Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Najbrž imaš v mislih GP Racer 211? Meni najbolj všečna lastnost pri tej gumi so ravno vozne lastnosti kadar je "neogreta". Moraš se zavedat, da je to primarno track day guma in da se najbolje obnese tja pri temperaturah 80°C, ki jih pa na cesti, razen mogoče na kakšen res vroč poletni dan in tiščanju po "lokalnem poligonu" ne dosegaš. Kljub temu se tudi pri nižjih temperaturah guma dobro obnaša in ima dober grip. Takoj ko je hladna pač ne drži, tako kot vsaka druga, ampak po par km se takoj tolk segreje, da je po mojemu občutku vsaj primerljiva z ostalimi cestnimi gumami, čeprav je mogoče šele na polovici svoje prave delovne temperature. Potem pa samo še čedalje bolj drži :)

Ni pa nobenega problema v tem smislu, da bi se ti recimo pri počasni vožnji (recimo dlje časa 50km/h čez naselja) toliko ohladila, da bi začela drset. Napisano drži za trdoto medium. Soft je verjetno samo še boljša, endurance (hard) pa nisem probal.

Ne vem pa kolk je smiselno dajat tako gumo za motor če se boš vozil samo v paru.. Za tempo, ki ga jaz smatram še zaden primeren vožnji paru je najbrž tudi marsikatera druga športna guma dovolj dobra, saj si ne predstavljam vožnje s sopotnico pri kateri bi dejansko rabil tistih par % več gripa, ki ga nudi GP Racer..

Če bi pa imel tako gumo pač zaradi kakšenga drugega razloga, recimo občasen obisk Marofa, kakšen lasten sportski vložek, itd, jo je pa seveda smiselno dat gor, tudi če bo kdaj s tabo sopotnica :)

LP, J

Objavljeno

iz izkušenj bi za na cesto priporočali sportmax q2 ali qualifier 2? Trenutno imam namontirane qualifier2 in me zanima predvsem razlika med njima, katera se prej segreje,bolj drži,obraba...?

Objavljeno

Najbrž imaš v mislih GP Racer 211? Meni najbolj všečna lastnost pri tej gumi so ravno vozne lastnosti kadar je "neogreta". Moraš se zavedat, da je to primarno track day guma in da se najbolje obnese tja pri temperaturah 80°C, ki jih pa na cesti, razen mogoče na kakšen res vroč poletni dan in tiščanju po "lokalnem poligonu" ne dosegaš. Kljub temu se tudi pri nižjih temperaturah guma dobro obnaša in ima dober grip. Takoj ko je hladna pač ne drži, tako kot vsaka druga, ampak po par km se takoj tolk segreje, da je po mojemu občutku vsaj primerljiva z ostalimi cestnimi gumami, čeprav je mogoče šele na polovici svoje prave delovne temperature. Potem pa samo še čedalje bolj drži :)

Ni pa nobenega problema v tem smislu, da bi se ti recimo pri počasni vožnji (recimo dlje časa 50km/h čez naselja) toliko ohladila, da bi začela drset. Napisano drži za trdoto medium. Soft je verjetno samo še boljša, endurance (hard) pa nisem probal.

Ne vem pa kolk je smiselno dajat tako gumo za motor če se boš vozil samo v paru.. Za tempo, ki ga jaz smatram še zaden primeren vožnji paru je najbrž tudi marsikatera druga športna guma dovolj dobra, saj si ne predstavljam vožnje s sopotnico pri kateri bi dejansko rabil tistih par % več gripa, ki ga nudi GP Racer..

Če bi pa imel tako gumo pač zaradi kakšenga drugega razloga, recimo občasen obisk Marofa, kakšen lasten sportski vložek, itd, jo je pa seveda smiselno dat gor, tudi če bo kdaj s tabo sopotnica :)

LP, J

nekako sem od tebe pričakoval tak odgovortrance_25_naughty.gif hvala

Objavljeno

:)

LP, J

nekako sem od tebe pričakoval tak odgovortrance_25_naughty.gif hvala

Objavljeno

iz izkušenj bi za na cesto priporočali sportmax q2 ali qualifier 2? Trenutno imam namontirane qualifier2 in me zanima predvsem razlika med njima, katera se prej segreje,bolj drži,obraba...?

