Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

no, pa smo ga dočakali......odgovor in ugotovitve sava-tyres namreč (sicer sem iskal rubriko "saj ni res-pa je" )

no, da povem.....njihov reklamant je po 2 urah ogledov, risanja po gumi, piljenja, slikanja,brušenja, risanja in vsega kar je pač počel, prišel do famoznega odkritja.......pnevmatika, ki je bila na kolesu NE ustreza homologaciji motornega kolesa (pa še to je najbrž razbral iz debate na forumu)!!!!!Dol padeš!!! Ker je priporočena dimenzija 180-17, ima DUNLOP pravico v primeru, da si daš na motorno kolo 190 pnevmatika, čisto legalno pravico, da te UBIJE!!!

Fantje in dekleta iz podjetja SAVA-TYRES ...... guma, ki jo vi prodajate je RAZPADLA....RAZPADLA.....RAZPADLA...sem zanalašč 3 x napisal, če mogoče takoj niste razumeli!!Razpadla...in to po vašem zaradi tega, ker je priporočena pnevmatika po homologaciji širine 180.....pol jih pa začnete izdelovat v tej dimenziji.( za vse tiste, ki ne veste o čem govorim: Pnevmatika dunlop d211 gp ne obstaja v dimenziji 180), malo se sicer spoznam na motorna kolesa, zato se sprašujem glede na širino platišča, ali je tudi na 1000 suzukiju priporočena 180?

Sava tyres se oklepa rešilne bilke, ki jim v tem primeru predstavlja širina pnevmatike...NIKJER, NIKJER niso zapisali zakaj je prišlo do tega...Nikjer niso opozorili na to, nikjer ni napisano, da je STROGO PREPOVEDANO, oziroma SMRTNO NEVARNO če imaš namesto 180, dimenzijo 190 na motornem kolesu, predlagam, da VSI, pregledate homologacije in oznake pnevmatik na motornih kolesih, ker vas imajo pravico UBIT, v kolikor ne ustrezajo oznake na homologaciji in pnevmatiki!!

Najbolj pereče in morilsko je dejstvo, da SAVA-TYRES ni storila nič za to, da bi na to opozorila, ampak mi samo grozijo kako me bodo tožili, če bom še naprej po forumih pisal.še enkrat - pnevmatika je RAZPADLA in to je dejstvo, ki se NE BI SMELO ZGODIT!!!!

V kolikor ste pri Vašem pregledu pnevmatike ugotovili samo TO, pol vaša nesposobnost res ne pozna meja!Vaša ignoranca do uporabnikov DUNLOP pnevmatik pa počasi najeda že tudi moje psihično stanje.Bodo pa pristojne inštitucije razsodile ZAKAJ je prišlo do tega.......

odkar sem začel o tem pisati na forumu in še kje, pa se mi je javilo kar nekaj ljudi, ki so imeli enake probleme z omenjenimi pnevmatikami.......dajte raje nekaj naredit v tej smeri, ne pa da se skrivate za primitivnimi izjavami, da širina pnevmatike ni bila homologirana in kot ste zapisali, tudi motorno kolo ni tehnično brezhibno....(VSI TISTI, KI MOTORJE UPORABLJATE NA PISTAH MORATE, PO IZJAVAH SAVA TYRES IMET TEHNIČNO BREZHIBNA MOTORNA KOLESA IN PNEVMATIKE, KI SO PREDPISANE V HOMOLOGACIJAH....) Verjamem, da boste poskusili uresničit svoje grožnje z tožbo, vendar naj vam povem, da v kratkem začnem majice delit z napisom: SAVA TYRES - STIN*S

