Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Čas za zamenjavo Pirelli STR z novim kompletom (250€). Odločil sem za za isti set, čeprav me je Dunlop Mission mikal.  😁

Prednja naredila 15.000 kilometrov, profil je malo v štengo ratal po sredi, ostalo sicer med 1 in 2,5mm profila. Po bokih kar enakomerno obrabljena. Ni nič kaj bolj glasna postala.

Zadnja naredila 13.000 kilometrov, ostalo še slabih 2mm po sredini, in ostala še precej okrogla, po makedamu pa enostavno preveč pleše. 🙂

 

Screenshot_20221124-211426_Gallery.jpg

Screenshot_20221124-211402_Gallery.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

moja prva STR ma 7.500km pa je čist uštengana in bo kmal dol letela, pri zadnji pa nisem čakal konca (ampak več kot 7 jurjev ne bi zdržala), sem jo menjal že pri 5kkm. Drgač super gume sploh za cesto, le za teren so mi mal premal, pa bolj so občutljive (beri manj trša za razne poškodbe in ostro kamenje) kot E07+

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Jim ustreza nižji tlak od predpisanega in celo več zdržijo km(2.2/2.0bar), za po kamnih so se men do zdaj zdele kr trdožive, sprednja bi bila lahko malo bolj ojačana. Po asfaltu sem probno vozil skoraj praznih gumah- 0,6bar in je šlo. Bi pa želel da bi popravili profil v obliko Dunlopa Trailmax mission gume. Malo drugače narezan profil z isto zmes gume bi bila res dobra kombinacija. Jst vozim po hladnem in mokrem (kot je zdejle vreme), in sem z STR zadovoljen. E07+ in Dunlopom (zadnja guma ima zelo trdo zmes - 80 Shore) se ne upam reskirat. 😉

Lp,

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! Na mojem banditu bo pocasi  treba menjat gume in bi rad sel na taksne gume ki bi mi zdrzale malo dlje kot 4000km , torej iz sport na tourer.

Nej povem, da se vozim vec po odprtih cestah kot pa polagam v ovinke , vecinoma se vozim sam obcasno tudi v dvoje,  mi pa ponavadi gumo najprej pobere po sredini. 

Kadar pa se peljem po ovinkih pa tud gre do roba , tako da iscem nek kompromis. 

Me pa zanima kako se obnese guma roadtec z7 ter kar se tice oprijema in kilometrine. 

Vsak nasvet je dobrodosel , se zahvaljujem vnaprej 🍺🍺

Objavljeno

Živjo,

sam vozim metzeler Z8 in imam trenutno s sprednjo prevoženih dobrih 7000 km in bo počasi zrela za menjavo, z zadnjo pa dobrih 5000 km in bo za nekaj časa še zdržala. Nekaj je vožnje v dvoje, večinoma pa sam. Verjetno si mislil roadtec 01, ki je naslednica z8-ke, s to pa nimam izkušenj.

Lp

  • Hvala 1
Objavljeno

ojla

osebno sem pristaš bridgestone gum in zelo sem zadovoljen z gumo bt 23.Lansko leto sem menjal gume, s katerimi sem prevozil cca 16000 km in vedno v dvoje. Moja vožnja je vožnja v okviru omejitev +/-  km/h.

to je moj vidik

lp

  • Hvala 1
Objavljeno

kolega ima tourer next 2 na gs-u in je rekel da je naredil z gumo cca 15k , ampak ne vem, če ta guma pase na mojega bandita , ker niti ne najdem te dimenzije. Rad bi pa da je guma dvokomponentna , da se skozi ovinke ni treba vozit kot po jajcih. 

Objavljeno
pred eno uro, Vucko pravi:

kolega ima tourer next 2 na gs-u in je rekel da je naredil z gumo cca 15k , ampak ne vem, če ta guma pase na mojega bandita , ker niti ne najdem te dimenzije. Rad bi pa da je guma dvokomponentna , da se skozi ovinke ni treba vozit kot po jajcih. 

https://www.metzeler.com/en-ww/home

Tukaj poglej

  • Hvala 1
Objavljeno

Katerakoli sport touring guma zadje generacije bo dobra za normalno in pa tudi objestno cestno vožnjo.

- Metz Roadtec01 SE

- Pirelli Angel GT 2

- Conti Road Attack 4

- Dunlop RoadSmart4

- Michelin Road6

- Mitas Touring Force(če je cena problem)

Delajo dosti kilometrov 8-10k oprijema pa zadosti po suhem in po mokrem.

