Skoči na vsebino

Schuberth čelade


klimbra

Priporočene objave

Rahlo pihanje je normalno, saj če dobro pogledaš je s sprednje strani nekaj rež kljub zaprtem prednjem zračniku. Sicer se to pihanje pozna predvsem ob mrazu... sem že razmišljal da bi jeseni tja notri nekaj zatlačil, pa je potem vprašanje če se ne bo pretirano rosila. Sicer imam pinlock, ampak žal tudi očala :headbang: ...

Drugače ti pa lahko piha tudi zaradi netesnjenja vizirja, kar je možno nastavit - posebej če si ga menjal je to možno - odviješ torx vijake (dva levo dva desno) in nastaviš plastiko tako da vizir tesni. Dobro priviješ da se ne premakne prekmalu...malce je zoprno, moraš nastavit, za silo privit, probat, spet odvit, popravit, privit, probat...itd...ampak gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

C2 se lahko primerja s SHOEI MULTITEC, vsaj cenovno....

Sam pravjo, da je SHOEI MULTITEC ful tisja...bomo vidli kaj bo s C3...

Moti pa me ker C3 nima zapenjanja z dvojnim D obrockom...

http://www.louis.de/_30c8c8315a958f3cf0f3f...artnr_gr=204436

http://www.louis.de/_30c8c8315a958f3cf0f3f...artnr_gr=203030

imel sem C2 in nekako se mi zdi, da lahko strnem svoja "spoznanja" o tej čeladi...

-prevoženih cca 80.000 km s čelado brez kakršnegakoli problema (razen enkrat sem moral razdreti in namazati mehanizem odpiranja z vazelinom zaradi zatikanja- bilo je polno svinjarije)

- čelada ima izjemno zračenje in tesnenje (ne piha okoli oči in nosu spredaj) , pa tudi antifog premaz na vizirju odlično opravlja svojo nalogo

- izredno velik zorni kot čelade, pa tudi pomik vizirja naprej za par milimetrov je odlična rešitev

- je pa to izredno velika in težka "kahla", ki zna zelo obremenjevati vratne mišice pri vožnji z dvignjenim bradnim delom

sedaj imam SHOEI MULTITECH in nova spoznanja so tu.....

- prevoženih 22.000 km s čelado brez kakršnegakoli problema

- slabše zračenje kot pri C2 , vendar še vedno zadovoljivo

- pinlock je krasna stvar, čeprav bi raje imel antifog premaz kot pri C2

- čelada ima manjši zorni kot kot C2 , vendar je to na splošno manjša čelada (cca 20%) kot C2 in tudi bistveno tišja

- cenejša čelada kot C2

ko odvozim z njo 80.000 km napišem nova spoznanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vprašanje .....

S čim oziroma kako čistite notranjo stran vizirja, da se pač ne bi poškodoval antifog premaz ???

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje .....

S čim oziroma kako čistite notranjo stran vizirja, da se pač ne bi poškodoval antifog premaz ???

Hvala za odgovore.

Notranjo stran čim manj čisti,če jo že moraš "samo" z malo navlaženim(z vodo)papirnatim robčkom ovlaži in obriši s suhim robčkom.Kadar čelada stoji mora biti vizir VEDNO odprt tako,da se notranjost čelade osuši v nasprotnem primeru poškoduje antifog zaščito vizirja.Če pa se ti začne enkrat odznotraj rositi je najenostavnejše,da ga zamenjaš z novim,vsa druga sredstva nepomagajo dosti. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Notranjo stran čim manj čisti,če jo že moraš "samo" z malo navlaženim(z vodo)papirnatim robčkom ovlaži in obriši s suhim robčkom.Kadar čelada stoji mora biti vizir VEDNO odprt tako,da se notranjost čelade osuši v nasprotnem primeru poškoduje antifog zaščito vizirja.Če pa se ti začne enkrat odznotraj rositi je najenostavnejše,da ga zamenjaš z novim,vsa druga sredstva nepomagajo dosti. :hmm:

Hvala, C2 mi je ful všeč, vendar mi je pri prvem vizirju začel odstopati antifog nanos....

Očistil sem ga 2x na način kot si opisal, pa je vseeno vizir fuč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, C2 mi je ful všeč, vendar mi je pri prvem vizirju začel odstopati antifog nanos....

