Skoči na vsebino

F1 2010


Cartman

Priporočene objave

Poglej posnetek prehitevanja kako je webber zavil levo proti vettlu....

Webber bi mu mogel dat več prostora na desni,

če pogledaš posnetek si lahko ogledaš kako Webber ni vozil na idealni liniji,

je bil 150m pred ovinkom na levi strani ,mogel bi bit na desni ...

Webber ni neumen,vettel je pa nasedu :wallbash:

Weber ni nikamor zavijal v trenutku nesreče. Takrat je zavil in spremenil smer zgolj in samo Vettel. Kljub temu, da mu je Weber pustil dovolj placa, da bi šel mimo brez da bi moral zapeljat na rob ali robnik.. Je pa res, da tam ni bila idealna linija, zato je hotel Vettel izsilit umik Webra, da bi prišel na idealno linijo. Ampak Vettel je bil tisti, ki je zapeljal levo v Webra, ki se je peljal čisto naravnost.

Je pa res, da je bil Weber postavljen bolj levo kakor bi bilo optimalno, ampak to je posledica zapiranja Vettla že od izhoda iz zavoja dalje, ko ga je videl v ogledalih, da se bo lotil prehitet. Pa saj dirkajo zaboga, valda boš branil svojo pozicijo. Ampak jo ni branil do te mere, da bi šel Vettla rinit s proge, oziroma da bi ga zaprl toliko, da ta ne bi mogel po asfaltu mirno mimo. Je pa pač vztrajal na svoji liniji in branil mesto tako, ker je pričakoval da se bo Vettel mal zbremzal potem zaradi slabe linije in bo dobil mesto nazaj.

Tu se gre za svetovno prvenstvo najelitnejšega moto športa na zemlji. Če hočeš bit svetovni prvak dirkaš, ne pa se umikaš.

Je pa res, da tudi jaz dajem Webru nekaj krivde, ampak to zgolj zato ker sta v isti ekipi. Weber bi pač lahko popustil, ker bi se isti pričakovalo od Vettla v nasprotni situaciji. Zgolj zato, da ekipa nima škode.

Ampak če pa ne bi bila v isti ekpipi, pa z dirkaškega vidika in boja za prvaka, ni Weber naredil čist nič narobe s tem ko je onemogočil tekmecu pot na idealno linijo. Tekmec ima v teh primerih pač dve možnosti, se zbremzat, al pa prej popustit. Si je popolnoma sam kriv, če se je lotil prehitevat na mestu kjer ne gre. V vsakem primeru napadeni s tem obrani svojo mesto, kar je namen dirkanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alezzi a lahko prilimaš ta posnetek katerega si ti gledal? Vettel je zavil v njega, pa sploh še nista bila na "breaking pointu"! V mojih očeh je kriv samo in samo Vettel. Ne vem zakaj ni čakal na bolj ugoden trenutek. Ne vidim razloga, da bi Weber popustil. To je šport in oni so plačani od rezultatov.

Poglej si na youtube vseeno kater se na vseh vidi,zavil je levo nekje na sredini prehitevanja ne na koncu!!! Mogel bi mu dat prostor tako kot sta si dala Mclarnovca :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Weber ni nikamor zavijal v trenutku nesreče. Takrat je zavil in spremenil smer zgolj in samo Vettel. Kljub temu, da mu je Weber pustil dovolj placa, da bi šel mimo brez da bi moral zapeljat na rob ali robnik.. Je pa res, da tam ni bila idealna linija, zato je hotel Vettel izsilit umik Webra, da bi prišel na idealno linijo. Ampak Vettel je bil tisti, ki je zapeljal levo v Webra, ki se je peljal čisto naravnost.

