Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

Pac sem napisal DR3, lahk tud 4, cena ni glavni dejavnik pri gumah.. Verjetno se tole prej segreje na delovno temp, rabi pa kar konstantno zivahno voznjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kar vem, pirelli nima teh problemov. Majo zlo napredne tehnologije, kup silike in gume so bp, neglede na način vožnje. 

Sicer sem bil na SC in krajšo furo na DR, pa kar nekaj Angelic tudi porabil, vendar tega problema (značilnega za dunlop recimo) nisem zasledil.

Bolj bodo razlike (in tule manjka Angel GT) pospeševanje in ovinka, naležna površina, leplenje, dober občutek, čas preden elektronika poseže. Žal pa bo kilometrina manjša.

Moje skromno mnenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 3. 2021 ob 9:02, Tromba pravi:

Zakaj pa ne DR4, glede na to, da je bistveno novejša in verjetno izboljšana? Nič nimam proti, res pa me zanima zakaj nekateri dajete na motorje starejše modele gum, če so na trgu izboljšani novejši modeli. Cena?

Seveda...js še vedno prisegam na conti RA2... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 3. 2021 ob 10:39, ukica pravi:

Stara kmecka motoristicna modrost pravi, ko si nasel gune ki ti ustrezajo, nehaj iskati.

Potem bi nekdo, ki je v letu 2010 bil zadovoljen z gumami oz. so mu ustrezale, vozil enak model še sedaj? Ne verjamem, da bi mu tiste bolj ustrezale od novejših (zagotovo izboljšanih). Ne trdim sicer tega za sedajšnje modele, ko so verjetno vse gume top in razlike za nas neprofesionalce neopazne ali pa so razlike tako mizerne, da ni omembe vredno, čeprav se tukaj kregamo kako ene bolj grabijo od drugih in dajejo neke povratne informacije, spet druge pa ne :) Razlika je ampak mislim da le pri res živahni vožnji, pri nekem povprečju pa tako ni pomembno kaj voziš, ker bo vsaka guma držala motor na cesti.

Sicer pa je moje vprašanje bilo zgolj informativne narave, ker sam ne razumem zakaj dajati na motor starejši model, ko je na trgu nov. Zdaj sem dobil dva mnenja in razumem bolje Vajini stališči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

90% je še vedno cena razlog, da se kupi starejši model. Pogledaš kaj je dosegljivo.

Iz tistih dosegljivih izberš katera naj bi tebi najbolj ustrezala. Vsaj jaz tako izbiram.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tromba dobro govorimo o letu -1, -2, ne o -10. Se da pa čisto normalno zvozit tudi 5let staro (ane @MiNa)

Pa tako kot je Čak napisal.. cena in dosegljivost/zaloga...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trg..to je postalo v zadnjih nekaj letih zelo zanimiva zadeva. In ni povezano samo s Pirelli gumami ampak dobesedno vsem. Vsake 2 leti je potrebno vreči na trg "nekaj novega" al pa vsaj izboljšanega iz "prejšnje verzije"

3/4 vsega šita od gum do motorjev je vezano na promocijo v stilu: , smo izboljšal, je nova verzija, mamo boljš reklamo in bla bla bla, kot je bil izdelek pred 4imi leti.

Na koncu pa ugotoviš, da se je od izdelka pred štirimi leti nekaj izgubilo in nekaj dodalo,. Da so neke prednosti ampak tudi izgube. 

Na koncu ugotoviš, da gumarska industrija ne zna, ne zmore in nima interesa nardit superlepljivo gumo, za vse letne čase, ki bi nardila 20kkm.. ne more..vsaj zaenkrat.

 

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se med DR 3 in Angel GT2. Razlike so mi v osnovi jasne. Tuhtam na način da bi morale GT2 zdržati skoraj 1x več kot DR3......Sicer mi vsi sugerirajo DR3, "ker to lima in se pelješ kot Rossi", ampak naj povem, da sem bil zadnjih 10k km primoran naredit z Diablo Strada(!!!) in se znal tudi z njimi zelo hitro in hkrati nizko peljat (ne morem ravno rečt da so totalen poden kot govorijo mnogi).......Torej? Je DR3 res toliko boljša kot GT2 da se jo splača imet za pol manj km? Cena ni faktor ker je isti drek karkoli vzamem....

Popravljeno . Popravil Sebulba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Sebulba pravi:

Odločam se med DR 3 in Angel GT2. Razlike so mi v osnovi jasne. Tuhtam na način da bi morale GT2 zdržati skoraj 1x več kot DR3......Sicer mi vsi sugerirajo DR3, "ker to lima in se pelješ kot Rossi", ampak naj povem, da sem bil zadnjih 10k km primoran naredit z Diablo Strada(!!!) in se znal tudi z njimi zelo hitro in hkrati nizko peljat (ne morem ravno rečt da so totalen poden kot govorijo mnogi).......Torej? Je DR3 res toliko boljša kot GT2 da se jo splača imet za pol manj km? Cena ni faktor ker je isti drek karkoli vzamem....

