yankee Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 Bil zraven 2x ko so na servisu zategovali napere....... Uporabljali navaden moment kljuc z imbus nastavkom na koncu dovolj dolgega podaljška......
IZTOK Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 1 uro, yankee pravi: Bil zraven 2x ko so na servisu zategovali napere....... Uporabljali navaden moment kljuc z imbus nastavkom na koncu dovolj dolgega podaljška...... Bom danes pogledal, morda res gre z dolgim imbus nastavkom. Jaz imam moment kljuc v razponu 3-15 Nm. BIF in yankee 2
IZTOK Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 Hja maš prav. Tolikokrat sem pucal motor, jemal ven kolesa in nikoli opazil imbus nastavka na maticah naper Morda bo čas za očala Z mojim moment ključem bo to mala šala.
poggy Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 pred 14 urami, IZTOK pravi: Hja maš prav. Tolikokrat sem pucal motor, jemal ven kolesa in nikoli opazil imbus nastavka na maticah naper Morda bo čas za očala Z mojim moment ključem bo to mala šala. Potrebno je paziti ker je material matic relativno mehek in je dokaj enostavno obrniti imus, poškodovati matico
Gušter Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 Ob 30.9.2017 ob 14:18, dodd pravi: Gušter: p.s. če ni testenga ti jaz mojega dam za primerno menjavo Sprejemam ponujeno. Naslednje leto, za letos sem se upokojil Ob 17.10.2017 ob 17:00, IZTOK pravi: Edino z moment ključem. Ti povem moje izkušnje iz obdobja Husqvarne. Sem isto preverjal po zvoku in so mi pričele pokat. Potem sem nabavil moment ključ z nastavki in menjal vse napere in od takrat mi ni ena počila. Sem pa vmes vozil mopede brez špic in ta ključ prodal - napaka Pelji ga na servis na 5000 in naj ti oni to poštimajo. Tako malo dela je da se sploh ne splača izstavljat računa. Jaz jim za par kofetov plačam. Dobiša pa tak ključ z nastavki za 50 EUR na eBay-u. Če se ti ljubi ... Jaz mam eno drugo idejo. Koliko nas je sploh tukaj z Super Tenerejkami? A bi se enkrat prešteli? Jaz sem prvi 1 kos v garaži, Letnik 2012
dore Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 pred 25 minutami, Gušter pravi: Sprejemam ponujeno. Naslednje leto, za letos sem se upokojil 1 kos v garaži, Letnik 2012 1x 2015
IZTOK Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 Danes je bila verjetno zadnja vožnja za nekaj časa, glede na vremensko napoved Debelinko sem dobro opral, sedaj pa je na vrsti preobuvanje. Pa na servis bo treba kmalu, da bo za drugo sezono pripravljena. Imam pa na motorju kup dodatnih priprav, glede na to, da se odpravljam konec Aprila 2018 v Maroko. Bo treba zadnje pakne menjat, ker za 5000 ne bodo več, morda tudi prednje. So pa vzdržali čez 30000 km, pa še za dva, tri tisoč so. Pa vzmetenje bom nastavil na mehkejšo terensko naravnano vožnjo. Pa vse vijake na šasiji bom preveril na moment, da ne bo začelo kaj odpadat po poti. V motor pa gre 10W50 olje, ker zna bit tam bolj vroče. BIF in Gušter 2
yankee Objavljeno Oktober 22, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2017 Zadnje ploščice 34€ + poštnina na deltatimu, če te zanima IZTOK 1
IZTOK Objavljeno Oktober 22, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2017 Imam tako prednje in zadnje že na zalogi Nabavljeno seveda v Delta Team Krško. En nasvet za ostale, če jemljete sami ven kolesa za namen preobuvanja. Dajte malenkost masti ali pa malo bakrovega spreja na matico osovine zadnjega in prednjega kolesa. Danes sem skoraj napolnil spodnjice, da sem tole odvil. Pa ni korodiralo, samo od pranja motorja in dežja je navoje dobro zalepilo z vodnim kamnom, čistili, nesnago ...
