protoncek Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 Rahlo pihanje je normalno, saj če dobro pogledaš je s sprednje strani nekaj rež kljub zaprtem prednjem zračniku. Sicer se to pihanje pozna predvsem ob mrazu... sem že razmišljal da bi jeseni tja notri nekaj zatlačil, pa je potem vprašanje če se ne bo pretirano rosila. Sicer imam pinlock, ampak žal tudi očala :headbang: ... Drugače ti pa lahko piha tudi zaradi netesnjenja vizirja, kar je možno nastavit - posebej če si ga menjal je to možno - odviješ torx vijake (dva levo dva desno) in nastaviš plastiko tako da vizir tesni. Dobro priviješ da se ne premakne prekmalu...malce je zoprno, moraš nastavit, za silo privit, probat, spet odvit, popravit, privit, probat...itd...ampak gre.
bmw Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 C2 se lahko primerja s SHOEI MULTITEC, vsaj cenovno....Sam pravjo, da je SHOEI MULTITEC ful tisja...bomo vidli kaj bo s C3... Moti pa me ker C3 nima zapenjanja z dvojnim D obrockom... http://www.louis.de/_30c8c8315a958f3cf0f3f...artnr_gr=204436 http://www.louis.de/_30c8c8315a958f3cf0f3f...artnr_gr=203030 imel sem C2 in nekako se mi zdi, da lahko strnem svoja "spoznanja" o tej čeladi... -prevoženih cca 80.000 km s čelado brez kakršnegakoli problema (razen enkrat sem moral razdreti in namazati mehanizem odpiranja z vazelinom zaradi zatikanja- bilo je polno svinjarije) - čelada ima izjemno zračenje in tesnenje (ne piha okoli oči in nosu spredaj) , pa tudi antifog premaz na vizirju odlično opravlja svojo nalogo - izredno velik zorni kot čelade, pa tudi pomik vizirja naprej za par milimetrov je odlična rešitev - je pa to izredno velika in težka "kahla", ki zna zelo obremenjevati vratne mišice pri vožnji z dvignjenim bradnim delom sedaj imam SHOEI MULTITECH in nova spoznanja so tu..... - prevoženih 22.000 km s čelado brez kakršnegakoli problema - slabše zračenje kot pri C2 , vendar še vedno zadovoljivo - pinlock je krasna stvar, čeprav bi raje imel antifog premaz kot pri C2 - čelada ima manjši zorni kot kot C2 , vendar je to na splošno manjša čelada (cca 20%) kot C2 in tudi bistveno tišja - cenejša čelada kot C2 ko odvozim z njo 80.000 km napišem nova spoznanja.
Bmflar Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Vprašanje ..... S čim oziroma kako čistite notranjo stran vizirja, da se pač ne bi poškodoval antifog premaz ??? Hvala za odgovore.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Vprašanje .....S čim oziroma kako čistite notranjo stran vizirja, da se pač ne bi poškodoval antifog premaz ??? Hvala za odgovore. Notranjo stran čim manj čisti,če jo že moraš "samo" z malo navlaženim(z vodo)papirnatim robčkom ovlaži in obriši s suhim robčkom.Kadar čelada stoji mora biti vizir VEDNO odprt tako,da se notranjost čelade osuši v nasprotnem primeru poškoduje antifog zaščito vizirja.Če pa se ti začne enkrat odznotraj rositi je najenostavnejše,da ga zamenjaš z novim,vsa druga sredstva nepomagajo dosti. :hmm:
Bmflar Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Notranjo stran čim manj čisti,če jo že moraš "samo" z malo navlaženim(z vodo)papirnatim robčkom ovlaži in obriši s suhim robčkom.Kadar čelada stoji mora biti vizir VEDNO odprt tako,da se notranjost čelade osuši v nasprotnem primeru poškoduje antifog zaščito vizirja.Če pa se ti začne enkrat odznotraj rositi je najenostavnejše,da ga zamenjaš z novim,vsa druga sredstva nepomagajo dosti. :hmm: Hvala, C2 mi je ful všeč, vendar mi je pri prvem vizirju začel odstopati antifog nanos.... Očistil sem ga 2x na način kot si opisal, pa je vseeno vizir fuč.
bmwslo Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Hvala, C2 mi je ful všeč, vendar mi je pri prvem vizirju začel odstopati antifog nanos....Očistil sem ga 2x na način kot si opisal, pa je vseeno vizir fuč. Če se ti vizir "lušči", potem ga boš verjetno lahko zamenjal, ker je menda šlo za neko serijsko napako na njih in je bilo že tu dosti pisanega o zamenjavah. Sam nimam takih izkušenj, čistim pa čelado izključno z mikro krpo in vodo, včasih tudi s papirnato brisačo in vodo. Na stari Concept-ki sem poskusil tudi s kakim čistilom (za steklo) in ni videti poškodb vizirja .