Najverjetneje ni najbolj koristno za mene, da o tem problemu razpravljam na forumu, vendar želim, da tudi drugi motoristi izvejo, kaj jih čaka v primeru spora z proizvajalci pnevmatik!!!!!Pa naj se motoristi odločijo.....mislim, pa da sem trenutno edini, ki opozarjam na to težavo in poskušam razložit, da ste v SMRTNI NEVARNOSTI, če nimate pnevmatik na motorju, ki ustrezajo napisu v homologacijskem kartončku....pa četudi vam razpadejo gume na motornem kolesu!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda za Dunlop ker so sicer vrhunski gumarji. Ampak jaz s podjetjem ki ima tako slabo poslovno prakso tudi ne želim imeti nič. Hvala za opozorilo, mogoče pa tale članek komu Še res reŠi življenje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlopke na mojo Futko ne grejo! Pa pika. (to že itak, sedaj pa samo še bolj prepričano)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........še enkrat povdarjam, da ne bi kdo narobe razumel (od tistih pri SAVA-TYRES mislim) , ne govorim o VSEH pnevmatikah, ampak o naši pnevmatiki. Ne verjamem, da bi se podjetje DUNLOP tako ignorantsko obnašalo, do takšnega problema.....to bi lahko dal tudi v rubriko "samo v SLOVENIJI".Kajti,če nekdo potrebuje 9 mesecev, da pride do takih ugotovitev, potem je to "malo" čudno in jaz smatram, da to je problem , ali ni?

čutim se dolžnega povedat to javnosti - motoristom in to NE z namenom, da prenehajo uporabljat DUNLOP, ampak da boste vsaj malo pozorni na to, v kaj obujete svoj motor in kaj vse se vam lahko zgodi.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........še enkrat povdarjam, da ne bi kdo narobe razumel (od tistih pri SAVA-TYRES mislim) , ne govorim o VSEH pnevmatikah, ampak o naši pnevmatiki. Ne verjamem, da bi se podjetje DUNLOP tako ignorantsko obnašalo, do takšnega problema.....to bi lahko dal tudi v rubriko "samo v SLOVENIJI".Kajti,če nekdo potrebuje 9 mesecev, da pride do takih ugotovitev, potem je to "malo" čudno in jaz smatram, da to je problem , ali ni?

čutim se dolžnega povedat to javnosti - motoristom in to NE z namenom, da prenehajo uporabljat DUNLOP, ampak da boste vsaj malo pozorni na to, v kaj obujete svoj motor in kaj vse se vam lahko zgodi.......

Kaj jim ni jasno???? Dunlop 211 GP dimenzije 190/55 je PO NJIHOVIH INFORMACIJAH (med drugim tudi na uradni strani DUNLOP USA) zasnovana za uporabo na platiščih 5.5 cole na katerih se sicer uporablja gume 180/55. Za platišča 6 col, kjer se sicer uporablja gume dimenzije 190 je v primeru Dunlop GP 211 za to namenjena dimenzija 200! To povsod piše in nenazadnje je to jasno tudi iz tega, da dimenzija 180 sploh ne obstaja!

Če ti voziš po cesti 180/55 je lahko to potencialni problem za policaje, ker zadeva ni vpisana v homologacijskem kartončku pri motorjih s 5.5 col feltnami, ampak nikakor pa ne more bit problem v tem primeru. Guma je bila uporabljena v skladu s priporočili proizvajalca, torej 190/55 na 5.5 col feltni in basta. In to je vse kar jew važno.

Cigani eni!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NA www.dunlopracing.com je v zvezi z dirkalnimi pnevmatikami 211GP pri navodilih glede izbire zmesi in velikosti navedeno sledeče

post-1190-0-82682800-1327734507_thumb.jpg

V prvem okvirčku po zmeseh je PRIPOROČENA dimenzija, v naslednjem pa vse dovoljene dimenzije.

Priporočena dimenzija plastišča za 190/55 je 5.5 col, to je pa klasična feltna na motorjih ki vozijo 180/55, tudi pri GSXRju na katerem se je to zdogilo!

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........še enkrat povdarjam, da ne bi kdo narobe razumel (od tistih pri SAVA-TYRES mislim) , ne govorim o VSEH pnevmatikah, ampak o naši pnevmatiki. Ne verjamem, da bi se podjetje DUNLOP tako ignorantsko obnašalo, do takšnega problema.....to bi lahko dal tudi v rubriko "samo v SLOVENIJI".Kajti,če nekdo potrebuje 9 mesecev, da pride do takih ugotovitev, potem je to "malo" čudno in jaz smatram, da to je problem , ali ni?