IZTOK Objavljeno Oktober 28, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 (popravljeno) Sicer je bil motor že opran in pripravljen na zimski spanec, ampak po montaži terenskih gum se nisem model upreti skušnjavi. Nove Mitas E07, nove zavorne ploščice in gasa na Pohorje. Že v prvem ostrem zavoju na koncu ulice sem se skoraj zvrnil - nisem bil prehiter ampak te gume Krmila sploh ne smeš obrnit, samo malenkost nagneš motor in pade v ovinek, ampak ker tega nisem pričakoval, je malo manjkalo, pa bi se zvrnil navznoter v ovinku. Po par kilometrih sem se že malo navadil, je pa guma na asfaltu pač kot terenska guma. Ko greš v ovinek in iz njega se ti zdi, da se motor zvija. V resnici se seveda podaja precej globok profil na gumah. Po 70 km sem se že tako navadil, da me več ne mori, se pa guma da kar hitro peljat po ovinkih, ko pa jo nagneš preveč, pa prednja opozori z rahlim opletanjem levo / desno. Pri hitrosti 40 - 70 ob pospeševanju prednja rahlo zapoje, ob normalni vožnji pa se je ne sliši. Med 40 in 70 je tudi čutitm čisto rahle vibracije, ampak tako malo, da je povsem nemoteče. Ampak na terenu pa je ta guma vse, kar takšen motor potrebuje ali prenese. Definitivno je dosti boljša na terenu kot na asfaltu. Itak sem vzmetenje prestavil na terensko vožnjo pred odhodom, zraven pa sem imel izvijač in še dvakrat popravil še na mehkejše. Tura je bila Areh - Klopni vrh - Pesek pa nazaj mimo Klopnega vrha po bližnjici. Blata ni bilo, so pa na odsek Areh - Šumik navozili čisto svež pesek. Kolesa so se kar vdirala in občutek je bil kot po mivki. Gume držijo suvereno tudi na tej podlagi. Sicer je treba stoje, ker drugače ni dovolj kontrole na prednji. Seveda gre hitreje lažje kot počasi in tako je ratalo 70 km/h po ravnih in preglednih odsekih. Namenoma sem povozil vse skale in luknje, da sprobam kako se odziva vzmetenje. In Super Tenerejka je pojedla vse suvereno, brez zabijanja ali odskakovanja. Kapo dol, za ta denar je vzmetenje res dobro. Seveda pa je pri taki brzini takšen teren maksimum, kaj še lahko prebavi. Bi se pa dalo z temi gumami in motorjem po bistveno slabšem terenu ampak počasneje. Zelo razrit teren in hkrati hitrost nista zanjo, bi hitro nasedel ali poletel. Po tej izkušnji sem se odločil, da bom rute za Maroko na novo planiral po makadamskih cestah in stezicah visokega Atlasa. Prej sem bil v dvomih, sedaj me ne skrbi več. Bo pa potrebno nabavit Saddlebag od Giant Loopa ker kufri bodo vsekakor šibka točka. Bo pač malo manj luksuza za po poti in mnogo več veselja po poti A kdo pozna še kakšen primerljiv izdelek od druge firme? Sicer imajo trenutno znižano ceno za 60 l saddlebag za 450 USD kpl z notranjimi torbami. Kakšni predlogi? Popravljeno Oktober 28, 2017. Popravil IZTOK SAR-Solo Adventure rider, Quest, Rdeči in 1 other 3 1
BIF Objavljeno Oktober 28, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 Kolega ne more prehvalit. Že nekaj let potujejo z njim...letos na NordCapu in čez Rusijo.... http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=15092206001143&ls=en&nc=1509220630-2275&rubnum=products.1252674507.hecktaschen&artnum=BC.HTA.00.301.10000&id=1&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.hecktaschen&typid=278094323 Tudi to je ok... https://www.revzilla.com/kriega ...in pa seveda tole... https://wolfmanluggage.com/products/rocky-mountain-saddle-bags IZTOK 1
igc1 Objavljeno Oktober 28, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 Tule mal vpraš, teli fantini s Poljske naredijo to pol cenejš, kot Giant loopa ;-) http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/ROGAL_XL.html IZTOK in BIF 2
