Skoči na vsebino

F1 2010


Cartman

Priporočene objave

villeneuvion 97- hillion94- in allonsion 06- pismo. mal negativn za kation hehe :D

schu je morda največji v zgodovini. če mu uspe še z mercedesom, bo ovrgel vse dvome, potrdil brez kančka dvoma, da je največji. bo pa to zelo težko. prepričan sem, da se nebo osramotil, in bo sezono odpelal suvereno, mislim da bo Rosberga nabil. nevem pa, če bo to dovolj da postane prvak. konkurencaj zelo velika v vrh damo Vettla, Buttona, Hamiltona in Alonsa. tudi Massa je bil 07 zelo suveren in ni delal napak. kar za ferrari nemormo rečt. zna bit da bo alonzo zarobantil in voz potegnil naprej. Brawn je bil čudež. napajal s je iz genialnosti in spremembe pravil. sinergija ljudi v stiski je bila fantastična. s prihodom megalomanskega mercedesa, se morda lahko zgodi toyota sindrom, saj kupovanje in zapravljanje ni zagotovilo za uspeh. (po drugi strani pa sta Ross Brawn in Schu veliko zagotovilo za uspeh ) če bo redbull konkurenčen že prvo dirko, lahko tudi Webber odžre marsikatero piko.

zdi se mi da nov točkovni sistem zelo kaznuje odstop. zato me je strah, da bo rizičnih prehitevanj manj.

V bistvu ti dam prav, edin Button nima kaj iskat v tej družbi. Alonzo bo pred Masso samo če je temu poškodba pustila posledice.

Mislim pa, da sistem točkovanja ne bo spremenil ničesar v tekmovanju za naslov, za ostala mesta že in to mislim da je +

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko rečem,da sem bil odnekdaj navijač Ferrarija(Regaconi,Lauda) in posledično tudi Schumaherja.Vse njegove zmage pa so v precejšnji meri povezane z dobro ekipo,tehniko,taktiziranjem in seveda tudi z njegovimi sposobnostimi.Danes pa so stvari nekoliko drugačne in se tudi sam vprašam zakaj to početje?po vsej verjetnosti so v ozadju kakšni taktični ali finančni problemi,ker se zelo bojim, da se nebo tako lahko nazaj vklopil in bi se stavil,da je to njegova zadnja zaposlitev v F-1.Sicer pa pustimo se presenetiti.Vse bo jasno že po parih dirkah,bo pa žepe precej napolnil neglede na rezultate mogoče je to taktika Mercedesa,da si sestavi pravo ekipo!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scumacher bo krepko mešal štrene. Zna biti prvak, ampak bo težka, težka... Njegova odsotnost ni bila samo par mesecev, razvoj gre naprej. Recimo, da bo nekako izenačen s sedanjimi vodilnimi. In če bo prvak, bo zaprl marsikatera usta. Aja, sem navijal zanj od Benettona pa do konca. Tudi sedaj bom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scumacher bo krepko mešal štrene. Zna biti prvak, ampak bo težka, težka... Njegova odsotnost ni bila samo par mesecev, razvoj gre naprej. Recimo, da bo nekako izenačen s sedanjimi vodilnimi. In če bo prvak, bo zaprl marsikatera usta. Aja, sem navijal zanj od Benettona pa do konca. Tudi sedaj bom.

:grrr od mercedesa ... :grim in to je to ... nazaj h koreninam ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini razlog da je pršu nazaj je njegova požrešnost,pa dejstvo da je tam Ross Brawn,ki zna spalamudit in prikrojit pravila v svoj prid.Če je Buttona,ki je čisti šalabajzer, prpelu do naslova ni hudič da ne bi tud 7 kratnega svetovnega prvaka.Upam pa da se bo zafuku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, jaz bi pa težko rekel, da se človek, ki je dosegel že prektično vse in je največje ime tega športa, je zapisan pri skoraj vseh rekordih in ima denarja toliko, da ne ve kam bi z njim, vrača zaradi požrešnosti.. Sploh zato, ker bo dirkal za "mizerno" plačo, premaga pa itak lahko zgolj in samo še samega sebe, ker vse ostale je itak že in to ne za malo, to lepo pokaže statistika.