čutim se dolžnega povedat to javnosti - motoristom in to NE z namenom, da prenehajo uporabljat DUNLOP, ampak da boste vsaj malo pozorni na to, v kaj obujete svoj motor in kaj vse se vam lahko zgodi.......

.. Jaz mislim da sem prav razumel. Napake se lahko zgodijo, kot se to dogaja povsod, ampak odzivi zastopnika so tukaj faktor ki me skrbi. Na gumo ni nihče mogel vplivati, na odgovorni način reševanja reklamacij pa bi lahko še kako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......saj tudi ni bila naša dolžnost popravit motornega kolesa, ki ga je uničila omenjena pnevmatika, pa smo to vseeno storili, že zaradi stranke in dobrega imena podjetja, in to samo zato, ker je bil pri nas kupljen preko komisijske prodaje!! Pol bi lahko tudi mi ignorirali stranko, oziroma kupca in rekli preprosto zakaj si pa nisi pogledal kake so gume na motorju.....to ni pravi način dela.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........še enkrat povdarjam, da ne bi kdo narobe razumel (od tistih pri SAVA-TYRES mislim) , ne govorim o VSEH pnevmatikah, ampak o naši pnevmatiki. Ne verjamem, da bi se podjetje DUNLOP tako ignorantsko obnašalo, do takšnega problema.....to bi lahko dal tudi v rubriko "samo v SLOVENIJI".Kajti,če nekdo potrebuje 9 mesecev, da pride do takih ugotovitev, potem je to "malo" čudno in jaz smatram, da to je problem , ali ni?

čutim se dolžnega povedat to javnosti - motoristom in to NE z namenom, da prenehajo uporabljat DUNLOP, ampak da boste vsaj malo pozorni na to, v kaj obujete svoj motor in kaj vse se vam lahko zgodi.......

LEJ, en problem je, da se je to sploh zgodilo. Nebi se smelo, pa se je. Rešitev: Ne bomo kupovali pač določene gume določenega proizvajalca pa je mir.

DRUGI PROBLEM, PO MOJEM MNENJU šE VEČJI, PA JE TO, DA FIRMA NE PRIZNA NAPAKE, SE OPRAVIČI IN ZADEVE NE PROBA POPRAVIT.

Tu je pa zadeva rahlo bolj zakomplicirana. Če je pri tebi tak odziv in če se res tako arogantno obnašajo (v kar sploh ne dvomim), pa je tu precej bolj globalna rešitev: NE KUPOVAT DUNLOP PNEVMATIK. Ko bo prodaja drastično padla, bodo iskali vzroke in mogoče bodo kdaj ugotovili, da je to tudi posledica takega arogantnega obnašanja. Motospirit, hvala ti za te prispevke in še naprej nas obveščaj. Četudi pade tožba itd., mi smo s tabo!!!

lp jaka

.. Jaz mislim da sem prav razumel. Napake se lahko zgodijo, kot se to dogaja povsod, ampak odzivi zastopnika so tukaj faktor ki me skrbi. Na gumo ni nihče mogel vplivati, na odgovorni način reševanja reklamacij pa bi lahko še kako!

Točno to!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motosprint...na žalost "pravo" in "pravičnost" sta dva zeloooo različna pojma ki dandanes gresta celo v nasprotne smeri....prijeli se bodo (kot sem ti skušal prijateljsko dopovedat) za vsako možno "pravno" finto.....kot primer lahko povem da če v Obiju kupimo flekserco in jo na delu v ličarski delavnici kot profesijonalni ličar vporabljamo, in nam ta zaradi "tovarniške napake" odreže roko ali nas posledično ubije ...proizvajalec NE BO odgovarjal in niti garancija ne bo veljavna zato ker je bila po njihovem "zlorabljena" v profesijonalne namene in ne kot hobby izdelek...z tem se vsi rešijo odgovornosti ne glede če smo za brusilko dali 15 ali 150 eur....

