Cartman Objavljeno Maj 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 skrajni čas da tut hamilton zmaga po prvih treningih, mu ne kaže najbolš. Ferdo Vetl in Kubica v manj kot desetinki hehe 1. Fernando Alonso Spain Ferrari-Ferrari 1m 15.927s 2. Sebastian Vettel Germany Red Bull-Renault 1m 16.000s 3. Robert Kubica Poland Renault-Renault 1m 16.016s 4. Mark Webber Australia Red Bull-Renault 1m 16.382s 5. Felipe Massa Brazil Ferrari-Ferrari 1m 16.517s 6. Michael Schumacher Germany Mercedes-Mercedes 1m 16.589s 7. Lewis Hamilton Britain McLaren-Mercedes 1m 16.647s 8. Jenson Button Britain McLaren-Mercedes 1m 16.692s 9. Adrian Sutil Germany Force India-Mercedes 1m 16.805s 10. Sebastien Buemi Switzerland Toro Rosso-Ferrari 1m 16.857s 11. Nico Rosberg Germany Mercedes-Mercedes 1m 17.149s 12. Rubens Barrichello Brazil Williams-Cosworth 1m 17.331s 13. Vitantonio Liuzzi Italy Force India-Mercedes 1m 17.704s 14. Vitaly Petrov Russia Renault-Renault 1m 17.718s 15. Jaime Alguersuari Spain Toro Rosso-Ferrari 1m 17.991s 16. Nico Hulkenberg Germany Williams-Cosworth 1m 18.397s 17. Pedro de la Rosa Spain BMW Sauber-Ferrari 1m 18.434s 18. Kamui Kobayashi Japan BMW Sauber-Ferrari 1m 18.547s 19. Timo Glock Germany Virgin-Cosworth 1m 19.527s 20. Heikki Kovalainen Finland Lotus-Cosworth 1m 19.606s 21. Jarno Trulli Italy Lotus-Cosworth 1m 19.902s 22. Lucas di Grassi Brazil Virgin-Cosworth 1m 20.566s 23. Bruno Senna Brazil HRT-Cosworth 1m 21.688s 24. Karun Chandhok India HRT-Cosworth 1m 21.853s
brembo Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Glavno da je Miha pred Nicom :grrr :grrr nič več
Cartman Objavljeno Maj 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Glavno e je Ferrari pred vsemi Forza! dotem 1
thumper Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 ne morem si predstavljat koliko znanja mora imet šumi.. vsakič je šesti.... to pa je konstantnost ... :naughty: DINAMIK 1
DINAMIK Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 ne morem si predstavljat koliko znanja mora imet šumi.. vsakič je šesti.... to pa je konstantnost ... :naughty: Sedaj konstantno vozi...,samo številke še ni prave izbral...,lahko,da bo tudi 1 potegnil szi rokava...,sam pol bo pa folk onemel omega in mojamiska 2
Cartman Objavljeno Maj 15, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 fonzi spet rastura :naughty: in to dobesedno tomkruz in thumper 2
Jure Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Hehe, bravo Schumi, v zadnjem ovinku stisnu Fonzija Drugače pa ne preveč zanimiva dirka... DINAMIK 1
DINAMIK Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 (popravljeno) Ekola takole ga je Schumacher pihnil YouTube - F1 2010 Monaco Alonso vs Schumacher last corner /Copyright:Formula One Managament/ Sedaj pa preučujejo ali je bilo pravilno ali ne hehe....,skratka nataknil mu je rdeče roge...,vsekakor je tudi Alonso lahko srečen,da je prišel na tako mesto Kakor pravi komentator EXTRA klase SCHUMACHER :worship: Popravljeno Maj 16, 2010. Popravil DINAMIK omega in mojamiska 2
Jure Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Bomo videli kaj bodo rekli komisarji o tem.. Pravila glede prehitevanja po tem ko se umakne varnostni avto so se namreč spremenila, sedaj ni treba čakat do štartno ciljne črte, ampak do linije varnostnega avtomobila, ki je v tem primeru bila določena ravno v tistem ovinku. Tako da Schumi je začel prehitevat prej, dejansko prehitel, torej prišel vštric in malo pred Alonsa, pa šele po prevoženi črti S tega vidika vse štima. Zdej je sam odvisno od interpretacije enega drugega pravila, ki menda pravi, da kadar je varnostni avto mišljen do konca dirke, da gre pač v zadnjem krogu v bokse. Treba počakat.. Ampak zastave so bile pa zelene, tako da dirkačem je bil dan signal da ful gas, kar ne bi bilo smiselno, če bi se kao upoštevalo, da je varnostni avto na progi do konca, kljub temu, da je zapeljal noter. Vse je odvisno od tolmačenja.. Je pa eden izmed sodnikov Damon Hill hilton in sjeng 1 1
