Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hvala vam fantje....

Ja govorila sem o navadni D207 120/70, 120/65....ampak navsezadje dobila sprednjo 120/65RR...in zadnjo 160/60.

Pravijo, da je dobra kombinacija in zdaj ze mora bit!. Sem pa skozi vso to storijo z gumami ugotovila, da vsak hvali svoje in da je ocitno vse skupaj zelo odvisno od soferja, motorja in voznje same.

Tako, da se enkrat vsem najlepsa hvala in verjetno vam bom kmalu spet s cim drugim 'zatezila'.

Zarja

Objavljeno

quote:

Tisto, da je je SV motor, ki ne more izkoristiti lastnosti dobrih gum , pa enostavno presliši. Da se jih voziti precej na ostro in ob tem imam boljši občutek,če vem, da bodo gume zihr držale, kot pa če imam neko "povprečno" varianto gum in se sprašujem, al bom zvozil ovinek al ne, al bodo gume zdržale, al ni tole že mal preveč za "povprečne" gume itd...

Ne gre samo za gume ... tudi ostale komponente kot so okvir in vzmetenje mora v korak z gumami. Res da boljša guma boljše drži, tudi psihološko zadovoljstvo ali zaupanje v gumo in sigurnost ogromno pomenita. Vprašati samega sebe ... ali moj motor res zmore to ali ono in ali je takšni vožnji namenjen, pa ni nikoli odveč.

Nakup dobre ali celo najboljše gume pa je v vsakem primeru najboljša investicija za varno vožnjo.

Pa ne okol govort !

Objavljeno

Evo, kobilca ima novo zadnjo gumo: Dunlop GT501. Zaenkrat se prav fino pocutim... drzi, drzi... pa ceprav je se mal mastna...

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Objavljeno

Pozdravljeni! Imam vprašanje za lastnike motorjev nad 100KM.Na mojem motorju(r1) imam komplet gum Michelin pilot race, pa je prišel cajt da zamenam zadnjo gumo.Ker pa so mišelinke drage bi raje gor namontiral Dunlop D207.Ali se bo kakorkoli poznalo pri vožnji če so gor gume različnega proizvajalca al je vseen drek? Hvala.

Objavljeno

Kakšne pa imate kaj izkušnje z AVON_kami??? Meni so jo v Avstriji priporočali, sicer je med cenejšimi (za čoperje) a baje, za to, kar plačaš, dobiš največ??? sicer pa sem z DANLOP-ko prevozil 17000-zadnja in 20000-spredaj (1500 ccm):)

Objavljeno

Kar gledam vsi več al manj govoriste o spremembi širine od originala na manj oziroma na več! Moja situacija je pa taka:

Moje original mere so(čakte grem po knjigco):

Spredi: 120/60 ZR17

Zadaj: 160/60 ZR17

Oboje Michelinke, kao.

Imam pa:

Spredi: 125/55 R17 (Dunlop Racing KR 135-slick)

Zadaj: 150/60 ZR17 (Dunlop D207 Sportmax)

Skratka, vse neki mimo(pa ne po moji krivdi). OK, s prvo sem res zadovoljen ker je slick, pa zelo mehka, pa lepo hitro se segreje in drži res fajn! Z zadnjo je pa tko: najprej me je motilo ker je 150 po širini in ne 160... pač, izgled. Potem sem opazil, da pri ostrih in kratkih zavojih zlo grdo zdrsava (hvalabogu grem pocasi) in mi ni všeč. Kar se tiče kakih dolgih zavojev je še kar uredu, vsaj za zdaj.

Najprej me zanima kako se vam zdi kombinacija gum (ok vem da je blo dosti napisanega ampak vseeno), bolj pa me zanima to ali bi bilo z večjimi oziroma v bistvu original širino gumami občutek boljši ali je najbolje, da ostanem pri tem kukr je? (--> mislim da taka situacija še ni bla opisana v tej temi) Skratka, sem navajen že od začetka na širino 150, kakšen bi bil filing na večji oz. original gumi(160)?

Še eno (verjetno) butasto vprašanje: Kaj pomenijo kratice R oziroma ZR na gumah? Kot vidite imam spredi R in zadaj ZR, v knjigi pa pise ZR spredi in zadi. V čem je razlika?

Vnaprej hvala za odgovore!

LP duhc

Once a biker, always a biker!

Objavljeno

Se bom kar drzal predpisanih sirin. Sosed je vulkanizer pa mi je rekel, da se vedno splaca drzati predpisanih dimenzij. Ce hoces, da se motor odziva tako kot je bilo pac misljeno. Glede na to, da mi lahko zrihta Dunlop malo ceneje sem se odlocu kar za to znamko. Narocil mi je:

100 / 80 - 17 T ARROWMAX D 103 F

140 / 70 R 17 T SPORTMAX

Za spredaj Dunlop nima druge izbire, za zadaj pa nima vec Arrowmax te dimenzije.

