a79 Objavljeno Marec 12, 2021 Opozori Objavljeno Marec 12, 2021 Pac sem napisal DR3, lahk tud 4, cena ni glavni dejavnik pri gumah.. Verjetno se tole prej segreje na delovno temp, rabi pa kar konstantno zivahno voznjo?
DAMI34 Objavljeno Marec 12, 2021 Opozori Objavljeno Marec 12, 2021 ma kar vem, pirelli nima teh problemov. Majo zlo napredne tehnologije, kup silike in gume so bp, neglede na način vožnje. Sicer sem bil na SC in krajšo furo na DR, pa kar nekaj Angelic tudi porabil, vendar tega problema (značilnega za dunlop recimo) nisem zasledil. Bolj bodo razlike (in tule manjka Angel GT) pospeševanje in ovinka, naležna površina, leplenje, dober občutek, čas preden elektronika poseže. Žal pa bo kilometrina manjša. Moje skromno mnenje. Port Folio 1
siks Objavljeno Marec 13, 2021 Opozori Objavljeno Marec 13, 2021 Ob 12. 3. 2021 ob 9:02, Tromba pravi: Zakaj pa ne DR4, glede na to, da je bistveno novejša in verjetno izboljšana? Nič nimam proti, res pa me zanima zakaj nekateri dajete na motorje starejše modele gum, če so na trgu izboljšani novejši modeli. Cena? Seveda...js še vedno prisegam na conti RA2... Port Folio in Tromba 2
Tromba Objavljeno Marec 17, 2021 Opozori Objavljeno Marec 17, 2021 Ob 12. 3. 2021 ob 10:39, ukica pravi: Stara kmecka motoristicna modrost pravi, ko si nasel gune ki ti ustrezajo, nehaj iskati. Potem bi nekdo, ki je v letu 2010 bil zadovoljen z gumami oz. so mu ustrezale, vozil enak model še sedaj? Ne verjamem, da bi mu tiste bolj ustrezale od novejših (zagotovo izboljšanih). Ne trdim sicer tega za sedajšnje modele, ko so verjetno vse gume top in razlike za nas neprofesionalce neopazne ali pa so razlike tako mizerne, da ni omembe vredno, čeprav se tukaj kregamo kako ene bolj grabijo od drugih in dajejo neke povratne informacije, spet druge pa ne Razlika je ampak mislim da le pri res živahni vožnji, pri nekem povprečju pa tako ni pomembno kaj voziš, ker bo vsaka guma držala motor na cesti. Sicer pa je moje vprašanje bilo zgolj informativne narave, ker sam ne razumem zakaj dajati na motor starejši model, ko je na trgu nov. Zdaj sem dobil dva mnenja in razumem bolje Vajini stališči.
ChuckNorris Objavljeno Marec 17, 2021 Opozori Objavljeno Marec 17, 2021 90% je še vedno cena razlog, da se kupi starejši model. Pogledaš kaj je dosegljivo. Iz tistih dosegljivih izberš katera naj bi tebi najbolj ustrezala. Vsaj jaz tako izbiram. mladench 1
mladench Objavljeno Marec 17, 2021 Opozori Objavljeno Marec 17, 2021 @Tromba dobro govorimo o letu -1, -2, ne o -10. Se da pa čisto normalno zvozit tudi 5let staro (ane @MiNa) Pa tako kot je Čak napisal.. cena in dosegljivost/zaloga...