Sodeč po Dunlopovih informacijah in testih, je Q2 bolj športno obarvana, najbrž nekje v rangu Sportsmarta ali Q RR.

Dejanske izkušnje s to gumo boš pa verjetno med slovenskimi uporabniki težko našel, ker je to guma za ameriški trg in se pri nas ne prodaja. Američani imajo recimo po rangih cestne gume od ST do SS razporejene: Roadsmart --> Q2 --> GP-A. Pri nas pa so približno v istih rangih: Roadsmart --> Sportsmart --> GP Racer

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jooj čisto sem že zmeden s temi oznakami..v mislih sem imel Sportsmart. Torej razlika med sportsmart in qualifier2

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

pozdrav

Zanima me kolikšna je dejanska razlika med qualifier 2 in pa sportsmart gumo, oz če je qualifier 2 veliko "odzadaj", ali še vedno primerna za kakšen skok na Marof ( za cesto mi je jasno, da je čisto OK). teste, tabelce itd. sem prebral, rad bi še kakšno mnenje iz prakse :)

LP.

Objavljeno

Mene pa zanima, kaj pomeni M/C oznaka pri gumah?

Npr. 120/70-ZR17 M/C (58W) ali 160/60-ZR17 M/C (69W)

(za Dunlop D270F)

Objavljeno

pozdrav

Zanima me kolikšna je dejanska razlika med qualifier 2 in pa sportsmart gumo, oz če je qualifier 2 veliko "odzadaj", ali še vedno primerna za kakšen skok na Marof ( za cesto mi je jasno, da je čisto OK). teste, tabelce itd. sem prebral, rad bi še kakšno mnenje iz prakse :)

LP.

Če boš kdaj skočil na marof, montirej sportsmart.

Objavljeno

Če boš kdaj skočil na marof, montirej sportsmart.

Hja, sem imel takšen namen, pa je po sili razmer pristal na mopedu qualifier 2..

Sicer pa a ni to na nek način predhodnica sportsmart modela, vsaj po testih je bil qualifier 2 v rangu conti sportattack in ostalih.. (pač, dokler še ni prišel ven Sportsmart) ? tudi časi na Marofu verjetno ne bodo neki astronomski, letos še nisem bil....

hvala, LP

Objavljeno (popravljeno)

Hja, sem imel takšen namen, pa je po sili razmer pristal na mopedu qualifier 2..

Sicer pa a ni to na nek način predhodnica sportsmart modela, vsaj po testih je bil qualifier 2 v rangu conti sportattack in ostalih.. (pač, dokler še ni prišel ven Sportsmart) ? tudi časi na Marofu verjetno ne bodo neki astronomski, letos še nisem bil....

hvala, LP

Predhodnica modela Sportsmart je bila qualifier RR.......,kajti qualifier 2 je rang nižje na lestvici!

Popravljeno . Popravil DINAMIK
Objavljeno

Tako je, Qualifier II je en rang nižje od Sportsmart.

Pred leti so bile D208 in D208RR, potem so prišle Qualifier in Qualifier RR, sedaj so pa pač Qualifier II in Sportsmart. Qualifier II kot naslednica navadne Qualifierce in Sportsmart kot naslednica Qualifier RR, čeprav je bila slednja bolj športna od Sportsmart (so tudi pri Dunlopu priznali, da je v smislu gripa Sportsmart malenkost izgubila napram predhodnici Qualifier RR, na račun daljše kilometrine)

Objavljeno (popravljeno)

Hja, sem imel takšen namen, pa je po sili razmer pristal na mopedu qualifier 2..