BIF Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 (popravljeno) Res je. Je pa tudi ta alternativa cenovno sprejemljiva...sem jih pogledal v živo...dobra roba... https://www.louis.eu/artikel/touratech-pannier-set-moto-pair-volume-52-litres/10065474?filter_article_number=10065474&list=409569381 ...zadaj pa še en LOUIS-ov roll bag...zmaga čista. Sem pa letos jeseni teden dni vozil po Srbiji in sem si omislil namesto alu-kufrov platnene torbe...sicer eno cheap verzijo...in moram rečt, da je razlika res precejšnja. Vsaj na moji mali tenerejki se razlika v teži alu-kufrov in platnenih torb zeloooo pozna. O vožnji po stranpoteh pa itak ne kaže izgubljati besed. Poleg tega, če položiš motor na terenu (kar je realno zelo verjetno) ga je lažje pobirat, da ne govorimo o tem, da se motor vleže na mehko in da nimaš kaj deformirat kot recimo alu kufre. Je pa tudi res, da kufre lahko zakleneš...so 100% wasserdicht...težje ti kdo kaj izmakne, če imaš kak lap-top s seboj mu ob morebitnem polaganju na bok ne bo nič...itd, itd. Jaz imam v glavnem oba kompleta in se glede na pričakovano pot pač ustrezno opremim. Za daljša potovanja z malo stranpoti...so kufri boljša izbira. Za adventure z veliko raziskovanja...platnene torbe. Popravljeno Oktober 29, 2017. Popravil BIF IZTOK in igc1 1 1
poggy Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 pred 13 urami, IZTOK pravi: Sicer je bil motor že opran in pripravljen na zimski spanec, ampak po montaži terenskih gum se nisem model upreti skušnjavi. Nove Mitas E07, nove zavorne ploščice in gasa na Pohorje. Že v prvem ostrem zavoju na koncu ulice sem se skoraj zvrnil - nisem bil prehiter ampak te gume Krmila sploh ne smeš obrnit, samo malenkost nagneš motor in pade v ovinek, ampak ker tega nisem pričakoval, je malo manjkalo, pa bi se zvrnil navznoter v ovinku. Po par kilometrih sem se že malo navadil, je pa guma na asfaltu pač kot terenska guma. Ko greš v ovinek in iz njega se ti zdi, da se motor zvija. V resnici se seveda podaja precej globok profil na gumah. Po 70 km sem se že tako navadil, da me več ne mori, se pa guma da kar hitro peljat po ovinkih, ko pa jo nagneš preveč, pa prednja opozori z rahlim opletanjem levo / desno. Pri hitrosti 40 - 70 ob pospeševanju prednja rahlo zapoje, ob normalni vožnji pa se je ne sliši. Med 40 in 70 je tudi čutitm čisto rahle vibracije, ampak tako malo, da je povsem nemoteče. Ampak na terenu pa je ta guma vse, kar takšen motor potrebuje ali prenese. Definitivno je dosti boljša na terenu kot na asfaltu. Itak sem vzmetenje prestavil na terensko vožnjo pred odhodom, zraven pa sem imel izvijač in še dvakrat popravil še na mehkejše. Tura je bila Areh - Klopni vrh - Pesek pa nazaj mimo Klopnega vrha po bližnjici. Blata ni bilo, so pa na odsek Areh - Šumik navozili čisto svež pesek. Kolesa so se kar vdirala in občutek je bil kot po mivki. Gume držijo suvereno tudi na tej podlagi. Sicer je treba stoje, ker drugače ni dovolj kontrole na prednji. Seveda gre hitreje lažje kot počasi in tako je ratalo 70 km/h po ravnih in preglednih odsekih. Namenoma sem povozil vse skale in luknje, da sprobam kako se odziva vzmetenje. In Super Tenerejka je pojedla vse suvereno, brez zabijanja ali odskakovanja. Kapo dol, za ta denar je vzmetenje res dobro. Seveda pa je pri taki brzini takšen teren maksimum, kaj še lahko prebavi. Bi se pa dalo z temi gumami in motorjem po bistveno slabšem terenu ampak počasneje. Zelo razrit teren in hkrati hitrost nista zanjo, bi hitro nasedel ali poletel. Po tej izkušnji sem se odločil, da bom rute za Maroko na novo planiral po makadamskih cestah in stezicah visokega Atlasa. Prej sem bil v dvomih, sedaj me ne skrbi več. Bo pa potrebno nabavit Saddlebag od Giant Loopa ker kufri bodo vsekakor šibka točka. Bo pač malo manj luksuza za po poti in mnogo več veselja po poti A kdo pozna še kakšen primerljiv izdelek od druge firme? Sicer imajo trenutno znižano ceno za 60 l saddlebag za 450 USD kpl z notranjimi torbami. Kakšni predlogi? Oh XT1200Z več kot odlično zmore tudi E10!
