Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Js mam za Aprilio kr Shell-ov Advanced Coolant (shell_advcool.gif) in ga ne mešam z vodo. Drugače je priporočena mešanica vode in antifriza 50/50, pozimi 60/50 v korist antifriza.

Kolk ga gre not si preber v kakem manualu, jih maš na internetu polno.

Tut nov akumulator se mora pred uporabo fajn napolnit, če ne ga že na začetku zajebeš. +Da ni mogoče premočn, če ti je varovalka crknala?

Ne moreš ti prazen akumulator polnit v motorju..motor ti ga ravno tolk polni, da je ''za sproti'', ne pa da ti ga bo napolnu od nule pa bo pol to to.

Objavljeno

kaksno mesanico pa naj delam? pa kolko je sploh velika una posoda da znam zracunat?

aja pa se neki. danes sem se peljal z NOVIM akomulatorjem pa se sploh ni zvrteu nad 7k in ga je kr zmanjkovalo (tam kjer je bla omejiteu 90 sm se peljaau 40 ki vec ni sou). pol sm ga peljau h enemu serviserju pa smo ugotovili da je akomulator prazn in je ena varovalka crknla no pol smo ga porinli pa užgali in se je začeu akomulator počasi pounit in pol sm šou nardit ene 40km da bi ga malo napounu in pol sm se ustavu in še vedno ni meu dovol moči da bi ga užgau. sej u soboto grem h nonotu da napounem akomulator ampak a je to normalno da se u 40km ni dobol napounu da motor ni užgau??

pol mam tut malo trd menjalnik (7speed) pa em zanima kaj bi se dalo okoli tega nardit in se ce mi lahko gdo pove kolko se pumpajo gume na cagivi

hvala in lp iz obale

Maš slučajno lucky exploer cagivo ?? letnik 99

Js mam za Aprilio kr Shell-ov Advanced Coolant (shell_advcool.gif) in ga ne mešam z vodo. Drugače je priporočena mešanica vode in antifriza 50/50, pozimi 60/50 v korist antifriza.

Kolk ga gre not si preber v kakem manualu, jih maš na internetu polno.

Tut nov akumulator se mora pred uporabo fajn napolnit, če ne ga že na začetku zajebeš. +Da ni mogoče premočn, če ti je varovalka crknala?

Ne moreš ti prazen akumulator polnit v motorju..motor ti ga ravno tolk polni, da je ''za sproti'', ne pa da ti ga bo napolnu od nule pa bo pol to to.

To o elektriki si pa malo zgrešil tako da dej še kaj prebrat ;)

Objavljeno

:blush: Tako sem slišal, res pa, da se nisem neki poglabljal. Oh well..

:book:

Objavljeno

Če je baterija dobra vendar prazna jo bo motor vedno napolnil je pa edino vprašanje časa bo trajalo lahko boš model narediti tudi 1000km. To pa zato ker imaš v motorju rele (ne bom 100% trdil da to funkcijo opravlja rele pač neko elektroniko) ki nadzoruje s kakšnim tokom polne motor baterijo, Ista stvar tudi izklopi polnjenje kadar je baterija polna saj bi v drugačnem primeru uničil baterijo.

Objavljeno

mam letnik 98

aha torej bi mogu nardit malo več km da bi jo napounu.. ok sej jutri gre na pounjenje. druga ce pa moje prve iskusnje na motorju, leti ko prasica..je se nou bat tko da ga nesmem terat sam useeno se vozim 60 malo stisnem po gasu pa sm tkoj na 100-110 :P

Objavljeno

Moja je šla 210km/h po garminu ;) pospeški pa taki da je bil parkrat highslide

Objavljeno

no sm pogledau in una posoda je velika 1,5 litra tko ce koga zanima..zdej pa samo se ce gdo ve kako se sprazni to hladilno tekocino ki zdej je not samo voda skor do vrha tko da bi pou vn dau in doliu antifriz.

kako pa da ti je šla 210? kakor js vem gre realnih 180-190..kaj si meu kak polini gor al kaj takega?

Objavljeno

no sm pogledau in una posoda je velika 1,5 litra tko ce koga zanima..zdej pa samo se ce gdo ve kako se sprazni to hladilno tekocino ki zdej je not samo voda skor do vrha tko da bi pou vn dau in doliu antifriz.

kako pa da ti je šla 210? kakor js vem gre realnih 180-190..kaj si meu kak polini gor al kaj takega?

kit sem mel ja

drugače maš pa na levi strani motorja tam ka ti piše liquid cooled ....... nek vijak in ga odvij ;)

Objavljeno

ok še en problem imam. danes sem se peljal na motorju in kr naenkrat ga je zmanjkalo. verjetno sem ga zalil ker sem vozu u 3. in je enemu malemu šla žoga čes cesto in sm zabremzau in nism šaltau dol in sem dau gas in sm ubistvu vozu 20km/h u 3. in čez ene 20 metrou je crknu. no pol čez eno uro sm pršu nazaj in je užgau normalno in se vozim 1,5km in ga spet kr naenkrat zmanjka ampak zdaj js nism naredu nič narobe. No ga probam užgat in ne gre in ne gre, če pa sem držal un gumb malo več časa je pa nardilo en čudn zvok..no prvo je delalo tko normalno ko ga ne pali in pol kr naenkrat je kot da bi se nekaj odkloplo in se je čulo samo elektriko kako nekaj vrti. no pol čez ene 20 min ga užgem s čokom pol si dam gor jakno in čelado, pol izklopim čok, znjiža obrate in crkne. pol ga spet prižgem in spet crkne in še enkrat tko, pol pa sm ga užgau in sm že takoj nabiu gasa in sm nad 8k obratou peljau še 1km doma, se je pa normalno peljau (ga ni zmanjkovalo al da bi karkoli drugega čudnega delau).. no zdej pa me zanima kaj bi lahko biu uzrok za to da ga je kr zmanjkalo in da ko sm ga palu je nardilo uno kar sm prej opisau? ima še gdo take težave?