Sicer pa a ni to na nek način predhodnica sportsmart modela, vsaj po testih je bil qualifier 2 v rangu conti sportattack in ostalih.. (pač, dokler še ni prišel ven Sportsmart) ? tudi časi na Marofu verjetno ne bodo neki astronomski, letos še nisem bil....

hvala, LP

Tud Qualifier 2 je fajn. Ni pa to nikakor guma za tiščat na Marofu. :)

(jaz osebno bi na tvojem mestu pred obiskom piste raje zamenjal za recimo GP Racer ali vsaj Sportsmart, ker se predobro poznam in vem, da bi me prehitro zaneslo)

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

jst sm qualifer 2. uniču na panoramski vožnji na grobniku, tko da jo za na dirkališče ne priporočam

Objavljeno

grobnik je ena posebnost med pistami, tam uničiš vse razen gp racer in gp (ter KR)...mislim saj tudi te uničiš sčasoma, ampak pri ostalih je zelo velika verjetnost, da poleg še motor uničiš :)

Objavljeno (popravljeno)

hja, samo grobnik z marofom je nemogoče primerjat..

saj razumem kaj hočete povedat, malo sem se res prenaglil s temi qualifier 2..ker kolikor sem jaz ta dunlop razumel je šlo nekako takole (popravite me če se motim). ko sta se qualifier in qalifier RR gumi umaknili iz prodaje, je prišla ven qualifier 2, in je (mislim da 1 leto, morda manj, ), bila to pri dunlopu pač SS guma, dokler ni prišel v prodajo sportsmart. tako sem sklepal po testih, kjer so pač v tem segmentu gum od dunlopa v test vključili qualifier 2 . KLIK .

naj bi bila torej primerljiva s conti sportattack, s katero imam izkušnje na marofu, in pri ne ravno rušenju rekordov guma špila. kasneje, je pri dunlopu izšla pač SPORTSMART, in takrat se je qualifier 2 pač v njihovi tabeli pomaknila rang nižje . v testih 2010, je bila tako tudi primerjava Q2 vs. sportsmart. KLIK .

glede na to da so q2 pri testiranjih gnali po pistah ( v bistvu tudi že navadno qualifier 1), sem sklepal, da bi za na marof naj bila tudi OK... razumem pa, da bo treba naredit kak krog manj, pa na pavzo..)

da ne bo pomote, vseeno se vsem zahvaljujem za mnenja .)

LP

Popravljeno . Popravil carmagedon
Objavljeno

Mene pa zanima, kaj pomeni M/C oznaka pri gumah?

Npr. 120/70-ZR17 M/C (58W) ali 160/60-ZR17 M/C (69W)

(za Dunlop D270F)

To noben ne zna povedat?

Objavljeno (popravljeno)

To noben ne zna povedat?

To je oznaka, da je to moto guma -> M/C

Pomen oznak na moto gumah

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To noben ne zna povedat?

M/C je oznaka za Motorcycle...

Objavljeno

M/C je oznaka za Motorcycle...

kaj je možno gumo za motor še na kaj drugo namontirat? biggrin.gif

da nebom trance_28_offtopic.gif...

zadnjo qualifier 2 sem ravno po 6100 kilometrih dol vrgo.

se mi zdi to nekam boga kilomterina.

Objavljeno

kaj je možno gumo za motor še na kaj drugo namontirat? biggrin.gif

da nebom trance_28_offtopic.gif...

zadnjo qualifier 2 sem ravno po 6100 kilometrih dol vrgo.

se mi zdi to nekam boga kilomterina.

:grrr Če bi rad več kilometrov delal z gumo, potem si (po moje) zgrešil segment gume, morda celo motorja, če malo pretiravam. :P

Objavljeno

Koliko ste kej s SportSmat prevozili? Izvzeti je treba dirkaliišča. Torej več ali manj ST vožnja z 3x tedenskim izživljanjem na Rakitno ( 5x gor in dol).

Objavljeno

Koliko ste kej s SportSmat prevozili? Izvzeti je treba dirkaliišča. Torej več ali manj ST vožnja z 3x tedenskim izživljanjem na Rakitno ( 5x gor in dol).

Meni je na R1 zadnja zdržala 9300 km, prva je pa sedaj gor že čez 11000 km. Bo pa še za kar nekaj kilometrov. Guma ni videla dirkališča, stil je, bolj kot ne ST.

LP Robert

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!