Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

20200930_165935.thumb.jpg.45b95bd92e1d9024eb5399669a5dcaf1.jpg

Takole... Še eno rundo M7RR sem obesil na motor.

Prvi komplet se je držal dobro. Dobro se je peljala po suhem in po mokrem in hitro se segreje.

Sprednja je zdržala 7500km. Na koncu je imela boke pobrane do indikatorja na sredini pa je bilo še dosti robe. 

Zadnja je zdržala 3500km, potem je pa srečala žebelj na cesti. Je bila zelo blizu indikatorja zato je šla dol.

Vidim da ste nekateri namontirali M9RR. Malo povejte če zdržijo kaj dlje kot M7RR ko jih poradirate.

Objavljeno
Ob 30. 9. 2020 ob 18:07, ChuckNorris pravi:

20200930_165935.thumb.jpg.45b95bd92e1d9024eb5399669a5dcaf1.jpg

Takole... Še eno rundo M7RR sem obesil na motor.

Prvi komplet se je držal dobro. Dobro se je peljala po suhem in po mokrem in hitro se segreje.

Sprednja je zdržala 7500km. Na koncu je imela boke pobrane do indikatorja na sredini pa je bilo še dosti robe. 

Zadnja je zdržala 3500km, potem je pa srečala žebelj na cesti. Je bila zelo blizu indikatorja zato je šla dol.

Vidim da ste nekateri namontirali M9RR. Malo povejte če zdržijo kaj dlje kot M7RR ko jih poradirate.

Jaz imam M9RR, M7RR pa nisem vozil in ne znam podati primerjave. Prej sem imel Michelin Pilot Power 2CT.  Rečem lahko le, da glede na to, da so M9RR izboljšana (naj bi bile) verzija M7RR, jaz ne bi dajal gor starejšega modela (pri nobeni znamki), razen če bi šparal pri denarju...

Gume so trenutno nekje na 1800 km. Moram povedati, da sem malenkost razočaran nad njimi. V kritičnih trenutkih - pospeševanje v nagibu, bolj gladek asfalt, ne drži, kot bi želel oziroma kot sem pričakoval ampak se zavrti v prazno oziroma rahlo zdrsne. Sprva se mi je guma zdela boljša od Pilot Power 2CT, zdaj pa tega ne morem več trditi. 

Zvozil jo bom (z nekaj več previdnosti), nato pa preizkusil še Pirelli.

Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, Tromba said:

Jaz imam M9RR, M7RR pa nisem vozil in ne znam podati primerjave. Prej sem imel Michelin Pilot Power 2CT.  Rečem lahko le, da glede na to, da so M9RR izboljšana (naj bi bile) verzija M7RR, jaz ne bi dajal gor starejšega modela (pri nobeni znamki), razen če bi šparal pri denarju...

Gume so trenutno nekje na 1800 km. Moram povedati, da sem malenkost razočaran nad njimi. V kritičnih trenutkih - pospeševanje v nagibu, bolj gladek asfalt, ne drži, kot bi želel oziroma kot sem pričakoval ampak se zavrti v prazno oziroma rahlo zdrsne. Sprva se mi je guma zdela boljša od Pilot Power 2CT, zdaj pa tega ne morem več trditi. 

Zvozil jo bom (z nekaj več previdnosti), nato pa preizkusil še Pirelli.

Nebo problem v gumi, ampak v tem da je neznas/nisi zmozen segreti in drzati temperaturo gume? 
Tlak? 
 

Kero Pirelli si hotu probat? Tud ni lahko segret(vsaj SC in RC2)

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 10 urami, ukica pravi:

Nebo problem v gumi, ampak v tem da je neznas/nisi zmozen segreti in drzati temperaturo gume? 
Tlak? 
 

Kero Pirelli si hotu probat? Tud ni lahko segret(vsaj SC in RC2)

Seveda je tudi to mogoče, čeprav po 10 minutah precej živahne vožnje po hriboviti vijugasti cesti s precej nagiba, pospeševanji in zaviranji, guma skoraj ne bi smela biti prehladna, v nasprotnem primeru so gume delane za res manjši del populacije in pol nimam pojma kaj bi lahko nataknil... 