Kako se vam zdi mesanica Arrowmax/Sportmax? (vulkanizer pravi da ni panike)

Peace.

Objavljeno

Glede na to da je Sportmax bolj mehka guma in ima vecji oprijem kot Arowmax, se mi ne zdi dobra kombinacija.

Boljse bi bilo imeti sprednjo in zadnjo istega modela (npr.Sportmax).

Ali pa sprednjo gumo mehkejso (Sportmax), zadnjo pa trso (Arowmax), v tej kombinaciji ti prej zdrsne zadnja guma, kar je vsaj za mene lazje obvladljivo kot pa zdrs prednje gume.

Predlagam ti da se enkrat premislis pred nakupom, ce ni prepozno!

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Objavljeno

Puzdrauleni !

Tkule druščina spt bo Gianni kiro prjavu. Jst mam zdej gor Dunlopke prednja D 207RR, dimenzij, 120/60/17 in zadaj Dunlop D207, 160/60/17. Zaenkrat zadovoljen, prednja drži ko hudič(prej mel navadno D207-razlika očitna!!! toplo priporočam),zaenkrat ni dala še nobenih znakov oddrsavanja,zadnjo je že nekajkrat odneslo (pretiravanje v ovinku in spolzka podlaga),ampak nič kritičnega, smo rešli situacijo.

Problem je sledeči:

Zadnjo gumo sm odpelu 8 mm od roba. Držim škorenj na stopalki malce čez stopalko,(na strani sili čez stopalko le drsnik škornja-(1cm širine)in ne cel špic), tako da potegne drsnik po tleh pred stopalko. Ocenim naklon cca 2 cm do podrsanja stopalke.

Problem je v tem, da mi na prednji gumi ostaja le še 2,2 milimetra do roba(izmeril!)

Glede na dimenzijo gum očitno zadnja guma ne gre do roba, ker bo verjetno prej zmanjkalo roba na prednji gumi?????.

Obenem mi gre pa zadnjih 8 milimetrov že prav na živce...tolk se grdo svetijo

Popravil/a - Gianni dne 06/05/2002 ob 13:01:56

Popravil/a - Gianni dne 06/05/2002 ob 13:03:17

Objavljeno

quote:

Dubrovnik mi je pojedel sprednjo gumo na viragotu 250. Kaj mi priporočate oz. kaj vozite vi ki imate Viragote. Original prednja guma dimenzij 3.00/18, Zadnja guma je že zamenjana in je praktično nova Dunlopka K 527.

Pa še moje skromne mnenje o original gumah na Viragotu.

Prej bi pustil vse tačke pa še kakšen izpuh na asfaltu kot da bi prišel saj približno do roba gume. Zato bi vprašal če obstajajo gume ki niso tako polkrožno zavite(zbombirane?)ampak so bolj podobne avtomobilskim(pa ne me narobe razumet)ker potem bodo z večjo površino nalegale na asfalt in s tem boljši oprijem in manjša obraba. predvsem obraba po celi tekalni površini in ne samo po sredini do polovice profila. Pol profila ostane praktično nedotaknjenega. In kaj ti koristi profil če se ne moreš peljat po njem niti pod razno.

Sonce naj sveti vsak dan

Kupi Metzelerko, sem jo imel na mojem 250 in je bla odlična, še posebej v dežju. Sam je bila ena taka bolj stara, ne vem oznake, menda delana bolj za oldtimerje. To so priporočali na Metzelerjevi strani.

Burn to be wild

Objavljeno

quote:

@ Gianni: Jest mam trenutno spredaj in zadaj navadne D207, sedaj pa bi spredaj dal D207RR, tako kot imaš ti, pa če prav berem, priporočaš? Zadaj pa bom tudi jaz pustil kar D207, ker je še kar dobra. Kako pa se drugače obnese ta kombinacija? Ali je RR za zadaj premehka?

LP,

Drekavac

drekavac@vavpycom.net www.vavpycom.net www.mkkamnik.com/forum

...da nije možda Drekavac, Drekavac iz tunela...

Puzdraulen Drekavac!

Jahmm..stvar je bla taka. Jst sm Prejšnjo sezono vozil tko kot ti D207 spredaj in zadaj, držale so mi celo sezono cca 7.500 km. Bedarija je bila da sm zadaj dal 170, ker je pač bolj zgledal, vožnja po ovinkih je bla pa katastrofalna, na robovih ti ostane še dobra 2 cm roba.

Letos si rečem, da bom dal gor nekaj bolj športnega(uživam v nagibanju in koleno me že zlo srbi)iščem Metzeler Sportec M1..dobava ful pozn, men se je pa mudilo.

