Noise Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Pozdravljeni! Kaj se pa vam zdi tisti varnostni pas (če ste ga opazili), ki ga je en tipson predstavlu na štantu od AS Domžale(se mi zdi). Men se to zdi kar neki, kaj pa vem no. :slap: Lp A tole? http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3980 Zanimiva zadeva :D :D :D
Jure Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Meni se zaenkrat ne zdi ok.. Raje poletim čez, če bom kam čelno priletel.. Počakajmo, da se zadeva razvije in da naredijo kakšen test, pa bomo videlo kako se obnese.
GorazdH Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 (popravljeno) bi raje kak "airbag" kombinezon pogruntali pa kako pametno reč za vrat recimo da bi se dalo spojit s čelado al kej podobnega (čeprav neki je ma se ne spomnem točno, nek bionic neck al neki takega???), pas je oslarija brez primere, samo še duda manjka zraven. bi pa bil seveda kul za inkasante.... :closedeyes: Popravljeno April 17, 2008. Popravil GorazdH
dusk Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Pa sej niso normalni, ob padcu, ko bi moral motocikel letet stran od motorista, te te pas zadrži v najmanjši možni bližini :slap: .Noja, lahko ima tudi kakšno pozitivno stran :huh: . Po mojem mnenju, še ena dobra marketing poteza :BUA:
danci1973 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Pa sej niso normalni, ob padcu, ko bi moral motocikel letet stran od motorista, te te pas zadrži v najmanjši možni bližini :slap: .Noja, lahko ima tudi kakšno pozitivno stran :huh: .Po mojem mnenju, še ena dobra marketing poteza :BUA: Tik za zaponko je senzor, ki nadzira nagnjenost motocikla. V primeru, da se motocikel zvrne v katerokoli smer (na bok, ali pa pri hujših frontalnih trkih preko prvega kolesa), sistem odklopi varnostno zaponko in tako naj voznik v takem primeru ne bi ostal privezan.
TheMan Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 sama ideja o samostojni uporabi je butasta :grim , razen če bojo napravili s kombinacijo airbag na tank da te potem nebi katalputiralo nazaj... drugače pa bo najbolje za vse, ki mislijo kaj napisat, da prej preberejo članek, saj nabijanje na pamet nima teže :grrr ;) lp
PETARDA46 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 DANCI1973 Vse je res... samo kaj bo če bo zadeva zataila? :whistle: :whistle: Drugače pa mislem da je bedarija to... se bolj strinjam z Gorazdom... no ja pustimo času, pa vidmo kako se bo obneslo :rolleyes:
R1FREAK Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Pomoje najbolj pametna zadeva bi bil airbag nekje noter pri belanci al pa pri keslu, da ko bi čelno pokno v avto, bi te airbag odbil v zrak čez avto in te posledično lahko rešil direktnega trka v avtomobil.
Ice Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 in tako naj voznik v takem primeru ne bi ostal privezan. tole debelo napisano me moti. (kdo se pomni 1. murphy-ev zakon ?)
Zoolo Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 A misliš "Če gre kaj lahko narobe, bo narobe tudi šlo!" :whistle: Hmm ostaja pa tolažba z drugim pregovorom "Na koncu bo vse dobro, če še ni vse dobro, potem še ni konec!", kar pomeni, konec bo ko bodo podobne kretenizme prenehali razvijati, ljudje s premalo ideje kaj je motor, vožnja motorja in poleg navedenega s podhranjenim spolnim življenjem (beri: pomanjkanje seksa). Utemeljitev: 1. Noben normalen motorist, ne bo šel razvijat sistema, kjer obstaja pametna možnost ostati pripet na motor v primeru nesreče 2. Zadostna količina sexa pomaga zmanjšati količino neproduktivnega prostega časa v življenju, kar pripelje do ustvarjanja takšnih in drugačnih potencialno nevarnih igračk Nasvet: Včasih je dobro pošteno prdnit, v nasprotnem primeru, se ti nabira v telesu in dokazano takrat ljudje dobijo najbolj usrane ideje (op.av.: glej članek o varnostnem pasu na motorju) Informacija: V nedeljo bo lep dan, pa po pameti. Zoolo :evilgrin:
motofrik Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Sem skeptičen glede tega pasu.... Razen tega, bi pa moral imeti vedno eno in isto jakno gor (če je pa pas všit v jakno...).
