Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

ksz...

Od danes naprej lastnik X-Lite čelade. Seveda sem se zapeljal v Velenje, kjer so mi res dobro pomagali in svetovali. Za dober denar sem dobil super čelado. Odnos prodajalca do stranke res dober. Strokoven, nevsiljiv, prijazen,...

Kompi, res ste super ekipa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kompi s katero brezžično komunikacijo lahko med seboj povežem X-702 in Nolan N85 Stylish.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za brezžično povezavo čelad X-702 in N85 bi potreboval:

- X-702: N-Com BX5 (komunikacijski set vrhunskih zmogljivosti) [->klik].

- N85: izbiraš lahko med N-Com B1 (komunikacijski set osnovnih zmogljivosti) [->klik] ali pa N-Com B3 (komunikacijski set vrhunskih zmogljivosti) [->klik].  

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

P.S. Tole spodaj sem napisal v temo "Čelade od A do Ž", a sem pogruntal, da bi tule bolj pasalo. Sorrčy! Zato;

 

Kdor se osebno zapelje v Compaco v Velenje, mu pa res ne more biti žal, kajti, tako strokovnega odnosa s posluhom za uporabnika kot je g. Kompare, ni daleč naokoli (Slovenije)!!

Koliko je vreden nakup določenega artikla, se odraža predvsem po poprodajni servisni storitvi.

Tu pa je Compaco, O.K. Strup DeLuxe!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdravljeni, žal nisem bral tega foruma ker je predolg. Zanima me vaše mnenje glede nakupa čelade. Do sedaj sem imel nolan n44, je zelo dobra in pregledna čelada, samo se mi zdi da je zaradi prevelikega stekla spredaj manj varna v primeru padca, kajti zdi se mi da je obraz v tem primeru premalo zavarovan.

Odločam se za nakup x lite se pravi preklopne in integrirane čelade. Imam potovalni enduro motor pa me skrbi ali bo preklopna čelada preveč glasna zaradi vseh teh delov? Bom pa vzel signalno obarvano ker se mi zdi da je vseeno varnost na prvem mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, symdriver pravi:

Pozdravljeni, žal nisem bral tega foruma ker je predolg. Zanima me vaše mnenje glede nakupa čelade. Do sedaj sem imel nolan n44, je zelo dobra in pregledna čelada, samo se mi zdi da je zaradi prevelikega stekla spredaj manj varna v primeru padca, kajti zdi se mi da je obraz v tem primeru premalo zavarovan.

Odločam se za nakup x lite se pravi preklopne in integrirane čelade. Imam potovalni enduro motor pa me skrbi ali bo preklopna čelada preveč glasna zaradi vseh teh delov? Bom pa vzel signalno obarvano ker se mi zdi da je vseeno varnost na prvem mestu.

Preklopne čelade so pač že po defoltu glasnejše kot integralne a vse je pogojeno z vetrno zaščito motorja ,tako ti bo lahko preklopna čelada  tudi tišja od integralne na potovalni enduri katera je bolj skonstruirana za držo naprej oz. športno držo . Nisem imel nove MTS imel pa l2012 in mi je preklopna X-Lite 1003 pasala ko ulita in ni bila glasna,še danes jo uporabljam na KTM ,prav tako je bila nasplošno tiha Nolan104 na GSA ,toda moral sem dodati MRA šipco za popolno odpravo vrtinčenja zraka okrog čelade............če se pa z omenjenimi čeladami voziš na kakšnem sporttouring motorju je pa ubi bože ,piha ,glasna ,skratka bolj kot ne svetujem integralno .......seveda je še kup dobrih preklopnih čelad samo imel sem samo ti dve in tako lahko podam mnenje kako sem jih občutil sam .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Kmet2 pravi:

Preklopne čelade so pač že po defoltu glasnejše kot integralne a vse je pogojeno z vetrno zaščito motorja ,tako ti bo lahko preklopna čelada  tudi tišja od integralne na potovalni enduri katera je bolj skonstruirana za držo naprej oz. športno držo . Nisem imel nove MTS imel pa l2012 in mi je preklopna X-Lite 1003 pasala ko ulita in ni bila glasna,še danes jo uporabljam na KTM ,prav tako je bila nasplošno tiha Nolan104 na GSA ,toda moral sem dodati MRA šipco za popolno odpravo vrtinčenja zraka okrog čelade............če se pa z omenjenimi čeladami voziš na kakšnem sporttouring motorju je pa ubi bože ,piha ,glasna ,skratka bolj kot ne svetujem integralno .......seveda je še kup dobrih preklopnih čelad samo imel sem samo ti dve in tako lahko podam mnenje kako sem jih občutil sam .