Tlak imam spredaj 2,4 - 2,5 in zadaj 2,7.

Pirelli bi morda najprej poskusil DR3 ali RC2, SC pa zaenkrat na 600 cc ne bi dajal.

Seveda sem vesel vsake pripombe, še bolj pa nasveta za v prihodnje.

Objavljeno
Ob 5. 10. 2020 ob 22:03, ukica pravi:

Nebo problem v gumi, ampak v tem da je neznas/nisi zmozen segreti in drzati temperaturo gume? 
Tlak? 
 

Kero Pirelli si hotu probat? Tud ni lahko segret(vsaj SC in RC2)

A ti to za RC2 govoriš iz lastnih izkušenj? Ker jaz moje segrejem z lahkoto, pa jih pumpam na 2,3 prednjo in 2,5 (hladne seveda). Po cca. 1800 prevoženih km je zadnjo gumo pobralo slabo četrtino, prednja pa je šele dobro ulavfana :D Pa vozim V2 Aprilio, ki ni ravno najbolj prijazna do zadnje gume, nekaj pa seveda k temu prispeva tudi moj stil vožnje :D Pa morem rečt, da zadnjo gumo precej enakomerno pobira...no ja, mogoče boke malenkost bolj kot sredino, ampak tu smo že spet pri stilu vožnje :D So me pa RC2 zelo pozitivno presenetle in mislim, da jih bom vozu kar še naprej :) 

20200821_182529.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, meni RC2 niso bile slabe, prej nasprotno..

Pa ne da karkoli na koga apeliram, zivahno je lahko zelo sirok pojem.. Jaz mrzle pumpam malo manj.. 2.2-2.3 in 2.5

M9rr nisem vozil, ampak mi je cudno da bi kar tako vrtela v prazno.. sploh na 600ki.

 

Na Tuni v2 sem bil pa najbolj zadovoljen z gp racerko d211. 
 

Na v4 mi je bila tud s22 ok, sc2 je pa tud kul, sam jo je skoda ker sredino prej skurs k boke in mi je RC2 bolsa odlocitev. No je pa res da sem letos naredil lih 200km, pa lan dve jadranke.. pa ni bila lih voznja na horuk z glavo cez zid in jo dejanskone rabs za po cesti.. 

Objavljeno
pred 8 urami, ukica pravi:

Ja, meni RC2 niso bile slabe, prej nasprotno..

Pa ne da karkoli na koga apeliram, zivahno je lahko zelo sirok pojem.. Jaz mrzle pumpam malo manj.. 2.2-2.3 in 2.5

M9rr nisem vozil, ampak mi je cudno da bi kar tako vrtela v prazno.. sploh na 600ki.

 

Na Tuni v2 sem bil pa najbolj zadovoljen z gp racerko d211. 
 

Na v4 mi je bila tud s22 ok, sc2 je pa tud kul, sam jo je skoda ker sredino prej skurs k boke in mi je RC2 bolsa odlocitev. No je pa res da sem letos naredil lih 200km, pa lan dve jadranke.. pa ni bila lih voznja na horuk z glavo cez zid in jo dejanskone rabs za po cesti.. 

Morda si napačno razumel, ne vrti mi je v prazno kar tako, zgolj v večjem nagibu in hkratnem pospeševanju, na morda malenkost slabši podlagi, rahlo izgubi oprijem. Ne vem, mislim da zagretost ne bi smela biti težava ampak morda je bila tvoja usmeritev prava, žal pa ne vem na kak način bi jo bolj segrel. Z gumo naredim cca 8.000 km (vsaj tako je bilo s prejšnjimi), ob predpostavki, da preko 160 km/h gre zelo redko, saj najraje vozim hribovite ovinke. Na drugih cestah se ne igram preveč, se mi zdi, da se preveč tvega in načeloma na hribovitih cestah tudi radarjev ni :)

Bom preizkusil gumo še malenkost spustit, zadnjo na 2.6 in bom videl. Sicer sezona večjih nagibov se zaključuje počasi, vsaj zame, nisem več sproščen, ker vidim, da je na cestah že kar nekaj listja, ostankov zemlje, ki ga navozijo traktorji...

