thumper Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Prihaja nova X-lite X-1003. Udobje najvišjih standardov. Izdelana bo ročno iz kompozitnih materialov (karbon, kevlar, kural, steklena vlakna), pričakovana teža za velikost M1 le 1500g. Kmalu. Lp, Boris Kompare zame kar eno črno mat fluorescentno ... za december 2014 ...
nekdo Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 (popravljeno) Ali mogoče kdo ve, kakšna je konkretna razlika med prozornim in rahlo zatemnjenim vizirjem (http://www.compaco.si/trgovina/x-802-x802r/669-vizir-xfs-02-sr-nfr-rahlo-zatemnjen.html) za x-lite 802? Ali ta rahla zatemnjenost precej olajša vožnjo proti soncu in prehode med senčnimi in sončnimi deli, ali pa ne gre za tako zaznavno razliko? Popravljeno September 24, 2013. Popravil nekdo
rosse20 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Ali mogoče kdo ve, kakšna je konkretna razlika med prozornim in rahlo zatemnjenim vizirjem (http://www.compaco.si/trgovina/x-802-x802r/669-vizir-xfs-02-sr-nfr-rahlo-zatemnjen.html) za x-lite 802? Ali ta rahla zatemnjenost precej olajša vožnjo proti soncu in prehode med senčnimi in sončnimi deli, ali pa ne gre za tako zaznavno razliko? Iz prakse: Ko sije sonce, se delno zatemnjen vizir kar lepo pozna. Jaz nikdar ne nosim sončnih očal in mi pride prav. Tudi ponoči ni moteče in zato ne rabiš dodatnega vizirja za nočno vožnjo. Glede na to, da rabiš za X802, ki nima notranjena sočnega vizirja, ti priporočam, da vzameš delno zatemnjen vizir, če ne nosiš sončnih očal. Če jih pa, potem pa je tako ali tako vseeno.
kompi Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Bom še tule vprašal za N104 - ali je "zimski" ovratnik in bradni del res za 30% tišji? Me mika nakup predvsem zaradi hrupa, prepih pa me moti le malce na čelu kadar nimam spuščenega sončnega vizirja. Bi glede tega pomagalo, če začasno zalepim zračnika na zadnji strani? Glede na uporabo pinlocka, se vizir ne megli in ni potrebe po prepihu. Zimski ovratnik in protivetrna zaslonka pod brado na N104 zapirata več prostora čelade s spodnje strani in precej na tesno objameta vrat ter tako izjemno učinkovito delujeta zoper prepih, v določenih primerih tudi zoper hrup. Če bi tako želel, se lahko ustaviš pri nas, zaslonki še pred nakupom preizkusiš na lastnem motorju in se na ta način sam prepričaš v ustreznost rešitve. Ob tej priložnosti bi lahko še pregledali čelado in po potrebi uredili še kakšno nastavitev. Lp, Boris Kompare
kompi Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Ali mogoče kdo ve, kakšna je konkretna razlika med prozornim in rahlo zatemnjenim vizirjem (http://www.compaco.si/trgovina/x-802-x802r/669-vizir-xfs-02-sr-nfr-rahlo-zatemnjen.html) za x-lite 802? Ali ta rahla zatemnjenost precej olajša vožnjo proti soncu in prehode med senčnimi in sončnimi deli, ali pa ne gre za tako zaznavno razliko? Rahlo zatemnjen vizir ponuja 20% zatemnitev. Primeren je tudi za vožnjo v slabih vremenskih razmerah, v mraku, ponoči, .... medtem ko močno zatemnjen vizir nadomesti sončna očala in se uporablja samo pri zelo močni sončni svetlobi. Lp, Boris Kompare
Moody Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Zdravo! Včeraj se mi je zgodila bedarija - namreč ko sem odložil čelado na špegel od motorja, da bi si navlekel podkapo, je le ta zdrsnila z njega in padla s kakih 80cm višine na asfalt. Na čeladi se ne poznajo praske ali kaj podobnega, zanima pa me, koliko je to še varno? Nekje sem slišal, da če ti pade čelada na tla, je neuporabna. Gre pa za Nolanko N93