Odločim se za Dunlop RR, ampak mi na servisu odsvetujejo RR varianto obe gumi, ker je zadeva pol premehka, zadnjo sploh zelo hitro spiliš, za sport tourerja "predobra" guma in bi mogu res skos zlo na nož vozit, da bi guma pokazala svoj značaj in da bi bla razlika res dosti večja(idealna bi bla za kako CBR900RR itd.)

Če hočem bolj divje v ovinkih so mi svetovali prednjo rr in zadnjo navadno D207, da bo malce dlje držala, seveda vse original dimenzij. Sploh pa lažje pri oddrsavanju zadnjo loviš kot prednjo. No pol sm se z malce nezaupanja odloču za to varianto.

Zdej sm naredu cca 3000 km....zlo zadovoljen, motor se dosti boljše pelje...ne boš verjel razlika tko očitna pri oprijemu prednje gume, da ne morm verjet. Zadnja se mi zdi zdej dost bolj nemirna in jo je nekajkrat že kar sunkovito odneslo, prednja pa drži in drži, zaenkrat še brez oddrsavanja razen dober mesec nazaj ko je bla cesta še kar mrzla. Ni primerjave z navadno D207.Priporočam.

Zanimivo je to, da je po mojih opažanjih guma(prednja)lepše napeta na felgo kot navadna D207. Tko da mi ostaja na prednji RR le še 2 mm do roba, na zadnji D207 pa na moje začudenje dobrih 8 mm

!!!?? Tko da mislim da zadnja pri tej kombinaciji gum ne gre do roba al pa?...What do you think?????

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

quote: Pred par dnevi pa sem menjal zadnjo. Ko sem speljal od servisa sem dal malce več gasa(hladen Twin), po dveh metrih zdrs v desno, ga probam ujeti, guma zagrabi, katapult levo.Malce podrsan motor, boleča rama in pa ranjen ponos.

Jst sm tud par dni nazaj menju zadnjo gumo. Nova Dunlop D207 na CBR600.

Dogodek:

Po neki ravni cesti s srednje grobim asfaltom pospešujem v drugi s plinom do konca. motor lepo pospešuje, obrati lepo naraščajo pol se pa zgodi neki čudnega: od 9000 rpm dalje obratomer sune nenormalno hitro do 12000. jst samo: "" tako močnega pospeška spet nism čutu, hitrost je tudi bla obratom primerna. Guma je takrat imela prevoženih 20 km!Ful se mi ne zdi možno da je pri 90 km/h doživela zdrs! Pol se mi je isto zgodilo še enkrat na dosti bolj gladkem asfaltu.

A čem za tak primer odpret novo temo z naslovom X-Files?

še to: a je možno da je kej na gumi al zobniku mehanik slabo zašr..... o shit! v tem momentu sem se spomnu kaj bi lahko blo! a je mogoče da je zavrtelo feltno v prazno po pnevmatiki??? da tisto lepilo al mazivo ni še zadosti primlo? nova guma je imela takrat vsaj tri dni "življenja" na feltni!

geeeez, folk! help me please!

Once a biker, always a biker!

Objavljeno

quote:Jst sm tud par dni nazaj menju zadnjo gumo. Nova Dunlop D207 na CBR600.

Dogodek:

Po neki ravni cesti s srednje grobim asfaltom pospešujem v drugi s plinom do konca. motor lepo pospešuje, obrati lepo naraščajo pol se pa zgodi neki čudnega: od 9000 rpm dalje obratomer sune nenormalno hitro do 12000. jst samo: "" tako močnega pospeška spet nism čutu, hitrost je tudi bla obratom primerna. Guma je takrat imela prevoženih 20 km!Ful se mi ne zdi možno da je pri 90 km/h doživela zdrs! Pol se mi je isto zgodilo še enkrat na dosti bolj gladkem asfaltu.

A čem za tak primer odpret novo temo z naslovom X-Files?

še to: a je možno da je kej na gumi al zobniku mehanik slabo zašr..... o shit! v tem momentu sem se spomnu kaj bi lahko blo! a je mogoče da je zavrtelo feltno v prazno po pnevmatiki??? da tisto lepilo al mazivo ni še zadosti primlo? nova guma je imela takrat vsaj tri dni "življenja" na feltni!

geeeez, folk! help me please!

Once a biker, always a biker!

JOJ

Si ze mogoce slisal za to,da moras nove gume prvih 100km zvozit bolj na EASY (beri: brez pretiravanja s polnim gasom)!!!!

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Objavljeno

Kar mau se umiri majstr. Govoriš kot da si se peljal z Edwardsovo Hondo ne pa z navadno CBRko 600.Lepo ulavfaj gumo pol pa prtisn, pa me zanima, kaj bo moped rekel pri 10000 obratih v drugi.Po moje boš prej zvezde videl, kot pa črte risal po asfaltu. A ne?