DINAMIK Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Tkole so se odločili 20 sekund pribitka za Michaela Schumacherja....,kar pomeni 0 točk...,pomoje so metali kovanec žal mojamiska in omega 2
Jure Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Marcedes se bo pritožil.. In mislim, da je čist možno, da bo pritožba ugodno rešena. 1. Dejstvo: po novem se lahko prehiteva takoj, ko prevoziš linijo varnostnega avtomobila in ne več šele, ko prevoziš štartno ciljno črto. Linija varnostnega avtomobila je pa pri uvozu v bokse, torej je Schumacher prišel mimo šele po njej in je to v skladu s pravili 2. Dejstvo: obstaja pa tudi pravilo, ki pravi, da če se dirka konča pod varnostnim avtomobilom, potem se do konca ne sme prehitevati, kljub temu, da se varnostni avtomobil vrne v bokse. Torej, če bi se dirka končala pod varnostnim avtomobilom, bi bilo prehitevanje nedovoljeno. VENDAR. Vodstvo dirke je ekipam sporočilo, da se varnostni avto umika. Če bi hoteli konec dirke pod varnostnim avtom, se tega ne bi sporočalo, ampak bi ta le zapeljal noter pred ciljom, karavana pa počasi naprej do cilja, ker bi se štelo, da je SC še na stezi. In druga stvar. Poleg tega, da so sporočili, da varnostni avto umika in da se je ta dejansko umaknil, so takoj zatem prižgali zelene luči in začeli mahat z zelenimi zastavami. Kar pomeni, da dirka spet teče in da se lahko prehiteva. To po prejšnjih pravilih ne bi bilo izvedljivo, ker bi se v vsakem primeru lahko prehitevalo šele na štartno ciljni črti, takrat bi bilo pa že konec. Vendar v skladu z novimi pravili, kjer se lahko prehiteva že prej, takoj ko greš mimo linije varnostnega avtomobila, pa to pomeni dirkanje od umika avtomobila, torej prevožene linije, ki označuje kje se lahko začne prehitevanje, pa do cilja. V našem primeru en ovinek in par 100m. Kar se mene tiče, je bilo vse čisto. Če pa FIA tudi ta zaključek smatra kot zaključek pod varnostnim avtomobilom, je pa skregano z vsako logiko, zakaj so zamenjali rumene zastave, ki morajo biti ko je varnostni avto gor, z zelenimi, ki pridejo v poštev le, ko varnostnega avta ni več in je dirkanje in prehitevanje dovoljeno! Nekaj tu v vsakem primeru ni ok, lahko tudi da so se zajebali z zastavami in obvestilom o vpoklicu avta. Sam to potem ni krivda dirkača, ki je upošteval pravila. Pa še nekaj. Nekateri trdijo, da so Ross in oba Mercedesa edini, ki so tako razumeli pravila. Lepo prosim. A mi kdo pove, zakaj so potem čisto VSI šli po full gasu tistih zadnjih 300m? Če je itak veljal režim varnostnega avta in prepovedano prehitevanje?? Zakaj se potem naprezat? A ne bi bilo bolje, da lepo počasi zaključiš, še se pa kdo najde, ki bi te slučajno prehitel, pa itak ne zgubiš nič ker bo kaznovan, ampak je to v bistvu fajn zate, ker konkurent ostane brez točk. Zakaj torej vsi na polno na koncu, če se ni več dirkalo? thumper 1
thumper Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 šumi ga je opral kot mladega mucka....ferdo je pa itak naredil napako začetnika - preveč po gasu ... sedaj pa komisarjem ni prav da je en star hropec spet v formi ...
