Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Men dela fajn X-lite 1003  ,res da pa ne poslušam muzike, mi pa perfektno dela med telefonom,garminom ter ženo . Ne razumem kateri gumb moraš stiskat da spet slišiš ženo po klicu iz telefona, men vzpostavi komunikacijo z njo sam , takoj ko se telefon prekine. Prav tako mi je super ker tudi žena sliši navodila iz navi .  

Prej sem imel 4-ko in sem bolj zadovoljen z 5 ,tudi pogovor med mano in ženo je ćistejši , lovi pa kar nekaj več kot 500m , če ni nekih objektov in samo cesta jo sploh več ne vidim pa se še zmerom normalno pogovarjava .

No ja ...mogoče sm pa čuden ;)

kolega ima 4-ko jaz pa 5-tko in ko se oddalima več kot 150m prib. začne hreščat. po 300-400m prekine vezo. Prej ko sva imela oba 4-rke je vleklo 500m čisto, tam do 800m pa še dokaj razumljivo.

Objavljeno

Nama  z ženo na X-lite 551 zadeva ni špilala nikakor, Čas je šel naprej, izumili so nove verzije komunikacij vendar Boris priznava, da na določenih modelih čelad imajo še vedno težavo z dometom. Krivi naj bi bili kompoziti v lupini čelade, ki se nekako ne razumejo z frekvencami Ncoma. Ne pomagajo niti zunanje antene, če so blizu lupini. Šele odmik antene za par centimetrov zagotavlja zadovoljiv signal za komunikacijo v oddaljenosti par sto metrov.

Objavljeno
pred 1 minuto, raza pravi:

Nama  z ženo na X-lite 551 zadeva ni špilala nikakor, Čas je šel naprej, izumili so nove verzije komunikacij vendar Boris priznava, da na določenih modelih čelad imajo še vedno težavo z dometom. Krivi naj bi bili kompoziti v lupini čelade, ki se nekako ne razumejo z frekvencami Ncoma. Ne pomagajo niti zunanje antene, če so blizu lupini. Šele odmik antene za par centimetrov zagotavlja zadovoljiv signal za komunikacijo v oddaljenosti par sto metrov.

se pravi da bi moral nosilce nekako podaljšat da bi napravo oddalil od same lupine čelade?

Objavljeno
pred 9 minutami, raza pravi:

Nama  z ženo na X-lite 551 zadeva ni špilala nikakor, Čas je šel naprej, izumili so nove verzije komunikacij vendar Boris priznava, da na določenih modelih čelad imajo še vedno težavo z dometom. Krivi naj bi bili kompoziti v lupini čelade, ki se nekako ne razumejo z frekvencami Ncoma. Ne pomagajo niti zunanje antene, če so blizu lupini. Šele odmik antene za par centimetrov zagotavlja zadovoljiv signal za komunikacijo v oddaljenosti par sto metrov.

Pa je velika razlika materialu med X-lite1003 in npr. 551?

Objavljeno

Z Borisom sva debatirala, da razdalje morajo biti večje od 5 cm, drugače ni efekta. Mogoče bi pomagala kaka Alu folija med anteno in lupino. Testiraj....

Si ne predstavljam, kako bi izgledala čelada z anteno na 5 cm nosilcu.....Nevarno.....

Kakšna je razlika v materjalih bo vedel Boris

Objavljeno
pred 1 minuto, raza pravi:

Z Borisom sva debatirala, da razdalje morajo biti večje od 5 cm, drugače ni efekta. Mogoče bi pomagala kaka Alu folija med anteno in lupino. Testiraj....

Si ne predstavljam, kako bi izgledala čelada z anteno na 5 cm nosilcu.....Nevarno.....

Kakšna je razlika v materjalih bo vedel Boris

Bom probal, upam da bo vsaj malo boljše.

Objavljeno
pred 35 minutami, raza pravi:

Nama  z ženo na X-lite 551 zadeva ni špilala nikakor, Čas je šel naprej, izumili so nove verzije komunikacij vendar Boris priznava, da na določenih modelih čelad imajo še vedno težavo z dometom. Krivi naj bi bili kompoziti v lupini čelade, ki se nekako ne razumejo z frekvencami Ncoma. Ne pomagajo niti zunanje antene, če so blizu lupini. Šele odmik antene za par centimetrov zagotavlja zadovoljiv signal za komunikacijo v oddaljenosti par sto metrov.

