Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Cajti nimajo neke neposredne povezave s slicki.. Če je guma slick to o njej ne pove še nič, obstajajo tudi slick gume, ki so slabše in nižjega ranga od nekaterih profilnih, npr. Gp racer slick je "manj profi" od profilne GP. :)

Ampak če imaš motor sam za na pisto in ne voziš nekih dirk, kjer bi bile slick gume s pravili nedovoljene, ni razloga da jih pač ne bi dal gor, če je šansa :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Cajti nimajo neke neposredne povezave s slicki.. Če je guma slick to o njej ne pove še nič, obstajajo tudi slick gume, ki so slabše in nižjega ranga od nekaterih profilnih, npr. Gp racer slick je "manj profi" od profilne GP. :)

Ampak če imaš motor sam za na pisto in ne voziš nekih dirk, kjer bi bile slick gume s pravili nedovoljene, ni razloga da jih pač ne bi dal gor, če je šansa :)

No sej glih to, doma mam 3 pare, in nwm zakaj bi zdej nabavlu GP-jke, če lahko KR ponucam :D Kul kul, nism več u dilemi. Hvala! :OK:

Objavljeno

Bodi pozoren sam mal na obnašanje motorja zaradi različnih dimenzij

Edini problem, ki ga jaz vidim pri modelu KR je dimenzija zadnje gume, ki je bolj primerna za 6 col feltno kakor 5.5, ki jo uporabljajo 600 kubični motocikli. Sicer gre tut na 5.5 ampak jo bolj upogne in motor se za moj okus pelje manj lepo kakor z GP.

Model KR dobiš le v dimenziji 195/65, ki je kot omenjeno primarno mišljena za 6 col in ne za 5.5 kakor GP 190/55. Posledično se motor mal drugače pelje zarad spremembe v višini, poleg taga imaš lahko problem spravit grelc na gumo če imaš slučajno dodatno karbonsko strehco (hugger) na zadnji gumi, oziroma lahko se zgodi, če imaš kakšen člen krajšo verigo, ali spremenjene prenose s pomočjo večjih verižnikov, da gume sploh ne spraviš gor, ker se ti na notranji strani zadane v nihajko.

Moraš pa probat pa sam precenit kaj ti ustreza in kaj ne. Meni osebno je bolj všeč komplet KR spredaj in GP 190/55 (ki je primarno namenjena 5.5 col feltni) zadaj. Lahko bo pa tebi bolj všeč 195/65 KR :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bodi pozoren sam mal na obnašanje motorja zaradi različnih dimenzij

Edini problem, ki ga jaz vidim pri modelu KR je dimenzija zadnje gume, ki je bolj primerna za 6 col feltno kakor 5.5, ki jo uporabljajo 600 kubični motocikli. Sicer gre tut na 5.5 ampak jo bolj upogne in motor se za moj okus pelje manj lepo kakor z GP.

Model KR dobiš le v dimenziji 195/65, ki je kot omenjeno primarno mišljena za 6 col in ne za 5.5 kakor GP 190/55. Posledično se motor mal drugače pelje zarad spremembe v višini, poleg taga imaš lahko problem spravit grelc na gumo če imaš slučajno dodatno karbonsko strehco (hugger) na zadnji gumi, oziroma lahko se zgodi, če imaš kakšen člen krajšo verigo, ali spremenjene prenose s pomočjo večjih verižnikov, da gume sploh ne spraviš gor, ker se ti na notranji strani zadane v nihajko.