Jure Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Še posnetek prehitevanja s komentarjem Coultharda, ki smatra potezo za popolnoma pravilno http://youtube.com/watch?v=RkHUsYYHbBE Varnostni avto odpoklican, SC table ob progi umaknjene, rumene luči in zastave umaknjene in zelena luč. Prav tako je jasno videt, da ga ni prehitel pred črto. Alonso si je čist sam zakuhal tole, ker mu je naredil plac.. Voznik Schumacherjevega kova pa zagotovo ne bo cincal ob taki šansi!
alezzi Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Bravo fonzi za dobro dirko in na koncu powerslide :naughty: da je lohk šumi upravičeno skoču mim thumper 1
Jure Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Ja, se strinjam, Fonzi je kljub tej napakci odpeljal odlično dirko, ni slabo prit iz zadnjega mesta do 6. oziroma 7. thumper in tomkruz 2
Cartman Objavljeno Maj 17, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 z sm kar nehagl gledat, ko sm gledal kolk opravkov je mel Ferdo z hrtji in lotusi, avti ki so povsod drugke leteče šikane, se mi je za sekundo zazdelo, da je monaco res bezvezna dirka, podobna šahu na divjih vodah. Je blueribbon event, kot je reku Webber, ker pa je polovica smisla amputirana, sm šu raj motor pucat. Po tem kar sm vidu, je mel Ferdo srečo s Hulkenbergom, in to kar j e dosegu je bil dober dosežek. Schu je pomoje pravilno prehitel in reagiral. A je kdo že prebral kaj je zjebalo buttona? tomkruz 1
Terminator Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Najbolj mi je všeč, da FIA še svojih pravil ne pozna več. thumper 1
Rude Boy Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 ... sploh ko je treba Šumelnu izstaviti račun za vse bedarije in namerna trčenja, ter ustavljanja sred piste iz prejšnih let ! pa saj ga novinarji še samo sprašujejo o "bedarijah" iz prejšnih sezon on pa hvala lepa, naslednje vprašanje prosim ! :evilgrin: da pa so se v Monacu začeli dvigovati privarjeni šahti na pisti pa me malo spominja na hrvaške avtoceste proti morju, še posebaj Rijeki! al pa je to bil spet SC na čigav račun ! gledalčev ! bravo ! :trance_27_notworthy: alonso care kupi nam cigare ! tomkruz 1
hilton Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 ne vem kaj imaste toliko za razpravljat. komisarji si pogledajo zadeve pa odločijo( oni vse vedo in pika) in nepomembna debata( ata je že star, nekonkurenčen avto ima...) aja in veliki odidejo na vrhuncu in se ne vračajo sudija pri fuzbalu tudi ne spreminja odločitev ....... aja kaj nimate pametnejšega za počet kakor to tečno F1 gledat wedco, Jozeee, xyznanixyz in 1 other 1 3
hilton Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Bomo videli kaj bodo rekli komisarji o tem.. Pravila glede prehitevanja po tem ko se umakne varnostni avto so se namreč spremenila, sedaj ni treba čakat do štartno ciljne črte, ampak do linije varnostnega avtomobila, ki je v tem primeru bila določena ravno v tistem ovinku. Tako da Schumi je začel prehitevat prej, dejansko prehitel, torej prišel vštric in malo pred Alonsa, pa šele po prevoženi črti S tega vidika vse štima. Zdej je sam odvisno od interpretacije enega drugega pravila, ki menda pravi, da kadar je varnostni avto mišljen do konca dirke, da gre pač v zadnjem krogu v bokse. Treba počakat.. Ampak zastave so bile pa zelene, tako da dirkačem je bil dan signal da ful gas, kar ne bi bilo smiselno, če bi se kao upoštevalo, da je varnostni avto na progi do konca, kljub temu, da je zapeljal noter. Vse je odvisno od tolmačenja.. Je pa eden izmed sodnikov Damon Hill in kaj ima veze če je Hill komisar dirke? Glede da delo ki ga opravlja more biti strokovno opravljeno( ne pa na to kaj ciljaš ti) tu osebnostne simpatije oz nesimpatije ne igrajo vloge Jozeee, Jure, xyznanixyz in 1 other 1 3