lp

Hvala za odgovor. Ta mova MTS ima zlo dobro vetrno zaščito sploh ko ji dvigneš vetrobran do konca navzgor pri pokončni drži ne čutiš nobenega vetra. Ker pač vidim da jih uporablja zadnje čase kar dosti motoristov te preklopne in ker se mi zdijo bolj praktične sploh za vožnjo po mestu poleti, tut lažje jo natakneš na glavo ko je odprta. Ne vem za katero se odločit. Čakam na novo x litle od nolana in mislim da jo bom šel tut testirat ker imajo tesne v Velenju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, symdriver pravi:

Hvala za odgovor. Ta mova MTS ima zlo dobro vetrno zaščito sploh ko ji dvigneš vetrobran do konca navzgor pri pokončni drži ne čutiš nobenega vetra. Ker pač vidim da jih uporablja zadnje čase kar dosti motoristov te preklopne in ker se mi zdijo bolj praktične sploh za vožnjo po mestu poleti, tut lažje jo natakneš na glavo ko je odprta. Ne vem za katero se odločit. Čakam na novo x litle od nolana in mislim da jo bom šel tut testirat ker imajo tesne v Velenju.

Velenje zelo priporočam,profesionalni in zelo ustrežljivi ,že vrsto let nabavljam pri njih :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Compaco je vrhunska trgovina, kar se storitve tiče. Imajo dobro ponudbo, dobil boš "tesne", pa tudi take, ki te ne tiščijo. :D

Glede čelade je pri meni tako: za krajše fure, mestno vožnjo ali precej turistično vožnjo je preklopna (stara Nolan N-103), za daljše, bolj dinamične, neekološke, solo fure, je integralna (X-lite 702). Načeloma imam raje integralno, ker je precej lažja, nekoliko tišja, pa bolj soliden občutek mi da. Meni je kul, če ima pralno notranjost, pinlock in vgrajena sončna očala. Predpogoj za vsako čelado pa je seveda ta, da ti sam model dobro sede na pisker. Torej obvezno proba, po možnost dalj časa in na motorju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za velike endure je kot nalašč čelada X-lite 551. Ima vse kar mora čelada imeti. Je tiha, aerodinamična kljub šiltu, prenese pokončno držo in na glavi daje občutek varnosti, kot čelada za SS razred. Veliko vlogo opravi šilt, še posebej v spomladanskem in jesenskem času, ko je sonce nizko na obzorju. Svoje doda še sončna zaslonka. Čelada ima odličen prezračevalni sistem za poletne vročine in na vizir nameščen pinlock za extremne pogoje. Predpriprava za vgradnjo komunikacije je še korak naprej za vstop v elitni razred. Če najdeš še outlet ceno, je bingo popoln.

Pojdi v Velenje in se prepričaj na lastni glavi (če ti le paše kroj).

Srečno v 2016!

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Velenje zelo priporočam,profesionalni in zelo ustrežljivi ,že vrsto let nabavljam pri njih :)

Ja res tut jaz imam zlo dobre izkušnje od tam. So mojstri ni kaj.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bom še jaz dodal in pohvalil fante iz Compaca. V lanskem letu mi je X-701 rešila glavo. Sicer je zaradi padca na enem mestu zmanjkalo kompozita. V sedmih mesecih sem imel čas prebrat kompleten forum. Sedaj pa se ne morem odločiti ali 702 ali 1003. 1003 vem da je bolj praktična, ne vem pa če "zdrži" toliko kot 702. Prosim za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, alfa155 pravi:

Bom še jaz dodal in pohvalil fante iz Compaca. V lanskem letu mi je X-701 rešila glavo. Sicer je zaradi padca na enem mestu zmanjkalo kompozita. V sedmih mesecih sem imel čas prebrat kompleten forum. Sedaj pa se ne morem odločiti ali 702 ali 1003. 1003 vem da je bolj praktična, ne vem pa če "zdrži" toliko kot 702. Prosim za nasvet.

