Dolenc™ Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Jst osebno če bi mel motor sam za pocesti, pa kdaj kak marof, pa da bi hotu glih pirelli, bi dal gor temu namensko gumo, ki je pri njih http://www.youtube.com/watch?v=JNQGx3qtL5A. Za katero sem siguren da bi se na cesti obnesla bolš koker supercorsa :)
gregorius Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 no, pa poglejmo. letos se bo nabilo dosti km, vendar predvsem v potovalni obliki. ovinki in sproščene minute kljub temu niso izključene. zato bom zamenjal gume za: Metzeler Z6 Interact ali Michelin Pilot Road 2 (2ct). kaj menite? zlasti tisti ki ste zvozili katere izmed omenjenih. seveda so dobrodošla tudi mnenja za druge znamke.
dive Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Pred pilot road2, ki jih vozim sedaj, sem imel Z6, morem reči, da sem z obemi zadovoljen glede na pričakovanja. Z Z6 naredil 8k km, kar je tudi solidno glede na stil vožnje. Vseeno pa bi dal rahlo prednost Z6, mi je delovala bolj mirno na črtah, zalivkah ipd. Po mojem občutku dosti podobni gumi, ogrejeta se obe zelo hitro, mogoče Z6 za odtenek hitreje... Po tačkah gre pa z obema :whistle:
Tadeusz Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 jst trenutno vozim na z6 in sem zadovoljen z njim...naslednje bojo glih tko z6 sam da še interact :)...do sedaj nisem imel nobenih negativnih presenečenj v obliki rahlih zdrsov in podobno...res pa je, da nimam divjaške vožnje...tudi zdržale mi bojo skoraj cca. 10k km :D
gregorius Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Pred pilot road2, ki jih vozim sedaj, sem imel Z6, morem reči, da sem z obemi zadovoljen glede na pričakovanja. Z Z6 naredil 8k km, kar je tudi solidno glede na stil vožnje. Vseeno pa bi dal rahlo prednost Z6, mi je delovala bolj mirno na črtah, zalivkah ipd. Po mojem občutku dosti podobni gumi, ogrejeta se obe zelo hitro, mogoče Z6 za odtenek hitreje... Po tačkah gre pa z obema :whistle: muchas gracias :D
oldy Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 jst trenutno vozim na z6 in sem zadovoljen z njim...naslednje bojo glih tko z6 sam da še interact :)...do sedaj nisem imel nobenih negativnih presenečenj v obliki rahlih zdrsov in podobno...res pa je, da nimam divjaške vožnje...tudi zdržale mi bojo skoraj cca. 10k km :D Vozim z6 in to dokaj športno in to tretjo sezono.Guma je idealna za cestno vožnjo.S kompletom naredim od 6 do 8 k km.
Jure Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Potem pa malo delaš.. 6k km mora naredit tudi kakšna precej bolj športna guma z boljšim gripom, pri Metzelerju npr M3.
oldy Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Potem pa malo delaš.. 6k km mora naredit tudi kakšna precej bolj športna guma z boljšim gripom, pri Metzelerju npr M3. Vse odvisno od stila vožnje in pa vrste motorja sam vozim Hornet 900
Bali Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Zdravo Potreboval bi sprednjo gumo Metzeler Z6 za Z750. Kje jo dobiti najceneje, kje ste švercerji? :naughty: Hvala za odgovor lp, B
Demon Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Že ima kdo kakšno izkušnjo kakšna je razlika med Pirelli DRAGON in DIABLO supersorso?
bmwslo Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Kakšna je razlika med Z6 Roadtec in Interact
Dr_Jakob Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Kakšna je razlika med Z6 Roadtec in Interact Kolikor je meni povedal Sirnik, so Interact narejeni iz popolnoma druge zmesi, pa tud sama oblika utorov je drugacna. So pa za zdej se nepreverjeni, oz. za zdja se slabsi od navadne Z6. Pravi, da se prej obrabijo in tudi drugace da se drzijo precej slabse. je pa res, da se bojo scasoma razvile v predvidoma najboljse ST gume na trgu. Po mojem bojo pripravljene v toku 2 let. Do takrat pa navadna.
Jure Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Če so že zdej slabše od trenutno obstoječih gum in se bodo še dve leti razvijale, bo vmes konkurenca, ki je mogoče že zdaj boljša, pogruntala in naredila šemarsikaj novega.. Sicer mi je vseeno, samo neumna se mi zdi izjava vulkanizerja, češ zdaj gume niso najbolše, ampak v dveh letih pa bodo.. Tega pač noben ne more vedet
Dr_Jakob Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Če so že zdej slabše od trenutno obstoječih gum in se bodo še dve leti razvijale, bo vmes konkurenca, ki je mogoče že zdaj boljša, pogruntala in naredila šemarsikaj novega.. Sicer mi je vseeno, samo neumna se mi zdi izjava vulkanizerja, češ zdaj gume niso najbolše, ampak v dveh letih pa bodo.. Tega pač noben ne more vedet No ja... sej ce pogledas avto-moto industrijo, imajo modeli tut na zacetku veliko "poporodnih" tezav, ki jih s tekom let postimajo u nulo.
