Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


Priporočene objave

Objavljeno

imam narejeno za Super Tenere - je eden ogromno spraševal in na koncu ... okvir za tablico

post-24186-0-05640400-1422386967_thumb.jpg

Objavljeno

Ni mi jasno kako ti rata prit na 4,6 l/100km :). Pohvalno.

... večina časa mode "T" ... enakomerna vožnja ... ne vozim po brezpotjih, makadame se izogibam ...

Objavljeno (popravljeno)

Veš,to je star stric in se vozi ko pussy........ :smoke:

 

... ja, ja, star, betežen ... ampak za nekatere še vedno prehiter .... :grim :evilgrin: :whistle: :naughty: :devil:

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno

No ja, 4,6 l/100km, tudi če gre za zelo počasno vožnjo, je res presenetljivo za tak motor in res lahko le pohvalno. :worship:

Objavljeno

... ja, ja, star, betežen ... ampak za nekatere še vedno prehiter .... :grim :evilgrin: :whistle: :naughty: :devil:

Tole spada tam pod kr neki-drugi štosi.... :grim

Objavljeno

Pri meni se poraba ponavadi giblje med 5.2 in 5.5.

Objavljeno

Tole spada tam pod kr neki-drugi štosi.... :grim

 

... ko mački stopiš na rep, zacvili ... tako pravijo ... :devil:

 

... sedaj pa pojdi smetit v temo Traktorji ali kako se že reče tisti čudni firmi iz otoka ... :kick-ass:

  • Všeč mi je 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes prva kratka voznja od kar imam preprogramiran ECU. Prvi vtisi so fenomenalni! 

Objavljeno

Danes prva kratka voznja od kar imam preprogramiran ECU. Prvi vtisi so fenomenalni! 

Povej več :D

Objavljeno

Danes prva kratka voznja od kar imam preprogramiran ECU. Prvi vtisi so fenomenalni! 

... no, še kar čakamo ... kje je bil preprogramiran ECU? ... razlogi ... :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

Kje je bil preprogramiran je napisano kako stran nazaj.

 

Preprogramirana sta bila oba programa voznje. 

 

Bom kar kopiral kako mi je programe opisal mojster:

 

  • T Mode "Light" - This is a fair bit more than stock T mode, but not quite up to full power.  Very linear, with a "dulled" response in the lower RPMs that keeps the throttle response very smooth.
  • S mode "enhanced" Gen 2.  This map is softer in the lower throttle openings to smooth out the "edge" in SET, but opens up faster as you roll the throttle on to feel more like SS. 

 

Pri obeh programih je bila spremenjena tudi stopnja zaviranja motorja. Pri T za kakih 10% manj. Pri S okoli 30%.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

od 1.7.2015 sem tudi sam lastnik tega motorja...

zaenkrat sem z njim naredil 600km, ko sva z mojo šla na morje in nazaj.

s polnimi kovčki sva tudi midva imela povprečno porabo 4.6l/100km (v obe smeri skupaj, torej dol in gor).

Objavljeno

Moja poraba ta vikend v dvoje 4,4l/100km... AC 150, ostalo normalna vožnja s prometom zaradi gneče na obalnih cestah...

Objavljeno

Večino v T-mode (pač mi najbolj ustreza) poraba pod 5l-solo vožnja.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Resno razmišljam o nakupu XT1200ZE, pa me vseeno malo bega... ali je res smiselno dodaj 2 jurčka in pol za elektronsko nastavljivo vzmetenje... ker potem ko dodaš še malo opreme si pa hitro blizu 20 jurčkov...

Objavljeno

da pa še dopišem mojo obrazložitev...

ko sem sam kupoval motor mi je prodajalec šel toliko na roko, da je par kupcev "ročnovzmetene" supertenerejke vprašal,

če bi v primeru ponovnega nakupa raje kupili elektronskovzmeteno supertenerejko.

na osnovi odgovorov (ve se kakšnih) sem se tudi sam odločil za nakup motorja z elektronsko nastavljivim vzmetenjem.