Kako si pa zadovolen z x-lite 551, jo tudi nameravam kupit za na mojga gs-a. Aja a pa je kakšna občutnejša razlika med navadno in gt verzijo razen v ceni. Hvala za odgovor

Objavljeno

Z 551 sva izredno zadovoljena, kot z vsemi Nolankami do sedaj. Je pač čelada, ki je narejena za turing segment in pokončno sedenje na motorju. Aerodinamično je uravnotežena in tudi v nekoliko slabši vetrni zaščiti ne premetava glave. Žena jo namreč vozi tudi na Hondi Hornet in nima težav. Predvsem ji je všeč šilt, s katerim si zastre nizko večerno sonce.

Najbolje, da se zapelješ v Velenje in čelado sprobaš na lastnem motorju. Obenem boš ugotovil. če ti sploh paše na glavo.

 

 

Objavljeno

O zgoraj omenjenih uporabniških izkušnjah smo pred časom že poročali Nolanu. Strokovnjaki razvojnega oddelka so ugotovili, da lahko karbonska vlakna, ki so uporabljena tudi za izdelavo čelad X-lite, pomembno vplivajo na omejitev prenosa brezžičnega Bluetooh signala. Meritve so pokazale, da je vpliv na zmanjšanje komunikacijske razdalje odvisen od modela čelade v uporabi, položaja in količine karbona v zunanji školjki. Vpliv karbona na omejevanje brezžičnega signala je značilen za vse komunikacijske sisteme, ki so na voljo na tržišču, ne glede na to, ali so sistemi vgrajeni v notranjost čelade ali pa so nameščeni na zunanjo školjko čelade.  
V razvojnemu oddelku že iščejo rešitve za odpravo težav. Takoj, ko bo znana rešitev, bo na voljo brezplačna posodobitev programske opreme sistema N-Com. 

Lp, Boris Kompare :cool:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No to bi mogli italjančki že prej pogruntat. Šlamparija lahovska. Kaj so se zjutraj zbudili odlili eno čelado in jo začeli prodajat. Verjetno so že kake pol leta prej testirarali, preden so jo dali v prodajo. Šlamparija in za to ni izgovorov, posebej, ko kupiš predrago čelado z predragim komunikacijskim sistemom, nakoncu se pa norce delajo, da lahko nek karbon moti, pa da moreš imeti zunanjo antena pa take traparije. 

Uporabniki z opremo za jurja na buči bodo njihovi poskusni zajčki z pripisom zaželjene povratne informacije. nej se hebejo, banda kapitalistična. Če mislijo kej predrago prodajat, naj naredijo vsaj tako kot je potrebno.

Zadeva kr kliče po stvarni napaki. jest bi vrnil, pa gotovino zahteval.

Objavljeno
pred 4 urami, kompi pravi:

O zgoraj omenjenih uporabniških izkušnjah smo pred časom že poročali Nolanu. Strokovnjaki razvojnega oddelka so ugotovili, da lahko karbonska vlakna, ki so uporabljena tudi za izdelavo čelad X-lite, pomembno vplivajo na omejitev prenosa brezžičnega Bluetooh signala. Meritve so pokazale, da je vpliv na zmanjšanje komunikacijske razdalje odvisen od modela čelade v uporabi, položaja in količine karbona v zunanji školjki. Vpliv karbona na omejevanje brezžičnega signala je značilen za vse komunikacijske sisteme, ki so na voljo na tržišču, ne glede na to, ali so sistemi vgrajeni v notranjost čelade ali pa so nameščeni na zunanjo školjko čelade.  
V razvojnemu oddelku že iščejo rešitve za odpravo težav. Takoj, ko bo znana rešitev, bo na voljo brezplačna posodobitev programske opreme sistema N-Com. 

Lp, Boris Kompare :cool:

 

Gospod Boris, upam da boste čimprej našli rešitev, 600 EUR sem namreč vam pusti v trgovini, kar pa ni malo denarja in nazadnje sem zelo jezen.Najraje bi vam BX5 vrnil in čelado prodal.Stvar je meni zelo moteča pri vožnji.