Je pa res, da je bil Weber postavljen bolj levo kakor bi bilo optimalno, ampak to je posledica zapiranja Vettla že od izhoda iz zavoja dalje, ko ga je videl v ogledalih, da se bo lotil prehitet. Pa saj dirkajo zaboga, valda boš branil svojo pozicijo. Ampak jo ni branil do te mere, da bi šel Vettla rinit s proge, oziroma da bi ga zaprl toliko, da ta ne bi mogel po asfaltu mirno mimo. Je pa pač vztrajal na svoji liniji in branil mesto tako, ker je pričakoval da se bo Vettel mal zbremzal potem zaradi slabe linije in bo dobil mesto nazaj.

Tu se gre za svetovno prvenstvo najelitnejšega moto športa na zemlji. Če hočeš bit svetovni prvak dirkaš, ne pa se umikaš.

Je pa res, da tudi jaz dajem Webru nekaj krivde, ampak to zgolj zato ker sta v isti ekipi. Weber bi pač lahko popustil, ker bi se isti pričakovalo od Vettla v nasprotni situaciji. Zgolj zato, da ekipa nima škode.

Ampak če pa ne bi bila v isti ekpipi, pa z dirkaškega vidika in boja za prvaka, ni Weber naredil čist nič narobe s tem ko je onemogočil tekmecu pot na idealno linijo. Tekmec ima v teh primerih pač dve možnosti, se zbremzat, al pa prej popustit. Si je popolnoma sam kriv, če se je lotil prehitevat na mestu kjer ne gre. V vsakem primeru napadeni s tem obrani svojo mesto, kar je namen dirkanja.

V vsakem primeru nebi speljala ovinka :fight1: s to razliko,da vettel je hotu zvozit,webber pa pač ni hotu spustit 1.mesta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alezzi preber si Juretov zadnji komentar, sper si zaspančke iz oči in si še enkrat oglej posnetek. Vettel mu je nakazal, da gre desno, nato pa potegnil levo. V tistem trenutku je Weber še zavil levo, da bi ga verjetno zaprl, ampak je bilo že očitno prepozno. Vettel je bil že zraven njega in v posnetku iz Webrove kamere se lepo vidi, da Weber pelje naravnost svojo linijo, ki seveda da ni idealna linija.

Škoda je edino to, da sta oba v istem moštvu in da je zaradi neučakanosti dvojno zmago dobil McLaren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz F1express - Miran komentira:

Stisnjen pred zid - le junak ali bedak!

Ko je dirka v Carigradu po nekaj krogih rahlo zašla v monotonijo, in smo menili, da jo lahko reši le še kakšna ploha, ki se je obetala iz temnih oblakov, so se razbesnela čustva ekipnih tekmecev. Najprej pri Red Bullu, kar bo zaradi nesreče vodilnih še dolgo odmevalo, nato pa še pri McLarnu, kjer pa so imeli srečo z milimetri in sta oba dirkača prišla do cilja. Malo je manjkalo, pa bi se Schumacher čudil, kako je lahko s tako počasnim mercedesom v Carigradu zmagal!

Kolikor je bilo ljudi v paddocku razkošnega dirkališča v Carigradu, toliko je bilo mnenj o trčenju Sebastiana Vettla in Marka Webberja. Ne bom se postavil na eno ali drugo stran, saj nisem ne Nemec ne Anglež in ne Avstralec, ali zaradi simpatij do enega ali drugega, ampak bom nanizal nekaj dejstev, ki morda trčenje postavljajo v pravo luč. To trčenje v 40. krogu VN Turčije je bilo le posledica tega, da Red Bull od začetka sezone razmišlja narobe.

Se še spominjate McLarna leta 2007, ko so se v Wokingu pred sezono odločili, da bodo iz mladega Lewisa Hamiltona naredili svetovnega prvaka. Pozabili so, da so kupili svetovnega prvaka, in to dvakratnega. Ob tem so Fernandu Alonsu obljubili, da bo vzgajal mladega Angleža... Ostalo veste. Spori za zeleno mizo, prerivanje na stezah, obtoževanje v paddocku, vpletenost v vohunsko afero, in Alonso je moral že po eni sezoni zapustiti McLaren. Jezen, razočaran, prevaran. Največja krivda za to leži pri Ronu Dennisu in vodstvu ekipe McLaren. Tudi vzrok ali povod za nedeljsko nesrečo v Carigradu leži v obnašanju vodstva ekipe Red Bull, ki je imelo že pred prvo letošnjo dirko le en cilj - Sebastiana Vettla povzdigniti do svetovnega prvaka. Z Webberjevo pomočjo pa so hoteli osvojiti še konstruktorski naslov. Podobno kot pri McLarnu pred tremi leti je to račun brez krčmarja.

