Jure Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Najbrž imaš v mislih GP Racer 211? Meni najbolj všečna lastnost pri tej gumi so ravno vozne lastnosti kadar je "neogreta". Moraš se zavedat, da je to primarno track day guma in da se najbolje obnese tja pri temperaturah 80°C, ki jih pa na cesti, razen mogoče na kakšen res vroč poletni dan in tiščanju po "lokalnem poligonu" ne dosegaš. Kljub temu se tudi pri nižjih temperaturah guma dobro obnaša in ima dober grip. Takoj ko je hladna pač ne drži, tako kot vsaka druga, ampak po par km se takoj tolk segreje, da je po mojemu občutku vsaj primerljiva z ostalimi cestnimi gumami, čeprav je mogoče šele na polovici svoje prave delovne temperature. Potem pa samo še čedalje bolj drži Ni pa nobenega problema v tem smislu, da bi se ti recimo pri počasni vožnji (recimo dlje časa 50km/h čez naselja) toliko ohladila, da bi začela drset. Napisano drži za trdoto medium. Soft je verjetno samo še boljša, endurance (hard) pa nisem probal. Ne vem pa kolk je smiselno dajat tako gumo za motor če se boš vozil samo v paru.. Za tempo, ki ga jaz smatram še zaden primeren vožnji paru je najbrž tudi marsikatera druga športna guma dovolj dobra, saj si ne predstavljam vožnje s sopotnico pri kateri bi dejansko rabil tistih par % več gripa, ki ga nudi GP Racer.. Če bi pa imel tako gumo pač zaradi kakšenga drugega razloga, recimo občasen obisk Marofa, kakšen lasten sportski vložek, itd, jo je pa seveda smiselno dat gor, tudi če bo kdaj s tabo sopotnica LP, J
Sorty Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 iz izkušenj bi za na cesto priporočali sportmax q2 ali qualifier 2? Trenutno imam namontirane qualifier2 in me zanima predvsem razlika med njima, katera se prej segreje,bolj drži,obraba...?
Lencdo Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Najbrž imaš v mislih GP Racer 211? Meni najbolj všečna lastnost pri tej gumi so ravno vozne lastnosti kadar je "neogreta". Moraš se zavedat, da je to primarno track day guma in da se najbolje obnese tja pri temperaturah 80°C, ki jih pa na cesti, razen mogoče na kakšen res vroč poletni dan in tiščanju po "lokalnem poligonu" ne dosegaš. Kljub temu se tudi pri nižjih temperaturah guma dobro obnaša in ima dober grip. Takoj ko je hladna pač ne drži, tako kot vsaka druga, ampak po par km se takoj tolk segreje, da je po mojemu občutku vsaj primerljiva z ostalimi cestnimi gumami, čeprav je mogoče šele na polovici svoje prave delovne temperature. Potem pa samo še čedalje bolj drži Ni pa nobenega problema v tem smislu, da bi se ti recimo pri počasni vožnji (recimo dlje časa 50km/h čez naselja) toliko ohladila, da bi začela drset. Napisano drži za trdoto medium. Soft je verjetno samo še boljša, endurance (hard) pa nisem probal. Ne vem pa kolk je smiselno dajat tako gumo za motor če se boš vozil samo v paru.. Za tempo, ki ga jaz smatram še zaden primeren vožnji paru je najbrž tudi marsikatera druga športna guma dovolj dobra, saj si ne predstavljam vožnje s sopotnico pri kateri bi dejansko rabil tistih par % več gripa, ki ga nudi GP Racer.. Če bi pa imel tako gumo pač zaradi kakšenga drugega razloga, recimo občasen obisk Marofa, kakšen lasten sportski vložek, itd, jo je pa seveda smiselno dat gor, tudi če bo kdaj s tabo sopotnica LP, J nekako sem od tebe pričakoval tak odgovor hvala
Lencdo Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 LP, J nekako sem od tebe pričakoval tak odgovor hvala
Jure Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 iz izkušenj bi za na cesto priporočali sportmax q2 ali qualifier 2? Trenutno imam namontirane qualifier2 in me zanima predvsem razlika med njima, katera se prej segreje,bolj drži,obraba...? Sodeč po Dunlopovih informacijah in testih, je Q2 bolj športno obarvana, najbrž nekje v rangu Sportsmarta ali Q RR. Dejanske izkušnje s to gumo boš pa verjetno med slovenskimi uporabniki težko našel, ker je to guma za ameriški trg in se pri nas ne prodaja. Američani imajo recimo po rangih cestne gume od ST do SS razporejene: Roadsmart --> Q2 --> GP-A. Pri nas pa so približno v istih rangih: Roadsmart --> Sportsmart --> GP Racer rogisisi in gsx750f 2
Sorty Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 jooj čisto sem že zmeden s temi oznakami..v mislih sem imel Sportsmart. Torej razlika med sportsmart in qualifier2
carmagedon Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdrav Zanima me kolikšna je dejanska razlika med qualifier 2 in pa sportsmart gumo, oz če je qualifier 2 veliko "odzadaj", ali še vedno primerna za kakšen skok na Marof ( za cesto mi je jasno, da je čisto OK). teste, tabelce itd. sem prebral, rad bi še kakšno mnenje iz prakse LP.
