mitjag Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 škoda še eno vprašanje. Glede na to da ima zdaj to uradno as honda ali imajo tudi servis za čelade?
rosse20 Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 Vse lahko urediš pri njih. Če je kakšna "hujša" reč, potem pa samo uradni servis.
mitjag Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 thx. zanimal me je za kake malenkosti. pri hujših menjam čelado :-)
vrho1679 Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Je še koga pri Shoei XR 1100 motil tisti štrleči jeziček zadaj. Meni se je vstrajno zatikal v jakno pri sukanju glave skozi ovinek. Včeraj sem imel tega res že dovolj in ga odrezal. Upam, da bo sedaj kaj boljše. Lep pozdrav! http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Helmets/2012/April/Shoei-XR-1100/
siks Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Je še koga pri Shoei XR 1100 motil tisti štrleči jeziček zadaj. Meni se je vstrajno zatikal v jakno pri sukanju glave skozi ovinek. Včeraj sem imel tega res že dovolj in ga odrezal. Upam, da bo sedaj kaj boljše. Lep pozdrav! http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Helmets/2012/April/Shoei-XR-1100/ skruniš najboljšo čelado.....
vrho1679 Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 skruniš najboljšo čelado..... Sem nad njo dokaj razočaran (cca 2 leti, 30.000 km). Tisto zatikanje za ovratnik pa je lahko ne samo moteče temveč tudi nevarno pri premetavanju motorja iz ovinka v ovinek, saj ti glava ne more slediti ovinku, če se čelada zadaj zahakla. So še druge reči, pa mislim, da sem jih že nekje na tej temi napisal. Dainese-jeva nižjega cenovnega ranga je bila boljša za "mojo" bučo. Bi pa crash test Shoei najbrž dosti bolje opravila. Tako po občutku. lp
hondafann Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 thunderace, ja vse je blo zraven, samo kaj, ko sem škatlo vrgel stran in očitno tudi to dvoje,ker ne najdem pa sem celo stanovanje preiskal :grrr Drugače ima pa AS , pa še poštnini dragi iz uk se izognem. mitjag, kaj imaš viška, oboje? Dej preveri s slik na netu če je ista kot to kar imaš pa mi na pm sporoči... nosnika pa mrežice po navadi ni zraven tako da ne se po stanovanju metat je treba posebej naročit
Demon Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Pri moji XR 1100 je bila mrežica zraven, nosnik pa ne. Kupljena je bila v Louisu.
Cartman Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Je še koga pri Shoei XR 1100 motil tisti štrleči jeziček zadaj. Meni se je vstrajno zatikal v jakno pri sukanju glave skozi ovinek. Včeraj sem imel tega res že dovolj in ga odrezal. Upam, da bo sedaj kaj boljše. Lep pozdrav! http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Helmets/2012/April/Shoei-XR-1100/ A kar odrezal si? Jez nimam jajc, ker se bojim de bom not kej najdu, da ni samo guma. Lahk klof es kako fotko?
vuk76 Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 Po 5 letih z XR-1000 presaltal na X-Spirit II. Cartman, hajoktejn, igorkr in 1 other 4
Frips Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 Ok da cujem....kaksni so obcutki napram xr1000?
vuk76 Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Sicer nardil do zdaj samo kaksnih 60 km,tak da kaj dosti se ne morem primerjati...je pa tisja kot XR-1000, bolj stabilna pri visjih hitrostih in vetru in dosti bolj zracna.