...če proizvajalec gume homologira gumo ( kar je samo na papirju zaradi SS prvenstva in pravil ) in jo po cesti vozimo na motorju kjer je proizvajalec motorja homologiral samo 180...smo v prekršku...v nekem drugem postu sem skušal dopovedat zakaj proizvajalci gum pri pritisku svetujejo "tovarniške" nastavitve čeprav guma po njihovih "neuradnih" nasvetih gre na popolnoma drugačne pritiske.....DA SE IZOGNEJO ODGOVORNOSTI.....in tako na žalost je...navodila dan danes pišejo pravniki in ne strokovnjaki vporabe in to da se izognejo vsem morebitnim posledicam in ne da bi mi najbolje vporabljali določen izdelek:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Motospirit

Zdaj veš, zakaj sem poudarjal, da moraš imeti pri sebi vse v nulo preden se začneš bosti z rogatim. Kljub vsemu kar je napisal Jure je vožnja z pnevmatikami, katerih dimenzije proizvajalec vozila ni navedel v homologaciji, tako prometni prekršek kot tudi izničenje vse odgovornosti proizvajalca vozila in pnevmatik.

Dunlopovih pnevmatik pa po tem paru, katerega imam sedaj na motorju, ne bom več kupoval, ker mi njihov odnos, v tem primeru, ni niti najmanj všeč. Eno je pravo drugo pa odnos do uporabnikov katerim prodajaš svoje izdelke.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Motospirit

...je vožnja z pnevmatikami, katerih dimenzije proizvajalec vozila ni navedel v homologaciji, tako prometni prekršek kot tudi izničenje vse odgovornosti proizvajalca vozila in pnevmatik.

Jaz se s tem ne strinjam, ampak menim, da je glede odgovornosti to stvar presoje sodišča in ni odgovornost kar avtomatsko izključena. Konec koncev je proizvajalec tisti, ki se je odločil ponuditi gumo v širši dimenziji in jo priporočal uporabi na platiščih, ki so sicer vsa homologirana za dimenzijo 180. To, da gre za prekršek ni sporno, je pa zelo sporna izključitev odgovornosti. Tu so karte povsem odprte in mislim da zna bit pri razumnem sodniku odločitev v korist motospirita.

Proizvajalec pnevmatike je tisti, ki priporoča uporabo na 5.5 colskem platišču. Ta pogoj je izpolnjen. In če bi se to zgodilo na stezi na dirkalnem motociklu z enako feltno, ki pač nima homologacije in omenjene dimenzije 180, problema ne bi bilo in odgovornost bi bila vzpostavljena.. In tudi to se pri presojanju upošteva, seveda ob zapletenem procesu in dokazovanju z izvedenci, itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se s tem ne strinjam, ampak menim, da je glede odgovornosti to stvar presoje sodišča in ni odgovornost kar avtomatsko izključena. Konec koncev je proizvajalec tisti, ki se je odločil ponuditi gumo v širši dimenziji in jo priporočal uporabi na platiščih, ki so sicer vsa homologirana za dimenzijo 180. To, da gre za prekršek ni sporno, je pa zelo sporna izključitev odgovornosti. Tu so karte povsem odprte in mislim da zna bit pri razumnem sodniku odločitev v korist motospirita.

Proizvajalec pnevmatike je tisti, ki priporoča uporabo na 5.5 colskem platišču. Ta pogoj je izpolnjen. In če bi se to zgodilo na stezi na dirkalnem motociklu z enako feltno, ki pač nima homologacije in omenjene dimenzije 180, problema ne bi bilo in odgovornost bi bila vzpostavljena.. In tudi to se pri presojanju upošteva, seveda ob zapletenem procesu in dokazovanju z izvedenci, itd..

Jure če se karkoli zgodi na dirkališču...nobeden ne odgovarja....edino kar lahko uveljaviš je če del zaščitne opreme (čelada,kombinezon,rokavice..itd.) zaradi napake v izdelavi ali zasnovi odpove in ne služi kot bi moralo...pa še tam bi dobil največ zamenjavo izdelka in konec:(...gume...motor...če te nekdo zbije...pa tudi če je krivica v dirkališču...nobeden ne odgovarja vsak nosi svoje posledice in to tudi podpiše.

