Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


Priporočene objave

Objavljeno
pred 22 urami, dore pravi:

Od GS-a bi vzel samo prednje vilice.

in že bi mel globalni vpoklic

bmw isto kot z zastarelim bokserjem solira s svojimi vilicami

če bi bilo oboje huda zadeva, bi vsi skopirali...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 minutami, IZTOK pravi:

Tole vse pove

Po eni strani je pa že dolgočasno če se nič ne kvari. Bolj pestro je, če z okvarami opozarja na slabosti in zahteva pozornost. Dobro, za okrog sveta so druge zahteve...:cool:

Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Po eni strani je pa že dolgočasno če se nič ne kvari. Bolj pestro je, če z okvarami opozarja na slabosti in zahteva pozornost. Dobro, za okrog sveta so druge zahteve...:cool:

Meni ni nič dolgočasno če se stvari, ki sem jih kupil ne ne kvarijo:ras:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Katere gume imate na svojih Tenerejkah? Bolj cesto ali bolj terensko orientirane? Kaj bi dali gor, da bi imeli dobro gumo na cesti in solidno na makedamu?

Ja vem, filozofsko vpršaanje ampak me vseeno zanima :)

Objavljeno

Dunlop Trailsmart že prej na Varaderu in sedaj n XTZ-ju.Zelo udobna guma nikoli zdrsnila ,tudi makadam prenese,za razliko od original Bridgestone ,ki sicer tudi dobro drži,vendar čutiš vsako neravnino .

Objavljeno

Poskusite Pirelli Scorpion Trail II 

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob ‎8‎/‎7‎/‎2017 ob 20:15, poggy pravi:

Poskusite Pirelli Scorpion Trail II 

Enako, Pireli Scorpion Trail II. Za makedam je še dovolj dobra, po asfaltu pa ji ne parira nobena druga. To gumo več kot ne po ovinkih peljem po robu pa ne mrdne.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, IZTOK pravi:

Enako, Pireli Scorpion Trail II. Za makedam je še dovolj dobra, po asfaltu pa ji ne parira nobena druga. To gumo več kot ne po ovinkih peljem po robu pa ne mrdne.

Ravno sva se vrnila z dopusta, pred njim montiral novo Pirelli. Na R1200GSA LC, motor polno naložen, vožnja s sopotnico, relativno veliko AC, temperature ves čas 35°C in več, obraba minimalna, oprijem vedno zanesljiv brez težav. TOP guma, še malenkost boljša kot meni do zdaj najljubša Continental Trail Attack 2

Objavljeno

Jaz sem opazi isto, guma AC in drugih ravnih odsekih ne postane ploščata, ima dovolj trdo sredino. Jaz imam sedaj 7800 km na njej pa je po oceni za še 1500 - 2000 km. Guma bo napravila vsaj toliko kot Metzler Torance Next in Bridgestone BW 502,  jo je pa mnogo večji užitek vozit :)

Objavljeno
Ob 7. 8. 2017 ob 13:45, Gušter pravi:

Katere gume imate na svojih Tenerejkah? Bolj cesto ali bolj terensko orientirane? Kaj bi dali gor, da bi imeli dobro gumo na cesti in solidno na makedamu?

Ja vem, filozofsko vpršaanje ampak me vseeno zanima :)

Full Bore M40. Odgovarjam na tertje vprašanje. Te tudi zdaj vozim.

Imel že vse, Metzeler, Michelin anakee 2 in Wild. Conti tkc 70 in 80.

Ne vem katera je bolša, zmeraj se prilagodim in uživam.

Objavljeno

Kaj vse pride v poštev pri servisu na 40.000km? Bližam se tej številki. Kakor vidim v navodilih je veliko stvari potrebno preveriti in pregledati....

Koliko vas je prišel servis?

 

lp

Objavljeno
On 4. 9. 2017 at 2:18 PM, Gušter said:

Kaj vse pride v poštev pri servisu na 40.000km? ...

V bistvu je isto kot na 20000 z nekaj dodatki, kot mazanje nihajke, pa mazanje ležaja krmila. Še največ dela vzame kontrola ventilov. Koliko pa stane pa ne vem, ker se 40000 šele približujem. Če imaš znanje in orodje ter prostor lahko marsikaj od tega napraviš sam. Kontrole ventilov ti sicer ne priporočam, da greš sam delat, tu že moraš obvladat zadevo. Pa če je potrebno katerega nastavit potrebuješ nove podložke, ki pa jih lahko kupiš samo v kompletih in pride kar drago.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, tudi sam razmišljam o nakupu XT 1200 Z Super Tenere. Predvsem me zanima kaj je s tem "famoznim" težiščem in ciklistiko, ki jih tako radi omenjajo? Rad bi ga testiral, vendar novega testnega v Sloveniji ni.