Bojč Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 in kaj ima veze če je Hill komisar dirke? Glede da delo ki ga opravlja more biti strokovno opravljeno( ne pa na to kaj ciljaš ti) tu osebnostne simpatije oz nesimpatije ne igrajo vloge Jaz ne komentiram in nobenmu ne solim pameti v temi "klekljanje" ker o tem nimam pojma. Morda bi se tudi ti lahko izognil komentiranju takšnih zadev. Vidi se, da te F1 niti od daleč ne potegne, zato tudi tvoji komentarji ne morejo bit drugačni kot so: zaničljivo-posmehljivo-arogantni. To da je v komisiji poleg španskega komisarja tudi Hill, (ki je BTW tudi predsednik britanskega avtomoto združenja) je še kako tehtna zadeva. Evo še en zelo zanimiv komentar na to temo. Je sicer v srbohrvaščini, ker je predolg za peš prevajat: http://sport.dnevnik.hr/clanak/rubrika/automoto/mrze-ga-mrze-drugima-se-oprasta-schumacheru-nista.html thumper, hilton in jetman 2 1
Jure Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 in kaj ima veze če je Hill komisar dirke? Glede da delo ki ga opravlja more biti strokovno opravljeno( ne pa na to kaj ciljaš ti) tu osebnostne simpatije oz nesimpatije ne igrajo vloge In praksa na različnih področjih življenja je res že velikokrat potrdila, da je strokovno delo vedno strokovno opravljeno in še nikoli ni bilo primera, da bi kdo dopustil tudi malo subjektivnega vpliva na presojo... I think not. Nisem rekel, da je Hill ravnal nestrokovno ali pristransko, samo izpostavil kot "zanimivost" . Noben ne more izključiti, da glede na preteklost s Schumijem, to ne bi igralo vloge v situaciji ko bi bil 50/50 pri odločitvi in bi manjkal tisti en odstotek da se prevesi na eno ali drugo stran. To ve samo Hill sam. Proti kateremu drugače nimam nič tomkruz, hilton in thumper 2 1
Cartman Objavljeno Maj 17, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 In praksa na različnih področjih življenja je res že velikokrat potrdila, da je strokovno delo vedno strokovno opravljeno in še nikoli ni bilo primera, da bi kdo dopustil tudi malo subjektivnega vpliva na presojo... I think not. Nisem rekel, da je Hill ravnal nestrokovno ali pristransko, samo izpostavil kot "zanimivost" . Noben ne more izključiti, da glede na preteklost s Schumijem, to ne bi igralo vloge v situaciji ko bi bil 50/50 pri odločitvi in bi manjkal tisti en odstotek da se prevesi na eno ali drugo stran. To ve samo Hill sam. Proti kateremu drugače nimam nič kako nimaš nič prot temu šalabajzarju. yebo ga qurac, ko je 1994 vozu najbolši avto, da bi blo lažje je bil schu 1kat diskvalificiran, 2 dirki prepovedi, in enkat mu je zdihnil ford.(hvala bogu takrat je zato berger zmagal prvič za Ferrari po šterih letih suše) -4 dirke, hill pa je useeno naslova ni dobil. Najbol se spomnim genialnega prehitevanja Ukya katayame v nemčiji, ki mu seveda ni uspelo, in je končal v boksih. . . . Veš kako je to takrat bolelo jetman, Jure, thumper in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se