So kar konkretno drage ampak pomojem vredne svojega denarja.

  • Hvala 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ob zadnji menjavi se je mudilo na dopust in nisem dobil CSA4 pravočasno. In sem rekel vulkanizerju pa daj en komplet Pirelli DR4.

Imel sem jih že na kawi pa so mi bile zelo všeč tistih 500km preden je šel motor od hiše.

Tokrat sem jih zvozil do onemoglosti.😁 5800km jim je uspelo. Pa sem delal z njimi kot svinja z mehom. Jadranka, alpski prelazi, občasen izlet na dirkališče. Vse so zdržale z odliko. Še dežja se ne bojijo prav nič in oprijem je enak od začetka pa čisto do konca.

Ta trenutek so mi všeč malo bolj kot CSA4 tako da bo najbrž tudi naslednja PDR4.

Popravljeno . Popravil ChuckNorris
  • Všeč mi je 2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zaradi načrtovanega potovanja po oddaljenih neznanih makadamskih gorskih poteh sem se odločil predčasno zamenjati prednjo Mitas Enduro Trail+ (E-07+), s katero sem bil razen po mehkih makadamih in svežih nasutjih zelo zadovoljen, z Metzeler Karoo 4.

Po prvem 100 km dolgem seznanjanju lahko podam prvo subjektivno primerjavo navedenih pnevmatik:

Karoo 4 ponuja enako količino povratnih informacij, po makadamih in zemlji pa je smerno bolj stabilna ter v ovinkih manj oddrsava, še posebej po nanosih gramoza in svežih nasutjih. Tudi zaviranje s Karoo 4 je na navedenem terenu bolj učinkovito.

Po asfaltu gre Karoo 4 lepo v ovinek, linearno, brez potrebnega siljenja, mogoče za odtenek počasneje kot E-07+. Ob hitrejši vožnji po cesti od Cerknice do Rakitne sta pnevmatiki po obnašanju zelo podobni, kako je pri močnejših nagibih pri hitrostih nad 120 km/h pa bom še videl, predvidevam da je E-07+ bolj mirna.

Pri hitrostih nad 100 km/h se pri Karoo 4 na krmilu čuti več vibracij kot pri E-07+, medtem ko je glasnost na enakem nivoju, tako kot tudi zaviranje.

  • Všeč mi je 2
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

V garaži se mi valjata dve nerabljeni pnevmatiki Metzeler 6 Days Extreme (140/80-18 in 90/90-21), DOT 4920. Če komu prav prideta, ju podarim.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 30. 12. 2024 ob 22:34, GregorM pravi:

V garaži se mi valjata dve nerabljeni pnevmatiki Metzeler 6 Days Extreme (140/80-18 in 90/90-21), DOT 4920. Če komu prav prideta, ju podarim.

Sem ti poslal sporočilo.

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 9/10/2024 at 3:03 PM, IF7 said:

Zaradi načrtovanega potovanja po oddaljenih neznanih makadamskih gorskih poteh sem se odločil predčasno zamenjati prednjo Mitas Enduro Trail+ (E-07+), s katero sem bil razen po mehkih makadamih in svežih nasutjih zelo zadovoljen, z Metzeler Karoo 4.

Po prvem 100 km dolgem seznanjanju lahko podam prvo subjektivno primerjavo navedenih pnevmatik:

Karoo 4 ponuja enako količino povratnih informacij, po makadamih in zemlji pa je smerno bolj stabilna ter v ovinkih manj oddrsava, še posebej po nanosih gramoza in svežih nasutjih. Tudi zaviranje s Karoo 4 je na navedenem terenu bolj učinkovito.

Po asfaltu gre Karoo 4 lepo v ovinek, linearno, brez potrebnega siljenja, mogoče za odtenek počasneje kot E-07+. Ob hitrejši vožnji po cesti od Cerknice do Rakitne sta pnevmatiki po obnašanju zelo podobni, kako je pri močnejših nagibih pri hitrostih nad 120 km/h pa bom še videl, predvidevam da je E-07+ bolj mirna.

Pri hitrostih nad 100 km/h se pri Karoo 4 na krmilu čuti več vibracij kot pri E-07+, medtem ko je glasnost na enakem nivoju, tako kot tudi zaviranje.

Po 3000 prevoženih kilometrih po vseh možnih terenih - asfaltu, makadamu vseh vrst, globoko nasutem pesku, blatu, skalah - bi ocenil, da se Karoo 4 izkaže za boljšo kot omenjena Mitaska na vseh mehkih podlagah; po trših terenih je razliko težko opaziti; na asfaltu sta primerljivi tja do hitrosti 80 km/h, pri višjih hitrostih pa mi Mitaska bolj ustreza, hitreje gre v nagib in bolje drži smer zavoja.