Trenutno vozim BMW GSA letnik 09 in mi je hecno ko objavljate neke kvazi raziskave o pokvarljivosti. IZTOK....na motorju imam 100k km in se tudi meni ne prižigajo nobene lučke in nimam nobenih, niti najmanjših okvar. 

lp

 

 

 

Objavljeno

XTZ ima višje težišče kot GS, predvsem zaradi drugačnega motorja.

Teža se pozna na mestu... moraš bit previden, da ne greš čez tisto točko ko motor postane hudičevo težek... jaz sem bil ene 2x že močno blizu, ampak se je do sedaj vedno izšlo s srečnim koncem.

Imel sem priliko vozit tudi GS 2013 preden sem kupil xtz1200 in resnično sem po svojem občutku ( da me nebo sedaj kdo napadel, to je samo moj občutek) opazil, da je GS bolj vodljiv zaradi nižjega težišča. To se predvsem vidi pri manjši hitrosti... enostvavno sem bil bolj siguren v motor kot sem pri xzt (tu sem bolj previden pri nižjih hitrostih, da ne naredim kakšne neumnosti). Pri večjih hitrostih, sem mi zdi da sta oba motorja približno enaka.

Drugače pa je meni to super motor, samo še prave gume moram najti za njega. Terra force so preveč cestne... :)

lp

 

p.s. če ni testenga ti jaz mojega dam za primerno menjavo :D:D:D 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
8 hours ago, dodd said:

Pozdravljeni, tudi sam razmišljam o nakupu XT 1200 Z Super Tenere. Predvsem me zanima kaj je s tem "famoznim" težiščem in ciklistiko, ki jih tako radi omenjajo? Rad bi ga testiral, vendar novega testnega v Sloveniji ni.

Trenutno vozim BMW GSA letnik 09 in mi je hecno ko objavljate neke kvazi raziskave o pokvarljivosti. IZTOK....na motorju imam 100k km in se tudi meni ne prižigajo nobene lučke in nimam nobenih, niti najmanjših okvar. 

lp

ne prižigajo se ti, ker so pokvarjene! :P

motocenter ptuj ima testnega .. ne novega, mislim da nekje okrog 2014/15 letnik, ampak nekih razlik tako ali tako ni ..

  • Haha 2
Objavljeno
pred 10 urami, dodd pravi:

Pozdravljeni, tudi sam razmišljam o nakupu XT 1200 Z Super Tenere. Predvsem me zanima kaj je s tem "famoznim" težiščem in ciklistiko, ki jih tako radi omenjajo? Rad bi ga testiral, vendar novega testnega v Sloveniji ni.

Trenutno vozim BMW GSA letnik 09 in mi je hecno ko objavljate neke kvazi raziskave o pokvarljivosti. IZTOK....na motorju imam 100k km in se tudi meni ne prižigajo nobene lučke in nimam nobenih, niti najmanjših okvar. 

lp

 

 

 

Kot so ti že napisali, pokliči v Moto center Ptuj, na servis in naj ti dajo Simona. On je lastnik in ima Super Tenerejko. Jaz sem tudi peljal njegovo pred nakupom :) Drugače pa imajo vsako leto neke vrste dan odprtih vrat, ko lahko pelješ skoraj vse, kar ima Delta Team za testirat. Pa Yamaha Europe prireja v Sloveniji vsako leto v okviru Evropeske turneje testni vikend. Takrat pa je res vse na voljo.

Z testnimi motorji je v Sloveniji pač situacija takšna kot je, pri vseh ne samo pri Yamahi. Jaz bom verjetno enega golega divjaka nabavil, pa sem hotel testirat BMW R100S, Aprilia V4 Tuono in Yamaho MT-10 pa sem samo Yamaho imel možnost peljat. Aprillije in BMW-ja pa ni bilo na voljo. Tudi Ducatija Multistrade ni. Tako da, ena velika žalost. Da ne rečem, da Kawasakija Z 900 ali pa golega Suzukija GSX 1000 sploh za pokazat v živo ni bilo.