DAMI34 Objavljeno Marec 17, 2021 Opozori Objavljeno Marec 17, 2021 Trg..to je postalo v zadnjih nekaj letih zelo zanimiva zadeva. In ni povezano samo s Pirelli gumami ampak dobesedno vsem. Vsake 2 leti je potrebno vreči na trg "nekaj novega" al pa vsaj izboljšanega iz "prejšnje verzije" 3/4 vsega šita od gum do motorjev je vezano na promocijo v stilu: , smo izboljšal, je nova verzija, mamo boljš reklamo in bla bla bla, kot je bil izdelek pred 4imi leti. Na koncu pa ugotoviš, da se je od izdelka pred štirimi leti nekaj izgubilo in nekaj dodalo,. Da so neke prednosti ampak tudi izgube. Na koncu ugotoviš, da gumarska industrija ne zna, ne zmore in nima interesa nardit superlepljivo gumo, za vse letne čase, ki bi nardila 20kkm.. ne more..vsaj zaenkrat. RobiRoberto 1
Sebulba Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 (popravljeno) Odločam se med DR 3 in Angel GT2. Razlike so mi v osnovi jasne. Tuhtam na način da bi morale GT2 zdržati skoraj 1x več kot DR3......Sicer mi vsi sugerirajo DR3, "ker to lima in se pelješ kot Rossi", ampak naj povem, da sem bil zadnjih 10k km primoran naredit z Diablo Strada(!!!) in se znal tudi z njimi zelo hitro in hkrati nizko peljat (ne morem ravno rečt da so totalen poden kot govorijo mnogi).......Torej? Je DR3 res toliko boljša kot GT2 da se jo splača imet za pol manj km? Cena ni faktor ker je isti drek karkoli vzamem.... Popravljeno Marec 19, 2021. Popravil Sebulba
Tromba Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 pred 30 minutami, Sebulba pravi: Odločam se med DR 3 in Angel GT2. Razlike so mi v osnovi jasne. Tuhtam na način da bi morale GT2 zdržati skoraj 1x več kot DR3......Sicer mi vsi sugerirajo DR3, "ker to lima in se pelješ kot Rossi", ampak naj povem, da sem bil zadnjih 10k km primoran naredit z Diablo Strada(!!!) in se znal tudi z njimi zelo hitro in hkrati nizko peljat (ne morem ravno rečt da so totalen poden kot govorijo mnogi).......Torej? Je DR3 res toliko boljša kot GT2 da se jo splača imet za pol manj km? Cena ni faktor ker je isti drek karkoli vzamem.... Če nisi pravi divjak, ki ostro pospešuje in zavira, potem ti bo tudi DR3 zdržala vsaj 6-7k km. Angel GT2 pa dvomim, da boš vozil 13k km... Moj oče je na touring motorju vozil Mitas sport force, rekel je, da je v redu, kilometrina je bila slabih 8k km, sicer je večinoma zmeraj vozil touring gume s tršo sredino, več kot cca 12k km tudi ni delal. Moje mnenje: če si divjak, rabiš dober oprijem, ne razmišljaj o kilometrini. Če si povprečen voznik, ki le redko močno pospešuje in zavira, ne rabiš razmišljat o oprijemu, ker ti ga bo vsaka guma na trenutnem trgu nudila zadosti. Moje navedbe bo podkrepil video, ki ga je v temi Dunlop gume objavil 12. 3. 2021 kolega forumaš kronik - gume Dunlop mutant odlično držijo tudi precej živahno vožnjo. Torej obe tvoji opciji ne moreta biti napačna izbira.
Sebulba Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 pred 5 minutami, Tromba pravi: Če nisi pravi divjak, ki ostro pospešuje in zavira, potem ti bo tudi DR3 zdržala vsaj 6-7k km. Angel GT2 pa dvomim, da boš vozil 13k km... Moj oče je na touring motorju vozil Mitas sport force, rekel je, da je v redu, kilometrina je bila slabih 8k km, sicer je večinoma zmeraj vozil touring gume s tršo sredino, več kot cca 12k km tudi ni delal. Moje mnenje: če si divjak, rabiš dober oprijem, ne razmišljaj o kilometrini. Če si povprečen voznik, ki le redko močno pospešuje in zavira, ne rabiš razmišljat o oprijemu, ker ti ga bo vsaka guma na trenutnem trgu nudila zadosti. Moje navedbe bo podkrepil video, ki ga je v temi Dunlop gume objavil 12. 3. 2021 kolega forumaš kronik - gume Dunlop mutant odlično držijo tudi precej živahno vožnjo. Torej obe tvoji opciji ne moreta biti napačna izbira. Hja pa smo spet tam.... Nimam se ravno za divjaka, nikakor pa ne spadam v grupo, ki redko močno pospešuje in zavira. Ravno pri zaviranju imam pomiselke, ker mi je pri Stradi, ob dinamični vožnji skozi zaprte ovinke dostikrat blokiralo zadnje kolo (dvovaljnik pač), nič nevarnega le za obrabo ne najbolše....