Objavljeno

Tisti čuden zvok je zato, ker ti je preveč padla napetost na štarterju. Poizkusi z drugo svečko za začetek :)

Objavljeno

mislm da je NGK BR9EIX al pa NGK BR9EG - magar poglej kero maš zej..

Objavljeno

kaj pa mogoce ve zakaj mi ga zmankuje? mi gre ze posteno na ziuce ki se je zdej zacelo pogosteje dogajat..se vozim 40 u koloni, pol upocasnimo ki gre pesec ces cesto in pol ko spet pospesujemo dam gas in ga zamori in crkne in pol se cez neki casa spet uzge.je tudi zato kriva svecka??dvomim. sm danes sou narocit ngk br9eix in jo jutri dobim pa povem ce bo kej bolse..

Objavljeno

ja mugoče je svečka stara al pa prebija in ga poj zmanka, če ne pa probej spucat frgazer- dize, je možno da je kšna smet al kej in ti ga zamori...

Objavljeno

kaj pa mogoce ve zakaj mi ga zmankuje? mi gre ze posteno na ziuce ki se je zdej zacelo pogosteje dogajat..se vozim 40 u koloni, pol upocasnimo ki gre pesec ces cesto in pol ko spet pospesujemo dam gas in ga zamori in crkne in pol se cez neki casa spet uzge.je tudi zato kriva svecka??dvomim. sm danes sou narocit ngk br9eix in jo jutri dobim pa povem ce bo kej bolse..

Pelji motor na servis in nej ti čimprej dajo pohonat cilinder (če ni že preveč uničen) in nov bat... Po tvojih opisih sodeč sumim da imaš napol zaribano mašino in vedno ko se ti motor malo bolj segreje ti bat drsa rajsa cilinder in potem čez nekaj časa ko se motor malo ohladi spet vžge in dela spet dokler se ne segreje, končalo pa se bo tako, da ti bo bat en dan dokončno zagrabu... Zato ti res priporočam da pelješ motor k mehaniku, naj da pohonat cilinder in nov bat, če pa daš poleg tega še novo ojnico in ležaje na gredi pa še tolko boljše ;) Če pa je cilinder že preveč poškodovan za honanje mi piši na PM in ti bom dal številko od enega iz Postojne ki obnavlja cilindre in tako boš pršu skozi 4x ceneje kot če bi kupu nov cilinder ;)

Objavljeno

zdej sm menjau svečko in se bom jutri zapeljau kak metr pa bom povedau če je kej bolše. v usakem primeru pa gre motor na pregled k serviserju :)

Objavljeno

ok zjutraj sm hotu it z motorjem u šolo pa ni užgau in zdej ko sm pršu domou je užgau iz prve sam je čez neki časa crknu in ne pali se pa nism vozu, sm ga sam užgau na mestu in se ni še niti segreu (je meu ene 55°c) tako da speedfighttuning mislim da ni to vzrok ker mi je npr učeraj crknu pri 80°C torej temperatura motorja nima neke veze..

mitiž46 sem menjau svečko pa še vedno potem ko crkne ne užge in dela tisti čudn zvok tako kot na 0:17 pri tem videu

in takoj ko crkne dela normalno ko noče palit čez ena 2 poskusa pa samo ta zvok dela..
Objavljeno

Kaj pa če ga probaš na poriv užgat? Kakšna je kaj kompresija?

Objavljeno

Torej maš slučajno slabo baterijo ?? ter tisti zvok pomeni da se ti zaganjač zavrti v prazno več možnosti lahko maš zjahan kakšen zobnik alpa zaganjač ne skoči lepo ven

Objavljeno

na poriu ne užge, nimam unega za merit kompresijo, baterija je nova, če je pa zjahan zobnik al kaj takega pa nevem zakaj prvo užge pol crkne in pol ne užge..zdej moram samo najt način kako motor prepeljat 3km do servisa ki če se bom hotu zapeljat bom naredu pou poti pol bom mogu cakat kako urco al pa dve in pol pot do konca nardit :/

Objavljeno

na poriu ne užge pa sm mislu tako da ko ga po klancu dol spustim in spustim sklopko nardi normaln zvok ko pali motor, gre do 2k obratou ma lahko daš kolkor koli gasa hočeš na se ne zvrti in crkne. ma ubistvu se sploh ne užge sam 2k obratou dobi..

Objavljeno

Poglej, da nimaš sklučajno zamašenega izpuha. Potem očisti še filter. frgazer preglej dovod bencina-pipico.

Objavljeno

Alpa maš razštelan karburator in tudi nova baterja lahko crkne prvo napolni baterijo in jo zmeri pod obremenitvijo

Objavljeno

Saj ponavadi te baterije težko zdržijo da bi 5 minut skupaj normalno verglal, tako da to se mi ne zdi nič takega, štarter je najbrž OK, pač zadnje čase precej mučiš baterijo in verjetno ni vesela da dlje časa vergla kot pa se polni. Možno tudi da imaš nekje slab stik in ti svečka začne iskro zgubljat, ker je malo čudno tole, en cajt dela normalno, en cajt nič pa še čisto naključno, nekako mi najbolj naprej pride da ni iskre, seveda pa je možnih več stvari kot so že drugi povedali :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!