Objavljeno
pred 20 minutami, BMWflar pravi:

 

Gospod Boris, upam da boste čimprej našli rešitev, 600 EUR sem namreč vam pusti v trgovini, kar pa ni malo denarja in nazadnje sem zelo jezen.Najraje bi vam BX5 vrnil in čelado prodal.Stvar je meni zelo moteča pri vožnji.

Tudi jaz čakam takojšnjo rešitev ker drugače bom popizdo poleg tega sistema. 

Sicer pa itak nimajo kaj naredit. Ma kaka programska oprema prosim vas no...če signal moti ga moti in tega se ne da odrpaviti z programsko opremo, ker če bi se dalo bi to že storili.

Skratka po domače uporabniki naj se  "jebemo  s tem sranjem" :smoke:

Objavljeno

Že pred 10 leti smo vedeli, da karbonska lupina tekmovalnega čolna na daljinsko upravljanje povzroča težave pri signalu sprejemnika...in da pr vsej tej tehnologiji še zdaj ne vedo, da karbon povzroča težave, nevem zakaj sploh izdelajo čelado, ki ima predpripravljeno odprtino za vgradnjo komunikacije. 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, HyperJack pravi:

Že pred 10 leti smo vedeli, da karbonska lupina tekmovalnega čolna na daljinsko upravljanje povzroča težave pri signalu sprejemnika...in da pr vsej tej tehnologiji še zdaj ne vedo, da karbon povzroča težave, nevem zakaj sploh izdelajo čelado, ki ima predpripravljeno odprtino za vgradnjo komunikacije. 

Ne samo karbon, problem je tudi v samem dizajnu antene, kakor tudi dolžini, ki naredi, da iz antene dobimo zelo majhen izkoristek, da ne govorim o sevanju tako blizu glave .... 

Imajo pa dober toplotni izkoristek :P

Objavljeno

Ne poznam podrobnosti izdelave in sistema delovanja Ncoma, iz prakse pa vem, da na X-Lite 551 Ncom ni deloval na razdaljo, dočim izdelek konkurence (Interphone F4) deluje brez problema do deklarirane razdalje na taisti čeladi. Vem tudi to, da interphone nima neke zunanje antene, ampak je integrirana na tiskano vezje.

Nekateri drugi proizvajalci verjetno zaradi istih problemov kot Ncom, izdelujejo izdelke z zunanjo anteno, kar pa ne izgleda ravno lično. Nekateri so šli celo tako daleč, da oddajne module montirajo na krmilo motorja skupaj z gumbi za upravljanje, s čelado pa je povezan z klasičnim BT.

 

Če pa je zaradi karbona v lupini čelade glava zaščitena še pred sevanjem, je pa toliko bolje.

Objavljeno

@DUCATI_RIDER
Močno dvomim, da uporabljaš N-Com BX5. Ta je namreč namenjen samo za vgradnjo v čelade X-lite. Na Shoei GT-AIR imaš najbrž nameščen univerzalni kit N-Com M5. Na naših čeladah z M5 nismo zaznali omembe vrednih težav pri zagotavljanju dosega deklarirane razdalje brezžičnega signala (do 500m na odprtih prostorih brez ovir). Če morda še nisi, ti najprej svetujem, da odpreš anteni in s tem omogočiš boljši domet signala. Drugače pa te vabim, da nam pošlješ Bluetooth enoto, ki jo bomo stestirali in ustrezno ukrepali. 

@ BMWflar in HyperJack
Karbon v zunanji školjki čelade lahko vpliva na razdaljo prenosa brezžičnega Bluetooth signala v interkom povezavi med dvema čeladama, nima pa neposrednega vpliva na sprejem radijskega signala. FM radio bi torej moral delovati BP, zato vaju prosim, da se oglasita na našem servisu v Velenju, kjer bomo preverili delovanje sistema in poiskali rešitev. 
Sicer pa razvoj novih modelov komunikacijskih sistemov prinaša tako nove zmogljivosti, kot tudi opuščanje katere izmed obstoječih funkcij. Vse zmogljivosti so podrobno opisane na naši spletni strani [KLIK]. Mimogrede, sočasno pogovarjanje in poslušanje glasbe v obeh čeladah praviloma ni mogoče niti pri konkurenčnih znamkah komunikacijskih sistemov. 