Ne razumem ,sam imam 1003 in sem zelo zadovoljen .......ne razumem kaj naj bi zdržala tako kot 702?   Če misliš padce je vse odvisno koliko imaš sreče na zalogi :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, pomisleki so, pri teh preklopnih čeladah, še več pa jih je bilo na začetku. Ampak glej, certificirane so, torej načeloma zdržijo to, kar pač morajo zdržati. In kot je rekel zgoraj Kmet, v resnici je sreča zelo pomemben faktor. Jaz se za to, katera zdrži več, ne bi pretirano sekiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preklopne zdržijo in so atestirane .. so pa običajno težje ...

Fajn jo je met, ko kje u koloni čakaš in enga pržgeš ... pa še pir lahko piješ, ne da bi se odčeladal ... si morm js tut eno preklopno omislt

:ninja: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preklopno čelado sem uporabljal pred leti (Nolan), trenutno pa integralno (701).

Nekih posebnih prednosti preklopne čelade nisem opazil (....ne kadim in ne pijem ko stojim v koloni), morda le to, da jo lažje natakneš na glavo. Drugače pa so praviloma težje in bolj glasne od integralnih čelad. To so bili tudi razlogi, da sem jo zamenjal z X-701 in z njo zelo zadovoljen.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm dal samo primer .. je pa lažja komunikacija med motoristi, če imajo preklopne čelade ... upam, da kdaj pa kdaj komuniciraš ... 

pitje vode (ali drugih osvežilnih napitkov) pri 40 stopinjah, če se na kratko ustaviš, je lažje .. jaz jo moram celo dol dat 

na mejah, sem sam jaz dol daju čelado (kdaj pa kdaj) .. ostali so jo samo odprli ... 

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, dlicen pravi:

Jah, pomisleki so, pri teh preklopnih čeladah, še več pa jih je bilo na začetku. Ampak glej, certificirane so, torej načeloma zdržijo to, kar pač morajo zdržati. In kot je rekel zgoraj Kmet, v resnici je sreča zelo pomemben faktor. Jaz se za to, katera zdrži več, ne bi pretirano sekiral.

Sam sem ene cca100kmh prletu u znak z Nolanko104 pa je zdržala al sem mel pa sam srečo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, maus pravi:

js sm dal samo primer .. je pa lažja komunikacija med motoristi, če imajo preklopne čelade ... upam, da kdaj pa kdaj komuniciraš ... 

pitje vode (ali drugih osvežilnih napitkov) pri 40 stopinjah, če se na kratko ustaviš, je lažje .. jaz jo moram celo dol dat 

na mejah, sem sam jaz dol daju čelado (kdaj pa kdaj) .. ostali so jo samo odprli ... 

 

ja, in ti gre stotinka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje,(verjetno za Kompija)

Do sedaj sem imal dve Nolanovi čeladi 100 in 102, s katerimi sem bil kar zadovoljen (razen malce pihanja, ki ga je kompi kar uspešno rešil) ter luščenja barve v zadnjih dveh, treh letih... Ker ima 102 že spraskan vizir in pinlock, menjave pa je potrebna tudi notranjost, se bom verjetno odločil kar za menjavo čelade. Imam pa vprašanje oz. pomislek glede nove 104.

Dva kolega iz Krškega, ki sta jo kupila pred dvemi (oz. tremi ?) leti sta imela probleme s tesnili, ki naj bi se pri odpiranju vizirja zamikala , posledično pa je prihajalo do prepiha. 

Po njunih besedah(kar me glede na moje izkušnje sicer čudi) je bil problem zaradi reklamacije, saj naj bi jim rekli, da je to zaradi nepravilnega odpiranja in zapiranja....!?

Ali ima kdo od uporabnikov te čelade kaj izkušenj oz. problemov s tem ?

Pa še za kompija....kako , da nima 104 EVO že priloženega pinlocka. Kolega, ki jo je kupil v Italiji lani, je pinlock dobil že hkrati s čelado.:

LP Damjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem prav razumel na spletu , je protihrupna zaslonka serijsko...!?

Popravljeno . Popravil Damian
.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo,

 

jaz sem v Compacu kupil 104 evo konec leta 2014 in pinlock je bil zraven.

Mislim, da je pinlock serijska oprema te čelade.

