Zivnorc Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 (popravljeno) Vidi se, da je guma najbolj pobrana v "power coni", kjer najbolj pospešuješ iz nagiba.... in na sredini, kar je nekaj čisto običajnega pri normalno obrabljeni gumi. Tudi do roba jo pelješ. Torej je guma čisto primerna zate. Tudi tanajhujši SS dirkači imajo sicer samo "povaljan" rob gume, obrabljen pa ni praktično nič, zato se ne obremenjuj z robom gume. ... tista rezerva, ki jo ne moreš in ne moreš izkoristiti ... sej zato pa obstaja rezerva, ane? Če se bojiš na cesti "izkoristiti" rezervo, ti predlagam, da tvegaš tistih 20 ali 30€, greš na Raceland v KK, kjer je idealna pista za motorje tvojega tipa in na varnejši način preskusiš, koliko veliko je še te rezerve. Ne modrujem in ne pametujem, nisem strokovnjak, zato tudi ni treba spoštovati mojih nasvetov , vendar sem se oglasil, ker si že spraševal...in napisal, kar vem.. ...aja... pa malo se poigraj z nastavitvami kompresijskega in/ali povratnega hoda blažilnika ...ti malenkost viha robove na profilu. Malo pobrskaj po forumu, je veliko napisanega o tem. Popravljeno Junij 28, 2017. Popravil Zivnorc
Nightmare Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 Nisem vzel kot nikakršno pametovanje in sem prav vesel, da se vsaj kdo oglasi in napiše svoje mnenje tako, da se kar oglašaj še naprej. Enocelindraš zelo rad rita in pri vseh gumah sem se tega tudi posluževal na kakšnem gladkem asvaltu in zato tudi bolj pobrana sredina. Pri zdajšnji SS2Max pa se poskušam nekoliko kontrolirat in je na sredini dejansko več profila kot ob strani. Ali pa je zmes na sredi/ob strani mehkejša/trša kot pri predhodnici. Imam obisk že dalj časa v mislih. Z avtom sem se še odpravil z motorjem pa sploh še nisem bil v tistih koncih ampak bi res moral iti. Same nastavitve pa so v redu, sem se kar nekaj časa ukvarjal z njimi in je slika iz praktično prve vožnje v dvoje skupaj z mojo(360km ovinkov) kjer se pa nisem spomnil dopolnit zraka v zadnjo pnevmatiko tako, da je del krivde na moji strani. Lp, Samo
no_name Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 (popravljeno) pred 6 urami, Zivnorc pravi: GP Racer pnevmatika ima zelo dobro lastnost, da ne drsi, tudi ko je že na indikatorju. Pa začne ko je pod Popravljeno Junij 28, 2017. Popravil no_name
Nightmare Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 No mogoče sem bil nekoliko prehitr s tisto rezervo. Nekaj je je še a vseeno manj kot sem mislil. Po 3k km ima leva stran 1mm profila, sredina in desna stran pa 2mm. Lp, Samo
gsxf750 Objavljeno Junij 28, 2017 Opozori Objavljeno Junij 28, 2017 pred 23 minutami, Nightmare pravi: lepi mikrovalovi na površini! Znak optimalno nastavljenega podvozja in tlaka v gumi. To se išče. Nightmare 1
sesir Objavljeno Junij 29, 2017 Opozori Objavljeno Junij 29, 2017 (popravljeno) pred 14 urami, gsxf750 pravi: lepi mikrovalovi na površini! Znak optimalno nastavljenega podvozja in tlaka v gumi. To se išče. Res je... Moja nazadnje ni mogla tako zgledat le zaradi powerslijdov...na R1,ki sem jo vozil večino na cesti pa ko vse nastaviš kot mora biti je to,to...če ne odpiraš na polno iz ovinka... Popravljeno Junij 29, 2017. Popravil sesir
ArcaneWater Objavljeno Julij 21, 2017 Opozori Objavljeno Julij 21, 2017 Prvih 100km na Roadsmart 3 lahko rečem samo TOP, ima svojo ceno ampak zaenkrat zelo zadovoljen. TakeALookAround in Efendi 2
KuhanKrompir Objavljeno Marec 30, 2018 Opozori Objavljeno Marec 30, 2018 Zdravo, ima mogoče kdo kake izkušnje z GPR-300?
ALEŠ M Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 Evo po letu in enem mesecu in prevoženih 20kkm zamenjal za nove RoadSmart 3 lp Aleš gretzky, skofk, Wakasaki in 3 others 3 2 1
Kugelschreiber Objavljeno Maj 16, 2018 Opozori Objavljeno Maj 16, 2018 Dvajst tisoc?? Skor 3 sezone bi meu en komplet....