Mark Webber ima dobrih 30 let, je desetletje starejši od Vettla, ima več izkušenj, je vražje hiter dirkač, mnogo mirneje vozi dirkalnik od Nemca, bolje varčuje material med dirkami in treningi, ni prav nič zvezdniški in to pomlad je začutil, da prihaja priložnost njegovega življenja. V Carigrad je prišel po dveh zaporednih zmagah v vodstvu svetovnega prvenstva, spet je bil najhitrejši na kvalifikacijah in do omenjenega 40. kroga dirke. Le zakaj bi se, morda le zato, ker je imel v tej fazi dirke nekaj desetink sekunde počasnejši dirkalnik, umaknil tekmecu iz ekipe? Samo zato, ker je Sebastian Vettel ljubljenec lastnika Red Bulla Dietricha Mateschitza, ker je njegov dirkaški boter dr. Helmut Marko, ki iz ozadja vodi ekipo Red Bulll in ker so se v Milton Keynsu že pozimi odločili, da stavijo na nemškega dirkalnega konja. Marku Webberju bodo morali zelo dobro argumentirati željo po tem, da naj se vodilni v svetovnem prvenstvu in vodilni na dirki umakne izzivalcu, ker gre pač za interno ekipno politiko. Formula 1 je resda sestavljena iz ekip, a prvi tekmec vsakega dirkača je moštveni kolega. V vsaki ekipi imamo dve majhni ekipi dirkača, inženirja in mehanikov, ki tekmujeta med seboj. Formula 1 je, čeprav je sestavljena iz ekip, individualen šport.

Še o nesreči. Mark Webber je ostal na svoji liniji, vozil ves čas naravnost, pustil Vettlu levo dovolj prostora, da se iz prenagljenega manevra tudi reši s pravočasnim zaviranjem in ostane za njim, ni pa se pustil zapeljati v skušnjavo, ki bi iz njega naredila javnega bedaka. Ni zavil v desno in s tem dovolil Vettlu, da prevzame idealno linijo pred naslednjim levim ovinkom in s tem seveda tudi vodstvo na dirki. Ogrožanje od zadaj, na katerega se zdaj sklicujeta Marko in Christian Horner, je grozilo vso dirko, a Hamilton vseh 40 krogov ni uspel mimo. Še več, Vettel je mesto pridobil zaradi malce predolgega Hamiltonovega postanka pred garažami.

In za konec še o značaju obeh dirkačev. Mladi in vse preveč zvezdniški Vettel je vsemu svetu pokazal, kaj si misli o nesreči, svojih besed pa ni omilil niti četrt ure kasneje pred novinarji. Mark Webber je po dirki zelo spoštljivo govoril o ekipi, nesreči in Vettlu. Jasno je zagovarjal svoja stališča, kljub temu pa niti z besedo ni napadel ne ekipe ne Vettla. Mnenje o tem, kdo je kaj naredil prav in narobe na tej dirki, pa si boste ustvarili seveda sami.

Moram rečt, da se kar strinjam z njim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pokomentirano. Sicer pa pri MotoGP ni nič drugače, če pogledamo na ekipo yamahe. Vseeno mi je ljubše gledati GP (spremljam šele par sezon, tko ljubiteljsko, ne tako kot Kenny :evilgrin:), pa ne zato ker sem lastnik dvokolesnega jeklenca , ampak zato, ker so se mi vedno zdeli bolj GPjevci bolj sproščeni na podelitvi pokalov. Sploh v času Schumacherjevih nekaj sezon so se mi zdeli vsi formulaši zategnjeni, s tisto penino so polivali svoje mehanike, z muko so čestitali en drugmu, če sploh so..., GPjevci so se pa škropili vsi povprek, preganjali tiste hostese gor po podijumu in se vedno smejali.