Fantocci Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Mene pa zanima, kaj pomeni M/C oznaka pri gumah? Npr. 120/70-ZR17 M/C (58W) ali 160/60-ZR17 M/C (69W) (za Dunlop D270F)
Spider™ Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 pozdrav Zanima me kolikšna je dejanska razlika med qualifier 2 in pa sportsmart gumo, oz če je qualifier 2 veliko "odzadaj", ali še vedno primerna za kakšen skok na Marof ( za cesto mi je jasno, da je čisto OK). teste, tabelce itd. sem prebral, rad bi še kakšno mnenje iz prakse LP. Če boš kdaj skočil na marof, montirej sportsmart.
Kremenčkovi Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/dunlop_sportmax_qualifier-2108.aspx tole sem mislil.....http://tinyurl.com/44yaq7e
carmagedon Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Če boš kdaj skočil na marof, montirej sportsmart. Hja, sem imel takšen namen, pa je po sili razmer pristal na mopedu qualifier 2.. Sicer pa a ni to na nek način predhodnica sportsmart modela, vsaj po testih je bil qualifier 2 v rangu conti sportattack in ostalih.. (pač, dokler še ni prišel ven Sportsmart) ? tudi časi na Marofu verjetno ne bodo neki astronomski, letos še nisem bil.... hvala, LP
DINAMIK Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 (popravljeno) Hja, sem imel takšen namen, pa je po sili razmer pristal na mopedu qualifier 2.. Sicer pa a ni to na nek način predhodnica sportsmart modela, vsaj po testih je bil qualifier 2 v rangu conti sportattack in ostalih.. (pač, dokler še ni prišel ven Sportsmart) ? tudi časi na Marofu verjetno ne bodo neki astronomski, letos še nisem bil.... hvala, LP Predhodnica modela Sportsmart je bila qualifier RR.......,kajti qualifier 2 je rang nižje na lestvici! Popravljeno Junij 15, 2011. Popravil DINAMIK
Jure Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Tako je, Qualifier II je en rang nižje od Sportsmart. Pred leti so bile D208 in D208RR, potem so prišle Qualifier in Qualifier RR, sedaj so pa pač Qualifier II in Sportsmart. Qualifier II kot naslednica navadne Qualifierce in Sportsmart kot naslednica Qualifier RR, čeprav je bila slednja bolj športna od Sportsmart (so tudi pri Dunlopu priznali, da je v smislu gripa Sportsmart malenkost izgubila napram predhodnici Qualifier RR, na račun daljše kilometrine) gsxf750 1
Igorr Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 (popravljeno) Hja, sem imel takšen namen, pa je po sili razmer pristal na mopedu qualifier 2.. Sicer pa a ni to na nek način predhodnica sportsmart modela, vsaj po testih je bil qualifier 2 v rangu conti sportattack in ostalih.. (pač, dokler še ni prišel ven Sportsmart) ? tudi časi na Marofu verjetno ne bodo neki astronomski, letos še nisem bil.... hvala, LP Tud Qualifier 2 je fajn. Ni pa to nikakor guma za tiščat na Marofu. (jaz osebno bi na tvojem mestu pred obiskom piste raje zamenjal za recimo GP Racer ali vsaj Sportsmart, ker se predobro poznam in vem, da bi me prehitro zaneslo) Popravljeno Junij 15, 2011. Popravil Igorr
Spider™ Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Ja treba mirkat, sm pista ni da se boš mirkal MihaJ, MetodT in DXR16 2 1
nejcracing Objavljeno Junij 18, 2011 Opozori Objavljeno Junij 18, 2011 jst sm qualifer 2. uniču na panoramski vožnji na grobniku, tko da jo za na dirkališče ne priporočam DXR16 1
