Snečer Objavljeno Junij 30, 2017 Opozori Objavljeno Junij 30, 2017 pred 22 urami, dore pravi: Od GS-a bi vzel samo prednje vilice. in že bi mel globalni vpoklic bmw isto kot z zastarelim bokserjem solira s svojimi vilicami če bi bilo oboje huda zadeva, bi vsi skopirali... dore, BIF in fazerčk 3
vandrovec Objavljeno Junij 30, 2017 Opozori Objavljeno Junij 30, 2017 pred 11 minutami, IZTOK pravi: Tole vse pove Po eni strani je pa že dolgočasno če se nič ne kvari. Bolj pestro je, če z okvarami opozarja na slabosti in zahteva pozornost. Dobro, za okrog sveta so druge zahteve...
IZTOK Objavljeno Junij 30, 2017 Opozori Objavljeno Junij 30, 2017 pred eno uro, vandrovec pravi: Po eni strani je pa že dolgočasno če se nič ne kvari. Bolj pestro je, če z okvarami opozarja na slabosti in zahteva pozornost. Dobro, za okrog sveta so druge zahteve... Meni ni nič dolgočasno če se stvari, ki sem jih kupil ne ne kvarijo MiNa, dore, DAMI34 in 2 others 5
Gušter Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 Katere gume imate na svojih Tenerejkah? Bolj cesto ali bolj terensko orientirane? Kaj bi dali gor, da bi imeli dobro gumo na cesti in solidno na makedamu? Ja vem, filozofsko vpršaanje ampak me vseeno zanima
dore Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 Dunlop Trailsmart že prej na Varaderu in sedaj n XTZ-ju.Zelo udobna guma nikoli zdrsnila ,tudi makadam prenese,za razliko od original Bridgestone ,ki sicer tudi dobro drži,vendar čutiš vsako neravnino .
poggy Objavljeno Avgust 7, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2017 Poskusite Pirelli Scorpion Trail II Wakasaki in hribuc 2
IZTOK Objavljeno Avgust 26, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2017 Ob 8/7/2017 ob 20:15, poggy pravi: Poskusite Pirelli Scorpion Trail II Enako, Pireli Scorpion Trail II. Za makedam je še dovolj dobra, po asfaltu pa ji ne parira nobena druga. To gumo več kot ne po ovinkih peljem po robu pa ne mrdne. Wakasaki in hribuc 2
poggy Objavljeno Avgust 27, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2017 pred 13 urami, IZTOK pravi: Enako, Pireli Scorpion Trail II. Za makedam je še dovolj dobra, po asfaltu pa ji ne parira nobena druga. To gumo več kot ne po ovinkih peljem po robu pa ne mrdne. Ravno sva se vrnila z dopusta, pred njim montiral novo Pirelli. Na R1200GSA LC, motor polno naložen, vožnja s sopotnico, relativno veliko AC, temperature ves čas 35°C in več, obraba minimalna, oprijem vedno zanesljiv brez težav. TOP guma, še malenkost boljša kot meni do zdaj najljubša Continental Trail Attack 2 Wakasaki 1
IZTOK Objavljeno Avgust 27, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2017 Jaz sem opazi isto, guma AC in drugih ravnih odsekih ne postane ploščata, ima dovolj trdo sredino. Jaz imam sedaj 7800 km na njej pa je po oceni za še 1500 - 2000 km. Guma bo napravila vsaj toliko kot Metzler Torance Next in Bridgestone BW 502, jo je pa mnogo večji užitek vozit Wakasaki 1
Kajmipoje Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Ob 7. 8. 2017 ob 13:45, Gušter pravi: Katere gume imate na svojih Tenerejkah? Bolj cesto ali bolj terensko orientirane? Kaj bi dali gor, da bi imeli dobro gumo na cesti in solidno na makedamu? Ja vem, filozofsko vpršaanje ampak me vseeno zanima Full Bore M40. Odgovarjam na tertje vprašanje. Te tudi zdaj vozim. Imel že vse, Metzeler, Michelin anakee 2 in Wild. Conti tkc 70 in 80. Ne vem katera je bolša, zmeraj se prilagodim in uživam. igc1 1
Gušter Objavljeno September 4, 2017 Opozori Objavljeno September 4, 2017 Kaj vse pride v poštev pri servisu na 40.000km? Bližam se tej številki. Kakor vidim v navodilih je veliko stvari potrebno preveriti in pregledati.... Koliko vas je prišel servis? lp
IZTOK Objavljeno September 4, 2017 Opozori Objavljeno September 4, 2017 On 4. 9. 2017 at 2:18 PM, Gušter said: Kaj vse pride v poštev pri servisu na 40.000km? ... V bistvu je isto kot na 20000 z nekaj dodatki, kot mazanje nihajke, pa mazanje ležaja krmila. Še največ dela vzame kontrola ventilov. Koliko pa stane pa ne vem, ker se 40000 šele približujem. Če imaš znanje in orodje ter prostor lahko marsikaj od tega napraviš sam. Kontrole ventilov ti sicer ne priporočam, da greš sam delat, tu že moraš obvladat zadevo. Pa če je potrebno katerega nastavit potrebuješ nove podložke, ki pa jih lahko kupiš samo v kompletih in pride kar drago. Gušter 1