Po drugi strani pa, to je šport in plačani so od uspehov. Me pa moti to, da vodstva ekip očitno favorizirajo posameznike. Tukaj podpiram Weberjevo reakcijo na napad (pa nisem njegov zagrizen navijač). Pa tudi na POPu mi je zoprno gledati prenos dirke, pa ne samo zato ker Mirana ni več, ampak zato, ker sta komentatorja očitna navijača srebrnih. Sej o.k. mej favorita in navijaj, samo pri komentarjih bodi objektiven... Dost nabijanja... off

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi zdi da pri rudečih niso vzeli pravega .... ko bo ostalim dosti njegovih brezveznih neumnosti in ga bodo takole nesramno pustili brez tiste točke ali dveh za kar se je danes šlo , se bo moral malo zamisliti... rajši bi gledal pri rdečih vettla..

Tudi jst bi raje Vettla videl pri rdečih....,sicer nisem rasist,vendar Alonsa res ne prenašam dobro in to od zmeraj in sedaj je še slabše,ker nikoli nisem verjel,da se bo Ferrari zagrel za njega....,točno pa se vidi,da je Michael odšel in tudi avto počasi postaja vse slabši,ker roko na srce Alonso...,profesorju Schumacherju nikoli ne bo segel do kolen!!!:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo, najhitrejši čas Webber-ja je bil 1.29.1 in Sebe 1.30.1 tako, da je jasno kdo je bil hitrejši. Vettel je poizkusil nemogoč manever prehitevanja s hitrejšo mapo in slipstream-om. Ko je videl, da ne bo šlo pa je zavil v desno v upanju, da se mu bo Webber umaknil, ker pa se mu ni ga je zapel s kolesi. Bedak! Za koji klinac pa naj bi se mu Webber umaknil saj ga ni prehitel za en »lap«? Malcolm Whitmarsh (Mclaren) je lepo povedal, če bi bil Vettel njegov dirkač ne bi bilo nobenih objemanj na pit wall-u. Vettel je mulac, ki ne razume umetnosti dirkanja. Webber je vodil 41 krogov in je imel pravico na katerikoli race-line, dobil je komando šparanja bencina in gum po naročilu preklopil na počasnejšo mapo predvsem pa naj bi lahko računal na podporo partnerja, do zmage. Ampak ne, Red Bull je podprl "zlatega" Vettla in si je zaslužil točno to kar se je zgodilo. Red Bull se lahko nauči kaj od Mclarna; ko je testaron začel vreti med Hamiltonom in Buttnom so dali komando obema dirkačema da morata šparati bencin in gume. Oba sta pridno ubogala. Ampak je bilo pa super za gledat, končno ena dirka kjer nisem zaspal.