IZTOK Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 O hvala fantje, lep izbor ste mi prikazali Tekstilne torbe me ne mikajo preveč, ne bi rad nameščal nekih dodatnih nosilcev za te reči. Saddlebag je idealna rešitev, ker lahko snamem že obstoječe nosilce za kufre skupaj z ročaji za sopotnico in bo motor par kil lažji. Poljaki imajo dobre rešitve, edini ponujajo žepe za steklenice. Je pa 50 l malo in moram preverit, če bi to zadoščalo. Za tri tedensko turo že rabiš kakšne rezervne spodnjice in majico. Da ne govorim o motoristični opremi, ki je bo polno. Dežna obleka in rokavice, vodotesni sloj in termo sloj v motoristični obleki ... Maroko je zanimiv, v nižini zna bit aprila že 30 stopinj, v visokogorju pa pod 10 stopinj čez dan in ponoči mraz, zato je treba imeti vse s seboj in tudi možnost, da višek kam na suho pospraviš. Imam že eno vodotesno vrečo od Louisa z 30 litri prostornine, kamor bi lahko tlačil motoristične stvari. Malo bom torej nabral, kaj gre s seboj in skušal ocenit volumen potem pa ali Polska zadevščina ali pa SW Motech. Obe sta cenovno zanimivi. @BIF Največja prednost pred kufri je robustnost. Po teh razritih poteh bi serijske plastične kufre od Yamahe hitro poškodoval. Predvsem sistem nameščanja, ki je sicer domiseln in enostaven za uporabo ne vliva nekega zaupanja v offroad uporabo. Če pa motor položiš na kufer pa itak nekaj popusti. Pa seveda nižja teža, kakšnih 15 kil manj bo sigurno, to pa je ogromno za po terenu. @poggy Mitas E10 so tudi dobra izbira in sigurno racionalnejše od opevanih Continental TKC 80. Ampak za teren, kamor rabiš takšne gume se mi moj motor ne zdi najboljša izbira. Edina prednost teh gum pred E07 je uporaba v pesku in blatu, tja pa nimam namena rinit. So pa zato po cesti manj udobne, jaz pa bom sigurno več kot polovico vozil asfalt in od tega 1500 km avtoceste. igc1 in BIF 2
nejc74 Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 Za Kriega US sistem ne potrebuješ nobenih nosilcev. Z gurtnami je našponana na konstrukcijo pod sedežem. Lahko poljubno kombiniraš, npr. 30l+2x30l ali 30l + 2x20l etc. Je 100% nepropustna, ampak v končni fazi ni več tako poceni. IZTOK 1
IZTOK Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 (popravljeno) Malo sem gledal moj moped in SW motech ne bo dober http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=15092206001143&ls=en&nc=1509220630-2275&rubnum=products.1252674507.hecktaschen&artnum=BC.HTA.00.301.10000&id=1&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.hecktaschen&typid=278094323 Če ga namestim čez zadnji sedež potem bi še šlo ampak pri Super Tenerejki je sedež deljen in zadnjega lahko snameš, pod njim pa so pritrdilna mesta za dodatni nosilec prtljage ( kot prikazano tukaj http://www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=6391.0 ) V tem primeru pa bi mi sedel SW Motech prenizko in nasedel na bočno plastično zaščito izpušnega lonca, pa ne bi rad, da se začne kaj smodit tam spodaj. Tega saddlebaga namreč ne moreš namestit v napol ležeč položaj da potem skrajni konci ležeji postrani naprej. Bo torej Poljska klobasa Namesto zadnjega sedeža bom nabavil ali izdelal nosilec in tako težišče še znižal. Na ta nosilec lahko tudi fino prišpanaš pritrdilne trakove. Za klobaso pa motoristična vreča in skupno 80 litrov prostora, kar mora zadoščat. Popravljeno Oktober 29, 2017. Popravil IZTOK igc1 1
dopolavoro Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 (popravljeno) Če smem.Ko sem kupil tenerejko sem prvo prodal original kovčke in nabavil turatech. Tako kakor je napisal : @BIF Je pa tudi res, da kufre lahko zakleneš...so 100% wasserdicht...težje ti kdo kaj izmakne, če imaš kak lap-top s seboj mu ob morebitnem polaganju na bok ne bo nič...itd, itd. Za daljša potovanja z malo stranpoti...so kufri boljša izbira. Če se ti prevrne bo ležal pod drugačnem kotu, posledično ga boš lahko lažje dvignil. Pa še kolena in boke boš imel zaščitena... če se pa kaj povije vzameš kladivo in poravnaš.... zgolj moje mnenje Popravljeno Oktober 29, 2017. Popravil dopolavoro Rdeči in SAR-Solo Adventure rider 2
