Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
tema poraba motociklov? ;)

Ali nisi malo prehitro reagiral ???

LPD

Objavljeno

Se cisto malo in treba bo zamenjat komplet gum na mojem fazerinu :)

Zanima me sledece:

je kdo na svojem motorju sprobal tako 207 kot 207RR? Zanima me predvsem, katera ob enaki voznji in motorju vec zdrzi.

Zaenkrat sem imel zadaj 207RR in mi je super guma, sam me interesira se malo cenejsa 207.

thanks za answer :)

lp

Objavljeno

Veš kakšne so moje izkušnje z 207 tko da :? :? :?

Objavljeno
Se cisto malo in treba bo zamenjat komplet gum na mojem fazerinu :)

Zaenkrat sem imel zadaj 207RR in mi je super guma, sam me interesira se malo cenejsa 207.

Nevem, če je najbolj pametno na fazerja dajat 207 RR, saj je ta guma namenejna zelo športni vožnji!

Mogoče majhni nesporazum! To se gre za guma DUNLOP Sport Max 207RR? :?

Objavljeno

Jaja kr u ta pravi gumi je govora. :OK: :OK:

Objavljeno
Nevem, če je najbolj pametno na fazerja dajat 207 RR, saj je ta guma namenejna zelo športni vožnji!

Pa pac zelo sportno vozis .)

Drgac pa nic ne skodi, ce je mal boljsa guma gor. :)

Objavljeno

Drgac pa nic ne skodi, ce je mal boljsa guma gor. :)

hočš rečt da guma namenjena športnemu motorju pomeni da je tudi "boljša" guma....v čem...v izdelavi...kvaliteti...ali temu da boš njen namen izkoristu.....potemtakem pojdi do rossija...on ima ziher odlične gume..... ;)

Objavljeno (popravljeno)
hočš rečt da guma namenjena športnemu motorju pomeni da je tudi "boljša" guma....v čem...v izdelavi...kvaliteti...ali temu da boš njen namen izkoristu.....potemtakem pojdi do rossija...on ima ziher odlične gume.....  ;)

Zame je v splosnem ''boljsa'' tista guma, ki bolje drzi. Ker pa je seveda vazna tudi obraba, segrevanje, ipd. sprasujem s katero se da vec km naredit(zaradi $$).

Imam raje nekaj vec rezerve kot manj, zato imam rad gumo z dobrim oprijemom, tega pa imajo ponavadi gume, namenjene sportnim motorjem vec.

lp

Popravljeno . Popravil eliminator
Objavljeno

Narobe razmišljaš. Gumo je treba segreti da dela. Pri zelo športni gumi (kamor D207RR definitivno spada) ti to ne bo uspelo. Namesto več rezerve boš imel gumo ki ne dela tako kot bi morala. Z D207 imam dobre izkušnje, je fajn delala na Vmaxu spredaj. Ne vem probaj D252, jo na Fazerke in XJR dajejo kot prvo vgradnjo. Je bolj športna kot D220ST, ki je meni po oprijemu in voznih lastnostih zelo všeč, jebe jo vzdržljivost. Večina ljudi vozi preveč športne gume na svojih motorjih in jih ne izkoriščajo.

LP Bajsi

Objavljeno

Hola!

Hm, bajsi, tole je pa res zanimivo... namreč jest sem zamenjal D207 prav zato, ker se mi nikakor ni hotela segreti oz je sprednja tudi po precej kmjih še vedno dajala tak "plavajoč", nezanesljiv občutek.

Potem mi je moj mehanik zaradi mojih pritožb enkrat ponudil D207 RR, pa sem si mislil no dejmo probat, saj je bila razlika v ceni minimalna. In kar naenkrat sem imel čisto drug motor, veliko bolj precizen v ovinkih, bolj sem nagibal, bolj je držala... in segrela se je (seveda ne na max temp ampak dovolj) v le nekaj km: od doma na Stari Vrhniki do "mojega" ovinka sredi vrhniškega klanca je šest kmjev in tam že lahko nagnem do roba gume (pri nekje 140), brez kakršnihkoli protestov z njene strani. Zdaj vozim samo še RRke...

Skratka, na moji Katani se RRke fantastično obnesejo (kar seveda vseeno ne pomeni, da se bodo tako na vsakem).

Objavljeno

suzuki, zgleda, da si pol ze obe sprobal. Koliko ti je zdrzala 207 in koliko ti 207RR?

hvala,

lp :)

Objavljeno
Ne vem probaj D252, jo na Fazerke in XJR dajejo kot prvo vgradnjo. Je bolj športna kot D220ST, ki je meni po oprijemu in voznih lastnostih zelo všeč, jebe jo vzdržljivost.

A niso 252 samo za prvo vgradnjo oz. niso v redni prodaji?

Zasledil pa sem, da z 220-ko folk ne dela nic vec km-jev kot npr. z 207. Pa naj bi imela 207 boljsi oprijem.

lp :)

Objavljeno

Zasledil pa sem, da z 220-ko folk ne dela nic vec km-jev kot npr. z 207. Pa naj bi imela 207 boljsi oprijem.

Vzdržljivost je res podn. Glede oprijema pa nimam pripomb, vozil sem pa obe.

Glede temperatu pa lahko izbrskam test pnevmatik kjer so merili temperaturo in so amaterji na "landstrasse" segreli do delovne temperature samo sport touring gume, ki imajo seveda nižjo delovno temperaturo kot športne.

LP Bajsi

Objavljeno
A niso 252 samo za prvo vgradnjo oz. niso v redni prodaji?

A je v tem kej resnice? :? :hmm: :? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
suzuki, zgleda, da si pol ze obe sprobal.  Koliko ti je zdrzala 207 in koliko ti 207RR?

hvala,

lp :)

Hola!