Srečno in varno vsem!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, ukica pravi:

Ja, meni RC2 niso bile slabe, prej nasprotno..

Pa ne da karkoli na koga apeliram, zivahno je lahko zelo sirok pojem.. Jaz mrzle pumpam malo manj.. 2.2-2.3 in 2.5

M9rr nisem vozil, ampak mi je cudno da bi kar tako vrtela v prazno.. sploh na 600ki.

 

Na Tuni v2 sem bil pa najbolj zadovoljen z gp racerko d211. 
 

Na v4 mi je bila tud s22 ok, sc2 je pa tud kul, sam jo je skoda ker sredino prej skurs k boke in mi je RC2 bolsa odlocitev. No je pa res da sem letos naredil lih 200km, pa lan dve jadranke.. pa ni bila lih voznja na horuk z glavo cez zid in jo dejanskone rabs za po cesti.. 

Dejansko za na cesto več kot RC2 sploh ne rabiš, RC2 prenese vse ;) Sem imel tudi jaz GP Racerko D211, ampak sem zadnji v 1800 km uniču boke, sredine je ostalo pa še vsaj za jurja...glede oprijema D211 nimam kaj očitat, sem pa z oprijemom RC2 enako, če ne celo še bolj zadovoljen, pri tem da se mi RC2 še hitreje ogrejejo in na slabših podlagah boljše držijo, pa tudi v mokrem se RC2 precej bolje odrežejo ;)

Skratka generalno gledano sem zaenkrat z RC2 bolj zadovoljen, kot sem bil z GP Racer D211 :) 

Aja, pa glede na to, da se GP Racer D211 dobijo v različnih trdotah naj omenim še to...imel sem M trdoto obe, sprednjo in zadnjo...če bi jih dal spet na motor bi mogoče rajši poskusu zadnjo E ;)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno
pred eno uro, Tromba pravi:

Morda si napačno razumel, ne vrti mi je v prazno kar tako, zgolj v večjem nagibu in hkratnem pospeševanju, na morda malenkost slabši podlagi, rahlo izgubi oprijem. Ne vem, mislim da zagretost ne bi smela biti težava ampak morda je bila tvoja usmeritev prava, žal pa ne vem na kak način bi jo bolj segrel. Z gumo naredim cca 8.000 km (vsaj tako je bilo s prejšnjimi), ob predpostavki, da preko 160 km/h gre zelo redko, saj najraje vozim hribovite ovinke. Na drugih cestah se ne igram preveč, se mi zdi, da se preveč tvega in načeloma na hribovitih cestah tudi radarjev ni :)

Bom preizkusil gumo še malenkost spustit, zadnjo na 2.6 in bom videl. Sicer sezona večjih nagibov se zaključuje počasi, vsaj zame, nisem več sproščen, ker vidim, da je na cestah že kar nekaj listja, ostankov zemlje, ki ga navozijo traktorji...

Srečno in varno vsem!

Poskusi spredej 2,3 in zadej 2,5 bara hladne ;)

Objavljeno
pred 2 urami, speedfighttuning pravi:

Poskusi spredej 2,3 in zadej 2,5 bara hladne ;)

Verjetno bom tudi to poskusil, načeloma druge negativne plati kot večje obrabe tukaj ni, a ne?

Objavljeno
pred 8 minutami, Tromba pravi:

Verjetno bom tudi to poskusil, načeloma druge negativne plati kot večje obrabe tukaj ni, a ne?