 

in sedaj moja izkušnja...

ne toliko zaradi same spremembe dušenja, ko si lahko kar med vožnjo nastaviš kaj želiš oziroma po kaki poti se pelješ, elektronsko nastavljivo vzmetenje je koristno

predvsem zaradi nastavitve prednapetja vzmeti glede na obremenitev motorja.

 

ko se pelješ sam, ti luči povsem drugače svetijo kot takrat, ko se zadnji del posede zaradi prtljage ali sopotnice.

in v tem primeru pride elektronsko nastavljivo vzmetenje še kako prav.

Objavljeno

elektronsko vzmetenje:

mah....ok je zelo komot, da nastaviš, vendar ni življenjsko pomembno. Sam tega nimam in za dvakrat na leto, ko grem z ženo na krajša potovanja pa nastavim že doma in to je to. Ko skužiš katere nastavitve moraš imet ko si sam ali s sopotnikom...je stvar ročne nastavitve vzmetenja čas ene minute. To pa je za nekatere fuuulll zakomplicirana in težka zadeva. :naughty: 

 

Luči:

Ne vem za ostale, vendar je tovarniška nastavitev luči pri supertenerjki  zelo visoka, sam se jih dal znižat  pri prvem servisu.

Objavljeno (popravljeno)

@Schultz, točno to, tiste parkrat ko greš s sopotnikom pa že premakneš na roke.. To ni stvar zgolj supertenerejke, ampak je pri vseh motorjih pametno prilagodit prednapetost, če greš v dvoje.. Jaz osebno ne bi nikoli plačal 2 jurja samo za to, da bi elektronsko vzmetenje na motorju uporabljal za nastavitev prednapetosti vzmeti. Drugo je, če bi se kot zelo uporabne med vožnjo izkazale vse druge funkcije, potem bi razumel.. Ampak zgolj za premaknit prednapetost je pa tole kar malo predrago.

 

Če bi bil ves čas, ki ga povprečen motorist porabi za nastavljanje prednapetosti vzmeti tekom lastništva nekega motorja ovrednoten z 2000 eur in potem to preračunano v koliko "zaslužiš", če to namesto plačila 2000 eur za elektronski sistem raje narediš sam, bi najbrž pogruntal, da da nisi nikoli še delal za tako veliko urno postavko :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Pri vsem skupaj ne gre samo za prednapetost vzmeti. Stvar je tudi v tem, da je vzmetenje ki se stela z gumbom na balanci bolj kvalitetno. Vsaj pri tenerejki. Po drugi strani pa lahko med voznjo motor otrdis ali omehcas. Kar pa je fajn ;)

Seveda ni nujno potrebno. Je pa fajn.

Objavljeno

 

Luči:

Ne vem za ostale, vendar je tovarniška nastavitev luči pri supertenerjki  zelo visoka, sam se jih dal znižat  pri prvem servisu.

 

se strinjam, tudi sam bom naredil isto. "default" sveti totalno previskoko...

Objavljeno

elektronsko vzmetenje:

mah....ok je zelo komot, da nastaviš, vendar ni življenjsko pomembno. Sam tega nimam in za dvakrat na leto, ko grem z ženo na krajša potovanja pa nastavim že doma in to je to. Ko skužiš katere nastavitve moraš imet ko si sam ali s sopotnikom...je stvar ročne nastavitve vzmetenja čas ene minute. To pa je za nekatere fuuulll zakomplicirana in težka zadeva. :naughty:

 

Luči:

Ne vem za ostale, vendar je tovarniška nastavitev luči pri supertenerjki  zelo visoka, sam se jih dal znižat  pri prvem servisu.

 

Si jih da znižat  :dry:  :whistle: , al je tolk zakompliciran sistem????..ajejej  :grim  :grim  :grim

Objavljeno

A se kje,da probat kakšno testno vožnjo??? s tem motorjem 

Objavljeno

Si jih da znižat  :dry:  :whistle: , al je tolk zakompliciran sistem????..ajejej  :grim  :grim  :grim

Je malo nerodno ja, da prideš zraven z gedorco....

drugače pa se brigi zase....kot da tvoj taljan je perfekten....ko moraš po vsaki menjavi gum nastavit...kaj že.... :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!