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem podrobno bral zgornjih postov, ampak kot sem videl je Vettel dobesedno trznil z volanom, čeprav ni pričakoval takega sunka in je verjetno želel samo "prestrašiti" Webbra, da se bi umaknil, na koncu pa nesreča. Sigurno pa sem mnenja, da je tukaj kriv Sebastian in ne Mark. Bernie je rekel da sta oba idiota :kva1::D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo, najhitrejši čas Webber-ja je bil 1.29.1 in Sebe 1.30.1 tako, da je jasno kdo je bil hitrejši. Vettel je poizkusil nemogoč manever prehitevanja s hitrejšo mapo in slipstream-om. Ko je videl, da ne bo šlo pa je zavil v desno v upanju, da se mu bo Webber umaknil, ker pa se mu ni ga je zapel s kolesi. Bedak! Za koji klinac pa naj bi se mu Webber umaknil saj ga ni prehitel za en »lap«? Malcolm Whitmarsh (Mclaren) je lepo povedal, če bi bil Vettel njegov dirkač ne bi bilo nobenih objemanj na pit wall-u. Vettel je mulac, ki ne razume umetnosti dirkanja. Webber je vodil 41 krogov in je imel pravico na katerikoli race-line, dobil je komando šparanja bencina in gum po naročilu preklopil na počasnejšo mapo predvsem pa naj bi lahko računal na podporo partnerja, do zmage. Ampak ne, Red Bull je podprl "zlatega" Vettla in si je zaslužil točno to kar se je zgodilo. Red Bull se lahko nauči kaj od Mclarna; ko je testaron začel vreti med Hamiltonom in Buttnom so dali komando obema dirkačema da morata šparati bencin in gume. Oba sta pridno ubogala. Ampak je bilo pa super za gledat, končno ena dirka kjer nisem zaspal.

si pozabil da je dau mark po incidentu nov set gum .) pa ne zagovarjam vettla,prej bi rekel da je on kriv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moji logiki in razvidno iz dirke je bil kriv Vettel, pričakoval sem močno razburjenje Webra po dirki, česar pa ni bilo.

Iz principa nikoli nisem navijal za nobenega nemškega dirkača, tako da jih nikoli na noben način ne zagovarjam.

Schumiju bi sicer privoščil kakšen pokal za slovo, to je pa tudi vse.

Dirka je bila dobra za prvenstvo, kot sta trdila komentatorja na HRT. Če se bo boj med red bullom in mercedesom nadaljeval

bom vsekakor spremljal cirkus. V nasprotju z nekom, ki je rekel kako je boljši motoGP. V katerem pa sedaj obstaja samo

boj med 'fiat yamaha' dirkačema, do katerih imam status kot za zgoraj omenjene. In dirk začasno ne spremljam, čeprav se

imam bolj za motorista in vse v zvezi s tem, kot pa kaj drugega.

Še 1 komentar k temam F1 in motoGP:

Ravno v športu je priložnost, da si ljudje izbirajo kdo je najboljši, jaz rečem samo to, da ni moč nikoli dokončno presoditi in da samo število zmag tega ne kaže. Sploh v temi motogp so močne ovacije v to smer.

Če gledamo samo elitne razrede (brez superbike, rally....) in dirkače, ki sem jih še ujel v živo sta tu meni Ayrton Senna in Mick Doohan.

Naj vsak, ki bo pisal v temo našteje svoja 2, ker me res zanima, kakšna je statistika tega foruma:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simpl

F1 - Definitivno Michael Schumacher. Navijam zanj od samega začetka, ko me je kot čist majhnega mulca sestrična naučila spremljat F1. Mislim, da mu ni para, ker še tako dober avto ti ne more prinest toliko naslovov in praktično vseh možnih rekordov, če v šoferju ni tistega pravega.. Saj so bili prvaki z enim ali dvema naslovoma zgolj po zaslugi avta.. Sam dominirat tolk časa, ob toliko različnih ekipnih tekmecih in tudi ostalih, ki so ravno tako imeli konkurenčne avte, pa ni sposoben lih vsak. Za njim pa vsekakor takoj Ayrton Senna.

MotoGP - Valentino Rossi. Pa za Rossija nisem nikoli navijal in verjetno nikoli ne bom - ne ker bi imel karkoli proti njemu, je car, ampak zgolj zato ker mi je par drugih dirkačev bolj simpatičnih :) Ampak kljub temu sem mnenja, da je pač Rossi do danes najboljši, kar lahkop potrdi z 9 naslovi.. Saj je lahko dober motor razlog za osvojitev naslova.. Enega, dveh, treh... Devetih? Ni šans :D

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno je MotoGP postal dolgocasen, toda na sreco si je "nekdo izmed najpametnejsih ljudi sveta" izmislil Moto2, za kar mu bom navkljub trditvam, ta tam ni Rossija, Stonerja in ostalih megazvezd (kot, da gledam motosport zaradi frisov) za vekomaj hvalezen.

