Jure Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Cajti nimajo neke neposredne povezave s slicki.. Če je guma slick to o njej ne pove še nič, obstajajo tudi slick gume, ki so slabše in nižjega ranga od nekaterih profilnih, npr. Gp racer slick je "manj profi" od profilne GP. Ampak če imaš motor sam za na pisto in ne voziš nekih dirk, kjer bi bile slick gume s pravili nedovoljene, ni razloga da jih pač ne bi dal gor, če je šansa gsx750f, kewo in gandi 3
kewo Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Cajti nimajo neke neposredne povezave s slicki.. Če je guma slick to o njej ne pove še nič, obstajajo tudi slick gume, ki so slabše in nižjega ranga od nekaterih profilnih, npr. Gp racer slick je "manj profi" od profilne GP. Ampak če imaš motor sam za na pisto in ne voziš nekih dirk, kjer bi bile slick gume s pravili nedovoljene, ni razloga da jih pač ne bi dal gor, če je šansa No sej glih to, doma mam 3 pare, in nwm zakaj bi zdej nabavlu GP-jke, če lahko KR ponucam Kul kul, nism več u dilemi. Hvala!
Jure Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Bodi pozoren sam mal na obnašanje motorja zaradi različnih dimenzij Edini problem, ki ga jaz vidim pri modelu KR je dimenzija zadnje gume, ki je bolj primerna za 6 col feltno kakor 5.5, ki jo uporabljajo 600 kubični motocikli. Sicer gre tut na 5.5 ampak jo bolj upogne in motor se za moj okus pelje manj lepo kakor z GP. Model KR dobiš le v dimenziji 195/65, ki je kot omenjeno primarno mišljena za 6 col in ne za 5.5 kakor GP 190/55. Posledično se motor mal drugače pelje zarad spremembe v višini, poleg taga imaš lahko problem spravit grelc na gumo če imaš slučajno dodatno karbonsko strehco (hugger) na zadnji gumi, oziroma lahko se zgodi, če imaš kakšen člen krajšo verigo, ali spremenjene prenose s pomočjo večjih verižnikov, da gume sploh ne spraviš gor, ker se ti na notranji strani zadane v nihajko. Moraš pa probat pa sam precenit kaj ti ustreza in kaj ne. Meni osebno je bolj všeč komplet KR spredaj in GP 190/55 (ki je primarno namenjena 5.5 col feltni) zadaj. Lahko bo pa tebi bolj všeč 195/65 KR kewo in gsx750f 2
kewo Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 Bodi pozoren sam mal na obnašanje motorja zaradi različnih dimenzij Edini problem, ki ga jaz vidim pri modelu KR je dimenzija zadnje gume, ki je bolj primerna za 6 col feltno kakor 5.5, ki jo uporabljajo 600 kubični motocikli. Sicer gre tut na 5.5 ampak jo bolj upogne in motor se za moj okus pelje manj lepo kakor z GP. Model KR dobiš le v dimenziji 195/65, ki je kot omenjeno primarno mišljena za 6 col in ne za 5.5 kakor GP 190/55. Posledično se motor mal drugače pelje zarad spremembe v višini, poleg taga imaš lahko problem spravit grelc na gumo če imaš slučajno dodatno karbonsko strehco (hugger) na zadnji gumi, oziroma lahko se zgodi, če imaš kakšen člen krajšo verigo, ali spremenjene prenose s pomočjo večjih verižnikov, da gume sploh ne spraviš gor, ker se ti na notranji strani zadane v nihajko. Moraš pa probat pa sam precenit kaj ti ustreza in kaj ne. Meni osebno je bolj všeč komplet KR spredaj in GP 190/55 (ki je primarno namenjena 5.5 col feltni) zadaj. Lahko bo pa tebi bolj všeč 195/65 KR Sej tole z grelci bom mogu probat ja, ker mam obe strehci karbonski in še drugačne prenose. Morm probat ja KR pol bom pa povedu vtise, kaj mi bo bolj odgovarjal Mogoče, bom še eno GP-jko zadnjo vzel s sabo, da bom vidu razliko
biker77 Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 Sej tole z grelci bom mogu probat ja, ker mam obe strehci karbonski in še drugačne prenose. Morm probat ja KR pol bom pa povedu vtise, kaj mi bo bolj odgovarjal Mogoče, bom še eno GP-jko zadnjo vzel s sabo, da bom vidu razliko če ti KR ne bojo pasal jih lahk k men na "smetišče" odpelješ
gsx750f Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Stil vožnje poznaš, 12k prednja, 15k zadnja. S QRR 8k. Zgleda da z R1 stran mečeva
kewo Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Druzga kokr KR moja ninja ne vidi več na feltnah tok lahk povem od vtisov ^^
predragkp Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Druzga kokr KR moja ninja ne vidi več na feltnah tok lahk povem od vtisov ^^ Verjamem...ko probaš Kr se ti cel nov svet odpre:))...sam imam raje gp (v principu ista guma z malimi razlikami sprednje) sam zaradi prodaje po vporabi na stezi, nekaj eu se ti povrne ker če jo obračaš in znucas enakomerno, se da še kar km naredit po cesti:)) kewo 1
rosse20 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Zdravo! Zdaj sem pred odločitvijo za novo obuvalo za mojo R6. Nekako sem že bila 99%, da vzamem D211 (medium), vendar so me začeli prepričevati, da naj vzamem raje SportSmart ali QualifierII. Zdaj pa sem ponovno v dilemi. Cena med D211 in SportSmart je minimalna, Qualifier II pa je cenejša (pa ne prav veliko). Za zdaj imam gor original montirane Bridgestone BT016 (8300 km, bodo še za ene 600-700 km), vendar mi ne vlivajo zaupanja, ker na nepoškodovani, nezaliti, lepi cesti v ovinku drsijo. Ne vozim ekstremno, mi še manjka do roba (tu pa tam je tudi peljana po robu) in ne upam poskusit bolj po robu, ker prevečkrat drsi. Zdaj pa želim gumo, ki ne bo drsela (na nepoškodovani) in ki mi bo zdržala 1 sezono (cca. 4000 km). Kaj od tega bi bilo "najboljše"?