Bmflar Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Če se ti vizir "lušči", potem ga boš verjetno lahko zamenjal, ker je menda šlo za neko serijsko napako na njih in je bilo že tu dosti pisanega o zamenjavah. Sam nimam takih izkušenj, čistim pa čelado izključno z mikro krpo in vodo, včasih tudi s papirnato brisačo in vodo. Na stari Concept-ki sem poskusil tudi s kakim čistilom (za steklo) in ni videti poškodb vizirja . Yp, sem šel v TC Motoshop in so mi ga brez besed takoj zamenjali, tako da je sedaj nov vizir na čeladi.... Hvala za nasvete :worship:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 (popravljeno) Yp, sem šel v TC Motoshop in so mi ga brez besed takoj zamenjali, tako da je sedaj nov vizir na čeladi.... Hvala za nasvete :worship: Od ca 17,oo pa do zdajle sem se zajebaval z računalnikom,sicer bi ti že prej odgovoril.Kot si že zvedel so vse vizirje,ki so se luščili zamenjali pod garancijo.Zdaj ko imaš nov vizir glej,da ga paziš vedno ga najprej ko ga čistiš odzunaj od mušic s paprjem malo navlaži in lepo očisti,odznotraj,pa kot že rečeno čisti čim manj.Še tole vedno,ko moraš kihniti ali zakašljati obvezno odpri vizir sicer se tudi poškoduje antifog zašćita.Jaz imam doma vedno rezervni vizir in rezervni mehanizem za vizir,kar bi tudi tebi priporočal,saj vizir moraš na ca dve leti itak zamenjat. :hmm: Popravljeno Oktober 18, 2008. Popravil Brumer
Bmflar Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Yp, tudi to bom naredil, saj 38 € ni neka velika cena za rezervni vizir .... Problem je edinole v tem, da ne bi bil tudir ezervni z napako :headbang:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 Yp, tudi to bom naredil, saj 38 € ni neka velika cena za rezervni vizir ....Problem je edinole v tem, da ne bi bil tudir ezervni z napako :headbang: To se neboj,defektna je bila samo ena serija čelad,kjer so se luščili vizirji. :hmm:
bmwslo Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 Maloprej je bil pri meni frend z belo C2 . Mater je dobra . Moram počakat, da bodo C3 dali še v beli in modri ven, pa se odločim :evilgrin:
japke Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Zdravo, tudi sam imam C2, spomladi so mi zamenjali mi vizir zaradi "serijske" napake. Čez poletje je bilo kul, včeraj pa sem se malo vozil okoli (bilo je cca 8-10 °C) in se mi je na vizirju ful nabiral kondenz. Zračenje čelade ni opravilo svoje naloge, zato sem moral vsake 3 minute odpirati vizir, da se je posušil, kar pa je postalo moteče in tudi neprijazno za oči. Zanima me, ali se tudi to vam dogaja in ali je v primeru rosenja/kondenziranja boljši Pinlock? Na sploh se mi C2 zdi preveč "diht" zaprta čelada. Če pa odprem zračnike pa preveč piha okoli oči. Še posebej neuporaben mi je premik vizirja naprej, tako poleti kot pozimi. To so moje izkušnje s C2.
bmwslo Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Zdravo, tudi sam imam C2, spomladi so mi zamenjali mi vizir zaradi "serijske" napake. Čez poletje je bilo kul, včeraj pa sem se malo vozil okoli (bilo je cca 8-10 °C) in se mi je na vizirju ful nabiral kondenz. Zračenje čelade ni opravilo svoje naloge, zato sem moral vsake 3 minute odpirati vizir, da se je posušil, kar pa je postalo moteče in tudi neprijazno za oči. Zanima me, ali se tudi to vam dogaja in ali je v primeru rosenja/kondenziranja boljši Pinlock? Na sploh se mi C2 zdi preveč "diht" zaprta čelada. Če pa odprem zračnike pa preveč piha okoli oči. Še posebej neuporaben mi je premik vizirja naprej, tako poleti kot pozimi. To so moje izkušnje s C2. Jaz imam praktično vedno odprt sprednji zračnik, kar je mogoče, zaradi dobre vetrne zaščite motorja. Če je motor odprt, to pozimi seveda odpade. Pri zaprtem zračniku (vseh), se res pojavi rosenje, ki ga ne moreš odpraviti drugače kot z odpiranjem vizirja. Mogoče bi bilo za poskusit odprt gornji zračnik in pravilno obrnjena notranja podloga, ki zapira direkten dostop mrzlega zraka v notranjost. Sam imam gornji zračnik vedno zaprt in notranjo podlogo obrnjeno na "letni" režim (stran 81 v knjižici) .