Človek je pač dirkal celo življenje, vse posvetil temu in ga lahko popolnoma razumem, da mu to manjka. Njemu je bilo vseskozi videt, da dirka iz strasti (včasih celo prevelike.. ) in ne zato, da pač dirka, kot npr. Kimi, ki po mojem mnenju ni izkoristil vseh potencialov v F1, zaradi pomanjkanja motivacije in veselja do vsega skupaj..

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

villeneuvion 97- hillion94- in allonsion 06- pismo. mal negativn za kation hehe :D

schu je morda največji v zgodovini. če mu uspe še z mercedesom, bo ovrgel vse dvome, potrdil brez kančka dvoma, da je največji.

Stari, mislim, da se Šumiju res ni potrebno dodatno potrjevati, da je največji. To je že itak dokazal. Nihče več ga po dosežkih ne bo nabil dokler se bo ta zemlja vrtela.

Vprašanje je samo, če se mu bo uspelo vrniti kot ponovni zmagovalec ali se bo izkazalo, da je bila odločitev napačna. Vendar menim, da se Šumi ne bi vračal, če na testiranjih še vedno ne bi dosegal hudih ali vsaj konkurenčnih časov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini razlog da je pršu nazaj je njegova požrešnost,pa dejstvo da je tam Ross Brawn,ki zna spalamudit in prikrojit pravila v svoj prid.Če je Buttona,ki je čisti šalabajzer, prpelu do naslova ni hudič da ne bi tud 7 kratnega svetovnega prvaka.Upam pa da se bo zafuku.

Taki tipi kot si ti in s takimi izjavami so pa res čisti dokaz, da jih zanima samo lastna ritna luknja na tem svetu in da nimajo pojma o pojmu.

Verjetno je bil Šumi zelo požrešen, ko je dal 10 milijonov pomoči žrtvam tsunamija, več kot Slovenija in to ne enkrat. Sedaj pa dirka za 7 letno, ko je odšel je dirkal pa za 50+.

Dej nehaj pluvat po ljudeh, ki so dosegli vrtoglave stvari v življenju.

S čim se pa ti lahko pohvališ, razen tega, da se uspešno poserješ vsaki dan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini razlog da je pršu nazaj je njegova požrešnost,pa dejstvo da je tam Ross Brawn,ki zna spalamudit in prikrojit pravila v svoj prid.Če je Buttona,ki je čisti šalabajzer, prpelu do naslova ni hudič da ne bi tud 7 kratnega svetovnega prvaka.Upam pa da se bo zafuku.

Ti si pa zdaj tolk zanimivega in logičnega povedal :whistle:

razen onega Šalabajzerja :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, jaz bi pa težko rekel, da se človek, ki je dosegel že prektično vse in je največje ime tega športa, je zapisan pri skoraj vseh rekordih in ima denarja toliko, da ne ve kam bi z njim, vrača zaradi požrešnosti.. Sploh zato, ker bo dirkal za "mizerno" plačo, premaga pa itak lahko zgolj in samo še samega sebe, ker vse ostale je itak že in to ne za malo, to lepo pokaže statistika.

Človek je pač dirkal celo življenje, vse posvetil temu in ga lahko popolnoma razumem, da mu to manjka. Njemu je bilo vseskozi videt, da dirka iz strasti (včasih celo prevelike.. ) in ne zato, da pač dirka, kot npr. Kimi, ki po mojem mnenju ni izkoristil vseh potencialov v F1, zaradi pomanjkanja motivacije in veselja do vsega skupaj..