@raza
Vsaka stvar ima kakšno dobro pa tudi slabo stran. Pri Interfonu F4 je potrebno več centimetrov debelo upravljalno enoto namestiti na zunanjo školjko čelade. Na ta način se sicer doseže zmanjšan vpliv karbona na prenos Bluetooth signala, vendar pa se v štrlečo enoto praviloma ujame krogotok zraka, ki se lomi na njej in posledično povzroča moteč hrup v čeladi. 

Lp, Boris Kompare :cool:

Objavljeno
pred 13 minutami, kompi pravi:

@DUCATI_RIDER
Močno dvomim, da uporabljaš N-Com BX5. Ta je namreč namenjen samo za vgradnjo v čelade X-lite. Na Shoei GT-AIR imaš najbrž nameščen univerzalni kit N-Com M5. Na naših čeladah z M5 nismo zaznali omembe vrednih težav pri zagotavljanju dosega deklarirane razdalje brezžičnega signala (do 500m na odprtih prostorih brez ovir). Če morda še nisi, ti najprej svetujem, da odpreš anteni in s tem omogočiš boljši domet signala. Drugače pa te vabim, da nam pošlješ Bluetooth enoto, ki jo bomo stestirali in ustrezno ukrepali. 

@ BMWflar in HyperJack
Karbon v zunanji školjki čelade lahko vpliva na razdaljo prenosa brezžičnega Bluetooth signala v interkom povezavi med dvema čeladama, nima pa neposrednega vpliva na sprejem radijskega signala. FM radio bi torej moral delovati BP, zato vaju prosim, da se oglasita na našem servisu v Velenju, kjer bomo preverili delovanje sistema in poiskali rešitev. 
Sicer pa razvoj novih modelov komunikacijskih sistemov prinaša tako nove zmogljivosti, kot tudi opuščanje katere izmed obstoječih funkcij. Vse zmogljivosti so podrobno opisane na naši spletni strani [KLIK]. Mimogrede, sočasno pogovarjanje in poslušanje glasbe v obeh čeladah praviloma ni mogoče niti pri konkurenčnih znamkah komunikacijskih sistemov. 

@raza
Vsaka stvar ima kakšno dobro pa tudi slabo stran. Pri Interfonu F4 je potrebno več centimetrov debelo upravljalno enoto namestiti na zunanjo školjko čelade. Na ta način se sicer doseže zmanjšan vpliv karbona na prenos Bluetooth signala, vendar pa se v štrlečo enoto praviloma ujame krogotok zraka, ki se lomi na njej in posledično povzroča moteč hrup v čeladi. 

Lp, Boris Kompare :cool:

uporabljam M5 sistem, bil sem že 2x v Velenju in jim povedal da sem nad sistemom zelo razočaran napam prejšnjemu 4-rki, s kateo sem bil zelo zadovoljen  glede dometa motor-motor, in lovljenja radijskega signala. 

Tako da glede shoei čelade in sistema M5 so mi rekli da ni rešitve zaradi teh vlakn ki so v čeladi, ki motijo signal, in da se glede dometa ne da nič spremenit. 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me zakaj BX5 deluje dobro samo v mestih, bolj ko zapuščaš urbana področja slabše lovi signal radija in na koncu vse utihne.V mestih najbolj lovi Ognjišče, Ars...in take ki iih noben ne posluša, Center, Radio1 takoj ko greš malo ven tudi izgubi in ga ne najde več.Nastavitve občutljivosti signala ne pomagajo nič.Popolnoma isto se je dogajalo na prvem sistemu BX5 ki je potem "crknil" in ste mi ga zamenjali.

Popravljeno . Popravil BMWflar
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DUCATI_RIDER pravi:

uporabljam M5 sistem, bil sem že 2x v Velenju in jim povedal da sem nad sistemom zelo razočaran napam prejšnjemu 4-rki, s kateo sem bil zelo zadovoljen  glede dometa motor-motor, in lovljenja radijskega signala. 

Tako da glede shoei čelade in sistema M5 so mi rekli da ni rešitve zaradi teh vlakn ki so v čeladi, ki motijo signal, in da se glede dometa ne da nič spremenit. 

Kot rečeno: pošlji nam Bluetooth enoto, da jo bomo lahko stestirali. Če bo potrebno, jo bomo poslali v Nolan in zahtevali odpravo morebitne napake.