dodd Objavljeno September 22, 2017 Opozori Objavljeno September 22, 2017 Pozdravljeni, tudi sam razmišljam o nakupu XT 1200 Z Super Tenere. Predvsem me zanima kaj je s tem "famoznim" težiščem in ciklistiko, ki jih tako radi omenjajo? Rad bi ga testiral, vendar novega testnega v Sloveniji ni. Trenutno vozim BMW GSA letnik 09 in mi je hecno ko objavljate neke kvazi raziskave o pokvarljivosti. IZTOK....na motorju imam 100k km in se tudi meni ne prižigajo nobene lučke in nimam nobenih, niti najmanjših okvar. lp
Gušter Objavljeno September 22, 2017 Opozori Objavljeno September 22, 2017 XTZ ima višje težišče kot GS, predvsem zaradi drugačnega motorja. Teža se pozna na mestu... moraš bit previden, da ne greš čez tisto točko ko motor postane hudičevo težek... jaz sem bil ene 2x že močno blizu, ampak se je do sedaj vedno izšlo s srečnim koncem. Imel sem priliko vozit tudi GS 2013 preden sem kupil xtz1200 in resnično sem po svojem občutku ( da me nebo sedaj kdo napadel, to je samo moj občutek) opazil, da je GS bolj vodljiv zaradi nižjega težišča. To se predvsem vidi pri manjši hitrosti... enostvavno sem bil bolj siguren v motor kot sem pri xzt (tu sem bolj previden pri nižjih hitrostih, da ne naredim kakšne neumnosti). Pri večjih hitrostih, sem mi zdi da sta oba motorja približno enaka. Drugače pa je meni to super motor, samo še prave gume moram najti za njega. Terra force so preveč cestne... lp p.s. če ni testenga ti jaz mojega dam za primerno menjavo Cartman, IZTOK in igc1 3
Tex Objavljeno September 22, 2017 Opozori Objavljeno September 22, 2017 8 hours ago, dodd said: Pozdravljeni, tudi sam razmišljam o nakupu XT 1200 Z Super Tenere. Predvsem me zanima kaj je s tem "famoznim" težiščem in ciklistiko, ki jih tako radi omenjajo? Rad bi ga testiral, vendar novega testnega v Sloveniji ni. Trenutno vozim BMW GSA letnik 09 in mi je hecno ko objavljate neke kvazi raziskave o pokvarljivosti. IZTOK....na motorju imam 100k km in se tudi meni ne prižigajo nobene lučke in nimam nobenih, niti najmanjših okvar. lp ne prižigajo se ti, ker so pokvarjene! motocenter ptuj ima testnega .. ne novega, mislim da nekje okrog 2014/15 letnik, ampak nekih razlik tako ali tako ni .. Janezs in IZTOK 2
IZTOK Objavljeno September 22, 2017 Opozori Objavljeno September 22, 2017 pred 10 urami, dodd pravi: Pozdravljeni, tudi sam razmišljam o nakupu XT 1200 Z Super Tenere. Predvsem me zanima kaj je s tem "famoznim" težiščem in ciklistiko, ki jih tako radi omenjajo? Rad bi ga testiral, vendar novega testnega v Sloveniji ni. Trenutno vozim BMW GSA letnik 09 in mi je hecno ko objavljate neke kvazi raziskave o pokvarljivosti. IZTOK....na motorju imam 100k km in se tudi meni ne prižigajo nobene lučke in nimam nobenih, niti najmanjših okvar. lp Kot so ti že napisali, pokliči v Moto center Ptuj, na servis in naj ti dajo Simona. On je lastnik in ima Super Tenerejko. Jaz sem tudi peljal njegovo pred nakupom Drugače pa imajo vsako leto neke vrste dan odprtih vrat, ko lahko pelješ skoraj vse, kar ima Delta Team za testirat. Pa Yamaha Europe prireja v Sloveniji vsako leto v okviru Evropeske turneje testni vikend. Takrat pa je res vse na voljo. Z testnimi motorji je v Sloveniji pač situacija takšna kot je, pri vseh ne samo pri Yamahi. Jaz bom verjetno enega golega divjaka nabavil, pa sem hotel testirat BMW R100S, Aprilia V4 Tuono in Yamaho MT-10 pa sem samo Yamaho imel možnost peljat. Aprillije in BMW-ja pa ni bilo na voljo. Tudi Ducatija Multistrade ni. Tako da, ena velika žalost. Da ne rečem, da Kawasakija Z 900 ali pa golega Suzukija GSX 1000 sploh za pokazat v živo ni bilo. Glede težišča se delno strinjam z Gušterjem, BMW ima malo nižje težišče in je malo bolj okreten v res ostrih zavojih pri nizki hitrosti. Ampak daleč od tega, da bi imel težave kot jih opisuje Gušter, verjetno imaš bolj kratke nogice Meni je XT 1200 Z boljše sedla ker sem 184 cm visok in so noge manj pokrčene kot na BMW 1200 GS Glede objave statistične raziskave pa slednje: zakaj je to smešno? Pa menda ja takšna raziskava, kjer je zajeto na deset tisoče lastnikov da