Očistil sem ga 2x na način kot si opisal, pa je vseeno vizir fuč.

Če se ti vizir "lušči", potem ga boš verjetno lahko zamenjal, ker je menda šlo za neko serijsko napako na njih in je bilo že tu dosti pisanega o zamenjavah. Sam nimam takih izkušenj, čistim pa čelado izključno z mikro krpo in vodo, včasih tudi s papirnato brisačo in vodo.

Na stari Concept-ki sem poskusil tudi s kakim čistilom (za steklo) in ni videti poškodb vizirja .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti vizir "lušči", potem ga boš verjetno lahko zamenjal, ker je menda šlo za neko serijsko napako na njih in je bilo že tu dosti pisanega o zamenjavah. Sam nimam takih izkušenj, čistim pa čelado izključno z mikro krpo in vodo, včasih tudi s papirnato brisačo in vodo.

Na stari Concept-ki sem poskusil tudi s kakim čistilom (za steklo) in ni videti poškodb vizirja .

Yp, sem šel v TC Motoshop in so mi ga brez besed takoj zamenjali, tako da je sedaj nov vizir na čeladi....

Hvala za nasvete :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yp, sem šel v TC Motoshop in so mi ga brez besed takoj zamenjali, tako da je sedaj nov vizir na čeladi....

Hvala za nasvete :worship:

Od ca 17,oo pa do zdajle sem se zajebaval z računalnikom,sicer bi ti že prej odgovoril.Kot si že zvedel so vse vizirje,ki so se luščili zamenjali pod garancijo.Zdaj ko imaš nov vizir glej,da ga paziš vedno ga najprej ko ga čistiš odzunaj od mušic s paprjem malo navlaži in lepo očisti,odznotraj,pa kot že rečeno čisti čim manj.Še tole vedno,ko moraš kihniti ali zakašljati obvezno odpri vizir sicer se tudi poškoduje antifog zašćita.Jaz imam doma vedno rezervni vizir in rezervni mehanizem za vizir,kar bi tudi tebi priporočal,saj vizir moraš na ca dve leti itak zamenjat. :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yp, tudi to bom naredil, saj 38 € ni neka velika cena za rezervni vizir ....

Problem je edinole v tem, da ne bi bil tudir ezervni z napako :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yp, tudi to bom naredil, saj 38 € ni neka velika cena za rezervni vizir ....

Problem je edinole v tem, da ne bi bil tudir ezervni z napako :headbang:

To se neboj,defektna je bila samo ena serija čelad,kjer so se luščili vizirji. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maloprej je bil pri meni frend z belo C2 .

Mater je dobra . Moram počakat, da bodo C3 dali še v beli in modri ven, pa se odločim :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo,

tudi sam imam C2, spomladi so mi zamenjali mi vizir zaradi "serijske" napake. Čez poletje je bilo kul, včeraj pa sem se malo vozil okoli (bilo je cca 8-10 °C) in se mi je na vizirju ful nabiral kondenz. Zračenje čelade ni opravilo svoje naloge, zato sem moral vsake 3 minute odpirati vizir, da se je posušil, kar pa je postalo moteče in tudi neprijazno za oči.

Zanima me, ali se tudi to vam dogaja in ali je v primeru rosenja/kondenziranja boljši Pinlock?

Na sploh se mi C2 zdi preveč "diht" zaprta čelada. Če pa odprem zračnike pa preveč piha okoli oči. Še posebej neuporaben mi je premik vizirja naprej, tako poleti kot pozimi.

To so moje izkušnje s C2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

tudi sam imam C2, spomladi so mi zamenjali mi vizir zaradi "serijske" napake. Čez poletje je bilo kul, včeraj pa sem se malo vozil okoli (bilo je cca 8-10 °C) in se mi je na vizirju ful nabiral kondenz. Zračenje čelade ni opravilo svoje naloge, zato sem moral vsake 3 minute odpirati vizir, da se je posušil, kar pa je postalo moteče in tudi neprijazno za oči.

Zanima me, ali se tudi to vam dogaja in ali je v primeru rosenja/kondenziranja boljši Pinlock?

Na sploh se mi C2 zdi preveč "diht" zaprta čelada. Če pa odprem zračnike pa preveč piha okoli oči. Še posebej neuporaben mi je premik vizirja naprej, tako poleti kot pozimi.