Ice Objavljeno Junij 7, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Kolikor je meni povedal Sirnik, so Interact narejeni iz popolnoma druge zmesi, pa tud sama oblika utorov je drugacna. So pa za zdej se nepreverjeni, oz. za zdja se slabsi od navadne Z6. Pravi, da se prej obrabijo in tudi drugace da se drzijo precej slabse. je pa res, da se bojo scasoma razvile v predvidoma najboljse ST gume na trgu. Po mojem bojo pripravljene v toku 2 let. Do takrat pa navadna. ampak veliko izkusenj pa nimas z metzkami, kenede ?! in tudi dvomim, da ti je sirnik to tako povedal. ker meni je povedal drugace. tudi na netu je zaslediti tocno tvojemu kontrarne informacije. kaj torej velja ? interact ni narejena iz "popolnoma drugih zmesi", temvec so celo enake samo mesanica je drugacna; predvsem je povecan delez silike zaradi boljsega oprijema na mokri podlagi, karkasa je drugace navita zaradi manjsega segrevanja gume in posledicno manjse obrabe profila, sam profil je pa popolnoma enak (sem drzal Z6 in Z6 interact skupaj). to si pa pravilno razumel. ti povem cez kaksnih 5k km, ko bom zadaj obul Z6 c/g/k interact. BTW M3/Z6c kombo se tudi v dezju odlicno obnese. sprobano -ze spet- danes na uscanih 450 km, od mcadama do AC. samo po MCadamu "malo" zrdsava. :lol:
Dr_Jakob Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 ampak veliko izkusenj pa nimas z metzkami, kenede ?! in tudi dvomim, da ti je sirnik to tako povedal. ker meni je povedal drugace. tudi na netu je zaslediti tocno tvojemu kontrarne informacije. kaj torej velja ? interact ni narejena iz "popolnoma drugih zmesi", temvec so celo enake samo mesanica je drugacna; predvsem je povecan delez silike zaradi boljsega oprijema na mokri podlagi, karkasa je drugace navita zaradi manjsega segrevanja gume in posledicno manjse obrabe profila, sam profil je pa popolnoma enak (sem drzal Z6 in Z6 interact skupaj). to si pa pravilno razumel. ti povem cez kaksnih 5k km, ko bom zadaj obul Z6 c/g/k interact. BTW M3/Z6c kombo se tudi v dezju odlicno obnese. sprobano -ze spet- danes na uscanih 450 km, od mcadama do AC. samo po MCadamu "malo" zrdsava. :lol: cetrti komplet Metzelerk Z6... Od dezja, do blata, listja McAddama in snega in ledu... mislim,da mi je kr jasno, kako se obnasajo... drugacna mesanica zmesi doprinese k drugacnem segrevanju, obrabi in lepenju na cesto. kar se tice Interacte, je sicer nisem drzal v roki, sem jo pa mel namen kake 14 dni nazaj namontirat na Fut, pa mi jo je Sirnik SAM odsvetoval.
Demon Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 pa mi jo je Sirnik SAM odsvetoval. To bo zato, ker je ni imel na zalogi in hoče najprej zalogo pokurit!! :naughty:
Ice Objavljeno Junij 8, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 .... pa mi jo je Sirnik SAM odsvetoval. pocasi je ze vsem znano zakaj trenutno "odsvetuje" interact. po eni strani mu dam celo prav.
Ice Objavljeno Junij 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 danes "dal" montirati Z6 interact (neojacano), ker sem v zadnji gumi nasel lep, svetlec in 40mm dolg cvek. po prvih 200 km je obcutek....... napram obrabljeni Z6c vsekakor boljsi.
AUDI21 Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 (popravljeno) Ojla a mogoce kdo pozna delovne temperature Pirelli gum: Diablo Rosso Diablo Corsa III Diablo SuperCorsa Oz tud dober podatek katera se najbolj drzi pri zmerni voznji na cbr 1000 rr, rad bi gumo, ki se cimprej ogreje in je zelo varna zato. Hvala Popravljeno Junij 16, 2009. Popravil AUDI21
Demon Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Ojla a mogoce kdo pozna delovne temperature Pirelli gum: Diablo Rosso Diablo Corsa III Diablo SuperCorsa Oz tud dober podatek katera se najbolj drzi pri zmerni voznji na cbr 1000 rr, rad bi gumo, ki se cimprej ogreje in je zelo varna zato. Hvala Diablo Rosso ali Diablo Corsa III nisem vozil zato ne vem. Vozim zdaj Dragon Supercorso, ki pri DIVJI vožnji drži kot prilepljena! Torej pri zmerni se sploh nimaš kaj bat. Zdaj se bodo sicer našli uporabniki, ki bodo rekli, ja pa jo je zelo težko ogret, potem jo je še težje držat na temperaturi.... Ja, je čisto možno, ampak če je to res tako, potem ti povem, da očitno tudi hladna guma drži kot prilepljena. No, sam imam občutek, da se ZELO hitro zagreje in potem res dela tako kot se spodobi! Okoli zmerne vožnje je pa tako.... Hmmmmm, definiraj mi pojem zmerna vožnja?? Torej, dejstvo je, da Supercorso pobira tako da je joj. Tako kot jo zdaj opazujem, mislim, da bo zadnja zdržala dobrih 3000 kilometrov in zamisli, tudi robove pobiram dol tako kot se spodobi, ne samo po obodu! Koliko bo pa prenesla prednja pa ta trenutek težko rečem. Ne vem kaj ti naj rečem druga kot to, da sem s Supercorso ZELO zadovoljen, in je ne menjav za drugo gumo. Če pa ti je to preveč "šarf" guma, pa kupi Corso III. Čeprav skoraj dvomim, da ti bo veliko več kilometrov držala, kolega jo vozi na SuperDuku, pa je tudi po 3000 kilometrih ni bilo več...