Moraš pa probat pa sam precenit kaj ti ustreza in kaj ne. Meni osebno je bolj všeč komplet KR spredaj in GP 190/55 (ki je primarno namenjena 5.5 col feltni) zadaj. Lahko bo pa tebi bolj všeč 195/65 KR :)

Sej tole z grelci bom mogu probat ja, ker mam obe strehci karbonski in še drugačne prenose. Morm probat ja KR pol bom pa povedu vtise, kaj mi bo bolj odgovarjal :) Mogoče, bom še eno GP-jko zadnjo vzel s sabo, da bom vidu razliko ;)

Objavljeno

Sej tole z grelci bom mogu probat ja, ker mam obe strehci karbonski in še drugačne prenose. Morm probat ja KR pol bom pa povedu vtise, kaj mi bo bolj odgovarjal :) Mogoče, bom še eno GP-jko zadnjo vzel s sabo, da bom vidu razliko ;)

če ti KR ne bojo pasal jih lahk k men na "smetišče" odpelješ :D

Objavljeno

Stil vožnje poznaš, 12k prednja, 15k zadnja. S QRR 8k.

Zgleda da z R1 stran mečevaslap.gif

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Druzga kokr KR moja ninja ne vidi več na feltnah :P tok lahk povem od vtisov ^^

Objavljeno

Druzga kokr KR moja ninja ne vidi več na feltnah :P tok lahk povem od vtisov ^^

Verjamem...ko probaš Kr se ti cel nov svet odpre:))...sam imam raje gp (v principu ista guma z malimi razlikami sprednje) sam zaradi prodaje po vporabi na stezi, nekaj eu se ti povrne ker če jo obračaš in znucas enakomerno, se da še kar km naredit po cesti:))

Objavljeno

Zdravo!

Zdaj sem pred odločitvijo za novo obuvalo za mojo R6.

Nekako sem že bila 99%, da vzamem D211 (medium), vendar so me začeli prepričevati, da naj vzamem raje SportSmart ali QualifierII. Zdaj pa sem ponovno v dilemi.

Cena med D211 in SportSmart je minimalna, Qualifier II pa je cenejša (pa ne prav veliko).

Za zdaj imam gor original montirane Bridgestone BT016 (8300 km, bodo še za ene 600-700 km), vendar mi ne vlivajo zaupanja, ker na nepoškodovani, nezaliti, lepi cesti v ovinku drsijo. Ne vozim ekstremno, mi še manjka do roba (tu pa tam je tudi peljana po robu) in ne upam poskusit bolj po robu, ker prevečkrat drsi.

Zdaj pa želim gumo, ki ne bo drsela (na nepoškodovani) in ki mi bo zdržala 1 sezono (cca. 4000 km).

Kaj od tega bi bilo "najboljše"?

Objavljeno

Zdravo!

Zdaj sem pred odločitvijo za novo obuvalo za mojo R6.

Nekako sem že bila 99%, da vzamem D211 (medium), vendar so me začeli prepričevati, da naj vzamem raje SportSmart ali QualifierII. Zdaj pa sem ponovno v dilemi.

Cena med D211 in SportSmart je minimalna, Qualifier II pa je cenejša (pa ne prav veliko).

Za zdaj imam gor original montirane Bridgestone BT016 (8300 km, bodo še za ene 600-700 km), vendar mi ne vlivajo zaupanja, ker na nepoškodovani, nezaliti, lepi cesti v ovinku drsijo. Ne vozim ekstremno, mi še manjka do roba (tu pa tam je tudi peljana po robu) in ne upam poskusit bolj po robu, ker prevečkrat drsi.

Zdaj pa želim gumo, ki ne bo drsela (na nepoškodovani) in ki mi bo zdržala 1 sezono (cca. 4000 km).

Kaj od tega bi bilo "najboljše"?

Kar sportsmart vzemi, gp-racer bo prehuda zate. .)

Objavljeno

Prehuda v katerem smislu? Da se ne bom mogla z njo peljat, ker je "težja" za vozit? Da bo zdržala 2000 km? Ne razumem kako prehuda?

Namreč... tudi R6 ne izkoristim do konca (še zdaleč ne), pa zato ne mislim menjat za kaj druga, ker mi ta drža in stil vožnje najbolj odgovarja (v primerjavi z sv650s, fz6n).

