Skoči na vsebino

PANNONIA RING - DeyZi-Days


gody01

Priporočene objave

Za vse, ki bi si mogoče radi podaljšano Pannonio naredili predvideni urnik:

14.05.2010: http://www.tcp-xpower.com/

15.05.2010: http://www.tcp-xpower.com/

16.05.2010: http://www.tcp-xpower.com/

17.05.2010: http://www.brand-racing.com/

18.05.2010: http://pannonia2010.gody.si/

19.05.2010: http://www.motor-sports.at/ - Yamaha festival

20.05.2010: http://www.motor-sports.at/ - Yamaha festival

Za ostale priložnosti za vožnjo po Pannonia Ringu je na voljo koledar na naslovu: http://pannonia-ring.com/index.php?popup=0&id=31&year=2010

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rude, objektiva ne bo treba pelat, čevape pa lahko.

rezerviran v Ljubljani Canon EF 100-400 4,5-5,6 L IS x 1,6 = 160 - 640 v 35mm:D:OK: formatu

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot PR Manager se odlicno obneses whistle.gifworship.gif

Hehe, hvala, Vuk, sicer pa, saj se v nekem podobnem štosu udinjam tudi za ljubi vsakdanji kruhek ... tukaj pa sem s srcem zraven, saj se mi zdi Godyjeva ideja tako pohvale vredna, da bi mu jaz namenila najmanj mesto ministra za promet! Te bi ziher v enem letu Slovenija dobila pisto ranga (vsaj) Pannonie!

whistle.gifbiggrin.giftrance_40_thumbup.gif

S prvim januarjem pa začnemo odštevat!

Ful se veselim tega dogodka - ne le, da bomo poskrbeli za dobro organizacijo, prava čaga bo! Sploh, če bo Rude worship.gifvegetarijanske čevape prinesel!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, hvala, Vuk, sicer pa, saj se v nekem podobnem štosu udinjam tudi za ljubi vsakdanji kruhek ... tukaj pa sem s srcem zraven, saj se mi zdi Godyjeva ideja tako pohvale vredna, da bi mu jaz namenila najmanj mesto ministra za promet! Te bi ziher v enem letu Slovenija dobila pisto ranga (vsaj) Pannonie!

whistle.gifbiggrin.giftrance_40_thumbup.gif

S prvim januarjem pa začnemo odštevat!

Ful se veselim tega dogodka - ne le, da bomo poskrbeli za dobro organizacijo, prava čaga bo! Sploh, če bo Rude worship.gifvegetarijanske čevape prinesel!

Kake plane imate vi, oz. kako priporočate...kampirat, najet sobo? Za koliko dni? Al ste ostali tako blizu, da namesto da greste do oštarije kr na panonio zavijete?  :evilgrin: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake plane imate vi, oz. kako priporočate...kampirat, najet sobo? Za koliko dni? Al ste ostali tako blizu, da namesto da greste do oštarije kr na panonio zavijete?  :evilgrin: 

Načeloma je ugodno iti prejšnji večer in tam prespati (ali vsaj v bližini).

Na voljo so prenočišča na samem dirkališču (na spletni strani so linki), padok pa je tudi urejen kot prostor za kampiranje, tako da če te šotor ali spanje v avtu ne moti je to najcenejša verianta.

Odhod domov po dogodku še istega dne ponavadi ni problematičen, razen če se po dogodku še kaj posebej "poveseliš".

Če je le možno priporočamo potovanje z avtomobilom in motorjem na prikolici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljen urnik zasedenosti Pannonia-Ring piste.

Imajo še cele 4 dni prosto:

1. april

15-17. oktober

če bi še kdo rad najel :)

http://www.pannonia-ring.com/index.php?popup=0&id=31&year=2010

Drugače pa naš dogodek:

http://www.pannonia-ring.com/index.php?popup=0&id=56&item=calendar_menu&year=2010&org=185

:rolleyes:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake plane imate vi, oz. kako priporočate...kampirat, najet sobo? Za koliko dni? Al ste ostali tako blizu, da namesto da greste do oštarije kr na panonio zavijete? evilgrin.gif

Gody ti je že odgovoril, je pa na sami spletni strani kar precej podatkov (linki) in najdeš kar nekaj možnosti za prenočišča itd.

Mi bomo tam itak dan prej in dan potem; vsekakor pa je manj naporno (tudi bolj varno) zadevo "raztegniti" na dva dni. Tako si na dan glavnega dogajanja lepo spočit.

Pa če prespiš, lahko tudi varianto z oštarijami sprobaš. whistle.gifrolleyes.giftongue.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake plane imate vi, oz. kako priporočate...kampirat, najet sobo?

Kaj pa vem. Po pravici povedano, razmišljam, da bi si kr eno stanovanje kupu doli. Tam, ene 3, mogoče 4 sobno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gody ti je že odgovoril, je pa na sami spletni strani kar precej podatkov (linki) in najdeš kar nekaj možnosti za prenočišča itd.

Mi bomo tam itak dan prej in dan potem; vsekakor pa je manj naporno (tudi bolj varno) zadevo "raztegniti" na dva dni. Tako si na dan glavnega dogajanja lepo spočit.