fossil Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 kretenizem od kretenizma, že ideja nasprotuje sama sebi -> pas naj bi ob trkih oz. padcih spustil, zakaj potem sploh pas :slap: :headbang:
rokecc Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Bedarija svetovna. kaj pa ko se pas zatakne in te motor pri padcu vleče ene 100m po cesti??? :headbang: :headbang: :headbang:
blackrider46 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 pomoje je to tut bedarja ja n vem naprimer nekak padeš pa kamor motor leti greš še ti zravn da še tebe polom!! pomoje je pas ena bedarije :headbang: :headbang:
Nagaya Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 (popravljeno) zadevščina je stara vsaj tri leta in je osnovnana na statistiki ki pravi da bi sistem, ki bi zmanjsaal silo naleta v primeru čelnega trčenja, rešil marsikatero zivljenje pas ni namenjen temu da motorista zadrži na motorju pač pa temu da ublaži silo s katero ta prileti v avto. pas ima vstaljeno zaponko, ki se sprosti samo ko je sila močnejša kot jo določi sam uporabnik...moč zaponke se prilagaja tudi glede na maso motorista.. sistem ima vgrajen sistem samodejne sprostitve v primeru, da je motocikel nagnjen več kot za 45 stopinj, na krmilu motocikla pa je nameščen tudi gumb s katerim lahko motorist sam sprosti pas kadarkoli želi.... sistem je bil pred nekaj leti preizkušen na bmwjih a so bavarci potem odločili da ga na svoje motocikle ne bodo vgrajvali. zaenkrat. zadevščine je v vsakem primeru zanimiva (če bi se posameznik zanjo odločil ali ne je odločitev vsakega uporabnika posebej)..in bi si zaslužila malce več pozornsoti pisca članka ki je zadevo predstavil šlampasto. in "gospod" ki je zadevo predstavljal na hondinem štantu je dr. Arsen Šurlan. Popravljeno April 17, 2008. Popravil Nagaya
miran10 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Super ! Varnostni pas pa kaj še. Za varnostnim pasom si naj omislijo še obvezen varnostni lok in še vlečna kljuka povrh.
Nagaya Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 (popravljeno) Super ! Varnostni pas pa kaj še. Za varnostnim pasom si naj omislijo še obvezen varnostni lok in še vlečna kljuka povrh. pa kaj ti ni jasno kekec? predstavljena je pač ideja kako rešit par življenj. samo zato ker ni tvoja, ne pomeni da je vedno in povsod odveč. airbag in abs sta bila pred leti znanstvena fantastika na motociklih...bmw razvija sistem ki bo skoraj samodejno krmilil motor če bo voznik zajebal.. in vse to je najbrz odveč..samo ker se tebi tako zdi.. Popravljeno April 17, 2008. Popravil Nagaya
miran10 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Življenja se rešujejo na drugačen način. Rad bi pa videl test z varnostnim pasom v trenutku ko se ta ne odpne pri padcu ali trčenju (tudi airbag se včasih ne sproži). Res pa je, da se varnostni pas meni osebno ne zdi v redu.
bmwslo Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 ...airbag in abs sta bila pred leti znanstvena fantastika na motociklih...bmw razvija sistem ki bo skoraj samodejno krmilil motor če bo voznik zajebal.. ... Enim je to še danes odveč. Brez idej, preizkušanja in testiranja nebi prišli nikamor. Še vedno bi žlajfali s kolom med nogami. Za zdrav napredek je potrebno tudi kak kiks nardit med preizkušanjem, a sam mislim, da je vsak korak, k varnosti treba pozdravit.
fossil Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 pa kaj ti ni jasno kekec?predstavljena je pač ideja kako rešit par življenj. samo zato ker ni tvoja, ne pomeni da je vedno in povsod odveč. airbag in abs sta bila pred leti znanstvena fantastika na motociklih...bmw razvija sistem ki bo skoraj samodejno krmilil motor če bo voznik zajebal.. in vse to je najbrz odveč..samo ker se tebi tako zdi.. ne airbag, abs ali bmw-jev sistem krmiljenja ne veže motorista na motorja, kot ga ta pas. tehnika, ki pride na prodaj splošni javnosti ima še vseeno prevelik količnik S (varnost), da bi se privezal na motorja. s prejšnjim motrjem sem se v ovinku na mokri cesti preveč nagnil in padel, motor je šel navanost v nosilec od bankine, mene je pa na srečo oddrsalo naprej po cesti,... preden mi je motor dokončno stisnil nogi med asvalt in bankino. tako me je le sezulo in potolklo. če pa bi bil vezan na motorja in bi se po Murphiju pas zataknil pa bi bil verjetno mrtev ali pa brez nog (ali oboje)! ne vidim se, da bi bil kdaj privezan na motorja. ali dr. Arsen Šurlan vozi motorja?
motofrik Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Dr Arsen Šurlan, lahko kdo pojasni, kdo je to.. Se opravičujem, ampak to ime slišim prvič. Dela v kakšnem testnem centru za varnost voznikov, ali le teoretik?
Nagaya Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Dr Arsen Šurlan, lahko kdo pojasni, kdo je to.. Se opravičujem, ampak to ime slišim prvič. Dela v kakšnem testnem centru za varnost voznikov, ali le teoretik? poguglaj ga malo, no :rolleyes:
Tabo Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 poglej to: si "pripet z varnostnim pasom" se lepo voziš,......padeš----->bum.bang bem z motrjem zgrmiš ob kraj ceste in motor začne GORETI in če si ti nezavesten ali se nisi sposoben odpet, ŽIV zgoriš!!!!!
fossil Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 predstavitev Prof. dr. Arsen Šurlan je zdaj upokojen, v poklicni karieri pa je predaval in raziskoval na univerzah v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji...in ima zdaj preveč časa :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se