Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

Moto marassi je res majhna trgovina a za Cagivo ima vse + znajo slovensko, sicer polomljeno ampak vseeno se da zmenit z njimi. Glede pošte ne vem, sam sem se kar zapeljal do trgovine, ker mi je pač blizu :) Tudi glede Nemčije nimam pojma, ampak po mojem boš čakal kakšen teden več ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo

A je kdo mogoče dal prednji zobnik 15 zobov?? A bi sploh šel gor, zdej mam 14 pa je zelo malo mesta okoli..

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Men je senzor za temperaturo crknu in me zanima po kok km nej bi se mito segrev na delovno temperaturo?

Kok km? To je smešno. Sej ga ne rabiš dobesedno segrevat na točno določeno temperaturo, le pazi, da ga ne boš hladnega gnal. Kaj pa vem, ne rabiš ga sploh na mestu nekej preveč ogrevat. Kakšne 2 km bi moralo zadostovat, če ga pustiš ena 5-10 min na mestu, preden kreneš. Sam te 2 kilometra ga čuvaj! Tudi zaradi gum.

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kakšna je kej razlika če maš rave ventil al pa če ga nimaš oz. če maš skoz odprtga? Kok km morš motor lepo pelat oz. ga ne smeš silt v obrate po generalki? Men noče it čez 6500(tm nek) obratov sicer ga nism neki silu k je biu pred 300km na generalki ampak usen bi se loh počas dvigal sm se ni je prmer stal in a je možno da zato ker je avspuh vs kriv, že na celindr se dobr ne usede ker je kriva una krivina, pa un velk lonc je udrt notri skor za polovico?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koker sem dešifriral ti bom probal odgovort.

Brez ventila je v nizkih obratih šibkejši, precej in nekje okoli 7k imaš lukno, ko se obrati kar zataknejo, potem pa se mašini odtrga(koker se ji pač lahko :D). Z rave ventilom, da nekaj moči od sebe že v nizkih obratih in omili ta prehod - lukno, tako da je vse bolj enakomerno. Torej vleče isto, samo podajanje moči v nizkih obratih je drugačno. Poglej si kak video kjer se vidi obratomer na youtubu, se lepo vidi.

Nekje 500km po menjavi naj bi šparal mašino in variral z obrati.

Ostalega nisem razumel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D SI pa hitr odgovoru, tnx.

Zanimam me zakaj noče it čez 7k obratov ampak se pr 7 ustavi? Prješni lastnik je z motorjem padu in je avpuh vs ploščen pa kriv. Če pogledaš to sliko spodi je iz leve k gre iz celindra una krivina mal stlačena nasredini, pa pol un velk lonc k pride je tud pov manši k je tok stlačen in me zanima če je zaradi tega noče it čez 7000 obratov?

27052.jpg?w=500&h=230

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 2T motorjih se večje udrtine na loncu zelo poznajo na delovanju. Sicer so rpm, kjer začne mašina vleči (oz. bmočje kjer je moč največja) določeni samo z dolžino izpuha, vendar oblika (koti odpiranja in zapiranja lonca (konusi)) vplivajo na razporeditev moči... Če imaš stolčen izpuh ga čimprej zamenjaj.

tko da ja... js dvomim izpuh

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej če sploh imaš odprt ventil, da ni mehanizem pokvarjen in je stalno zaprt. Vidiš če daš izpuh dol in pogledaš skozi luknjico v celinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 2T motorjih se večje udrtine na loncu zelo poznajo na delovanju. Sicer so rpm, kjer začne mašina vleči (oz. bmočje kjer je moč največja) določeni samo z dolžino izpuha, vendar oblika (koti odpiranja in zapiranja lonca (konusi)) vplivajo na razporeditev moči... Če imaš stolčen izpuh ga čimprej zamenjaj.

tko da ja... js dvomim izpuh

LP

Tnx za tole, ga bom zamenu.

Auspuh je stlačen že tm k gre od celindra in pomojm ga tm mori ker je zmašana lukna in je isto kukr da bi meu skoz zaprt ventil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdej sm dobu nazaj poravnan avspuh in je velik bolš ni pa čist vredu. (čist mal, skor nč, je še udrt ampak mi je un reku da nebi smel nč uplivat)

Da pride od 6 do 7000 obratov rabi kr dost časa, učasih morm kkšno prestavo niži vršt da gre čez. Kaj bi to blo, a kdo ve?

Pa še en problem mam če dam gas dokonca, ga mori, a je to prevelka diza al kaj? Pa čez avspuh mi olje vn meče pa tm pr celindru (razumem da gre mal vn ampak men skor teče :D), zdej sm sam začev mešat mešanco pa ni nč bol, kaj bi to blo narobe?

Lep dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uglavnem do 8000 ti bo vsak 2t motor slabo vleku pol nad 8 bo pa znorel pr cilindru je tudi meni malo puščalo vendar je nerešljivo ;) nče ti pa olje odzadi meče ven pa maš prebogato mešanco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

no naslednji teden bom kupil mitota pa me sam zanima če so vam že kej policaji težili če se furate s 7speed ki ma 35 konjeu s papirji od 15? ker zadnje čase slišim, da majo ful štale okrog kategorije A2 35kw pa gledajo te blokade itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napačen podatek v osnovi piše v prometnem 11kw v resnici jih pa ima več (okrog 20-25) če pa si hotel več moči si dokupil kit ki je vseboval karburator avspuh ventil clinder bat moč pa je bla okrog 40kw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na Aprilii sem imel dolgo časa samo vodo, pa mi je zaradi tega šel oring na vodni pumpi...priporočam, da imaš not antifriz, da je vsaj malo mastno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Aprilii sem imel dolgo časa samo vodo, pa mi je zaradi tega šel oring na vodni pumpi...priporočam, da imaš not antifriz, da je vsaj malo mastno.

Tako je. Antifriz, da malo podmaže vodno pumpo. (EDIT: ne sam antifriz, ampak predvideno mešanico vode in antifriza, da se ne bo kdo zapikal v komentar )

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaksno mesanico pa naj delam? pa kolko je sploh velika una posoda da znam zracunat?

aja pa se neki. danes sem se peljal z NOVIM akomulatorjem pa se sploh ni zvrteu nad 7k in ga je kr zmanjkovalo (tam kjer je bla omejiteu 90 sm se peljaau 40 ki vec ni sou). pol sm ga peljau h enemu serviserju pa smo ugotovili da je akomulator prazn in je ena varovalka crknla no pol smo ga porinli pa užgali in se je začeu akomulator počasi pounit in pol sm šou nardit ene 40km da bi ga malo napounu in pol sm se ustavu in še vedno ni meu dovol moči da bi ga užgau. sej u soboto grem h nonotu da napounem akomulator ampak a je to normalno da se u 40km ni dobol napounu da motor ni užgau??

pol mam tut malo trd menjalnik (7speed) pa em zanima kaj bi se dalo okoli tega nardit in se ce mi lahko gdo pove kolko se pumpajo gume na cagivi

hvala in lp iz obale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!