Tako je, posledica nižjega tlaka bo boljši oprijem in malenkost večja obraba ;) Pa obraba ne bo spet tako hudo večja zaradi teh dveh desetink bara ;) Lahko poskusiš tudi 2,2 spredej in 2,3 - 2,4 zadej, ne bo nič narobe. Ta tip gum dela lepo tudi na malenkost nižjih tlakih ;) 

Objavljeno

2,3 in 2,5 je še vse v mejah normale. Za 2 osebe pa raje mal več 2,5 in 2,9, škoda tenstat gumo.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

2,3 in 2,5 je še vse v mejah normale. Za 2 osebe pa raje mal več 2,5 in 2,9, škoda tenstat gumo.

Tudi 2,2 spredaj in 2,3 - 2,4 zadaj je še v mejah normale za ta tip gum, sploh ker vozi dokaj lahek motor ;) Govorimo seveda za solo vožnjo, pri vožnji v dvoje se pa potem tlak viša v skladu z višanjem obremenitve.

Objavljeno
Pravkar, speedfighttuning pravi:

Tudi 2,2 spredaj in 2,3 - 2,4 zadaj je še v mejah normale za ta tip gum, sploh ker vozi dokaj lahek motor ;) Govorimo seveda za solo vožnjo, pri vožnji v dvoje se pa potem tlak viša v skladu z višanjem obremenitve.

Tehnično ja , NTEC omogoča še manj. Predvidevam da ima.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Tehnično ja , NTEC omogoča še manj. Predvidevam da ima.

NTEC je Dunlopovo poimenovanje za tehnologijo, ki omogoča da se gume lahko vozijo z nižjimi tlaki in pri tem za ceno nekoliko slabše kilometrine gume ponujajo boljši oprijem. Metzeler, Pirelli in večina supersport gum tudi uporabljajo podobne tehnologije, ampak to tehnologijo nekako vsak poimenuje po svoje ;) 

Pirelli Rosso Corsa 2 se recimo zelo lepo peljejo pumpane na 2,1 spredej in 1,9 zadej (hladne), ampak ker za cesto ni potrebno toliko oprijema kot za pisto ni na cesti nobene potrebe po tako nizkih tlakih, ni pa z gumami nič narobe tudi če so ;) Jaz osebno na cesti raje pumpam par desetink višje tlake, da iz gum izvlečem večjo kilometrino, hkrati pa nudijo še vedno dovolj oprijema za vožnjo po cesti.

Zgolj za primerjavo povem, da na pistah dirkalne Pirelli Diablo Superbike SC2 pumpam ponavadi 2,0-2,1 prednjo in 1,7-1,9 zadnjo in to ogrete z grelci na 80°C, hladne pa še ustrezno manj ;) Dirkalnim Dunlopkam recimo pašejo še malenkost nižji tlaki od omenjenih, ampak nej bo to zaenkrat dovolj na temo o tlakih, to povem zgolj kot zanimivost zato, da se komu tlaki ki jih pišem za cesto ne bodo zdeli prenizki :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
23 hours ago, speedfighttuning said:

NTEC je Dunlopovo poimenovanje za tehnologijo, ki omogoča da se gume lahko vozijo z nižjimi tlaki in pri tem za ceno nekoliko slabše kilometrine gume ponujajo boljši oprijem. Metzeler, Pirelli in večina supersport gum tudi uporabljajo podobne tehnologije, ampak to tehnologijo nekako vsak poimenuje po svoje ;) 

Pirelli Rosso Corsa 2 se recimo zelo lepo peljejo pumpane na 2,1 spredej in 1,9 zadej (hladne), ampak ker za cesto ni potrebno toliko oprijema kot za pisto ni na cesti nobene potrebe po tako nizkih tlakih, ni pa z gumami nič narobe tudi če so ;) Jaz osebno na cesti raje pumpam par desetink višje tlake, da iz gum izvlečem večjo kilometrino, hkrati pa nudijo še vedno dovolj oprijema za vožnjo po cesti.