Glede obrabe prednje gume sta si podobni, Karoo 4 je za odtenek bolj obrabljena.

Glede na moj način vožnje in poti, ki jih običajno vozim, bom ostal na Mitaskah, za potovanja v neznane kraje, kjer bi lahko pričakoval obilo blata in/ali  debele nanose gramoza, pa bo uporabljena Karoo4 za sprednje kolo.

  • Všeč mi je 1
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zaradi načrtovane poti ter zaradi 9000 prevoženih km izrabljene zadnje Mitas Enduro Trail+, sem preizkusil tudi zadnjo Metzeler Karoo 4. Po prevoženih 1000 km po hrvaškem ACT in seveda jadranki po poti nazaj jo lahko le pohvalim - po mehkem terenu mi malenkost bolj ustreza kot Mitas, po jadranski magistrali pa me je kar navdušila, saj lepo linearno gre v nagib, je stabilna in smer lepo drži, tudi v maksimalnem nagibu - nič slabša kot Mitas, čeprav je na videz bolj groba.

Seveda ima Karoo 4 tudi negativno stran - obraba po 1000 km je dobro vidna, profil je krepko bolj načet in scufan kot pri Mitas. Mogoče bo zdržala pol tega kar je Mitaska Enduro Trail+, na katere sem bom vrnil ob naslednji menjavi.

 

 

 

  • Všeč mi je 1
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

A je kdo tukaj ki je nezadovoljen z Diablo Rosso 4? Na enem motorju imam te na drugem Conti Road Attack 4. Conti so kot prilepljene , pirelli pa skoz nekaj drsijo, sploh nimam zaupanja v motor.

Objavljeno

Tlak obeh znamk imaš enak (priporočen ali splošni)?

Objavljeno
pred 33 minutami, Supertech pravi:

Tlak obeh znamk imaš enak (priporočen ali splošni)?

Na CRA4 imam 2,4 - 2,8 to mi na tistem motorju ustreza. Na drugem s PDR4 sem experimetiral vse v rangu on tovarniškega priporočila motorja do priporočila proizvajalca gum. Nekako sem prišel do zaključka da je trenutno najbolje spredaj 2,4 zadaj 2,5-2,6. Ampak vseeno svetlobno leto od prvega motorja. Sploh nimam občutka nekega oprijema.

Objavljeno
2 hours ago, Markisan said:

Na CRA4 imam 2,4 - 2,8 to mi na tistem motorju ustreza. Na drugem s PDR4 sem experimetiral vse v rangu on tovarniškega priporočila motorja do priporočila proizvajalca gum. Nekako sem prišel do zaključka da je trenutno najbolje spredaj 2,4 zadaj 2,5-2,6. Ampak vseeno svetlobno leto od prvega motorja. Sploh nimam občutka nekega oprijema.

Pozabil prej ti napisat, da dej še preveri made in kje je Pirelli... Namreč enak problem sem imel s Pirelli made in China, oprijem z bezbroj različnimi tlaki, guma drsela in drsela,da sem imel ogromen knedl v grlu a bo držala al ne in mi je blo fing stresna vožnja,dok nisem dol vrgel skoraj nove gume in dal gor made in germany... Taka razlika made in germany, da si mislit ne moreš, enako kot mitas made in poland vs slovenia, oogromna..

Objavljeno
pred 1 minuto, Supertech pravi:

Pozabil prej ti napisat, da dej še preveri made in kje je Pirelli... Namreč enak problem sem imel s Pirelli made in China, oprijem z bezbroj različnimi tlaki, guma drsela in drsela,da sem imel ogromen knedl v grlu a bo držala al ne in mi je blo fing stresna vožnja,dok nisem dol vrgel skoraj nove gume in dal gor made in germany... Taka razlika made in germany, da si mislit ne moreš, enako kot mitas made in poland vs slovenia, oogromna..

Bom preveru. Gume majo 500km narejeno pa me mika da bi jih enostavno dal stran. Vsi opevajo kako so to dobre gume in zdej ne vem a sm jest nesposoben al je res neki na gumi. Vzmetenje imam tudi naštelano, tko da ne vem kaj druzga bi blo.