kewo Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Zdravo! Zdaj sem pred odločitvijo za novo obuvalo za mojo R6. Nekako sem že bila 99%, da vzamem D211 (medium), vendar so me začeli prepričevati, da naj vzamem raje SportSmart ali QualifierII. Zdaj pa sem ponovno v dilemi. Cena med D211 in SportSmart je minimalna, Qualifier II pa je cenejša (pa ne prav veliko). Za zdaj imam gor original montirane Bridgestone BT016 (8300 km, bodo še za ene 600-700 km), vendar mi ne vlivajo zaupanja, ker na nepoškodovani, nezaliti, lepi cesti v ovinku drsijo. Ne vozim ekstremno, mi še manjka do roba (tu pa tam je tudi peljana po robu) in ne upam poskusit bolj po robu, ker prevečkrat drsi. Zdaj pa želim gumo, ki ne bo drsela (na nepoškodovani) in ki mi bo zdržala 1 sezono (cca. 4000 km). Kaj od tega bi bilo "najboljše"? Kar sportsmart vzemi, gp-racer bo prehuda zate. .) malakai 1
rosse20 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Prehuda v katerem smislu? Da se ne bom mogla z njo peljat, ker je "težja" za vozit? Da bo zdržala 2000 km? Ne razumem kako prehuda? Namreč... tudi R6 ne izkoristim do konca (še zdaleč ne), pa zato ne mislim menjat za kaj druga, ker mi ta drža in stil vožnje najbolj odgovarja (v primerjavi z sv650s, fz6n).
Jure Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 (popravljeno) Če se z motorjem še "ne pelješ" tako kot je ta motor namenjen za peljat se, potem mogoče res ni smiselno dajat gor GP Racer. Lahko jih daš, ampak če nit do roba ne zvoziš še gume, potem GP Racerja ne rabiš. Tut BT016 se da do roba zvozit, konec koncev je to guma, ki je bila na miljon testih športnih gum, kjer so jih dobro gnali, tudi na dirkališčih in čeprav ni lih nevem kaj, do roba 100% drži. Gp racer imajo to dobro lastnost, da tudi "neogrete" solidno držijo. Zavedat se moreš, da je to track day guma, ki optimalno dela pri temperaturi od 80° - 90°C, ki ji na cesti zelo redko dosežeš, oziroma morš fejst odpirat po ovinkih na en vroč dan, da imaš lahko gumo na taki temperaturi. In GP Racer je temu namenjena. Ampak kot sem rekel, dobra lastnost je ta, da tudi "neogreta", se pravi ne fizično hladna ko gaš roko gor, ampak neogreta v tem smislu, da je veliko pod svojo delovno temperaturo, ta guma dela relativno ok. In zato je še toliko bolj popularna tudi za cestno vožnjo.. Zdej če ti ne misliš prakticirat neke športne vožnje in redno brusit kolen na raznih "dirkaških" destinacijah ala Ride, Rakitna, itd, potem ti bo navadna (super) športna guma (ne track day) čez glavo dovolj dobra. Pa še več km bo najbrž nardila. Sportsmart na svojem motorju nisem imel, sem pa šel zadnjič mal brusit kolena s kolegovo Thundercat 600 s Sportsmartkami in se gume peljejo odlično. Tudi oprijema čez glavo dovolj za vožnjo, kakršno jaz še smatram primerno zapo cesti. Do kolena za šalo.. Popravljeno Avgust 7, 2011. Popravil Jure DAMI34, malakai in P182 3
rosse20 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema. Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart?