:worship::worship::worship:

:OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mislim, sm mal neobjektiven, ker mi je Schu s freearijem naredu res dost veselja, da se nebi vračal, če nam nebi mogu pokazat kaj zna in zmore. v penziji je drgnil motor, na veliko, se potolkel, in očitno vidi da na motorju ni konkurenčen niti v IDM kaj šele kaka svetovna serija. V formuli je dosegel vse kar je v svojem času lahko. zdaj so se stvari spremenile. Nemčija ima Mercedes GP. motorji so enaki s kakršnimi je telkmoval, elektronike je celo precej manj. in v tem pogledu mladci niso profitirali znanja, ki ga on nebi imel. Ob sebi bo iml Rossa Brawna, čeprav bo prepoved dolivanja zelo zmanjšala pomoč genialnega stratega, vemo de je medsebojno zaupanje in spoštovanje na najvišjem možnem nivoju. Mansel je bil prvak pr 39, niti pod razno ni bil tako fit in top pilot kot Schumacher. Fangio, v nedem drugem času, celo pri 46 če se ne motim.

jez verjamem, de bo Schu uprizoril eno fantastično vrnitev, in se mu tri sezone penzije nebodo poznale. nisem pa prepričan de bo to dovol za naslov.

Precej vas pluva po Buttonu. da si naslova ne zasluži? se ne strinjam. imel je trdo konkurenco, nabil je Barichella ki je tudi že bil podprvak, in v brazilski dirki je IMHO pokazal da kljub medli drugi polovoco sezone, vsespolšnem kritizerstvu, sposoben neverjetnih voženj in velikega poguma. po moje, si naslov zasluži precej bolj kot Hamilton v 2008.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michael Schumacher sigurno ni prišel nazaj zaradi denarja......,točno ve zakaj je prišel nazaj...,dal bo vse od sebe,se 100% pripravil in tudi marsikateremu zamašil usta in upam nabil Alonsa v 3pm....in seveda postal še 3krat svetovni prvak...,no sedaj sem malo zasanjal....,želim pa mu,da v 3 letih postane vsaj še 1krat svetovni prvak.:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Schumacher bo testiral :hmm: ni mi čist jasno KAJ bo testiral. GP2 serija ima namreč zelo zelo jasna pravila o testiranju. GP2 avtomobili lahko testirajo izključno na skupinskih predsezonskih testih. prvo tako testiranje je šele 25 marca v LeCastelletu. . . :hmm: ni mi jasno. . .
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno to velja za dirkalnik za novo sezono in voznike GP2... drugače pa lahko kdorkoli testira karkoli iz prejšnje sezone , ne smejo pa testirati evolucije za naslednjo sezono.. predvsem pa verjetno testira zaradi svojih zdravstvenih sposobnosti in preverjanja le teh s strani moštva in FIA-e...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno to velja za dirkalnik za novo sezono in voznike GP2... drugače pa lahko kdorkoli testira karkoli iz prejšnje sezone , ne smejo pa testirati evolucije za naslednjo sezono.. predvsem pa verjetno testira zaradi svojih zdravstvenih sposobnosti in preverjanja le teh s strani moštva in FIA-e...

ne. dirkalniki GP2 prejšnje generacije je zdej GP2 series Asia. in je podvržen istim pravilom kot gp2 world series. zdaj se ve da bo Schu vozil GP2 development car. avto s katerim testirajo nove komponente (za prihajajočo sezono izbolšujejo sklopko in vzmetenje, nov avto naj bi bil na pisti za sezono 2012). to je edini avto ki mu je trenutno dovoljeno vozit.

Prejšnje generacij F1 avtomobilov so prav tako zelo omejene s testi, zaradin prepovedi razvoja motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

wooha. ni mi čist jasnoi na kakšni podlagi sta massa in rossi vozila f2008 v španiji, mal predelan in z F1 slicksi. čerprav je bil Massa 2 sec na krog hitrejši od 46, je Vale odpeljal krog enako hitro kot je Raikonenov best lap na istem dirkališču z avtom f2008. časa nista popolnoma primerljiva, ker je kimi vozil gume z žlebovi po suhem, rossi pa slickse, po vlažni pisti. vsekakor fantastična demostracija sposobnosti. Upam de ga F1 nebo preveč zmotla pri pripravah na boj za 10 naslov. po nemški in angleški vozniški ekipi sile po drugi vojni združujejo tud Slovani. :) v Renaultu bo ob Kubici zelo verjetno vozil Vitaliy Petrov, dečko ki ima veliko podporo države in ruskega sponzorja MegaFon

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo...,prvi zimski trening in Schumacher že kaže,da jim bo že letos mešal štrene vsem povrsti..FOTO: Massa najhitrejši prvi dan zimskih testiranj - 24ur.com

Čelado je pa le obdržal rdečo!