Pa če prespiš, lahko tudi varianto z oštarijami sprobaš. :whistle::rolleyes:tongue.gif

Informacije sem si že prebral, kje in kako se da prespat, samo me je zanimalo kako se boste ostali odločli to izpeljat. Jst sem tudi razmišljal, da bi blo najboljše dan prej pridet gor, prespat, odfurat, prespat, in potem počasi domou. Seveda me pa zanima še mnenje drugih, morda še kaka boljša ideja pade ven... Z avtom in prikolico prit gor, pa mi je malo škoda, pa najbrž dražje. Saj če si vzamem en dan do gor, pa enega za nazaj lahko nardim lep izlet iz tega dogodka. Če se pa, bognedaj, kej zgodi motorju na dirkališču :whistle: , pa lahko amzs-jev kupon koristim, pa mi ga pripeljejo brezplačno domou :rolleyes: . No bomo še premislili pa vidli, sej še niti odštevat nismo začeli do takrat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem. Po pravici povedano, razmišljam, da bi si kr eno stanovanje kupu doli. Tam, ene 3, mogoče 4 sobno...

Ma... 3 sobno stanovanje že mam tam, sam je problem, ker mam 5 ful luštnih podnajemnic notri, pa pol bi se moral z njimi stiskat v postelji...pa sej veš, bolje bit spočit na dan treninga... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo trenutne rqzvrstitve prijavljenih po skupinah:

Rdeči (hitri prosti trening): 5

Črni (prosti trening zmerni): 12

Modri (vodeni trening): 13

Zaenkrat smo še pri vseh skupinah pod omejitvijo (predvidoma max. 33-35/skupino)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za organizatorja...Kako pa to,da je število udeležencev omejeno na 100,jih je že dostikrat na pannoniji vozilo več...?je vezano na ceno zakupa?kaj drugega? :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za organizatorja...Kako pa to,da je število udeležencev omejeno na 100,jih je že dostikrat na pannoniji vozilo več...?je vezano na ceno zakupa?kaj drugega? :closedeyes:

Da ne bo gužve na progi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

more vodena modra skupina tudi sneti vse lomljivo ali oblepiti (zrcala, smerniki, luci,....)?

saj mi ne bomo po kolenu drsali, da bi imeli moznost zdrsa, pa tudi ne tako visokih hitrosti, da bi obstajala nevarnost padca ali pac?

ali je to "hišni red" dirkalisca?

pravilo mi je popolnoma razumljivo,d a iz varnostih razlogov ni ostrih predmetov, samo potrebe ne vidim pri modri vodeni skupini :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

more vodena modra skupina tudi sneti vse lomljivo ali oblepiti (zrcala, smerniki, luci,....)?

saj mi ne bomo po kolenu drsali, da bi imeli moznost zdrsa, pa tudi ne tako visokih hitrosti, da bi obstajala nevarnost padca ali pac?

ali je to "hišni red" dirkalisca?

pravilo mi je popolnoma razumljivo,d a iz varnostih razlogov ni ostrih predmetov, samo potrebe ne vidim pri modri vodeni skupini :)

Tudi pri modri vodeni skupini se je potrebno držati vseh pravil.

Pri lučeh gre dejansko za problem lomljenja ob eventualnem padcu.

Pri zrcalih pa je pomembno dejstvo, da se na pistah ne gleda v zrcala. Velja pravilo, da tisti, ki prihaja od zadaj pazi na tistega spredaj.

BTW: Znotraj modre skupine bo 5 podskupin, ki bodo raszlično hitre. Najhitrejša med njimi bo že kar zavidanja vredna in morda bo kdo med njimi tudi kolenčkal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

more vodena modra skupina tudi sneti vse lomljivo ali oblepiti (zrcala, smerniki, luci,....)?

saj mi ne bomo po kolenu drsali, da bi imeli moznost zdrsa, pa tudi ne tako visokih hitrosti, da bi obstajala nevarnost padca ali pac?

ali je to "hišni red" dirkalisca?

pravilo mi je popolnoma razumljivo,d a iz varnostih razlogov ni ostrih predmetov, samo potrebe ne vidim pri modri vodeni skupini :)

Vedno je nevarnost padca. Hladna guma, motor malo nagnjen, prevec odpres gas pa se leti. Tut z GS-i so po tleh letel na Pannonii.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno je nevarnost padca. Hladna guma, motor malo nagnjen, prevec odpres gas pa se leti. Tut z GS-i so po tleh letel na Pannonii.

Ne preveč strašit ljudi.

Nevarnost padca je popolnaoma enaka ali manjša kot na cesti.

Res pa je, da si na pisti prej privoščiš nekoliko več, kot na cesti, ker pač ni ovir, prometa, izletne cone so prijazne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud to temo berem :whistle:

Lepo.

A se boš prišel izobraževat :P

BTW: Na Pannoniji (R-Days) sem prviž FZ1 probal. Je bla zlo handling, bolj kot takrat moja FZ6. Samo tačke je brusla pa že na drugem ovinku :)

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi ste se tega eventa lotil, kot da se namerava ful po tleh letet =)

dejte z druge strani, nč o nesrečah pa bo =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!