Dolenc™ Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Ja res je, jst tega sicer ne pišem da me ne bo kdo resno uzel, ampak je dejstvo da supercorsa drži kadarkol in kjerkol po cest. Me je enkrat ujel oreng naliv, no že cel dan je padal, pa je blo treba še domov pridet, pa je bla guma (ob primerni vožnji seveda) čisto mirna, rr je v taki situaciji že poplesovala. Bedarija je edin dat tolk keša za tako gumo, ker ne bo recimo Rosso ne bo nič slabša, pa večjo kilometrino narediš. Če se pa kdaj še na stezi zapeleš, pol se pa splača.
Demon Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Ja res je, jst tega sicer ne pišem da me ne bo kdo resno uzel, ampak je dejstvo da supercorsa drži kadarkol in kjerkol po cest. Me je enkrat ujel oreng naliv, no že cel dan je padal, pa je blo treba še domov pridet, pa je bla guma (ob primerni vožnji seveda) čisto mirna, rr je v taki situaciji že poplesovala. Bedarija je edin dat tolk keša za tako gumo, ker ne bo recimo Rosso ne bo nič slabša, pa večjo kilometrino narediš. Če se pa kdaj še na stezi zapeleš, pol se pa splača. Kaj pa vem, meni pa se ne zdi bedarija dat samo kakih 40 eurov več za komplet gum, za katere sedaj v prvi vrsti VEM, da res držijo kadarkoli in kjerkoli na cesti, imam lepo varen občutek in je to to! Čeprav na koncu je več kot 40 eurov, ker zdržijo tudi manj kilometrov, pa vseeno... Mi je vse ostalo vredno tega denarja! Bi pa vprašal tiste, ki so zvozili že malo več kompletov Supercors, koliko jim kaj držijo kilometrov, če proti koncu življenske dobe fejst zgubijo na gripu, koliko več zdrži prednja od zadnje (čeprav je tudi to relativno).... Vozim pa SC2 zadaj, SC1 spredaj.
jupiter Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Evo, eno vprašanje od mene, ki vozim večinoma na Dunlopu (z izjemo enega kompleta Diablo Corsa III lansko leto in enega kompleta Bridgestonk par let nazaj) za Metzeler znalce... Zanima me ali model M3 izdelujejo tudi z ojačanim stranskim robom, torej za nekoliko težje motorje?
Dolenc™ Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 (popravljeno) Jst imam zdej nekaj okol 2.5k-3kkm od tega dan na grobniku (ene 35 krogov, ne spet tolk) pa en dan na marofu, po cesti bol polahko edin 2 fure so bile dinamične, z motorjem se vozim tudi na delovno mesto in ac relacija lj-nm kdaj pa kdaj, na avtocesti je hitrost okoli 125-130 da jo preveč ne pobere. Profila je še , drži še zmeraj tko kot treba. Ga bo pa prej po robu zmankalo kot po sredini, pa bojim se da bo tko kot pri dunlopu, da proti koncu jo nahitro poje. Nasploh sem zelo zadovoljen z gumo, motor je bolj okretnen(k temu najbrš prispeva 55 višina zadaj), gume vlivajo veliko samozavesti, kasneje sem prišel do roba kot na Qrr. Na marofu so se zlo dober obnesle, držale so odlično, zelo enakomerno in lepo jih je pobiralo. Za na grobnik so pa premehke, sicer drži se dobro ampak se guma čisto stopi, vrjetno je premehka, in se bojim, da ko bo odneslo bo to to, brez opozorila Isto sc1 spredaj in sc2 zadaj, tlak 2.3spredi iz 2.5zadi, na grobniku pa 2.1 / 1.9, zadnja in sprednja se nekako ist oobrabljano, mogoče zadna je malo bolj po robu pobrana od spredne. Popravljeno Junij 16, 2009. Popravil Dolenc™
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se