Glede težišča se delno strinjam z Gušterjem, BMW ima malo nižje težišče in je malo bolj okreten v res ostrih zavojih pri nizki hitrosti. Ampak daleč od tega, da bi imel težave kot jih opisuje Gušter, verjetno imaš bolj kratke nogice :lol1:

Meni je XT 1200 Z boljše sedla ker sem 184 cm visok in so noge manj pokrčene kot na BMW 1200 GS

Glede objave statistične raziskave pa slednje: zakaj je to smešno? Pa menda ja takšna raziskava, kjer je zajeto na deset tisoče lastnikov da bolj točno sliko kot pa primeri posameznikov. Verjamem, da ti moped dela brez problemov pri 100000 km, pa še kateremu drugemu lastniku BMW tudi, ampak če pogledaš izid raziskave pa vidiš, da je lastnikov Japoncev, ki so srečni več :huh: Meni se pa zdi zanimivo, da Evropski proizvajalci zaračunavajo bizarne vsote, potem pa se izkaže, da kvalitativno niso boljši ampak malenkost slabši. Sicer tole pomeni slednje, kupiš Japonca in imaš 1/10 možnosti, da se pokvari v roku štirih let, kupiš moped, ki stane čez 20 jurjev pa ima težave vsaki četrti :hmm:Sorry, zame to ni sprejemljivo, samo imajo pa očitno učinkovit marketing :OK: Pa motorji so všečni, to pa moram priznat.

Objavljeno
10 minutes ago, IZTOK said:

kupiš Japonca in imaš 1/10 možnosti, da se pokvari v roku štirih let, kupiš moped, ki stane čez 20 jurjev pa ima težave vsaki četrti

Ne moreš samo tako gledat. Na primer novi superšportni Mercedes-AMG Project One, cena preko 2.000.000€ predvidena generalka po vsakih 50kkm.

Moja katrca je seveda boljša,  200kkm brez generalke  :?

Objavljeno

Raziskava te organizacije ne obsega življenjske dobe produkta oziroma stopnjo mehanske iztrošenosti ampak kvaliteto dokaj novih proizvodov. Zajeli so preko 40000 lastnikov motorjev starosti do 4 leta. Če nekaj odpove po dveh, treh ali štirih letih gre za proizvodno napako. Razen tega je govor o serijskih motorjih ne pa o GP primerkih za milijone eurov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob ‎22‎.‎9‎.‎2017 ob 21:29, IZTOK pravi:

. Ampak daleč od tega, da bi imel težave kot jih opisuje Gušter, verjetno imaš bolj kratke nogice :lol1:

 

Ja na mojih skromnih 179cm višine lahko rečem, da imam krajše noge (nisem ravno Dončič :D)

Če imam sedež popolnoma spuščen nisem 100% z obema nogama na tleh in to me rahlo moti. Nočem pa vedeti kako ta stvar pride preko tiste točke, ko je ni mogoče več držati, ker pojma nimam kako bi se potem ta stvar končala... v tem primeru vem da bi Bawarca lažje pobral...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz mam sedez na visjem polozaju in zadnji amortizer full privit pa sezem do tal. No ja, mojih 95 kil... 

Ti jaz povem kako ga poberes, z tujo pomocjo :)

Jaz sem ga polozil na bencinski pri Zadru. Z vsemi tremi kufri nisem mogel noge dvignit cez pa sem lezel nanj tako, da sem stopil na stopalko in kot sem smotan, pozabil bremzo stisnit, teren pa je visel naprej. Se je stransko stojalo poklopilo in sem se zlozil kot klop. Jaz pod motorjem in z velikimi ocmi. Se izpod njega sem komaj zlezel. Da bi dvignil 300 kil ni sanse. Na sreco meni nic, moped pa samo eno prasko na cevni zasciti. Ampak polno nalozen BMW ma pa 280 kil, ne bi bilo neke razlike ce nisi dvigovalec utezi.

Objavljeno

GSa navadnega, ne adv., sem sam že velikokrat pobral s tal, pa to s tremi kovčki in kar nekaj kg prtljage. Zame je lažji kot nekdanja tenerejka 660, se spomnim, da smo jo pred leti v dveh komaj dvignili. Sam se ne prištevam med najmočnejše, bi rekel neka sredina med moškimi, sem že imel 100kg, pa nisem bil močnejši kot sedaj, ko jih imam manj kot 90...:P

Objavljeno

Bom doma vadil pobiranje.

Če štejem še adrenalin ki ti teče po žilah ko padeš, je tole očitno mala malca :D

 

Objavljeno

To ne velja, punci niso povedali koliko kil ima moped, tip pa je spil RedBull :jezik:

Objavljeno

Meni se zdi pobiranje v vzvratnem položaju sicer vredu na ravni podlagi, ampak na terenu ni preveč praktično, lahko hitro moped konča prevrnjen na drugo stran ali pa ti pobegne po klančini. Tole je bolj praktično:

 

Objavljeno

Tako, kot ga je punca pobrala sem ga pobiral pred par meseci v dolomitih.......no problem, klub temu, da mam samo 80 kil in nisem razbacan, kot gnoj na njivi :D 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!