k0ci Objavljeno Junij 18, 2011 Opozori Objavljeno Junij 18, 2011 grobnik je ena posebnost med pistami, tam uničiš vse razen gp racer in gp (ter KR)...mislim saj tudi te uničiš sčasoma, ampak pri ostalih je zelo velika verjetnost, da poleg še motor uničiš gsxf750 1
carmagedon Objavljeno Junij 18, 2011 Opozori Objavljeno Junij 18, 2011 (popravljeno) hja, samo grobnik z marofom je nemogoče primerjat.. saj razumem kaj hočete povedat, malo sem se res prenaglil s temi qualifier 2..ker kolikor sem jaz ta dunlop razumel je šlo nekako takole (popravite me če se motim). ko sta se qualifier in qalifier RR gumi umaknili iz prodaje, je prišla ven qualifier 2, in je (mislim da 1 leto, morda manj, ), bila to pri dunlopu pač SS guma, dokler ni prišel v prodajo sportsmart. tako sem sklepal po testih, kjer so pač v tem segmentu gum od dunlopa v test vključili qualifier 2 . KLIK . naj bi bila torej primerljiva s conti sportattack, s katero imam izkušnje na marofu, in pri ne ravno rušenju rekordov guma špila. kasneje, je pri dunlopu izšla pač SPORTSMART, in takrat se je qualifier 2 pač v njihovi tabeli pomaknila rang nižje . v testih 2010, je bila tako tudi primerjava Q2 vs. sportsmart. KLIK . glede na to da so q2 pri testiranjih gnali po pistah ( v bistvu tudi že navadno qualifier 1), sem sklepal, da bi za na marof naj bila tudi OK... razumem pa, da bo treba naredit kak krog manj, pa na pavzo..) da ne bo pomote, vseeno se vsem zahvaljujem za mnenja .) LP Popravljeno Junij 18, 2011. Popravil carmagedon
Fantocci Objavljeno Junij 22, 2011 Opozori Objavljeno Junij 22, 2011 Mene pa zanima, kaj pomeni M/C oznaka pri gumah? Npr. 120/70-ZR17 M/C (58W) ali 160/60-ZR17 M/C (69W) (za Dunlop D270F) To noben ne zna povedat? Petzl 1
Bmflar Objavljeno Junij 22, 2011 Opozori Objavljeno Junij 22, 2011 (popravljeno) To noben ne zna povedat? To je oznaka, da je to moto guma -> M/C Pomen oznak na moto gumah Popravljeno Junij 22, 2011. Popravil HD-Dyna gsxf750 in Fantocci 2
Petzl Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 To noben ne zna povedat? M/C je oznaka za Motorcycle...
BenX Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 M/C je oznaka za Motorcycle... kaj je možno gumo za motor še na kaj drugo namontirat? da nebom ... zadnjo qualifier 2 sem ravno po 6100 kilometrih dol vrgo. se mi zdi to nekam boga kilomterina.
dive Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 kaj je možno gumo za motor še na kaj drugo namontirat? da nebom ... zadnjo qualifier 2 sem ravno po 6100 kilometrih dol vrgo. se mi zdi to nekam boga kilomterina. :grrr Če bi rad več kilometrov delal z gumo, potem si (po moje) zgrešil segment gume, morda celo motorja, če malo pretiravam.
mkosir Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 Koliko ste kej s SportSmat prevozili? Izvzeti je treba dirkaliišča. Torej več ali manj ST vožnja z 3x tedenskim izživljanjem na Rakitno ( 5x gor in dol).
trebor Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 Koliko ste kej s SportSmat prevozili? Izvzeti je treba dirkaliišča. Torej več ali manj ST vožnja z 3x tedenskim izživljanjem na Rakitno ( 5x gor in dol). Meni je na R1 zadnja zdržala 9300 km, prva je pa sedaj gor že čez 11000 km. Bo pa še za kar nekaj kilometrov. Guma ni videla dirkališča, stil je, bolj kot ne ST. LP Robert
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se