Poznam primer ko je celo na dirki AlpeA. voznik namenoma porinil z nogo na koncu ciljne drugega voznika in to po končani dirki....drugi je padel se poškodoval sebe in opremo...nobeden ni odgovarjal:(

Ogromno je bilo nesreč na dirkališčih zaradi odpovedi opreme in nikoli nobeden ni odgovarjal ker tam veljajo posebni pogoji glede tega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure če se karkoli zgodi na dirkališču...nobeden ne odgovarja....edino kar lahko uveljaviš je če del zaščitne opreme (čelada,kombinezon,rokavice..itd.) zaradi napake v izdelavi ali zasnovi odpove in ne služi kot bi moralo...pa še tam bi dobil največ zamenjavo izdelka in konec:(...gume...motor...če te nekdo zbije...pa tudi če je krivica v dirkališču...nobeden ne odgovarja vsak nosi svoje posledice in to tudi podpiše.

Poznam primer ko je celo na dirki AlpeA. voznik namenoma porinil z nogo na koncu ciljne drugega voznika in to po končani dirki....drugi je padel se poškodoval sebe in opremo...nobeden ni odgovarjal:(

Ogromno je bilo nesreč na dirkališčih zaradi odpovedi opreme in nikoli nobeden ni odgovarjal ker tam veljajo posebni pogoji glede tega

Ni čist tako. Če ima izdelek stvarno napako iz tega izhajajo določene dolžnosti proizvajalca. Ni tu izgovora, da proizvajalec ne odgovarja samo zato ker se je opremo uporabljalo na dirkališču, itd.. Če je šlo za konstukcijsko/tovarniško napako je proizvajalec odgovoren. Koliko je pa takšnih zahtevkov v praksi je pa druga stvar.. To so komplicirane in drage tožbe če do njih pride, zapleteni dokazni postopki in folk se tega ne poslužuje. To pa še ne pomeni, da proizvajalci absolutno ne odgovarjajo za nič.

Posebni pogoji pa seveda veljajo, predvsem glede odškodninske odgovornosti udeležencev, oziroma odgovornosti upravljalca steze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni čist tako. Če ima izdelek stvarno napako iz tega izhajajo določene dolžnosti proizvajalca. Ni tu izgovora, da proizvajalec ne odgovarja samo zato ker se je opremo uporabljalo na dirkališču, itd.. Če je šlo za konstukcijsko/tovarniško napako je proizvajalec odgovoren. Koliko je pa takšnih zahtevkov v praksi je pa druga stvar.. To so komplicirane in drage tožbe če do njih pride, zapleteni dokazni postopki in folk se tega ne poslužuje. To pa še ne pomeni, da proizvajalci absolutno ne odgovarjajo za nič.

Posebni pogoji pa seveda veljajo, predvsem glede odškodninske odgovornosti udeležencev, oziroma odgovornosti upravljalca steze.

Kaj naj ti rečem Jure...če za smrt Senne ni nihče odgovarjal pa so neodvisni izvedenci zaključili da je prišlo do več napak katerih so krivi proizvajalci in mehaniki ki so nastavili njegov f1.....kdo bo odgovarjal če se nam na dirkališču zgodi??...če je motor v garanciji nima kaj delat na dirkališču in lahko ga tika sam "uradni serviser" ko pa ni v garanciji pa itak nasploh več nobeden ne odgovarja:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj naj ti rečem Jure...če za smrt Senne ni nihče odgovarjal pa so neodvisni izvedenci zaključili da je prišlo do več napak katerih so krivi proizvajalci in mehaniki ki so nastavili njegov f1.....kdo bo odgovarjal če se nam na dirkališču zgodi??...če je motor v garanciji nima kaj delat na dirkališču in lahko ga tika sam "uradni serviser" ko pa ni v garanciji pa itak nasploh več nobeden ne odgovarja:(

Jaz ti samo povem kako je s pravnega vidika. Kar se pa garancije tiče je pa to pravno gledano čisto ena druga stvar kakor odgovornost za stvarne oz skrite napake. Če se boš razbil zaradi gume, ki se je razplastila zaradi napake pri proizvodnji in nato uspel to z izvedencem tudi dokazat, potem proizvajalec odgovarja. Kdo pa dejansko gre v take postopke je pa popolnoma druga stvar.