Objavljeno (popravljeno)

Če se z motorjem še "ne pelješ" tako kot je ta motor namenjen za peljat se, potem mogoče res ni smiselno dajat gor GP Racer. Lahko jih daš, ampak če nit do roba ne zvoziš še gume, potem GP Racerja ne rabiš. Tut BT016 se da do roba zvozit, konec koncev je to guma, ki je bila na miljon testih športnih gum, kjer so jih dobro gnali, tudi na dirkališčih in čeprav ni lih nevem kaj, do roba 100% drži.

Gp racer imajo to dobro lastnost, da tudi "neogrete" solidno držijo. Zavedat se moreš, da je to track day guma, ki optimalno dela pri temperaturi od 80° - 90°C, ki ji na cesti zelo redko dosežeš, oziroma morš fejst odpirat po ovinkih na en vroč dan, da imaš lahko gumo na taki temperaturi. In GP Racer je temu namenjena. Ampak kot sem rekel, dobra lastnost je ta, da tudi "neogreta", se pravi ne fizično hladna ko gaš roko gor, ampak neogreta v tem smislu, da je veliko pod svojo delovno temperaturo, ta guma dela relativno ok. In zato je še toliko bolj popularna tudi za cestno vožnjo..

Zdej če ti ne misliš prakticirat neke športne vožnje in redno brusit kolen na raznih "dirkaških" destinacijah ala Ride, Rakitna, itd, potem ti bo navadna (super) športna guma (ne track day) čez glavo dovolj dobra. Pa še več km bo najbrž nardila. Sportsmart na svojem motorju nisem imel, sem pa šel zadnjič mal brusit kolena s kolegovo Thundercat 600 s Sportsmartkami in se gume peljejo odlično. Tudi oprijema čez glavo dovolj za vožnjo, kakršno jaz še smatram primerno zapo cesti. Do kolena za šalo..

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema.

Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart?

Objavljeno

Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema.

Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart?

Verjemi da ti bo sportsmart vrh glave glede na omenjeno. Glede kilometrine mislim da boš s SS naredila vsaj 8000km medtem ko GP drži okoli 6000km, seveda ob neki normalni vožnji, če boš pa hodila na dirkališča se kilometrina posledično zmanjša.

Objavljeno

Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema.

Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart?

BT016 so res en drek vredne proti GP Racer d211 :P preizkušeno lani na GSX-R 600 K7. Sem pa tudi jaz hotel najprej sportsmart, ampak je naneslo tako, da sem D211 vzel,in mi ni žal niti . :P

Objavljeno

Samo vprašanje, če poznate kdo še koga, ki ima po normalni (beri nizki) ceni Dunlop gume (sportsmart): Poleg Širnika in F1 v Bistrici ob Sotli?

(celjski teritorij z velikim radiem) :rolleyes:

Objavljeno

Vzem Gp racer, nebo ti žal! Zadaj dej medium,spredej soft in ti garantiram da boš več kot zadovoljna! Sm letos pomoje ene 4 skeptične prjatle navdušu s to kombinacijo in vsakič k se srečamo mi jo nadvse prehvalijo. Vozijo/mo se tako po Dolomitih,kot tudi po Grobniku včasih,ter tud ogromno po normalnih cestah po Slo.

Kot sem rekla... Tem BT016 gumam ne zaupam, ker na nepoškodovani cesti drsijo in motorja ne upam položit bolj. Meni je vseeno za isto ceno, če dam gor GP Racer 211 ali SportSmart, samo da se ne bo spet dogajalo, da bo drsela. Rajši dam kakšen evro več in da se lahko peljem, kot meni paše, brez straha ali bo guma zdsnila ali ne. Zato tudi ta dilema.

Kako pa se v praksi pozna po prevoženih km z GP Racer 211 in SportSmart?