Frips Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Sem jo ze ne 2x gledal, da bi nabavil, samo mi je zmeraj cena bila malo zasoljena...
vuk76 Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Jaz sem jo ze dolgo gledal...pa zamudil eno super grafiko od Kyonari-ja. No zdaj me je zena mela pun kufer in mi jo je kupla. Zdaj samo prepricas se svojo v.d. zeno rosse20, cikadina, Cartman in 1 other 4
Fazer03 Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Po 9-tih sezonah (?) pa je že čas, da se zamenja čelada a ne? Ker sta Shoei Raid tako dobro služili obema, sva se tudi tokrat odločila za isto firmo; odločitev je padla na model GT air in sicer sva naročila eno najmanjše velikosti (XS) in eno malo večjo (S). Ti dve bova pa pač prodala za neko simbolično vsoto (da ne delata gužve po omarah):
siks Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 vsakič, ko sem v kaki moto trgovini, za foro sprobam kako čelado, da ugotovim, če se je že našla kakšna druga znamka, ki mi paše na betico, pa vedno znova ugotovim, da je šoi najbolš za mene.#xr1000,xr1100#
igorkr Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 Po 9-tih sezonah (?) pa je že čas, da se zamenja čelada a ne? Ker sta Shoei Raid tako dobro služili obema, sva se tudi tokrat odločila za isto firmo; odločitev je padla na model GT air in sicer sva naročila eno najmanjše velikosti (XS) in eno malo večjo (S). shoei_2013_2.jpg Ti dve bova pa pač prodala za neko simbolično vsoto (da ne delata gužve po omarah): IMG_7210.JPG Kako se zapenja ta GT air? Dvojni DD obroček al kak drugi klips? Cena? Ste zadovoljni z notranjim vizirjem v smislu a pade dovolj nizko in pokrije celotno vidno polje al vidiš cesto pod sončnim vizirjem?
Fazer03 Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 Zapenjanje je izvedeno z nekakšnim kratkim nazobčanim jeklenim trakom, ki ja porineš v zaklopko - drugače ne znam opisat. Notranji sončni vizir ima v predelu nosu izrez, tako da pade kar globoko - po mojem mišljenju bi moral pokriti celo vidno polje. Tudi pinlock vložek je velik in pokriva na notranji strani skoraj cel vizir. V kompletu s čelado pride sedaj vse, kar sem pri Raid-u dokupil: pinlock, zaslonka pred nosom in membrana pod brado proti pretiranemu prepihu. Cena: z nekaj količinskega popusta (ker sva pač vzela dve) je bila nekaj čez 400 € po komadu (barva pa srebrna). To je to; ker sva jih dobila šele pred kratkim, tudi ni bilo časa za road test. PS: ja pa Raid-ki sta šli po objavi oglasa na a.netu kar hitro v promet ... Zapenjanje: igorkr 1
phoebus Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 A je kdo menjal tesnilo (gumo) okoli vizirja na xr1000? Piha mi noter in bobni. pred meseci sem bil tako v trzinu, kjer niso imeli na zalogi vizirjev in so mi probali nastaviti starega in samo zmajevali z glavo, pa tudi na avto triglavu, ker mi niso mogli lepo nastaviti (novega) vizirja, ker je guma trda in zvita. Predlagali so, naj pridem pozimi ko se ne bom vozil in bodo poslali v tovarno ker oni ne morejo menjati tega. Hehe, zima pa taka, da se vozim Mogoče ve kdo, koliko je to stroška? Baje je samo poštnina cca 50 eur, potem servis... pa če potem računam še nov vizir in pinlock... čelada ima pa 6 sezon za sabo... najbrž ni računice, ane?
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 A je kdo menjal tesnilo (gumo) okoli vizirja na xr1000? Piha mi noter in bobni. pred meseci sem bil tako v trzinu, kjer niso imeli na zalogi vizirjev in so mi probali nastaviti starega in samo zmajevali z glavo, pa tudi na avto triglavu, ker mi niso mogli lepo nastaviti (novega) vizirja, ker je guma trda in zvita. Predlagali so, naj pridem pozimi ko se ne bom vozil in bodo poslali v tovarno ker oni ne morejo menjati tega. Hehe, zima pa taka, da se vozim Mogoče ve kdo, koliko je to stroška? Baje je samo poštnina cca 50 eur, potem servis... pa če potem računam še nov vizir in pinlock... čelada ima pa 6 sezon za sabo... najbrž ni računice, ane? Čelado se po petih letih menja!