Navadne D207 so mi zdržale okoli 9000 km, RRke pa okoli 7000 km. Pa imam občutek, da z RRkami bolj športno vozim, torej tudi bolj obrabljam, kar pomeni da z RRkami pri enaki vožnji naredim le kakih 10% manj kmjev - kar je pri toliko boljši gumi (hitreje se segreje, boljši oprijem, bolj vodljiva, bolj natančna v ovinkih in OK, tudi malenkost bolj "živčna" na ravnini) čisto sprejemljivo, vsaj zame. Da sploh ne omenim občutka varnosti, zaupanja, ki mi ga navadna D207 ni dajala...

Itaq pa bo D207 vsak čas umrla, njene naslednice D208 pa še nisem sprobal, ker sem v Motorradovem testu gum prebral, da je za športnejše voznike še vedno bistveno boljša izbira D207 RR. In to bom kupoval, dokler bodo. Potem pa ne vem... morda D208 RR???

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
Navadne D207 so mi zdržale okoli 9000 km...

Če si pa s to gumo naredil tolk km, potem se pa res počas po svetu prevažaš. :blink:

Objavljeno
Hola!

Navadne D207 so mi zdržale okoli 9000 km, RRke pa okoli 7000 km. Pa imam občutek, da z RRkami bolj športno vozim, torej tudi bolj obrabljam, kar pomeni da z RRkami pri enaki vožnji naredim le kakih 10% manj kmjev - kar je pri toliko boljši gumi (hitreje se segreje, boljši oprijem, bolj vodljiva, bolj natančna v ovinkih in OK, tudi malenkost bolj "živčna" na ravnini) čisto sprejemljivo, vsaj zame. Da sploh ne omenim občutka varnosti, zaupanja, ki mi ga navadna D207 ni dajala...

Ja, tudi meni bo 207RR po dobrih 7000 km fuc. Za policaje je sicer ze zdaj, ampak za nekaj 100 km-jev bo upam, da se :rolleyes: :)

Bistvene razlike torej sploh ni. Hvala za odgovor, se bom zdej se tezje odlocil :D :D

lp

Objavljeno
Glede temperatu pa lahko izbrskam test pnevmatik kjer so merili temperaturo in so amaterji na "landstrasse" segreli do delovne temperature samo sport touring gume, ki imajo seveda nižjo delovno temperaturo kot športne.

Ce si se ze ponudil, pa izbrskaj .)

Objavljeno (popravljeno)
Če si pa s to gumo naredil tolk km, potem se pa res počas po svetu prevažaš.  :blink:

Hola!

Ja, res je, nikoli se nisem hvalil s kakšno posebno brzino.

Ali pa imam mogoče občutek za to, kar počenjam... kdo bi vedel...

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
Ali pa imam mogoče občutek za to, kar počenjam... kdo bi vedel...

točno to, pomoje se bodo nekateri morali zamisliti na svojim stilom vožnje, pa ne zaradi tega da bi bili tako hitri ampak da je očitno njihov stil blazno neprijazen do materiala. tisti ki me poznajo vedo da ne vozim ravno nežno pa so mi vseeno D207R in RR držale 2x dalj kot pecotu. zdaj pa nevem več, 2x bolj hitro ne more vozit (sploh glede na to da imama primerljive motorje), 2x bolj ne more zalagat ker bi bil na hrbtu, 2x bolj ne more pospeševat,...... pomoje bo res nekaj v stilu vožnje, mogoče je roka pregroba ali pa ima kakšnega porednega škrata, ki mu ponoči kuri gume, medtem ko on spi. :P

Objavljeno

Zihr mi jo sosed dol reže. .) .)

Drgač pa res ne vem kaj je z mojim gumam. K prva ma zej že skorej 15k km (samo je že čist fuč). Zgleda da bo treba res mau mn gas odpirat v ovinkih. :doze:

Sam poj pa ni več zanimiv. :devil: :lol:

Objavljeno
... pa so mi vseeno D207R in RR držale ...

Oj, pervy, dej mi se ti povej, koliko so ti drzale tako ene kot druge ali pa vsaj razliko v km, katere so ti glede same voznje bolj vsec, ipd. Me zanima, ker bom kmalu izbiral med tema dvema modeloma.

thanks,

lp :)

Objavljeno
moja sprednja D207RR ima 13.000 pa bi bila nujno potrebna zamenjave (je slick, profil njet), zadnja D207R pa je zdržala 10.000 do platna.

evo, sprednja RR je zdržala skoraj 14.000, zadnja R okoli 10.000 do platna. nevem, nevem meni se zdi nepredstavljivo malo kar drži nekaterim drugim.

Objavljeno
evo, sprednja RR je zdržala skoraj 14.000, zadnja R okoli 10.000 do platna. nevem, nevem meni se zdi nepredstavljivo malo kar drži nekaterim drugim.

Ups, sem spregledal, da si ze enkrat napisal. Sem mislil, da si imel zadaj tako R kot RR.

Kaksna pa je ta kombinacija(spredaj RR, zadaj R) za vozit?

lp

Objavljeno

Pervy,

to kar praviš o stilu vožnje bo res. Jaz sem zadevo opažal ko smo se s kolegi podili po istih ovinkih (v skupini). Po vožnji so se nekaterim gume (isti tip --207 RR) kar topile (postrgane po robovih), moje niti niso kazale take temperaturne obremenjenosti. Razlika je bila v stilu polaganja ovinkov -- jaz se vedno bolj nagibam s telesom, drugi pa nekateri držijo telo pokonci, potopijo pa bolj motor. Ta druga varianta precej bolj rabi tudi gume.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!