Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
xenon900

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Recommended Posts

bmw

Teža se morda res zdi malce pretirana ampak je to pripravljen za vožnjo kar pomeni da je s težo povsem na istem kot GS oziroma precej boljši od Varadera.

Baje so dosti delali na tem da bo težišče nizko tako da bomo o tem sodili ko ga bomo peljali.

Mislim da je kar spodobna konkurenca GS-u. Je pa v čisto drugi klasi kot KTM, brezveze primerjat sploh. Zna bit kar dober večnamenski potovalnik.

brez zamere, ampak kako si prišel na isto težo pri GS-u in Tenerejko? GS ima 229kg poln,Tenerejka pa 261kg polna.Je le 30kg razlike. Ne primerjaj pa Advenčerja s Tenerejko, saj so kar razlike (33 lit. tank,zaščite,itd...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw

Mi je pa zadeva zanimiva, saj mi deluje kot en kompakten potovalnik. Pa seveda kardan.....bo pa zanimivo videti koliko stane tale "beštija"....prav poceni štos to sigurno ne bo, pa čeprav je Yamaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dukemb

Teža se morda res zdi malce pretirana ampak je to pripravljen za vožnjo kar pomeni da je s težo povsem na istem kot GS oziroma precej boljši od Varadera.

Baje so dosti delali na tem da bo težišče nizko tako da bomo o tem sodili ko ga bomo peljali.

Mislim da je kar spodobna konkurenca GS-u. Je pa v čisto drugi klasi kot KTM, brezveze primerjat sploh. Zna bit kar dober večnamenski potovalnik.

Doseči nižje težišče kot pri BMW GS-u bo zelo težko, razen če bodo vgradili boxer motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Vem da je čas recesije in "varčevanja", ampak ... so stvari, ki me motijo pri novih modelih (pa ne samo pri Yamahi) in sicer iste (enake ali zelo podobne) dele (sklope) uporabljajo (vgrajujejo) ne glede na zvrst in razred modela oziroma motorja (vem da ni potrebe po odkrivanju "tople vode" ampak vseeno); te žmigavce najdeš na vseh Yamahah: FZ 6, XJ 6, FZ 1, R 1 ... ; isto je s "komandami" na krmilu; in sedaj vidim, da so porabili še staro zalogo zadnje luči od "ta stare" R6 ... In da bili zaradi tega motorini kaj cenejši? Ne. Iz leta v leto se višajo njihove cene.

post-1569-126717123189_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

To se je delalo že 20 let nazaj, ni neka novost. Za moje pojme je to čisto ok saj če rabiš kakšen tak del ga lahko porabiš tudi od drugega modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Po obliki se mi zdi je podobna svoji konkurenci. Kardan je 2x lomljen kakor je razvil pred leti že BMW tako, da ni več toliko povratnega efekta kardana. Oblikovno dobro izgleda. Cena je huda.

Ne zgleda glih 2x "lomljen" kardan. slika 6/35

Share this post


Link to post
Share on other sites
molotov

men zdleda 1a. pretežka za na teren itak. sam koliko ljudi ki jo bojo kupili se bo pa peljal pores hard core offroadu. to se bo bl uporabljalo kot velik potovalnik za po cestah.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladen

Mene je razočarala 100 na uro. Ne vem če potrebujemo še enaga GSa, Varaderke, Stelvia, Stroma in ostale žlahte. Sem čakal kaj bolj jeznega v stilu ADVja, ko so toliko kazali sipine v reklamah. Niti pomislim ne da bi se odpravil z njo v sipine. Trenutno imajo še vedno samo oranžni jajca da naredijo nekaj konkretnega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

zakaj bi hodili lc8 v zelje, če pa je tam dosti ožji krog kupcev in še težko je konkurirat.

Edited by simonsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladen

zakaj bi hodili lc8 v zelje, če pa je tam dosti ožji krog kupcev in še težko je konkurirat.

Zato ker je lc8 samo en bi bi bil ze cas da dobi se kaksno konkurenco. Tenere bi bila glede na renome tocno to. Po raznih forumih se na veliko graja zadnje generacije tenerejk ker so zgubile na kvaliteti in pridobile vse bolj cestne namembnosti. Zaradi tega so tudi neslavno zakljucile zgodbo. In kaj zdaj, da popravijo vtis naredijo se bolj cestno varjanto z 19 kolesom in kardanom. Mislim da so japonci zgubili kompas.

Sam upam da se honda ne odloci kaksne nove Africe naredit. To bo se zadnji udarec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukec

ktm je zagotovo pred konkurenco,pa ne samo na terenu tudi na cesti se adv odlično počuti.vara je dobra za cesto samo na makadamu pa čisti poden,at je absolutno prešvoh pa premau robustna.xtz kitajska igrača,gs pa zanje slavo iz pradavnine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Kdo je kje pred konkurenco bo pokazal čas in prodajne številke. Očitno je Yamaha odgovorila na izziv BMW-ja v segmentu SS (S1000RR proti R1). Trg narekuje kaj je terba ponujat, tako, da je skoraj logično, da so pripravil konkurenco na področju "SUV" kot bi lahko rekli tem velikim enduram, če to sploh so. Koliko bo iz te "moke kruha" bomo pa videli.

Ps, meni osebno je všeč. Vprašanje pa je kdaj bo v salonih.