Popravljeno . Popravil DINAMIK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Unofficial Wednesday test times from Valencia:

1. Fernando Alonso, Ferrari, 1:11.470, 127 Laps

2. Pedro de la Rosa, BMW Sauber, 1:12.094, 80 Laps

3. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:12.438, 82 Laps

4. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:12.576, 97 Laps

5. Jenson Button, McLaren, 1:12.951, 82 Laps

6. Vitaly Petrov, Renault, 1:13.097, 75 Laps

7. Nico Hulkenberg, Williams, 1:13.669, 126 Laps

se je fernando strgal s ketne...al ostali še mau skrivajo formo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, prava slika bo šele 13. marca v Bahrainu.

:hmm: lani je brawn na prvih dirkah dominiral točno tako kot na testiranjih. meni se zdi, de so rezultati kar zgovorni. button bo puši na veliko. rosberg prav tako. zelo verjetno bo z masso enako. od prvoligašev je manjkala ekipa redbull racing, glede na rezultate STR, bo RBR z Vetlom zelo konkurenčen. . . IMHO bo v Jerezu naslednji teden zelo zabavno.

končni vrstni red:

1. Fernando Alonso Ferrari 1min 11.470secs

2. Felipe Massa Ferrari 1min 11.722secs

3. Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1min 12.056secs

4. Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1min 12.094secs

5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1min 12.256secs

6. Robert Kubica Renault 1min 12.426secs

7. Michael Schumacher Mercedes GP 1min 12.438secs

8. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1min 12.576secs

9. Nico Rosberg Mercedes GP 1min 12.899secs

10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1min 12.951secs

11. Vitaly Petrov Renault 1min 13.097secs

12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1min 13.377secs

13. Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1min 13.669secs

14. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1min 13.823secs

15. Gary Paffett McLaren-Mercedes 1min 13.846secs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GOOD NEWS!!! Miran aličin po vsej verjetnosti nebo več komentiral F1!!! Da vse nebi blo rožnato, so komentatorstvo ponudili Gabru!!! gled na to da možak o motociklizmu ve ogromno, in je kljub temu podpovprečn komentator, res nočem slišati, kako bi komentiral F1, šport o katerem ve prevcej manj kot o Moto sceni.

Še stvar ki se je veselim. ališič je pognal svoj f1 portal. pisanje mu gre IMHO kar dobro od rok (enako Gabru) in se že veselim kupa člankov. 100% bo vmes precej koristnih zadev!

http://www.f-ena.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: lani je brawn na prvih dirkah dominiral točno tako kot na testiranjih. meni se zdi, de so rezultati kar zgovorni. button bo puši na veliko. rosberg prav tako. zelo verjetno bo z masso enako. od prvoligašev je manjkala ekipa redbull racing, glede na rezultate STR, bo RBR z Vetlom zelo konkurenčen. . . IMHO bo v Jerezu naslednji teden zelo zabavno.

končni vrstni red:

1. Fernando Alonso Ferrari 1min 11.470secs

2. Felipe Massa Ferrari 1min 11.722secs

3. Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1min 12.056secs

4. Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1min 12.094secs

5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1min 12.256secs

6. Robert Kubica Renault 1min 12.426secs

7. Michael Schumacher Mercedes GP 1min 12.438secs

8. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1min 12.576secs

9. Nico Rosberg Mercedes GP 1min 12.899secs

10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1min 12.951secs

11. Vitaly Petrov Renault 1min 13.097secs

12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1min 13.377secs

13. Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1min 13.669secs

14. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1min 13.823secs

15. Gary Paffett McLaren-Mercedes 1min 13.846secs

GO KOBAYASHI GOOOOOOOOOO :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!