Kmet2 Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Zdravo! Včeraj se mi je zgodila bedarija - namreč ko sem odložil čelado na špegel od motorja, da bi si navlekel podkapo, je le ta zdrsnila z njega in padla s kakih 80cm višine na asfalt. Na čeladi se ne poznajo praske ali kaj podobnega, zanima pa me, koliko je to še varno? Nekje sem slišal, da če ti pade čelada na tla, je neuporabna. Gre pa za Nolanko N93 Ne sekiraj se ta je še vedno varna :yes:
kompi Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Zdravo! Včeraj se mi je zgodila bedarija - namreč ko sem odložil čelado na špegel od motorja, da bi si navlekel podkapo, je le ta zdrsnila z njega in padla s kakih 80cm višine na asfalt. Na čeladi se ne poznajo praske ali kaj podobnega, zanima pa me, koliko je to še varno? Nekje sem slišal, da če ti pade čelada na tla, je neuporabna. Gre pa za Nolanko N93 Če ti čelada pade iz rok ali s sedeža motocikla na tla, si najverjetneje krstil samo barvo. Kljub temu poglej, ali niso počile pokrivne ploščice vpetja vizirja in zračnikov. Večje težave bi se napovedovale, če bi čelada padla z večje višine, se odkotalila in recimo odskakovala po stopnicah ali še kaj hujšega. Lp, Boris Kompare
Moody Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Hvala za odgovora, sta me pomirila, denarja za nakup nove namreč nimam
krucymucy Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Kompi, kaksne so original licne blazinice na X-701 velikosti M? 40 ali 45mm?
kompi Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Kompi, kaksne so original licne blazinice na X-701 velikosti M? 40 ali 45mm? 40 mm. 45 mm je mera za debelejše in 35mm za tanjše blazinice. Lp, Boris Kompare krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Najlepsa hvala za zelo hiter odgovor. Zadnjic sem nekaj pomerjal nove celade, pa nisem bil nic kaj zadovoljen, mogoce edino z X-702, tako da bom najbrz kar "staro" obnovil da bo se za kako sezono. Saj dele se dobi brez problema?
kompi Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Najlepsa hvala za zelo hiter odgovor. Zadnjic sem nekaj pomerjal nove celade, pa nisem bil nic kaj zadovoljen, mogoce edino z X-702, tako da bom najbrz kar "staro" obnovil da bo se za kako sezono. Saj dele se dobi brez problema? Seveda! Vse za X-701 najdeš tukaj ->klik. Lp, Boris Kompare krucymucy 1
sayo Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Po dolgem času NOVA "dvižna" X-Lite http://www.x-lite.it/catalogo_14.jsp?iditem=57
krucymucy Objavljeno Oktober 17, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2013 Zakaj microlock in ne double D rings?
kompi Objavljeno Oktober 17, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2013 Zakaj microlock in ne double D rings? Za prvovrstno potovalno udobje smo za zapenjanje podbradnega pasu na novi X-1003 namenili prenovljeno avtomatsko zaponko Microlock2, ki omogoča milimetrsko natančno zapenjanje tudi z mrzlimi prsti. Zaponka je sedaj manjšega volumna, ima vgrajen mehanizem, ki preprečuje naključno odpenjanje in zagotavlja maksimalno stopnjo zaščite. Podrobna predstavitev nove X-1003 in video s slovenskimi podnapisi že na voljo tukaj -> klik Lp, Boris Kompare
sayo Objavljeno Oktober 17, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2013 Za prvovrstno potovalno udobje smo za zapenjanje podbradnega pasu na novi X-1003 namenili prenovljeno avtomatsko zaponko Microlock2, ki omogoča milimetrsko natančno zapenjanje tudi z mrzlimi prsti. Zaponka je sedaj manjšega volumna, ima vgrajen mehanizem, ki preprečuje naključno odpenjanje in zagotavlja maksimalno stopnjo zaščite. Podrobna predstavitev nove X-1003 in video s slovenskimi podnapisi že na voljo tukaj -> klik Bitmap in Graphic1.jpg Lp, Boris Kompare Kolk je pa kaj hrupna dB, a je že kaj znano, za primerjavo z Šubert C3 PRO
skuterist Objavljeno Oktober 18, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2013 Mene zanima bolj zanima primerjava z N104 EVO. Hvala