 

Lp, Boris Kompare :cool:

pred 58 minutami, BMWflar pravi:

Zanima me zakaj BX5 deluje dobro samo v mestih, bolj ko zapuščaš urbana področja slabše lovi signal radija in na koncu vse utihne.V mestih najbolj lovi Ognjišče, Ars...in take ki iih noben ne posluša, Center, Radio1 takoj ko greš malo ven tudi izgubi in ga ne najde več.Nastavitve občutljivosti signala ne pomagajo nič.Popolnoma isto se je dogajalo na prvem sistemu BX5 ki je potem "crknil" in ste mi ga zamenjali.

Sprejem določene radijske postaje je odvisen od frekvence ter moči oddajnega signala vsake posamezne radijske postaje in ne od sistema N-Com. 
Predlagam da:

  • vklopiš RDS funkcijo, ki omogoča samodejno iskanje nove frekvence predvajane radijske postaje, v primeru izgube signala zaradi slabše kvalitete sprejema. 
  • v v meniju "FM radio" na spominska mesta shraniš frekvence do 6-ih postaj, ki jih želiš poslušati.  

Na ta način boš lahko poslušal želeno radijsko postajo kjerkoli je pač na voljo njen signal in to ne glede na frekvenco oddajnega signala. 

Lp, Boris Kompare :cool:
 

Popravljeno . Popravil kompi
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Glej, delam primerjavo med BX5 in starim N-com sistemom in si upam trditi da 100% stari dela bolje,katerega sem uporabljal 5 let, rad bi samo odgovor kaj je narobe z BX5?

Objavljeno
pred 2 urami, BMWflar pravi:

Zanima me zakaj BX5 deluje dobro samo v mestih, bolj ko zapuščaš urbana področja slabše lovi signal radija in na koncu vse utihne.V mestih najbolj lovi Ognjišče, Ars...in take ki iih noben ne posluša, Center, Radio1 takoj ko greš malo ven tudi izgubi in ga ne najde več.Nastavitve občutljivosti signala ne pomagajo nič.Popolnoma isto se je dogajalo na prvem sistemu BX5 ki je potem "crknil" in ste mi ga zamenjali.

Evo povsem identično se dogaja pri meni...

Objavljeno
pred 37 minutami, HyperJack pravi:

Evo povsem identično se dogaja pri meni...

Zamenjajta motor .....:lol1:bmflarja tečna :P

Objavljeno
pred 26 minutami, Kmet2 pravi:

Zamenjajta motor .....:lol1:bmflarja tečna :P

Bom zamenjal prjatle če boš take govoru...:P

Objavljeno
pred 16 urami, kompi pravi:

@raza
Vsaka stvar ima kakšno dobro pa tudi slabo stran. Pri Interfonu F4 je potrebno več centimetrov debelo upravljalno enoto namestiti na zunanjo školjko čelade. Na ta način se sicer doseže zmanjšan vpliv karbona na prenos Bluetooth signala, vendar pa se v štrlečo enoto praviloma ujame krogotok zraka, ki se lomi na njej in posledično povzroča moteč hrup v čeladi. 

Lp, Boris Kompare :cool:

Prav zaradi štrleče enote sem se ob nabavi nove čelade odločil za sistem, ki bo vgrajen-skrit v čeladi. Zaradi nemogoče uporabe motor-motor sem bil primoran, da se vrnem na sistem, ki mi je preizkušeno deloval že prej na Xlite 801. Sem pač vzel v zakup, da zadeva štrli, mogoče povzroči kak decibel hrupa (zanemarljivo pri hitrostih s katerimi potujem), ampak DELUJE!

In če Nolanu in Ncomu uspe narediti sistem, ki bo skrit in bo uporaben, se bom z veseljem vrnil. Zaradi estetike in predvsem zaradi zadovoljstva z vašimi storitvami in uporabniku prijaznim načinom poslovanja.

LP Bogdan

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

BX5 preverjeno NE dela tako kot bi moral, sprobano...na relaciji Zagreb-Zadar , radijski sprejemnik neha loviti v okolici Karlovca in potem do Maslenice popolna tišina.Ob povratku sem uporabljal stari sistem Nolan in na isti relaciji ves čas deluje super.Sedaj pa prosim g.Kompija naj mi  pove kaj naj naredim.Take naprave nočem imeti in sem zelo razočaran in počutim se malo nategnjenega pri tem denarju.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!