Samorai Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema. Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart? Verjemi da ti bo sportsmart vrh glave glede na omenjeno. Glede kilometrine mislim da boš s SS naredila vsaj 8000km medtem ko GP drži okoli 6000km, seveda ob neki normalni vožnji, če boš pa hodila na dirkališča se kilometrina posledično zmanjša.
Gizmo_ Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema. Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart? BT016 so res en drek vredne proti GP Racer d211 preizkušeno lani na GSX-R 600 K7. Sem pa tudi jaz hotel najprej sportsmart, ampak je naneslo tako, da sem D211 vzel,in mi ni žal niti .
albin Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 Samo vprašanje, če poznate kdo še koga, ki ima po normalni (beri nizki) ceni Dunlop gume (sportsmart): Poleg Širnika in F1 v Bistrici ob Sotli? (celjski teritorij z velikim radiem)
matgo Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 Vzem Gp racer, nebo ti žal! Zadaj dej medium,spredej soft in ti garantiram da boš več kot zadovoljna! Sm letos pomoje ene 4 skeptične prjatle navdušu s to kombinacijo in vsakič k se srečamo mi jo nadvse prehvalijo. Vozijo/mo se tako po Dolomitih,kot tudi po Grobniku včasih,ter tud ogromno po normalnih cestah po Slo. Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema. Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart?
Cartman Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 vprašanje. občutek imam, da so Sport in Road Smart z isto oznako ožje od navadnih qualifire. Roadspart 180-55/17 je opazno ožja od navadne Qualifire z isto oznako, pa tudi SportSmart, se mi zdi 190-50/17 bistveno ožji, od qualifajerja z enakimi oznakami. pa še to opažanje. Navadne Qualifire 190 je blo na tem bmw kar malo težko vozit do roba, na sportsmartu to ni ben problem. enako se mi zdi z roadsmartom proti navadni qualifire. kar mi je nekako razumljivo, ker je roadsmart turing guma. Pri sportsmartu pa tega ne razumem čist.
gsx750f Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 (popravljeno) vprašanje. občutek imam, da so Sport in Road Smart z isto oznako ožje od navadnih qualifire. Roadspart 180-55/17 je opazno ožja od navadne Qualifire z isto oznako, pa tudi SportSmart, se mi zdi 190-50/17 bistveno ožji, od qualifajerja z enakimi oznakami. pa še to opažanje. Navadne Qualifire 190 je blo na tem bmw kar malo težko vozit do roba, na sportsmartu to ni ben problem. enako se mi zdi z roadsmartom proti navadni qualifire. kar mi je nekako razumljivo, ker je roadsmart turing guma. Pri sportsmartu pa tega ne razumem čist. pusti na uč, sem že nekje pisal, ko me je spodbodla Suzukijeva izjava o tidtih merah na KR gumah. Sem vzel meter v roke: na KR pisalo 125/80 (če se ne motim) je pa bla čist navadna 120/70. (Motor pa je bil od Mateja HRC Hondica na Marofu). Ravnokar zmeru Roadsmart zadnjo 180: pravih 180 mm, Qualifier prednja 120/70 - dejansko široka 120 mm (je pa na uč precej "butasta" beri okrogla) Oči majo malarja :naughty: Popravljeno Avgust 20, 2011. Popravil gsx750f malakai in Cartman 2
SLEPEC Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 vprašanje. občutek imam, da so Sport in Road Smart z isto oznako ožje od navadnih qualifire. Roadspart 180-55/17 je opazno ožja od navadne Qualifire z isto oznako, pa tudi SportSmart, se mi zdi 190-50/17 bistveno ožji, od qualifajerja z enakimi oznakami. pa še to opažanje. Navadne Qualifire 190 je blo na tem bmw kar malo težko vozit do roba, na sportsmartu to ni ben problem. enako se mi zdi z roadsmartom proti navadni qualifire. kar mi je nekako razumljivo, ker je roadsmart turing guma. Pri sportsmartu pa tega ne razumem čist. imam enako izkušnjo,roadsport je ožja za 1cm od qualifirke,in tudi do roba pride hitreje kot quali.,kar za tip gume ne bi smelo biti sport-road
kewo Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 Mojemu atu se je na sprednji roadsmart pojavila "bunka" dolga približno 10cm. Guma gre seveda dol in nova gor, zanima me samo, če se je komu že kaj takega naredilo? :blink:
Robertjur Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 To lih ne mi pa redno tresejo ko se obrabijo!!
ShAArK Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 To more it pod reklamacijo če maš račun.... Pojdi se pozanimat tam kjer si gumo nabavo...
kewo Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 To more it pod reklamacijo če maš račun.... Pojdi se pozanimat tam kjer si gumo nabavo... Ja seveda se bo reklamiralo. Sam pač me je mal zanimal če se je komu že naredil kej podobnga: Mam še eno sliko kako je guma zgledala od znotraj:
kewo Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Dons sm opazu da mam sprednjo gumo neki čudno, kot bi bila zapečena na enem koncu Gre pa za KR106, me zanima kaj bi bilo to, mogoče so krivi grelci?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se