Če nisi pravi divjak, ki ostro pospešuje in zavira, potem ti bo tudi DR3 zdržala vsaj 6-7k km. Angel GT2 pa dvomim, da boš vozil 13k km... 

Moj oče je na touring motorju vozil Mitas sport force, rekel je, da je v redu, kilometrina je bila slabih 8k km, sicer je večinoma zmeraj vozil touring gume s tršo sredino, več kot cca 12k km tudi ni delal. 

Moje mnenje: če si divjak, rabiš dober oprijem, ne razmišljaj o kilometrini. Če si povprečen voznik, ki le redko močno pospešuje in zavira, ne rabiš razmišljat o oprijemu, ker ti ga bo vsaka guma na trenutnem trgu nudila zadosti.

Moje navedbe bo podkrepil video, ki ga je v temi Dunlop gume objavil 12. 3. 2021 kolega forumaš kronik - gume Dunlop mutant odlično držijo tudi precej živahno vožnjo. Torej obe tvoji opciji ne moreta biti napačna izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Tromba pravi:

Če nisi pravi divjak, ki ostro pospešuje in zavira, potem ti bo tudi DR3 zdržala vsaj 6-7k km. Angel GT2 pa dvomim, da boš vozil 13k km... 

Moj oče je na touring motorju vozil Mitas sport force, rekel je, da je v redu, kilometrina je bila slabih 8k km, sicer je večinoma zmeraj vozil touring gume s tršo sredino, več kot cca 12k km tudi ni delal. 

Moje mnenje: če si divjak, rabiš dober oprijem, ne razmišljaj o kilometrini. Če si povprečen voznik, ki le redko močno pospešuje in zavira, ne rabiš razmišljat o oprijemu, ker ti ga bo vsaka guma na trenutnem trgu nudila zadosti.

Moje navedbe bo podkrepil video, ki ga je v temi Dunlop gume objavil 12. 3. 2021 kolega forumaš kronik - gume Dunlop mutant odlično držijo tudi precej živahno vožnjo. Torej obe tvoji opciji ne moreta biti napačna izbira.

Hja pa smo spet tam.... :) Nimam se ravno za divjaka, nikakor pa ne spadam v grupo, ki redko močno pospešuje in zavira. Ravno pri zaviranju imam pomiselke, ker mi je pri Stradi, ob dinamični vožnji skozi zaprte ovinke dostikrat blokiralo zadnje kolo (dvovaljnik pač), nič nevarnega le za obrabo ne najbolše.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angel GT1, porabil 2 kompleta, mi niso neke kilometrine delale. Tja 6 jurčkov obe. Dvomim, da bi GT2 kaj več naredile. Z večino SS gum pa tut 4 jurje nardiš.

Odločitev je tvoja, al se gre za ful fajn filling, al se nečemu malce odrečeš v korist, kake večje kilometrine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Angel GT1, porabil 2 kompleta, mi niso neke kilometrine delale. Tja 6 jurčkov obe. Dvomim, da bi GT2 kaj več naredile. Z večino SS gum pa tut 4 jurje nardiš.

Odločitev je tvoja, al se gre za ful fajn filling, al se nečemu malce odrečeš v korist, kake večje kilometrine.

Pa je res tolk boljši filing? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Sebulba pravi:

Pa je res tolk boljši filing? :) 

Hm..ja :D

Al pa ne. Angel GT je prekleto uravnotežena/nevtralna "allseason" guma. Nima nikakršnih problemov, ni pa prava limarca. Mene osebno je vedno motilo odpiranje iz ovinka, to je ko odpreš še v nagibu..prehitro se vklopi elektronnika (TC) preveč je narezana, naležna površina je mala. (in to čutim)

Medtem ko limarce so pač limarce, delujejo drugače, več konjev spraviš na cesto, boljši je občutek, bolj izstreli, lepše drsi..kaj vem kako bi zapisal.

Men osebno je celo TuringForce boljša od Angelce pri tem početju. Pa ToF nikakor ne da takega občutka kot kaka SS guma. In vendar jo vozim zadaj. Zakaj, ker dosežem kilometre, pa tistih par užitkov požrem.

Se pa veliko v dvoje vozim, in tam je drugačna muzika, opažam da turing gume na določenih podlagah in pod hudo težo celo bolje od SS gum delujejo. (al pa dajejo filing) In v dvoje enostavno ne moreš toliko podivjati kot solo.