Objavljeno

Duhca je zdej ful sram. Glavo bi v pesek dal.

OK sam neki me še zanima. Kaj sm naredu zdej kak "damage" gumi? Bi blo treba peljat h gumistu, da kej pregleda al bo ql?

tnx guys

Once a biker, always a biker!

Objavljeno

Duhc ... s tvojo gumo ni zdaj nič narobe in kljub temu, da je imela guma prevoženih 20 km, ti ne bi smela zdrset v prazno pri 9000 obratih, saj motor nima te moči.

Nisi opisal, če je motor res sunkovito pospešil, kar verjetno ni. Če bi pa gumo obrnilo v prazno, bi moral motor zaplesati. Ne vem kako staro Hondo voziš in koliko prevoženih km ima.

Iz opisenega bolj sumim sklopko kot karkoli drugega ... če se ti to zgodi tudi v tretji prestavi pri istih obratih je sklopka. Pri hladnem motorju se to ne zgodi, po cca 15 do 20 km pa je sklopka že dovolj segreta da se to zgodi.

Pa ne okol govort !

Objavljeno

quote:

Iz opisanega bolj sumim sklopko kot karkoli drugega ... če se ti to zgodi tudi v tretji prestavi pri istih obratih je sklopka. Pri hladnem motorju se to ne zgodi, po cca 15 do 20 km pa je sklopka že dovolj segreta da se to zgodi.

Sam pismu zdej si mi dal pa mislt. Jst drgače preden se vsedem na motor ga VEDNO najprej segrejem, potem vozim VSAJ 5 km pod 4000 obrati in med tem naredim par vijug za gume tko, da je blo vse 100% na delovni temperaturi. Ni dvakrat za rečt, da je lih sklopka kriva. Bom jst prašu še pr mehaniku.

Not good, not good...

LP duhc

Once a biker, always a biker!

Objavljeno

quote:s srednje grobim asfaltom pospešujem v drugi s plinom do konca. motor lepo pospešuje, obrati lepo naraščajo pol se pa zgodi neki čudnega: od 9000 rpm dalje obratomer sune nenormalno hitro do 12000

Se mi je že zgodilo... (pa imam dobre gume in dobro sklopko).

Ejkej

Objavljeno

quote:

Se mi je že zgodilo... (pa imam dobre gume in dobro sklopko).

Hmmm ... pol je moral bit pa asfalt čist zanič al pa s finim peskom posipan, pa motor je moral mal zaplesat, a ne ???

Pa ne okol govort !

Objavljeno

Jah, sklopko bo treba menjat. Nč ni z gumo narobe, niti s feltno, samo sklopke je lih še za do marketa se vozit. To se zgodi pa zato, ker mulc vidi kako uni norci na bikepics.com delajo nore burnout-e in... mah, ni za govorit.

Once a biker, always a biker!

Objavljeno

Na burnoutu jo guma slabš odnesekot sklopka , pa tud sklopka majo svojo življensko dobo ... če ti je kaj v tolažbo ... nisi edini ki mu je sklopka crknla.

Pa ne okol govort !

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Modeli, mogoce se malo cudno slisi, ampak moj Doggy rabi nove copatke in hmmmm...a bi slo zadaj D207 na sprednje orig. MEZ Z3?

P.S. Zarja pravi, da NE! Vragec pa itaQ skoz neki tezi!

P.S.S. VPRASANJE JE RESNO!

za Zarja (l.r.) in Vragica (l.r.)

Aja se neki: Pri polni zavesti izjavljam, da Zarja najboljse vozi motor in je itaq No1, da ne govorimo o zrejtu Chipsa oz. kokic (u to ta zadnje je pa Vragicino maslo... evo o tem je pa ona The Best).

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Objavljeno

Res je najboljša kombinacija, da imaš spredaj in zadaj isto firmo, a z ozirom da ja Z3 guma z večjim oprijemom - boljša od D207 je tudi ta kombinacija možna.

Pomembno je tudi, da imajo obe gumi enako ukrivljenost - se pravi da ni ena koničasta, druga pa okrogla.

Vsekakor bodo prvi kilometri pokazali svoje !

Javi nazaj, me zanima !

Pa ne okol govort !

Objavljeno

Spredaj D207

zadaj D205.

Za Doggy-ja popolnoma zadovoljiva kombinacija. Pazi samo prvih par km, da se zadnja ogreje, do takrat pa speedway po ovinkih

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Objavljeno

quote:

Spredaj D207

zadaj D205.

Za Doggy-ja popolnoma zadovoljiva kombinacija. Pazi samo prvih par km, da se zadnja ogreje, do takrat pa speedway po ovinkih

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

COOL Sounds GOOD!

IKE veš da javim takoj ko bom meu par km narejenih na gumi.

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Popravil/a - zoolo dne 07/06/2002 ob 13:04:00

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!