Pervy Objavljeno Oktober 18, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2013 Kolk je pa kaj hrupna dB, a je že kaj znano, za primerjavo z Šubert C3 PRO Mislim, da je to popolnoma nepomemben podatek, podobno tistim tovarniškim podatkom o porabi goriva. Naj me Kompi popravi (če bo želel) ampak grem stavit da če vzameš najtišjo (po tov. podatkih) čelado in nekaj povprečnih (spet po tov. podatkih) in jih daš testirat različnim voznikom na različnih motorjih najtišja ne bo vedno najtišja. Saj veš kaj povzroča razulike v hrupu, vrtinčenje zraka, ki je odvisno od motorja, višine voznika, položaja sedenja,.... Edino merodajno je test čelade na tebi in na tvojem motorju. ataIBA in Kmet2 2
kompi Objavljeno Oktober 18, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2013 Kolk je pa kaj hrupna dB, a je že kaj znano, za primerjavo z Šubert C3 PRO Testi v vetrovniku veliko obetajo. Izkušnja pa kaže, da lahko dva uporabnika na istem motorju isto čelado doživljata povsem različno. Povedano drugače: ni vsaka čelada za na vsako glavo in vsak motor. Tudi zato je čelado pred nakupom pametno preizkusiti na lastnem motociklu . Z Nolanom je to preprosto, saj lahko izbrane modele čelad kadarkoli preizkusiš na brezplačni testni vožnji z lastnim motorjem. Lp, Boris Kompare ataIBA 1
kompi Objavljeno Oktober 18, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2013 Mene zanima bolj zanima primerjava z N104 EVO. Hvala Primerjavo novih X-1003 in N104 EVO najdeš tukaj-> klik. Lp,Boris Kompare Vito23 1
kasti Objavljeno Oktober 19, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2013 Komp! Sprašujem v imenu znanca.... ima N104, in mu vedno ko zapre vizir, zgornje tesnilo premakne pinlock v nepravilen položaj in posledično mu le ta ne nalega po celem vizirju. Seveda se mu potem vse skupaj rosi. Kakšna je rešitev?
skuterist Objavljeno Oktober 20, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2013 (popravljeno) Primerjavo novih X-1003 in N104 EVO najdeš tukaj-> klik. Lp,Boris Kompare To primerjavo sem "opravil". Bolj sem imel v mislih vtis z prve roke (verjetno ste obe čeladi že imeli v rokah), tile papirni podatki mi ne povejo veliko. Škoda da pri X-lite ni barvnih kombinacij. Vsekakor pa spomladi opravim test, ker bo N103 stara že 5 let Popravljeno Oktober 20, 2013. Popravil skuterist
kompi Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Komp! Sprašujem v imenu znanca.... ima N104, in mu vedno ko zapre vizir, zgornje tesnilo premakne pinlock v nepravilen položaj in posledično mu le ta ne nalega po celem vizirju. Seveda se mu potem vse skupaj rosi. Kakšna je rešitev? Pinlock vložek proti megljenju je kemično obdelana ploščica, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju. Megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizir in Pinlock) res tesno stikata. Ker je Pinlock ravna ploščica, vpeta med čepka, zaradi ukrivljenosti napetost v vpetju sčasoma popusti in izgublja kontakt z vizirjem. Pinlock in vizir je zato potrebno občasno ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Pinlock ni odporen na praske, zato ga ne brišemo, temveč mokrega le popivnamo s papirnato brisačo in posušimo s sušilnikom za lase. Tako očiščen Pinlock, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, enostavno obrnete na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal površini vizirja, in ga vstavite med oba čepka. Če se Pinlock še vedno premika ali pa se ne prilega tesno vizirju, z izvijačem zavrtite ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečajte napetost naleganja Pinlocka na vizir. Za lažjo predstavo vabim k ogledu podrobnih video navodil za nego in vzdrževanje Pinlock vložka na povezavi tukaj -> klik. Lp, Boris Kompare
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se