BIF Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 (popravljeno) Tak nekak... ...vsaka zadeva ima pač svoje prednosti in slabosti. Po moje je edina slabost kufrov pač teža... Popravljeno Oktober 29, 2017. Popravil BIF
IZTOK Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 pred eno uro, dopolavoro pravi: Če smem.Ko sem kupil tenerejko sem prvo prodal original kovčke in nabavil turatech. Tako kakor je napisal : @BIF Je pa tudi res, da kufre lahko zakleneš...so 100% wasserdicht...težje ti kdo kaj izmakne, če imaš kak lap-top s seboj mu ob morebitnem polaganju na bok ne bo nič...itd, itd. Za daljša potovanja z malo stranpoti...so kufri boljša izbira. Če se ti prevrne bo ležal pod drugačnem kotu, posledično ga boš lahko lažje dvignil. Pa še kolena in boke boš imel zaščitena... če se pa kaj povije vzameš kladivo in poravnaš.... zgolj moje mnenje Vsak ima svoje mnenje ampak za terensko vožnjo se kljub temu vedno več motoristov odloča za mehke sisteme, pa to takšni, ki kufre že imajo. Da bi nabavljal še ene drage kufre sem pred časom že razmišljal ampak nima smisla imet dva enaka sistema. Mehki sistemi so lahko prav tako popolnoma vodotesni, odvisno kaj kupiš. Kovčki tudi niso vsi tesni. Pa ne rabiš kladiva, da bi kaj ravnal, ker se nič ne zvije. Pa lažji so. Predvsem pa, ko jih odstraniš ni nič več na motorju. Vsi ti aluminijasti kufri pa zahtevajo okorne ven štrleče nosilce. Snameš kufre pa motor zgleda kot novoletna jelka. Jaz sem se odločil za Poljsko klobaso za teren, za ture po lepih cestah pa bodo ostali tovarniški kovčki. nejc74 in BIF 2
poggy Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 pred 17 urami, IZTOK pravi: Malo sem gledal moj moped in SW motech ne bo dober http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=15092206001143&ls=en&nc=1509220630-2275&rubnum=products.1252674507.hecktaschen&artnum=BC.HTA.00.301.10000&id=1&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.hecktaschen&typid=278094323 Če ga namestim čez zadnji sedež potem bi še šlo ampak pri Super Tenerejki je sedež deljen in zadnjega lahko snameš, pod njim pa so pritrdilna mesta za dodatni nosilec prtljage ( kot prikazano tukaj http://www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=6391.0 ) V tem primeru pa bi mi sedel SW Motech prenizko in nasedel na bočno plastično zaščito izpušnega lonca, pa ne bi rad, da se začne kaj smodit tam spodaj. Tega saddlebaga namreč ne moreš namestit v napol ležeč položaj da potem skrajni konci ležeji postrani naprej. Bo torej Poljska klobasa Namesto zadnjega sedeža bom nabavil ali izdelal nosilec in tako težišče še znižal. Na ta nosilec lahko tudi fino prišpanaš pritrdilne trakove. Za klobaso pa motoristična vreča in skupno 80 litrov prostora, kar mora zadoščat. Poglej Givi UT808
IZTOK Objavljeno December 18, 2017 Opozori Objavljeno December 18, 2017 Ojla, kot je bila debata glede tovorjenja prtljage na moji Super Tenerejki sem danes prejel Poljsko klobaso 60 litrski saddlebag, popolnoma vodotesen ( prelepljeni šivi ) z 5 vodotesnimi notranjimi torbami, držali za dva bidona, dodatna pritrdilna mesta za nameščanje vreč, v oranžni HiViz barvi in z odbojnimi svetilnimi trakovi. Skupaj z dostavo me je stala 311 EUR. Izdelava je zelo kvalitetna, material pa takšen kot za tovornjakarske planjave. Spodnji del je oblečen v Coduro. Torba pride z vsemi pritrdilnimi sistemi ( trakovi ), ki imajo jeklene kovinske sponke ! Pa ena ne preveč kvalitetna forka, se pa vidi, kako dobro odbija svetlobo ponoči. SAR-Solo Adventure rider, BIF, igc1 in 4 others 7
BIF Objavljeno December 18, 2017 Opozori Objavljeno December 18, 2017 Če se ti bo ljubilo jo obesi na motor...pa poslikaj...za predstavo kako izgleda.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se