DAMI34 Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 Angel GT1, porabil 2 kompleta, mi niso neke kilometrine delale. Tja 6 jurčkov obe. Dvomim, da bi GT2 kaj več naredile. Z večino SS gum pa tut 4 jurje nardiš. Odločitev je tvoja, al se gre za ful fajn filling, al se nečemu malce odrečeš v korist, kake večje kilometrine.
Sebulba Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: Angel GT1, porabil 2 kompleta, mi niso neke kilometrine delale. Tja 6 jurčkov obe. Dvomim, da bi GT2 kaj več naredile. Z večino SS gum pa tut 4 jurje nardiš. Odločitev je tvoja, al se gre za ful fajn filling, al se nečemu malce odrečeš v korist, kake večje kilometrine. Pa je res tolk boljši filing?
DAMI34 Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 Pravkar, Sebulba pravi: Pa je res tolk boljši filing? Hm..ja Al pa ne. Angel GT je prekleto uravnotežena/nevtralna "allseason" guma. Nima nikakršnih problemov, ni pa prava limarca. Mene osebno je vedno motilo odpiranje iz ovinka, to je ko odpreš še v nagibu..prehitro se vklopi elektronnika (TC) preveč je narezana, naležna površina je mala. (in to čutim) Medtem ko limarce so pač limarce, delujejo drugače, več konjev spraviš na cesto, boljši je občutek, bolj izstreli, lepše drsi..kaj vem kako bi zapisal. Men osebno je celo TuringForce boljša od Angelce pri tem početju. Pa ToF nikakor ne da takega občutka kot kaka SS guma. In vendar jo vozim zadaj. Zakaj, ker dosežem kilometre, pa tistih par užitkov požrem. Se pa veliko v dvoje vozim, in tam je drugačna muzika, opažam da turing gume na določenih podlagah in pod hudo težo celo bolje od SS gum delujejo. (al pa dajejo filing) In v dvoje enostavno ne moreš toliko podivjati kot solo. To je samo moje osebno mnenje, odločitev, pa tvoja. Dokler obeh ne boš peljal, tak al tak ne boš vedel, kaj ti ustreza in čemu si se pripravljen odreči. Sebulba 1
a79 Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 Treba je vedt, da bo na DR III al IV ostalo nekaj pussy strajfna.. in to te v gostilni lahko zmoti... Sicer pa sam se nisem odlocen, kaj bom nataknu..
Sebulba Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 pred 8 urami, DAMI34 pravi: Hm..ja Al pa ne. Angel GT je prekleto uravnotežena/nevtralna "allseason" guma. Nima nikakršnih problemov, ni pa prava limarca. Mene osebno je vedno motilo odpiranje iz ovinka, to je ko odpreš še v nagibu..prehitro se vklopi elektronnika (TC) preveč je narezana, naležna površina je mala. (in to čutim) Medtem ko limarce so pač limarce, delujejo drugače, več konjev spraviš na cesto, boljši je občutek, bolj izstreli, lepše drsi..kaj vem kako bi zapisal. Men osebno je celo TuringForce boljša od Angelce pri tem početju. Pa ToF nikakor ne da takega občutka kot kaka SS guma. In vendar jo vozim zadaj. Zakaj, ker dosežem kilometre, pa tistih par užitkov požrem. Se pa veliko v dvoje vozim, in tam je drugačna muzika, opažam da turing gume na določenih podlagah in pod hudo težo celo bolje od SS gum delujejo. (al pa dajejo filing) In v dvoje enostavno ne moreš toliko podivjati kot solo. To je samo moje osebno mnenje, odločitev, pa tvoja. Dokler obeh ne boš peljal, tak al tak ne boš vedel, kaj ti ustreza in čemu si se pripravljen odreči. Lepo te je brati, sam zmedu si me pa še bolj ?? pred 6 urami, a79 pravi: Treba je vedt, da bo na DR III al IV ostalo nekaj pussy strajfna.. in to te v gostilni lahko zmoti... Sicer pa sam se nisem odlocen, kaj bom nataknu.. Nc ne bo pussy strajfna nc bat, če pa bo pa pač ne bom v gostilno zavil ?? DAMI34 1