Fazer03 Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Zakaj že? Mogoče tiste, ki imajo plastično (polikarbonatno) lupino ... če pa je ta iz kompozitov, jo lepo neguješ, čistiš, primerno shranjuješ, je ne mečeš po tleh, vedno uporabljaš podkapo ... pa ne vidim pravega razloga za menjavo po petih sezonah; mogoče je potrebno zamenjati le vizir in je to to. dore 1
phoebus Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Sem se kar oglasil v Mariboru in bo dec probal urediti obstoječe tesnilo (na zunanji strani ni odlepljeno) in porihtati čelado, da bo tesnila. Bom poročal kaj bo iz tega, ampak (za razliko od izkušenj v neki drugi podružnici ) je bil zavzet in videlo se je, da ni bil njegov edini namen da mi proda novo in adijo, ampak da se bo potrudil popraviti če se bo dalo. Če ne bo šlo, pa vsaj ne bom pogledoval proti "neki drugi cenejši znamki ki ima dobro servisno podporo"- po mojih prejšnjih izkušnjah je bilo že dobiti nekoga da nastavi vizir (in ne samo proda in ti da ključek, s katerim si brez lukenj v vizirju bolj slabo pomagaš), težko
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Helmet Replacement Ultimately, the useful service life of a safety helmet is dependent on the intensity and frequency of its use. Helmet replacement is recommended even if only one of the under-mentioned points applies: The helmet was subjected to an impact. The comfort padding or the retention system has become loose due to heavy use or display signs of deterioration. The synthetic foam padding displays signs of heavy use and the helmet feels too loose. Test: with the retention system fastened, the helmet turns to the side when you gently shake your head. There are indentations in the EPS liner and/or white scratches can be seen on surfaces with black paint. Even if none of these is applied, we, SHOEI, recommend replacement in 5 years after it's first purchased at retail. Pa še razlaga Araia: Like most major helmet manufacturers, Arai subscribes to the Snell Memorial Foundation benchmark of five years as the suggested usable lifespan of a motorcycle helmet. Why? Think of a helmet in terms of your body. No matter how good it may look, or how well you take care of it, age still takes its toll. Even with minimal use, a helmet is affected by things like the acids and oils in sweat, haircare products, pollution, exposure to UV rays, etc. At about the five-year mark, helmet interiors begin to show wear and/or deterioration, which should serve as an alert to its overall condition. The helmet's fit may begin to feel a little "loose", not as snug as it once did. This unseen aging and deterioration of the EPS liner and fiberglass shell can affect the helmet's ability to perform in an impact as it was originally designed. If a helmet suffers an impact and any doubt exists as to its further ability to protect, it should either be returned to the manufacturer for competent inspection or discarded and replaced. These are the reasons to replace your helmet after five years. Of course, if your helmet becomes less than snug in fit, or damaged, it should be replaced before the five year mark. And when you do, you may want to remember that Arai was the first company willing to warranty its helmets for the full Snell-recommended usable lifespan. WARRANTY All Arai helmets are warranted against defects in materials and workmanship, and are serviceable only for the properly fitted* first user for 5 years from date of first use, but no more than 7 years from date of manufacture. It should be replaced within 5 years of first use. Sicer pa po želji, če misliš da je tvoja glava vredna 100€ jo pač daš v 100€ vredno/10 let staro čelado. maxxim 1
phoebus Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 (popravljeno) Da ne bo pomote, nezvazetost "nekje drugje" se ne nanaša na to, da mi nebi hoteli poserisirati čelade "izven priporočene življenjske dobe 5 let", ampak prej, mnogo prej. O priporočenih 5 letih vemo vsi... Pa verjamem, da pri lepi (zunaj in noter) in negovani čeladi marsikdo pač potegne še kako leto... ne govorim o zgonjenih čeladah z razpadajočo notranjostjo ali moped čeladah za 100 eur... (bolj za hec kot zares: tehnično gledano je 6 sezon 5 let, če si jo kupil spomladi ) Popravljeno Januar 4, 2014. Popravil phoebus
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se