Sploh pa v tem primeru ni šlo za nezgodo na dirkališču, ampak na cesti in to z materialom homologiranim za cestno uporabo. Problem je dimenzija, ki ni bila ustrezna motociklu, čeprav je proizvajalec sam tisti, ki predpisuje uporabo napačne dimenzije na dotični velikosti platišč. Zato je to stvar presoje sodišča. Kako se bo končalo pa žal ne more nihče točno napovedat.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......glede na dejstvo, da DUNLOP v svoji reklami reklamira "lahkotno" dirkanje s temi pnevmatikami....kje pa lahko dirkamo, na cesti? Pa saj to niti ni pomembno.....pomembno je, da je pnevmatika za cestno uporabo in da je RAZPADLA , oziroma se je "odprla ko piksna", kot je zapisal drug uporabnik, ki se mu je zgodilo isto.Seveda bomo dali izdelat strokovno mnenje ali je lahko vzrok za RAZPAD pnevmatike dimenzija pnevmatike, kar ni možno,saj je širina platišča res 5,5 J, kot na ostalih motorjih ki uporabljajo, oziroma imajo predpisano 190 pnevmatiko.

Verjam pa, da je vsakemu laiku jasno, da se pnevmatika zaradi tega argumenta ne more razplastit je pa res, da je v tem primeru to edina napaka na naši strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kaj jim ni jasno???? Dunlop 211 GP dimenzije 190/55 je PO NJIHOVIH INFORMACIJAH (med drugim tudi na uradni strani DUNLOP USA) zasnovana za uporabo na platiščih 5.5 cole na katerih se sicer uporablja gume 180/55. Za platišča 6 col, kjer se sicer uporablja gume dimenzije 190 je v primeru Dunlop GP 211 za to namenjena dimenzija 200! To povsod piše in nenazadnje je to jasno tudi iz tega, da dimenzija 180 sploh ne obstaja!

Če ti voziš po cesti 180/55 je lahko to potencialni problem za policaje, ker zadeva ni vpisana v homologacijskem kartončku pri motorjih s 5.5 col feltnami, ampak nikakor pa ne more bit problem v tem primeru. Guma je bila uporabljena v skladu s priporočili proizvajalca, torej 190/55 na 5.5 col feltni in basta. In to je vse kar jew važno.

Cigani eni!!

Sedaj se poraja vprašanje ali hočejo pri Dunlopu pobit vse njihove ameriške uporabnike, ali pa nas... Delno iz preventivnih, delno pa iz razloga uvoznikovega norčevanja in ignorance do slovenskih kupcev, sem se odločil, da gum znamke Dunlop ne montiram na nobenega od svojih motociklov več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverjetno je, kakšni amaterji so to. Namesto, da bi sklenili poravnavo in v svojo korist stvar pospravili, se raje za nekaj evrov tožarijo, grozijo, itd. Zelo slovensko, sicer. MIslim, pol se pa sprašujejo, zakaj pri nas hodijo firme v k****... Ja zato, ker jih vodi takšen folk.

Upam, da se stvar pravično razplete. In tudi jaz moram razmislit, če bom še naprej kupoval dunlopke, s katerimi sem osebno sicer zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prebral sem celotno temo! Naravnost šokiran sem!!! Tudi sam s partnerko že 3 sezone uporabljama Dunlop - sicer model SportMax SportSmart dimenzij 120/70ZR17 (58W) - spredaj in 190/50ZR17 (73W) - zadaj. Oba sva zelo zadovoljna z njimi in tudi testi v moto revijah jih uvrščajo v vrh proizvajalcev. Sedaj pa nisem več siguren v njih, ali je bil to na gumi v tej temi res slučaj ali pa so vse dunlopke nesigurne? Za ilustracijo, lani sem bil zelo nezadovoljen z Metzelerjevo gumo in sem se spet vrnil na Dunlop. Ojej kaj še bomo doživeli!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!