To je samo moje osebno mnenje, odločitev, pa tvoja. Dokler obeh ne boš peljal, tak al tak ne boš vedel, kaj ti ustreza in čemu si se pripravljen odreči.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba je vedt, da bo na DR III al IV ostalo nekaj pussy strajfna.. in to te v gostilni lahko zmoti...:P

Sicer pa sam se nisem odlocen, kaj bom nataknu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

Hm..ja :D

Al pa ne. Angel GT je prekleto uravnotežena/nevtralna "allseason" guma. Nima nikakršnih problemov, ni pa prava limarca. Mene osebno je vedno motilo odpiranje iz ovinka, to je ko odpreš še v nagibu..prehitro se vklopi elektronnika (TC) preveč je narezana, naležna površina je mala. (in to čutim)

Medtem ko limarce so pač limarce, delujejo drugače, več konjev spraviš na cesto, boljši je občutek, bolj izstreli, lepše drsi..kaj vem kako bi zapisal.

Men osebno je celo TuringForce boljša od Angelce pri tem početju. Pa ToF nikakor ne da takega občutka kot kaka SS guma. In vendar jo vozim zadaj. Zakaj, ker dosežem kilometre, pa tistih par užitkov požrem.

Se pa veliko v dvoje vozim, in tam je drugačna muzika, opažam da turing gume na določenih podlagah in pod hudo težo celo bolje od SS gum delujejo. (al pa dajejo filing) In v dvoje enostavno ne moreš toliko podivjati kot solo.

To je samo moje osebno mnenje, odločitev, pa tvoja. Dokler obeh ne boš peljal, tak al tak ne boš vedel, kaj ti ustreza in čemu si se pripravljen odreči.

 

 

Lepo te je brati, sam zmedu si me pa še bolj ??

pred 6 urami, a79 pravi:

Treba je vedt, da bo na DR III al IV ostalo nekaj pussy strajfna.. in to te v gostilni lahko zmoti...:P

Sicer pa sam se nisem odlocen, kaj bom nataknu..

Nc ne bo pussy strajfna nc bat, če pa bo pa pač ne bom v gostilno zavil ?? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Sebulba pravi:

Lepo te je brati, sam zmedu si me pa še bolj ??

Nc ne bo pussy strajfna nc bat, če pa bo pa pač ne bom v gostilno zavil ?? 

ne se sekirat. Če ti je bila do sedaj angelca ok, ne vidim vzroka zakaj ti ne bi bila še naprej. Simpl. :D

Če boš opažal, da ti nekaj manjka išči naprej, drgač pa ne. Gume, ki ti ustreza se ne menja.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Po nekaj kolobocijah s Contiji, sem se odločil za Diablo Rosso 3. Lahko rečem samo to, da so prvi vtisi odlični! Sem se spet zaljubil v mopija ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je bil čas za menjavo.... Sem šel iz Avalonk Trailrider na Pirelli Scorpion Rally STR in odločitev je bila prava. :) Res uravnotežena guma za po makedamu in hkrati zelo solidna na asfaltu. Lahko nagneš do roba, tudi stabilnost je presenetljiva za te kocke, ki so sicer precej skupaj. Guma generira manjši zvok na AC vendar vibracij skoraj ni.  Globina profila sprednje je med 6,5 in 7 mm. ?

Lp, 

Screenshot_20210602-181448_Gallery.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. A je že kdo vozil na velikih endurah Metzeler Tourance Next? Me zanimajo izkušnje, ker sem te gume dobil kot prvo vgradnjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MARJA pravi:

Imam eno vprašanje. A je že kdo vozil na velikih endurah Metzeler Tourance Next? Me zanimajo izkušnje, ker sem te gume dobil kot prvo vgradnjo. 

moj post je sicer za brez next. je pa na tistih straneh veliko napisanega o next

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Wakasaki pravi:

moj post je sicer za brez next. je pa na tistih straneh veliko napisanega o next

 

 

Hvala, sem prebral. Torej občutki za Next so pravi. Po 3500 km leti dol.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, MARJA pravi:

Hvala, sem prebral. Torej občutki za Next so pravi. Po 3500 km leti dol.

To je zapis za stare, nove so boljše, niso pa dirkaške gume. :) Je pa zelo dobra potovalna guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Scarabeo 500 pravi:

To je zapis za stare, nove so boljše, niso pa dirkaške gume. :) Je pa zelo dobra potovalna guma.

Super. Sam če ti od Črnega kala do Ljubljana 3x zdrsne na ovinku, pol nimaš kaj z njimi. Nisem pa neki dirkač in klub temu zdrsne. Vozil sem potem tako kot s Pirellijem po dežju.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, MARJA pravi:

Super. Sam če ti od Črnega kala do Ljubljana 3x zdrsne na ovinku, pol nimaš kaj z njimi. Nisem pa neki dirkač in klub temu zdrsne. Vozil sem potem tako kot s Pirellijem po dežju.

 

kaj ne .. sem te komaj loviu čez ride.. pa komaj sem te dol pihnu, ker se mi je scat mudilo :P 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!