Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Še eno vprašanje :)

Običajno sem pumpal gume na svoji apriliji spredaj 2.3bar zadaj 2.5bar, tolk je tudi priporočeno v manualu za na cesto. Vozil sem dunlopke.

Zdej sem pa nabavil pireli SC pa pogledam na njihovo stran, da priporočajo 2.5 spredaj in 2.9 zadaj za moj motor.

Koga poslušat, manual al pireli :)?

In kolk se jih potem napumpa za na stezo?

Objavljeno
Koga poslušat, manual al pireli :) ?

In kolk se jih potem napumpa za na stezo?

Za na cesto vedno pumpam kot piše na mopedu/manualu (2.5/2.8), za na pisto je pa itak odvisno kje voziš.

Objavljeno
Zdej sem pa nabavil pireli SC pa pogledam na njihovo stran, da priporočajo 2.5 spredaj in 2.9 zadaj za moj motor.

Jest sm znucal že najmanj 15 parov Pirelli Supercorsa in najboljši tlak zame je 2,4 spredaj in 2,5 zadaj.... Vozima pa spredaj 120/70 in zadaj 190/55 in obe vedno zmes SC 2 ( MEDIUM)

Objavljeno

Zdej sem pa nabavil pireli SC

koliko si pa dal za gume ce ni skrivnost

Objavljeno

Cena je bla 275eur

Jutri če mi bo uspel podvig, grejo na motor in na preiskušnjo :)

Objavljeno
Jest sm znucal že najmanj 15 parov Pirelli Supercorsa in najboljši tlak zame je 2,4 spredaj in 2,5 zadaj.... Vozima pa spredaj 120/70 in zadaj 190/55 in obe vedno zmes SC 2 ( MEDIUM)

l.p kako si pa kej zadovoljen z gumami?kako hitro se kej ogrejejo, ker jaz imam tudi v planu vzet te gume pa zato malo sprasujem

Objavljeno
Cena je bla 275eur

Jutri če mi bo uspel podvig, grejo na motor in na preiskušnjo :)

ja sej za tok sem jih tudi jaz gledal malo sporoci ko bos naredil malo vec km in srecno l.p

Objavljeno
l.p kako si pa kej zadovoljen z gumami?kako hitro se kej ogrejejo, ker jaz imam tudi v planu vzet te gume pa zato malo sprasujem

Za cesto zame trenutno guma številka 1. Ogreje se na delovno temperaturo sorazmerno hitro in nikol nism imel problemov s tem, da sm mogu met kakšne posebne ogrevalne kilometre. Ponavad ko je motor že na delovni temperaturi je guma že tut ;) Edin življenska doba je res kratka ( men zdržita sprednja in zadnja od 3000-3500 kilometrov.

In po 3500 kilometrih zgleda prbližn tkole

post-8975-1237416964_thumb.jpg

Objavljeno
Za cesto zame trenutno guma številka 1. Ogreje se na delovno temperaturo sorazmerno hitro in nikol nism imel problemov s tem, da sm mogu met kakšne posebne ogrevalne kilometre. Ponavad ko je motor že na delovni temperaturi je guma že tut ;) Edin življenska doba je res kratka ( men zdržita sprednja in zadnja od 3000-3500 kilometrov.

In po 3500 kilometrih zgleda prbližn tkole

to je pa precej malo.

Objavljeno

Kulk pa corsa III kilometrov zdržijo? upam da jih ne pobere kot supercorso :)

Objavljeno

rvt-ja vazn da si zadovoljen in da guma drzi tako kot treba na gumah se ne spara,zanima me se ce je kaka rzlika med supercorso pa corsaIII verjetno se pa z obema nekako enako km nardedi

Objavljeno (popravljeno)

Koker sem prebral naj bi corsa III nudila 85% oprijema supercorse na račun hitrejšega ogrevanja. Tko da za na cesto pa občasno pisto je pomojem bol primerna. Tudi zdržala naj bi malo več. Jst sem ho hotu uzet pa niso mel moje velikosti na zalogi pa sem pol SC uzel.

No glede prvih 70km na supercorsi sem zaenkrat zlo zadovoljen levo/desno premetavanje motorja gre zelo lahkotno, sem se na začetku že mal ustrašu da kak šravf nisem prov privil :D se morem kr mal navadit da drugače (takoj :D) motor pade v ovinek. Delno je najbrš krivo to da imam zdaj zadaj višino 55 namesto prej 50.

Kako se pa med ovinki obnese bo treba pa še sprobat ko bodo temperature višje.

Prvič da sem po avtocesti vozil 120-130, ker mi je škoda gume :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

pri širniku sem dobil ponudbo -

PIRELLI DIABLO CORSA3=278EU

PIRELLI SUPERCORSSA=269EU

Katere naj vzamem? Motor ne bo na pisti, ampak samo na cesti.

Objavljeno
pri širniku sem dobil ponudbo -

PIRELLI DIABLO CORSA3=278EU

PIRELLI SUPERCORSSA=269EU

Katere naj vzamem? Motor ne bo na pisti, ampak samo na cesti.

Samo za na cesto, če prebereš nekaj postov v tej temi, bi morale biti primernejše Pirreli Diablo Corsa 3.