Drejči Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Sam imam gornji zračnik vedno zaprt in notranjo podlogo obrnjeno na "letni" režim (stran 81 v knjižici) . ej?? ...grem pogledat če sem dobil in tudi obdržal kako knjižico, se nič ne spomnem knjižice... :unsure:
bmwslo Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 (popravljeno) ej?? ...grem pogledat če sem dobil in tudi obdržal kako knjižico, se nič ne spomnem knjižice... :unsure: Maš tule Poglej spodnji sliki, kako je obrnjen notranji trak. Enkrat odpira, drugič (zima) zapira vstopni odprtini. Popravljeno November 17, 2008. Popravil bmwslo
moto rider Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 (popravljeno) Le sem in tja fašeš (skozi sprednjo režo) kakšnega čmrlja v (ustno) odprtino. Jaz sem dal noter grobo, tanko "spužvo", tako da insekti ne gredo direktno v prabvni trak. - Zvito ne?! Popravljeno November 17, 2008. Popravil moto rider
Drejči Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Poglej spodnji sliki, kako je obrnjen notranji trak. Enkrat odpira, drugič (zima) zapira vstopni odprtini. Najlepša ti dala :worship:
bmwslo Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Le sem in tja fašeš (skozi sprednjo režo) kakšnega čmrlja v (ustno) odprtino. Jaz sem dal noter grobo, tanko "spužvo", tako da insekti ne gredo direktno v prabvni trak. - Zvito ne?! Šubertka ma na tem mestu mrežico, ki preprečuje izlete insektov v "prebavni trakt" , drugače pa zna bit to kar zanimivo ja . :lol1: :lol1: :lol1:
motoristek Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Usput še malica ... :lol1:
japke Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Jaz imam praktično vedno odprt sprednji zračnik, kar je mogoče, zaradi dobre vetrne zaščite motorja. Če je motor odprt, to pozimi seveda odpade. Pri zaprtem zračniku (vseh), se res pojavi rosenje, ki ga ne moreš odpraviti drugače kot z odpiranjem vizirja. Mogoče bi bilo za poskusit odprt gornji zračnik in pravilno obrnjena notranja podloga, ki zapira direkten dostop mrzlega zraka v notranjost. Sam imam gornji zračnik vedno zaprt in notranjo podlogo obrnjeno na "letni" režim (stran 81 v knjižici) . tudi jaz imam vedno odprt sprednji in zgornji zračnik, pa se mi pozimi vseeno ful rosi. Nevem, ali tako diham al kaj? V glavnem, čelada/skafander je diht :)
bmwslo Objavljeno November 17, 2008 Opozori Objavljeno November 17, 2008 Meni se pojavlja rosenje normalno samo v območju pred nosom. Redkokdaj se pojavi močnejše rosenje, takrat pač seveda malo priprem vizir. Rosenje se hitreje pojavi tudi ko stojim na križišču - ni pretoka zraka- in če pride do navala adrenalina :naughty: Dihat počas in ne skozi usta :whistle:
bica Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Maš tule Poglej spodnji sliki, kako je obrnjen notranji trak. Enkrat odpira, drugič (zima) zapira vstopni odprtini. Po treh letih uporabe C2 sem neki novga pogruntov. Hvala
bmwslo Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Po treh letih uporabe C2 sem neki novga pogruntov. Hvala :evilgrin:
Drejči Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Sem naokol obrnu garažo in glej ga vraga, najdel sem to "knjižico" :) Je notri še nekaj zanimivih stvari, katerih do sedaj nisem vedel oz. sem se spraševal kako narediti. odstranitevsončnegavizirja.press
bmwslo Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Sem naokol obrnu garažo in glej ga vraga, najdel sem to "knjižico" :) Je notri še nekaj zanimivih stvari, katerih do sedaj nisem vedel oz. sem se spraševal kako narediti. odstranitevsončnegavizirja.press "Svakoga dana u svakom pogledu sve više napreduješ" :naughty: Kmalu boste pogruntali, da imate res "taboljš" čelade. Jaz to že dolgo vem (od 2001)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se