Objavljeno
Just now, Markisan said:

Bom preveru. Gume majo 500km narejeno pa me mika da bi jih enostavno dal stran. Vsi opevajo kako so to dobre gume in zdej ne vem a sm jest nesposoben al je res neki na gumi. Vzmetenje imam tudi naštelano, tko da ne vem kaj druzga bi blo.

Tudi jaz sem se isto vprašal a ne znam več vozit al kaj je to...Problem je v gumah. Lej pdr3,ko sem jih dal zmontirat pri SMK-btc, čisto nove, sem motor dal na koleno,ko greš nazaj od njega mimo vojašnice levo ob obvoznici že, nekaj sto metrov brez kakršnega koli mikro ipd zdrsa. Ampak narejena guma v nemčiji, pa guma je bla ze 3leta stara, sicer nova nova. Se strinjam, zamenjaj, da ne bo kaj narobe..

Objavljeno
pred 21 minutami, Supertech pravi:

Tudi jaz sem se isto vprašal a ne znam več vozit al kaj je to...Problem je v gumah. Lej pdr3,ko sem jih dal zmontirat pri SMK-btc, čisto nove, sem motor dal na koleno,ko greš nazaj od njega mimo vojašnice levo ob obvoznici že, nekaj sto metrov brez kakršnega koli mikro ipd zdrsa. Ampak narejena guma v nemčiji, pa guma je bla ze 3leta stara, sicer nova nova. Se strinjam, zamenjaj, da ne bo kaj narobe..

Podobna situacija pri meni. Namerno sem peljal isto cesto v roku dobrih dveh ur. Prvi motor isti ovinek 80 v ovinek zlahka, drugi motor pri malo manjši hitrosti zadaj zdrs, brez dodajanja gasa ali bremzanja. Edino kar mi mogoče pride na misel da se PDR4 počasneje ogrejejo. Ko sem prišel domov sem pomeril temp gum na obeh motorjih in sta obe imeli okoli 50c, kar je razmeroma malo ampak imam situacijo ko se zadnjih 5km do doma peljem po polžje 50 na uro.

Objavljeno
pred 2 minutami, Markisan pravi:

Podobna situacija pri meni. Namerno sem peljal isto cesto v roku dobrih dveh ur. Prvi motor isti ovinek 80 v ovinek zlahka, drugi motor pri malo manjši hitrosti zadaj zdrs, brez dodajanja gasa ali bremzanja. Edino kar mi mogoče pride na misel da se PDR4 počasneje ogrejejo. Ko sem prišel domov sem pomeril temp gum na obeh motorjih in sta obe imeli okoli 50c, kar je razmeroma malo ampak imam situacijo ko se zadnjih 5km do doma peljem po polžje 50 na uro.

menjaj, sploh ne razmišljaj. bolje cela koža in dober filing, kot bognedaj kak zdrs, predvsem pa se ti bo motorizem dobendno zameril, če ne bo pravih občutkov.

Načeloma kar sem preperelija vozil so bile to odlične gume negleden a so bile na SDGTju s 174 konji al pa na 901 (110konji) skor kramparce.

Vedno je bil zelo dober povratni občutek, dober oprijem (pirelli ima v zmesi vedno velik silike in ne potrebuje skoraj nič ogrevanja napram dunlopu)

Če že špekuliram kaj natakni: bridgestone s22 (oz zadnja verzija), conti kaka hypersport zadnja verzija...to so zlo podobne gume z dovolj informacijami in prekleto sigurne v vseh razmerah na cesti.

ps. tudi Mitas ne pozabi, sploh niso slabe

Objavljeno
4 minutes ago, Markisan said:

Podobna situacija pri meni. Namerno sem peljal isto cesto v roku dobrih dveh ur. Prvi motor isti ovinek 80 v ovinek zlahka, drugi motor pri malo manjši hitrosti zadaj zdrs, brez dodajanja gasa ali bremzanja. Edino kar mi mogoče pride na misel da se PDR4 počasneje ogrejejo. Ko sem prišel domov sem pomeril temp gum na obeh motorjih in sta obe imeli okoli 50c, kar je razmeroma malo ampak imam situacijo ko se zadnjih 5km do doma peljem po polžje 50 na uro.

Jaz sem spremljal temperaturo gume mnogokrat vmes med vožnjo, se ustavil in z laserskim čekiral temperaturo. Na obeh, Mitas in Pirelli poland-china.. Temperatura ni blo kot pri nemški, je bila dost nizja, se pravi ni ista zmes, sej zato pa tudi pomojem drsi... Pirelli se zelo hitro ogreje, mitas slo tudi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!