Objavljeno
Samo za na cesto, če prebereš nekaj postov v tej temi, bi morale biti primernejše Pirreli Diablo Corsa 3.

Hvala za hiter odgovor :beer2:

Objavljeno (popravljeno)
pri širniku sem dobil ponudbo -

PIRELLI DIABLO CORSA3=278EU

PIRELLI SUPERCORSSA=269EU

Katere naj vzamem? Motor ne bo na pisti, ampak samo na cesti.

Pirelli supercorsa sc 1 spredaj in sc2 zadaj je pomoje najboljša izbira za na cesto, če se seveda rad dinamično voziš, corsa 3 je pa tudi zelo dobra guma, vendar supercorsa je seveda boljša (če seveda tako voziš) in ne corsa 3 ni boljša guma za na cesto, kot to pravijo nekateri.

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno

takole zgleda moja supercorsa po 8000 prevoženih km- seveda ne preveč dinamični vožnji

800x600img2360.jpg

Objavljeno (popravljeno)
takole zgleda moja supercorsa po 8000 prevoženih km- seveda ne preveč dinamični vožnji

800x600img2360.jpg

Verjamem, saj bi ti v nasprotnem primeru težko zdržala polovico omenjenih kilometrov.

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno (popravljeno)

@simon740

Brez zamere, ampak zakaj nekdo, ki ima (vsaj po sliki sodeč) 1,5 cm nezvoženega roba sploh uporablja Supercorso?? Za tako vožnje je tudi Roadsmart več kot odlična, oziroma verjetno še boljša, ker se ogreva bistveno hitreje.

Supercorsa je primarno mišljena kot track day guma in po cesti po njej enostravno ni potrebe, če nisi kamikaza sorte!

Drugače pa nasploh folk malce pretirava s temi super duper športimi gumami.. Poznam kar ene par folka, ki nujno rabijo supercorse, ker je vse drugo wack in ne drži nič, potem se gremo pa peljat nekam, sem bil pa takrat še s Hyosungom in navadno Qualifierco zlahka za njimi.

Takih, ki zares dejansko rabijo SC po cesti, ker je drugo preslabo, je bistveno manj kot tistih, ki samo hočejo biti kul z gumami takega slovesa kot ga ima SC. Kar je pa po mojem mnenju neumnost.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
takole zgleda moja supercorsa po 8000 prevoženih km- seveda ne preveč dinamični vožnji

:eek:

Verjamem, saj bi ti v nasprotnem primeru težko zdržala polovico omenjenih kilometrov.

Da tak zgleda še manj!

Objavljeno
Brez zamere, ampak zakaj nekdo, ki ima (vsaj po sliki sodeč) 1,5 cm nezvoženega roba sploh uporablja Supercorso?? Za tako vožnje je tudi Roadsmart več kot odlična, oziroma verjetno še boljša, ker se ogreva bistveno hitreje.

Recimo,da se strinjam,sam pol raje diablo ali tebi drage Q!Čeprav zakaj pa ne? Če mu paše,pa še res ekstremno velik mu zdržijo!

Supercorsa je primarno mišljena kot track day guma in po cesti po njej enostravno ni potrebe, če nisi kamikaza sorte!

Drugače pa nasploh folk malce pretirava s temi super duper športimi gumami.. Poznam kar ene par folka, ki nujno rabijo supercorse, ker je vse drugo wack in ne drži nič, potem se gremo pa peljat nekam, sem bil pa takrat še s Hyosungom in navadno Qualifierco zlahka za njimi.

Takih, ki zares dejansko rabijo SC po cesti, ker je drugo preslabo, je bistveno manj kot tistih, ki samo hočejo biti kul z gumami takega slovesa kot ga ima SC. Kar je pa po mojem mnenju neumnost.

Seveda obstajajo takšni kot ti praviš.Pač vsak ima svoje veselje.No tud nism glih kdaj mel kakšnih problemov lovit koga ne glede na gume.Gre pa se za samo užitek v vožnji.Kako motor pade v ovinek,stoji v ovinku,kolk te sprednja guma sili iz ovinka,kako lahko pospešuješ,še v nagibu....kolk boljši občutek je in navsezadnje pa tud kolk bolj se gre peljat!

Ti bom hrati odg. še na staro tvoj star post

Na Q motor moraš bolj dol potegnit,zadnjo gumo mi je cefraro-rad odpiram gas v ovinku.

V glavnem z pirelli se motor drugače-boljše pelje!

Objavljeno (popravljeno)
Čeprav zakaj pa ne? Če mu paše,pa še res ekstremno velik mu zdržijo!

Zato ker je vsaka guma namenjena svojemu načinu uproabe in se tam najbolje obnese. In Supercorsa pač ni namenjena touring vožnji, tako kot ni BT56 namenjena dirkanju po Grobniku. Kar pa ne pomeni, da ne moreš it z BT56 na Grobnik dirkat, le to, da se marsikatera druga guma tam bolje obnese.

Noben mi ne bo rekel, da se SC s tako vožnjo, ki pušča 1.5cm roba ogreje na delovno temp. Če pa ni ogreta pa verjetno nudi enak, ali verjetno celo slabši grip kot en kup drugih, cenejših in predvsem bolj primernih gum taki vožnji.

Popravljeno . Popravil Jure

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!