KARMEN1 Objavljeno Maj 17, 2018 Opozori Objavljeno Maj 17, 2018 Ne kot jaz, ki imam od julija 2016 peti komplet gum........... sesir, mladench in ALEŠ M 1 2
Xebec Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 sport smart 2 max, cca 5k km, zadnja 1mm do indikatorja, prednja 2 tlaki predpisani, spredi 2,3, zadi 2,5, vozim sam pri sprednji se pojavilo neko čudno tresenje, ne znam opisat, kot da bi bila rahlo jajčasta. je pa skoz enakomerno, neodvisno od hitrosti. malo huje je v blagih ovinkih. tudi se mi zdi da motor še vedno gre lepo v ovinek, da poravnam je pa občasno kar malo rokoborbe zaenkrat se mi ne zdi neki nevarno, je pa....nelagodno nekaj strani nazaj sem bral o dimenzijah...lahko potrdim. prejšnje pirelli so bile do roba pobrane pa so nipli ravno na robu ružili po tleh, pri dunlopu manjka še cca 2mm do roba gume pa že vse drajsa to za zadnjo...prednja ima itak pol metra do roba
dolenc100 Objavljeno Avgust 10, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2018 Jaz sem tudi šel po nove Roadsmart 3 SP. Zaenkrat zelo zadovoljen. Wakasaki 1
Zivnorc Objavljeno September 21, 2018 Opozori Objavljeno September 21, 2018 Doma imam viška en par malo rabljenih GP Racer 120/70-17 // 180/55-17. Prednja skoraj nova .... zadnja malo pobrana po skrajnih bokih (0,5mm). Ne odgovarja mi dimenzija zadnje. Več na ZS. Hvala!
Piti Objavljeno Februar 12, 2019 Opozori Objavljeno Februar 12, 2019 Ma kdo izkusnje s TT in D212. Lansko sezono sem vozil TT, in sem zelo zadovoljen. Letos pa je v planu tudi kak dan ali dva na grobniku pa se odločam ali bo TT uredu ali bi bilo bolje da vzamem D212 za malo bolj profesionalen filing na pisti. Za D212 me predvsem zanima kako je na cesti, se guma hitro ogreje? Ker TT je kar se tega tiče neverjetna. maxxa 1
bajkr88 Objavljeno Junij 1, 2019 Opozori Objavljeno Junij 1, 2019 zadaj mam novo dunlopko 160... spredaj pa staro 120 in bi jo menjal z mitas sf+ ... bi bla ok kombinacija?
xyxy Objavljeno Junij 12, 2019 Opozori Objavljeno Junij 12, 2019 Roadsmart 2 menjal za Roadsmart 3, to ni isti motor, gre kot po tračnici bajkr88 in notranc 2
tomaz69 Objavljeno Junij 13, 2019 Opozori Objavljeno Junij 13, 2019 danes grem zamenjat zadnjo, bo spet RS3, s prvo naredil cca 11 - 12000, mogoče bi še kakšen km, samo mi jo je prejšnjo nedeljo kamen presekal....
IF7 Objavljeno Junij 13, 2019 Opozori Objavljeno Junij 13, 2019 Po prvih kilometrih z novimi SportSmart Mk3 so vtisi odlični - hitro se ogreje, lepo linearno padajo v ovinek, stabilne so v smeri in v ovinku, lepo vodljive, dober povratni občutek, med zaviranjem v ovinku ne silijo motorja pokonci. Kugelschreiber in bajkr88 2
Hodl Objavljeno Julij 8, 2019 Opozori Objavljeno Julij 8, 2019 Zdravo. Kakšna bi bila alternativa za Dunlop sportsmart TT ..po 3,9tkm je zadaj ni več(na indikatorju)..(3 gume na sezono res nebi menjal?) Z gumo sem zadovoljen v vseh pogledih.. sam obraba je pa mal too much.. Je sportsmartmk2 max kej bolj vzdržljiva?? dimenzija zadaj 160/60/17
SiM Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 (popravljeno) Dolgo že nisem kupoval gum. Nazadnje sem 2011 kupil 3 pare GPjk... In tako mi je ostal še 1 kos sprednje GP Racer D211 - Medium DOT 2711 . Za zadaj pa moram kupiti novo. Razmišljam, da bi dal zadaj gor SportSmart TT ali pa kar D211 Endurance. Je vozil kdo obe? Kako bi se po vaših izkušnjah obnesla taka kombinacija? Popravljeno Julij 17, 2019. Popravil SiM
thetruetheory Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 Kje pa naročate pnevmatike? Jaz sem naročil na Liderpnevmatik, upam, da dobim DOT 018 ali 019, če ne je bolje da zavrnem paket?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se