekel na castrolu. Ko sem enkrat vanj vlil Bardhal profi olje...druga zgodba. Od generalke (15000km, večinoma vožnje na visokih obratih) do generalke ni nikoli imel enega samega problema. Če koga zanima olje Bardhal, lahko zrihtam Popravljeno Oktober 27, 2011. Popravil _luke_
kocevjemajster Objavljeno Oktober 27, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2011 ja samo če bi blo kaj razštelano pol bi tut ko je segret to delal, no sam da ni kej narobe, ker dozdaj sem šrauval samo tomose pa to.
ShAArK Objavljeno Oktober 27, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2011 Čisto moje laično razmišlanje zakaj se to dogaja...ko pustimo da se motor segreva na mestu in ko ga vozimo da se segreje na delovno temperaturo so premajhni obrati in olje ne izgori tak kot bi moralo zaradi prenizkih obratov.Za to se vrjetno svečka zamasti od tega neizgorelega olja in ko mu navijemo poln "gas" motor "trokira" in ne pride v visoke obrate...dokler to olje ne izgori potem pa je druga pesem...tudi na moji RS-ki je enako ko je hladna...zato ga jaz zakurblam in ga pustim kakšno minuto delovati na miru...potem pa vozim do 4.000 obratov dokler se ne segreje na delovno temparaturo in potem postopoma dodajam "gas" do 12.000 obratov in mi nič ne zatrokira...če pa dam tekoj poln gas pa naredi tako kot bi mi motor zalilo in bi vgasnil za kako sekundo.
2pack2 Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 ce prodaja gdo kakega zablokiranega mitota naj pise na PM
znj Objavljeno Februar 23, 2012 Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Zanima me naslednje. Sicer imam Raptorko letnik 2007, ampak mislim, da razen prenosov je motor identičen Mitotu zato bom kar tukaj vprašal. Torej problem je sledeč: ko želim motor vžgati elektronsko je slišati samo nekakšno brnenje(bzzzzz). Mislim, da je kriva baterija, ker je toliko časa stala(čez zimo). Torej motor sem vžgal na tek, vse dela lepo in prav. Ko sem motor vgasnil in probal če je baterija se kaj napolnila sem normalno obrnil ključ na on, in ko sem pritisnil tipko za vžig se mi je vse sklopilo(vse lučke na armaturni, luč spredaj, zadaj). Sedaj me zanima ali je to baterija ali kaj drugega. Že vnaprej hvala za odgovor.
Trdič Objavljeno Marec 2, 2012 Opozori Objavljeno Marec 2, 2012 Zdravo Zanima me, kje bi najhitrejše dobil dele za mitota, rabil bi ležaje, semeringe in dihtunge mašine. No sej ležaje in semeringe bom že dobil nekje, sm dihtunge rabim pa glih original... Sezona se bliža...
Peter Dolinsek Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 ej mene zanima kakšno olje je za mitota za v menjalnik najbolše?
k0ci Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 Motul transoil 10W30 : http://www.herkules.si/index.php?productID=33
Peter Dolinsek Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 si zihr da mi nou mašino zjebal kr sm jo glih sestavu
k0ci Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 ja ne vem, lahko da ti jo bo, samo jaz sem ga mel noter cel čas kar sem mel cagivo pa je delala brez problema.....fora je v tem, da tole je olje samo za 2T motorje, kateri imajo posebej olje za menjalnik, in maže samo menjalnik in sklopko pa nič drugega, medtem ko pri 4T motorjih isto olje maže še agregat zato imajo tista olja drugačne standarde in primesi...ti kar tegale nalij pa bo šlo, pa pazi da boš nalival dobro olje za mešanico ala motul 800 ali castrol tts, ker od tega je odvisno ali bo mašina laufala ali ne
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se