Prej na cesti, ko se bo kdo opogumil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

maaa men gre pa tole kokodakanje mal na jetra. Kaj zdej manjka? ma kerdan. ma konje. ma kubike. vso tehnologijo. pa spet ni uredi. pa to ni raid dirkalnik kot je hotel bit lc8. Vseeno zna Lahkotono prenest slepomišenje po gozdnih poteh in pašnikih. V tem segmentu Yamaha ni imela motorja. in ga je nujno potrebovala. Zdaj ga ima. Tenere je najsodobnejši in najnovejši velk endurc na trgu, ki v vseh pogledih bolši od prejšnjega SuperTenereja, in v večini pogledov nekako normalno, generacijo boljši od trenutne konkurence. Prepričan sem, da bo na testih navdušila, edini ki lahko utemeljeno pizdijo čez ta motor, so BMWjevi dilerji.

zanima me, če se bo naslednjo sezono pojavil TDM 1200 s kerdanom :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

maaa men gre pa tole kokodakanje mal na jetra. Kaj zdej manjka? ma kerdan. ma konje. ma kubike. vso tehnologijo. pa spet ni uredi. pa to ni raid dirkalnik kot je hotel bit lc8. Vseeno zna Lahkotono prenest slepomišenje po gozdnih poteh in pašnikih. V tem segmentu Yamaha ni imela motorja. in ga je nujno potrebovala. Zdaj ga ima. Tenere je najsodobnejši in najnovejši velk endurc na trgu, ki v vseh pogledih bolši od prejšnjega SuperTenereja, in v večini pogledov nekako normalno, generacijo boljši od trenutne konkurence. Prepričan sem, da bo na testih navdušila, edini ki lahko utemeljeno pizdijo čez ta motor, so BMWjevi dilerji.

:trance_27_notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Lep in verjetno tudi dober motor, ampak endura pa tole vseeno ni.

lp

Franc

Je pa zato "velika endura" kot vse ostalo kar ima čez liter prostornine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
      Torej, da obudimo temo med zimskim premorom.... Na začetku sezone, se zaenkrat nisem veliko zmotil, presenetil me je edino MB s svojimi res zelo slabimi igrami... In škoda, da sta prva dva kola spomladanskega dela prestavljena na 2020....  teržko verjamem, da bi se derbi pozitivno končal za MB s takšno igro, kot so jo pokazali v zaključku jesenkega dela....   Klub OT Z NI P DZ PZ RVZ Toč Zadnjih 5     1 Olimpija 20 13 3 4 47 24 23 42         2 Aluminij 20 11 5 4 39 19 20 38         3 Maribor 20 11 5 4 37 20 17 38         4 Celje 20 9 7 4 41 22 19 34       5 Mura 20 8 9 3 32 24 8 33       6 Domžale 20 7 4 9 29 37 -8 25         7 Triglav Kranj 20 6 2 12 25 50 -25 20         8 Tabor Sežana 20 5 4 11 22 33 -11 19         9 Bravo 20 4 5 11 23 38 -15 17       10 Rudar 20 0 8 12 21 49 -28 8    
    • RobiRoberto
      Bi, toda obe moji nogi tega nočeta ...   Mojemu "vinskemu dobavitelju" z mojo asistenco v Vipavi, sem obljubil, da ga bom letos prišel obiskat s kolesom, toda tega nisem naredil in upam da prihodnje leto bom ...
    • SF
      Profiji? Profiji so tisti strici, ki po jadranu skrajno neetično lovijo z ludarjem v kombinaciji s tramato in potapljači, podkupljena policija in inšpektorati, pa imajo ravno takrat, ko se to dogaja vedno delo s kaznovanjem otrok, ki brez kupljene karte namakajo plovce v bližnjem kempu... Zaradi njih so za prazno morje vedno krivi tako Italiani, kot otroci, ki v kempu futrajo babice... Cena opreme: Kot bi financiral  ekipo WorldSBK... Tu sploh ne gre za konjiček, ampak v večini primerov za organizirane kriminalne združbe, zato besede profi niti ni smiselno uporabljati...  Zdi se, da je zelo malo ljudem jasno, kako drag lahko postane nek konjiček. Sam se z ribolovom namerno ukvarjam samo na morju in z minimalnimi stroški, kar pomeni nabavo najcenejše možne predvsem rabljene opreme in samogradnjo. Kljub temu, da lovim bolj po sistemu "močim kurac u Savu", zmečem za to zabavo letno vsaj 500 eur, v kar ni vštet prihod na morje,  hrana in pijača. Za motorje sicer zmečem nekajkratnik te vsote, a to predvsem zaradi samoomejitve pri ostalih konjičkih... Naj povem, da ob obisku lokalne  dobro založene trgovine Monster bite kartico zavestno puščam doma, , v žep dam minimalno gotovine... Lahko rečem, da ob zapravljenih skromnih 500 evrih na leto za to zabavo še vedno ne spadam med spodobnega "turista", kaj šele rekreativca... Malo hujši rekreativci vržejo v ta hobi en spodoben "moped" na leto... Drznem si trditi, da je motorizem proti ribolovu  cenovno popolnoma enakovredna zabava. Če nimaš težav z nečimernostjo, se za 1500 eur opremiš iz nule tudi če prej nisi imel čisto nič. Ker pa vrednost ribiški opremi pada hitreje kot staremu, še voznemu motociklu, je stroškovno ribičija morda celo malenkost dražja...  
    • motozajebant
      Vsako trošenje denarja (razen položnic in rednih osnovnih izdatkov), je neke vrste gušt. Pa čeprav se tega morda ne zavedaš... v nekaterih primerih gre za kratkotrajno zadovoljstvo, v nekaterih pa za dolgotrajno...   In če ti motor nebi bil gušt, uživanje, sprostitev, verjetno nebi naredil toliko km in potrošil toliko denarja, ane?
    • DAMI34
      jp, trošenje denarja lahko tudi imenuješ gušt  al pa duševna hrana.
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!