 

Lp, notranc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Damian pravi:

Imam vprašanje,(verjetno za Kompija)

Do sedaj sem imal dve Nolanovi čeladi 100 in 102, s katerimi sem bil kar zadovoljen (razen malce pihanja, ki ga je kompi kar uspešno rešil) ter luščenja barve v zadnjih dveh, treh letih... Ker ima 102 že spraskan vizir in pinlock, menjave pa je potrebna tudi notranjost, se bom verjetno odločil kar za menjavo čelade. Imam pa vprašanje oz. pomislek glede nove 104.

Dva kolega iz Krškega, ki sta jo kupila pred dvemi (oz. tremi ?) leti sta imela probleme s tesnili, ki naj bi se pri odpiranju vizirja zamikala , posledično pa je prihajalo do prepiha. 

Po njunih besedah(kar me glede na moje izkušnje sicer čudi) je bil problem zaradi reklamacije, saj naj bi jim rekli, da je to zaradi nepravilnega odpiranja in zapiranja....!?

Ali ima kdo od uporabnikov te čelade kaj izkušenj oz. problemov s tem ?

Pa še za kompija....kako , da nima 104 EVO že priloženega pinlocka. Kolega, ki jo je kupil v Italiji lani, je pinlock dobil že hkrati s čelado.:

LP Damjan

... ja... mogoče jo je odpiral navzdol, zapiral pa navzgor.... to se redno dogaja... tudi izkušenim...   :P

... hec. Ne razumem, kako bi kahko nepravilno odpiral in zapiral...   :huh:

.... zna pa priti do problema, če nimaš namazane tesnilne gumice in ne zdrsne vizir čez njo....ampak se zalepi nanjo in gumico obrača in jo hoče trgat...oz. se vizir ne zapre do konca....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem. Glede na moje dosedanje izkušnje s Kompijem se tudi meni zdi čudno, da ne bi rešil reklamacije, sprašujem pa predvsem zato, ker razmišljam o nakupu čelade . Ne vem sicer, ali sta reklamirala v Compaco, ali pri prodajalcu (menda Delta team). V vsakem slučaju so tesnila med pomembnejšimi stvarmi...

Glede pinlocka pa je na webu napisano, da je za doplačilo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Damian pravi:

Imam vprašanje,(verjetno za Kompija)

Do sedaj sem imal dve Nolanovi čeladi 100 in 102, s katerimi sem bil kar zadovoljen (razen malce pihanja, ki ga je kompi kar uspešno rešil) ter luščenja barve v zadnjih dveh, treh letih... Ker ima 102 že spraskan vizir in pinlock, menjave pa je potrebna tudi notranjost, se bom verjetno odločil kar za menjavo čelade. Imam pa vprašanje oz. pomislek glede nove 104.

Dva kolega iz Krškega, ki sta jo kupila pred dvemi (oz. tremi ?) leti sta imela probleme s tesnili, ki naj bi se pri odpiranju vizirja zamikala , posledično pa je prihajalo do prepiha. 

Po njunih besedah(kar me glede na moje izkušnje sicer čudi) je bil problem zaradi reklamacije, saj naj bi jim rekli, da je to zaradi nepravilnega odpiranja in zapiranja....!?

Ali ima kdo od uporabnikov te čelade kaj izkušenj oz. problemov s tem ?

Pa še za kompija....kako , da nima 104 EVO že priloženega pinlocka. Kolega, ki jo je kupil v Italiji lani, je pinlock dobil že hkrati s čelado.:

LP Damjan

Kakovost čelad Nolan dokazujemo s 5-letno garancijo. Poškodovana tesnila čelade štejemo kot napako v garanciji in jih praviloma zamenjamo brezplačno. Sicer pa ravno zdaj vabimo lastnike čelad Nolan, X-lite in Grex, ki so jih kupili pri pooblaščenih prodajalcih v Sloveniji, da nam čelado pošljejo na brezplačen preventivni servis, kjer jo bomo pregledali, nastavili zatesnitve, podmazali mehanizme, po potrebi zamenjali tesnila in jo pripravili za naslednjo motoristično sezono. Vse to in še več – BREZPLAČNO!

 

Pripadajoča serijska oprema čelad je odvisna od posameznega modela:

- pri modelu čelade N104 EVO SPECIAL je vložek Pinlock proti megljenju vizirja na voljo kot opcija za doplačilo

- pri modelih N104 EVO CLASSIC, SCOVERY, ACTION, ... pa je priložen serijsko.

Protivetrna zaslonka je serijsko priložena pri vseh modelih čelade N104. 

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!