Objavljeno

vprašanje. občutek imam, da so Sport in Road Smart z isto oznako ožje od navadnih qualifire. Roadspart 180-55/17 je opazno ožja od navadne Qualifire z isto oznako, pa tudi SportSmart, se mi zdi 190-50/17 bistveno ožji, od qualifajerja z enakimi oznakami. pa še to opažanje. Navadne Qualifire 190 je blo na tem bmw kar malo težko vozit do roba, na sportsmartu to ni ben problem.

enako se mi zdi z roadsmartom proti navadni qualifire. kar mi je nekako razumljivo, ker je roadsmart turing guma.

Pri sportsmartu pa tega ne razumem čist.

Objavljeno (popravljeno)

vprašanje. občutek imam, da so Sport in Road Smart z isto oznako ožje od navadnih qualifire. Roadspart 180-55/17 je opazno ožja od navadne Qualifire z isto oznako, pa tudi SportSmart, se mi zdi 190-50/17 bistveno ožji, od qualifajerja z enakimi oznakami. pa še to opažanje. Navadne Qualifire 190 je blo na tem bmw kar malo težko vozit do roba, na sportsmartu to ni ben problem.

enako se mi zdi z roadsmartom proti navadni qualifire. kar mi je nekako razumljivo, ker je roadsmart turing guma.

Pri sportsmartu pa tega ne razumem čist.

pusti na uč,

sem že nekje pisal, ko me je spodbodla Suzukijeva izjava o tidtih merah na KR gumah.

Sem vzel meter v roke:

na KR pisalo 125/80 (če se ne motim) je pa bla čist navadna 120/70.

(Motor pa je bil od Mateja HRC Hondica na Marofu).

Ravnokar zmeru Roadsmart zadnjo 180: pravih 180 mm, Qualifier prednja 120/70 - dejansko široka 120 mm (je pa na uč precej "butasta" beri okrogla)

Oči majo malarja :naughty:

Popravljeno . Popravil gsx750f
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

vprašanje. občutek imam, da so Sport in Road Smart z isto oznako ožje od navadnih qualifire. Roadspart 180-55/17 je opazno ožja od navadne Qualifire z isto oznako, pa tudi SportSmart, se mi zdi 190-50/17 bistveno ožji, od qualifajerja z enakimi oznakami. pa še to opažanje. Navadne Qualifire 190 je blo na tem bmw kar malo težko vozit do roba, na sportsmartu to ni ben problem.

enako se mi zdi z roadsmartom proti navadni qualifire. kar mi je nekako razumljivo, ker je roadsmart turing guma.

Pri sportsmartu pa tega ne razumem čist.

imam enako izkušnjo,roadsport je ožja za 1cm od qualifirke,in tudi do roba pride hitreje kot quali.,kar za tip gume ne bi smelo biti sport-road

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mojemu atu se je na sprednji roadsmart pojavila "bunka" dolga približno 10cm. Guma gre seveda dol in nova gor, zanima me samo, če se je komu že kaj takega naredilo? :blink:

post-20290-0-91660000-1315769286_thumb.jpg

post-20290-0-79113100-1315769303_thumb.jpg

Objavljeno

To lih ne mi pa redno tresejo ko se obrabijo!!

Objavljeno

To more it pod reklamacijo če maš račun....

Pojdi se pozanimat tam kjer si gumo nabavo...

Objavljeno

To more it pod reklamacijo če maš račun....

Pojdi se pozanimat tam kjer si gumo nabavo...

Ja seveda se bo reklamiralo. Sam pač me je mal zanimal če se je komu že naredil kej podobnga: Mam še eno sliko kako je guma zgledala od znotraj:

post-20290-0-02236600-1315852609_thumb.jpg

post-20290-0-86074000-1315852624_thumb.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Dons sm opazu da mam sprednjo gumo neki čudno, kot bi bila zapečena na enem koncu :? Gre pa za KR106, me zanima kaj bi bilo to, mogoče so krivi grelci?

post-20290-0-66074400-1317721477_thumb.jpg

post-20290-0-42406000-1317721711_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!