siks Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 ...najprej vzami angel pa za njim drx...bolje je stopnjevati na bolje, kot na slabše... DAMI34 in Sebulba 2
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2021 Opozori Objavljeno Marec 20, 2021 pred 13 urami, Sebulba pravi: Lepo te je brati, sam zmedu si me pa še bolj ?? Nc ne bo pussy strajfna nc bat, če pa bo pa pač ne bom v gostilno zavil ?? ne se sekirat. Če ti je bila do sedaj angelca ok, ne vidim vzroka zakaj ti ne bi bila še naprej. Simpl. Če boš opažal, da ti nekaj manjka išči naprej, drgač pa ne. Gume, ki ti ustreza se ne menja. Sebulba 1
apirko Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 Po nekaj kolobocijah s Contiji, sem se odločil za Diablo Rosso 3. Lahko rečem samo to, da so prvi vtisi odlični! Sem se spet zaljubil v mopija ? a79 in mladench 2
dolenc100 Objavljeno Junij 2, 2021 Opozori Objavljeno Junij 2, 2021 Je bil čas za menjavo.... Sem šel iz Avalonk Trailrider na Pirelli Scorpion Rally STR in odločitev je bila prava. Res uravnotežena guma za po makedamu in hkrati zelo solidna na asfaltu. Lahko nagneš do roba, tudi stabilnost je presenetljiva za te kocke, ki so sicer precej skupaj. Guma generira manjši zvok na AC vendar vibracij skoraj ni. Globina profila sprednje je med 6,5 in 7 mm. ? Lp, Bostjan L, Wakasaki in DAMI34 3
MARJA Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 Imam eno vprašanje. A je že kdo vozil na velikih endurah Metzeler Tourance Next? Me zanimajo izkušnje, ker sem te gume dobil kot prvo vgradnjo.
Wakasaki Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 2 urami, MARJA pravi: Imam eno vprašanje. A je že kdo vozil na velikih endurah Metzeler Tourance Next? Me zanimajo izkušnje, ker sem te gume dobil kot prvo vgradnjo. moj post je sicer za brez next. je pa na tistih straneh veliko napisanega o next
MARJA Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 21 minutami, Wakasaki pravi: moj post je sicer za brez next. je pa na tistih straneh veliko napisanega o next Hvala, sem prebral. Torej občutki za Next so pravi. Po 3500 km leti dol. Joker in Wakasaki 2
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 9 minutami, MARJA pravi: Hvala, sem prebral. Torej občutki za Next so pravi. Po 3500 km leti dol. To je zapis za stare, nove so boljše, niso pa dirkaške gume. Je pa zelo dobra potovalna guma.
MARJA Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 20 minutami, Scarabeo 500 pravi: To je zapis za stare, nove so boljše, niso pa dirkaške gume. Je pa zelo dobra potovalna guma. Super. Sam če ti od Črnega kala do Ljubljana 3x zdrsne na ovinku, pol nimaš kaj z njimi. Nisem pa neki dirkač in klub temu zdrsne. Vozil sem potem tako kot s Pirellijem po dežju. DAMI34, Wakasaki in Joker 3
maus Objavljeno Junij 6, 2021 Opozori Objavljeno Junij 6, 2021 pred 4 minutami, MARJA pravi: Super. Sam če ti od Črnega kala do Ljubljana 3x zdrsne na ovinku, pol nimaš kaj z njimi. Nisem pa neki dirkač in klub temu zdrsne. Vozil sem potem tako kot s Pirellijem po dežju. kaj ne .. sem te komaj loviu čez ride.. pa komaj sem te dol pihnu, ker se mi je scat mudilo Wakasaki, ukica in MARJA 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se