To so moje izkušnje s C2.

Jaz imam praktično vedno odprt sprednji zračnik, kar je mogoče, zaradi dobre vetrne zaščite motorja. Če je motor odprt, to pozimi seveda odpade. Pri zaprtem zračniku (vseh), se res pojavi rosenje, ki ga ne moreš odpraviti drugače kot z odpiranjem vizirja. Mogoče bi bilo za poskusit odprt gornji zračnik in pravilno obrnjena notranja podloga, ki zapira direkten dostop mrzlega zraka v notranjost. Sam imam gornji zračnik vedno zaprt in notranjo podlogo obrnjeno na "letni" režim (stran 81 v knjižici) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam gornji zračnik vedno zaprt in notranjo podlogo obrnjeno na "letni" režim (stran 81 v knjižici) .

ej??

...grem pogledat če sem dobil in tudi obdržal kako knjižico, se nič ne spomnem knjižice... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej??

...grem pogledat če sem dobil in tudi obdržal kako knjižico, se nič ne spomnem knjižice... :unsure:

Maš tule

post-5391-1226918666_thumb.jpg

Poglej spodnji sliki, kako je obrnjen notranji trak. Enkrat odpira, drugič (zima) zapira vstopni odprtini.

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le sem in tja fašeš (skozi sprednjo režo) kakšnega čmrlja v (ustno) odprtino.

Jaz sem dal noter grobo, tanko "spužvo", tako da insekti ne gredo direktno v prabvni trak. - Zvito ne?!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej spodnji sliki, kako je obrnjen notranji trak. Enkrat odpira, drugič (zima) zapira vstopni odprtini.

Najlepša ti dala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le sem in tja fašeš (skozi sprednjo režo) kakšnega čmrlja v (ustno) odprtino.

Jaz sem dal noter grobo, tanko "spužvo", tako da insekti ne gredo direktno v prabvni trak. - Zvito ne?!

Šubertka ma na tem mestu mrežico, ki preprečuje izlete insektov v "prebavni trakt" , drugače pa zna bit to kar zanimivo ja .

:lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam praktično vedno odprt sprednji zračnik, kar je mogoče, zaradi dobre vetrne zaščite motorja. Če je motor odprt, to pozimi seveda odpade. Pri zaprtem zračniku (vseh), se res pojavi rosenje, ki ga ne moreš odpraviti drugače kot z odpiranjem vizirja. Mogoče bi bilo za poskusit odprt gornji zračnik in pravilno obrnjena notranja podloga, ki zapira direkten dostop mrzlega zraka v notranjost. Sam imam gornji zračnik vedno zaprt in notranjo podlogo obrnjeno na "letni" režim (stran 81 v knjižici) .

tudi jaz imam vedno odprt sprednji in zgornji zračnik, pa se mi pozimi vseeno ful rosi. Nevem, ali tako diham al kaj?

V glavnem, čelada/skafander je diht :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pojavlja rosenje normalno samo v območju pred nosom. Redkokdaj se pojavi močnejše rosenje, takrat pač seveda malo priprem vizir. Rosenje se hitreje pojavi tudi ko stojim na križišču - ni pretoka zraka- in če pride do navala adrenalina :naughty:

Dihat počas in ne skozi usta :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš tule

post-5391-1226918666_thumb.jpg

Poglej spodnji sliki, kako je obrnjen notranji trak. Enkrat odpira, drugič (zima) zapira vstopni odprtini.

Po treh letih uporabe C2 sem neki novga pogruntov. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem naokol obrnu garažo in glej ga vraga, najdel sem to "knjižico" :)

Je notri še nekaj zanimivih stvari, katerih do sedaj nisem vedel oz. sem se spraševal kako narediti.

odstranitevsončnegavizirja.press

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem naokol obrnu garažo in glej ga vraga, najdel sem to "knjižico" :)

Je notri še nekaj zanimivih stvari, katerih do sedaj nisem vedel oz. sem se spraševal kako narediti.

odstranitevsončnegavizirja.press

"Svakoga dana u svakom pogledu sve više napreduješ" :naughty:

Kmalu boste pogruntali, da imate res "taboljš" čelade.

Jaz to že dolgo vem (od 2001)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!