bolj točno sliko kot pa primeri posameznikov. Verjamem, da ti moped dela brez problemov pri 100000 km, pa še kateremu drugemu lastniku BMW tudi, ampak če pogledaš izid raziskave pa vidiš, da je lastnikov Japoncev, ki so srečni več Meni se pa zdi zanimivo, da Evropski proizvajalci zaračunavajo bizarne vsote, potem pa se izkaže, da kvalitativno niso boljši ampak malenkost slabši. Sicer tole pomeni slednje, kupiš Japonca in imaš 1/10 možnosti, da se pokvari v roku štirih let, kupiš moped, ki stane čez 20 jurjev pa ima težave vsaki četrti Sorry, zame to ni sprejemljivo, samo imajo pa očitno učinkovit marketing Pa motorji so všečni, to pa moram priznat. BIF, Gonca, MiNa in 1 other 4
ftp Objavljeno September 22, 2017 Opozori Objavljeno September 22, 2017 10 minutes ago, IZTOK said: kupiš Japonca in imaš 1/10 možnosti, da se pokvari v roku štirih let, kupiš moped, ki stane čez 20 jurjev pa ima težave vsaki četrti Ne moreš samo tako gledat. Na primer novi superšportni Mercedes-AMG Project One, cena preko 2.000.000€ predvidena generalka po vsakih 50kkm. Moja katrca je seveda boljša, 200kkm brez generalke
IZTOK Objavljeno September 22, 2017 Opozori Objavljeno September 22, 2017 Raziskava te organizacije ne obsega življenjske dobe produkta oziroma stopnjo mehanske iztrošenosti ampak kvaliteto dokaj novih proizvodov. Zajeli so preko 40000 lastnikov motorjev starosti do 4 leta. Če nekaj odpove po dveh, treh ali štirih letih gre za proizvodno napako. Razen tega je govor o serijskih motorjih ne pa o GP primerkih za milijone eurov. bosa in MiNa 2
Gušter Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 Ob 22.9.2017 ob 21:29, IZTOK pravi: . Ampak daleč od tega, da bi imel težave kot jih opisuje Gušter, verjetno imaš bolj kratke nogice Ja na mojih skromnih 179cm višine lahko rečem, da imam krajše noge (nisem ravno Dončič ) Če imam sedež popolnoma spuščen nisem 100% z obema nogama na tleh in to me rahlo moti. Nočem pa vedeti kako ta stvar pride preko tiste točke, ko je ni mogoče več držati, ker pojma nimam kako bi se potem ta stvar končala... v tem primeru vem da bi Bawarca lažje pobral... vandrovec in fazerčk 2
IZTOK Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 Jaz mam sedez na visjem polozaju in zadnji amortizer full privit pa sezem do tal. No ja, mojih 95 kil... Ti jaz povem kako ga poberes, z tujo pomocjo Jaz sem ga polozil na bencinski pri Zadru. Z vsemi tremi kufri nisem mogel noge dvignit cez pa sem lezel nanj tako, da sem stopil na stopalko in kot sem smotan, pozabil bremzo stisnit, teren pa je visel naprej. Se je stransko stojalo poklopilo in sem se zlozil kot klop. Jaz pod motorjem in z velikimi ocmi. Se izpod njega sem komaj zlezel. Da bi dvignil 300 kil ni sanse. Na sreco meni nic, moped pa samo eno prasko na cevni zasciti. Ampak polno nalozen BMW ma pa 280 kil, ne bi bilo neke razlike ce nisi dvigovalec utezi.
vandrovec Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 GSa navadnega, ne adv., sem sam že velikokrat pobral s tal, pa to s tremi kovčki in kar nekaj kg prtljage. Zame je lažji kot nekdanja tenerejka 660, se spomnim, da smo jo pred leti v dveh komaj dvignili. Sam se ne prištevam med najmočnejše, bi rekel neka sredina med moškimi, sem že imel 100kg, pa nisem bil močnejši kot sedaj, ko jih imam manj kot 90...
Gušter Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 Bom doma vadil pobiranje. Če štejem še adrenalin ki ti teče po žilah ko padeš, je tole očitno mala malca
IZTOK Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 To ne velja, punci niso povedali koliko kil ima moped, tip pa je spil RedBull Gušter 1
IZTOK Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 Meni se zdi pobiranje v vzvratnem položaju sicer vredu na ravni podlagi, ampak na terenu ni preveč praktično, lahko hitro moped konča prevrnjen na drugo stran ali pa ti pobegne po klančini. Tole je bolj praktično: MiNa, Gušter, Wakasaki in 1 other 4
yankee Objavljeno September 27, 2017 Opozori Objavljeno September 27, 2017 Tako, kot ga je punca pobrala sem ga pobiral pred par meseci v dolomitih.......no problem, klub temu, da mam samo 80 kil in nisem razbacan, kot gnoj na njivi Wakasaki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se