Sicer pa Mansell in Schwantz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, pardon. Spregledal sem, da je topic o F1, sicer ne bi komentiral MotoGP.

Popravljeno . Popravil 11Matej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v F1 je Schu najbrž največji. iz poprečne ekipe beneton je potegnil maximum, 1994 in 95 pa iz njih naredil šampijone. spomnimo se, da je sezono 84 vozil z nekonkurenčnim v8 fordom. čez zimo pa so avto popolnoma predelali da so vgradili v10 renaulta. merilo med 3,5l motorji. potem je zagazil v gnoj, kar je Ferrari definitivno bil tista leta. 2 zmagi v šestih sezonah je blo vse kar so zmogli. v treh letih je stvar spremenil do te mere, da se je za naslov boril Irvine!!!!!

:hmm: V motoGp je drugače rossija je v 500 čakal popoln motor. popolna ekipa. u bistvu mu je bilo postlano z rožicami. kar ne zmanjšuje njegovih dosežkov niti malo. čez celo kariero je ostal zdrav in cel. Doohan je moral zaradi poškodm dvakrat prekinit kariero. vmes je osvojil 5 naslovov. rainey je bil prvak z Yamaho ki jo je Kocinski razglasil za najslabši motor na gridu. ko so Waynu odigrali himno in se je vrnil v garažo se je z Kocinskim popolnoma strinjal. žal je tudi on končal zaradi brutalne poškodbe. zato si ne upam trditi, da rossijevega dosežka (7 premier class naslovov) kdo od prej omenjenih ni bil ssposoben doseči.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simpl

F1 - Definitivno Michael Schumacher. Navijam zanj od samega začetka, ko me je kot čist majhnega mulca sestrična naučila spremljat F1. Mislim, da mu ni para, ker še tako dober avto ti ne more prinest toliko naslovov in praktično vseh možnih rekordov, če v šoferju ni tistega pravega.. Saj so bili prvaki z enim ali dvema naslovoma zgolj po zaslugi avta.. Sam dominirat tolk časa, ob toliko različnih ekipnih tekmecih in tudi ostalih, ki so ravno tako imeli konkurenčne avte, pa ni sposoben lih vsak. Za njim pa vsekakor takoj Ayrton Senna.

Škoda......da te sestrična ni učila še kaj drugega....... :blush: .....sorry....si nisem mogel pomagat :devil: Drgač pa.....imaš popolnoma prav.

BTW...RBR......si ob sedanji premoči, lahko privošči tudi take napake......mah, sej sta fanta vsaj malček za gledalce poskrbela......pa HIMZO MUZIKANT....je spet prepričan, da boga drži za jajca.....huhhhh.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

untitled-1.jpg

VN Kanade, Montreal

Petek, 11.6.2010

1. prosti trening 16.00 - 17.30

2. prosti trening 20.00 - 21.30

Sobota, 12.6.2010

3. prosti trening 16.00 - 17.00

Kvalifikacije 19.00

Nedelja, 13.6.2010

Dirka 18.00

untitled-2.jpg

Dolžina kroga

4361 km

Število krogov

70

Rezultati 2008

1. Kubica

2. Heidfeld

3. Coulthard

Rekord

1:13.622 - R Barrichello (2004)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da bi le obdržal Schumi to formo, pa se pripeljal na kakšno podobno pozicijo tudi na kvalifikacijah. :) Ga je lepo videt pred Vettlom, Rosbergom, Buttnom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posnetek kvalifikacij na pop tv ob 22.25, ker trenutno so poročila :)

Ravno prav, po tekmi Anglija - ZDA še kvalifikacije F1 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej ko boste spregledal šumi feni lažje bo za vas :whistle::P

hamilton z lahkoto :naughty: idin idin mehke gume pa polni tank ne vem če bo najbolša kombinacija glede na to da sta redbulovca na trdih :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!