Zgolj za primerjavo povem, da na pistah dirkalne Pirelli Diablo Superbike SC2 pumpam ponavadi 2,0-2,1 prednjo in 1,7-1,9 zadnjo in to ogrete z grelci na 80°C, hladne pa še ustrezno manj ;) Dirkalnim Dunlopkam recimo pašejo še malenkost nižji tlaki od omenjenih, ampak nej bo to zaenkrat dovolj na temo o tlakih, to povem zgolj kot zanimivost zato, da se komu tlaki ki jih pišem za cesto ne bodo zdeli prenizki :D

Enako jaz pumpam sbk od pirellija ja.. nimam pripomb. Res pa da pri mojih casih destinka gor/dol ne igra vloge.

 

Se pa na pisti dunlop pumpa konkretno manj.. zadnja 1.5 ko jo das dol iz grelcev.

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 8 urami, ukica pravi:

Enako jaz pumpam sbk od pirellija ja.. nimam pripomb. Res pa da pri mojih casih destinka gor/dol ne igra vloge.

 

Se pa na pisti dunlop pumpa konkretno manj.. zadnja 1.5 ko jo das dol iz grelcev.

Jaz zadnjo Dunlop KR 108 pumpam 1,6 ko jo dam iz grelcev, so pa seveda optimalni tlaki odvisni tudi od dimenzije gum, ne samo znamke in modela ;) Ampak ker je debata o cestnih gumah sem tlake pri dirkalnih samo na hitro omenil zgolj kot zanimivost in malo za primerjavo s cestnimi :D Na pisti se tudi pumpa prednjo gumo na višje tlake kot zadnjo, ravno obratno kot na cesti...pa imamo še eno zanimivost in razliko v primerjavi s cesto :D

 Drugače Dunlop KR 106/108načeloma zdržijo več toplotnih ciklov kot Pirelli Superbike oz. z drugimi besedami skozi cikle segrevanja in ohlajanja manj zgubljajo oprijem, medtem ko Pirelli po drugi strani na večini dirkališč delajo boljše kot Dunlop...so pa Pirelli cenejše od Dunlopk, tako da hitrejšo izgubo oprijema skozi toplotne cikle nekako kompenzirajo tudi s ceno ;) Je pa seveda dosti odvisno tudi od stila vožnje, izbora pravilne trdote zmesi, nastavitev vzmetenja, pravilnega tlaka glede na trenutne razmere itd., skratka never ending story ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@speedfighttuning, če tudi ne rabim nič vedeti o tem koliko se pumpajo razne dirkalne gume, mi je branje tega kar si napisal in zraven razložil v nekaj zadnjih postih v užitek pa še kaj novega izvem. ?

  • Hvala 1
Objavljeno

sej obstaja tudi sklop tem "športni motociklizem", ker je verjetno več informacij in bolj natančne po proizvajalcih, tipu gum, temperaturah, vremeni itd...za pisto.

Al pa naj gre debata v splošno. Tule naj bo če se da čvek o metzelerju in pirelliju.

  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Po angel gt bi se rad malo poigral se z diablo rosso 3... Kaj lahk pricakujem, angel gt me je zadovoljila skoraj v popolnosti, tko s kilometrino kot oprijemom.. Bi pa poskusil se kaj drugega od Pirellija..

Objavljeno

DR3 oprijem +, kilometrina - :) 

Objavljeno

Zakaj pa ne DR4, glede na to, da je bistveno novejša in verjetno izboljšana? Nič nimam proti, res pa me zanima zakaj nekateri dajete na motorje starejše modele gum, če so na trgu izboljšani novejši modeli. Cena?

Objavljeno

Meni se ne mudi na vrat na nos po novi model, če mi stari ustreza. Izboljšana zame kako? Na njihovem papirju ja...

Slej kot prej bo DR4 enkrat izrinil DR3 in bo že prišla na vrsto. Zdaj pa nedam 50€ več, samo zato, da bom čimprej sprobal novi model.

 

Objavljeno

Stara kmecka motoristicna modrost pravi, ko si nasel gune ki ti ustrezajo, nehaj iskati.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!