suntrace14 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 (popravljeno) Hudi so CBX-i, sploh ta črn, ki zgleda original No, nej še jest napopam enga lepotca. Popravljeno November 30, 2009. Popravil suntrace14 v3sn4 1
v3sn4 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Sej pri nas morš met uradno tud vse homologirano-pa tud če je sam belanca. Fora je pa v tem da v Nemčiji uradi dejansko delujejo in ni njihov namen tolk v polnjenju proračuna kot v vzpostavljanju reda-pa posledično tud varnosti. Skor vsi deli, ki se prodajajo na e-bayu majo TUV-ki sicer velja tudi pri nas. Do homologacije je pa velik lažje pridet, sam predpisov se morš držat. Obstaja pa tud nek ustaljen postopek, inforamcije so pa velik lažje dostopne. Tko da ma večino nemških fighterjev homologacijo unikatenga vozila.Pri nas je pa problem že samo zvedet kakšni so predpisi, pa kaj vse potrebuješ za homologacijo. Jst sem z mojim pršu čez tehničnega brez problema.....bom pa tud čim prej naredu homologacijo, da ne bo slučajno kakšenga izrednega tehničnega pregleda-bom poročal kako pa kaj...dokumentacijo mam vso potrebno, narest moram pa še opis predelave, par skic pa izračunov nosilnosti subframa, deli so montirani v skladu z določili....tko da pomoje nebi smelo bit problemov-sam pri nas nikol ne veš... pri nas je dobr,ce mas za take domace podvige in predelave kak poznanstvo tam na homologaciji...ce mas papirje za vsako stvar,je vse skup lažje in ceneje,sam pa (tko k si reku),pri nas nikol ne ves.. mogoc je bols,ce se prej tocno pozanimas,da te ne bo potem prislo se za 2 motorja zraven
david46 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Sej pri nas morš met uradno tud vse homologirano-pa tud če je sam belanca. Fora je pa v tem da v Nemčiji uradi dejansko delujejo in ni njihov namen tolk v polnjenju proračuna kot v vzpostavljanju reda-pa posledično tud varnosti. Skor vsi deli, ki se prodajajo na e-bayu majo TUV-ki sicer velja tudi pri nas. Do homologacije je pa velik lažje pridet, sam predpisov se morš držat. Obstaja pa tud nek ustaljen postopek, inforamcije so pa velik lažje dostopne. Tko da ma večino nemških fighterjev homologacijo unikatenga vozila.Pri nas je pa problem že samo zvedet kakšni so predpisi, pa kaj vse potrebuješ za homologacijo. Jst sem z mojim pršu čez tehničnega brez problema.....bom pa tud čim prej naredu homologacijo, da ne bo slučajno kakšenga izrednega tehničnega pregleda-bom poročal kako pa kaj...dokumentacijo mam vso potrebno, narest moram pa še opis predelave, par skic pa izračunov nosilnosti subframa, deli so montirani v skladu z določili....tko da pomoje nebi smelo bit problemov-sam pri nas nikol ne veš... Bi lahko prosim mal poslikal nosilce oz če maš fotke kako je potekala predelava zadnjega dela...predvsem nosilci me zanimajo?
trojan69 Objavljeno November 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2009 Tole je originalen subframe-nosilc sedeža
trojan69 Objavljeno November 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2009 (popravljeno) pa zrezan in zvarjen skupaj, privijačen nov nosilec akumulatorja z loputo na tečajih, ki ko je zaprta fiksira akumulator, na spodnji strani pa prinetana 0,8mm alu pločevina, ki zapre spodnji del Tku je pa subframe že na motorju, z montirano vso elektroniko (CDI, releji, varovalke, alarm,...= Pa še sedež prilkagojen tanku-poliester, kit in sprickit Stranice sem pa še zapru z alu mrežico-tkole zgleda končan Popravljeno November 30, 2009. Popravil trojan69 v3sn4 1
david46 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 (popravljeno) dobro si to spesno..pohvalno...hja kolko zgleda se bom jaz tudi tega lotil ker ta zadek ki ga mam zdaj gor ni nikakor primeren za streetfighterja..tak da naša bo sedela na tanku...hhh...sam kolko vidim z teh slik si vzel za podlago standarne nosilce vendar si jih predelal če se ne motim...? Popravljeno November 30, 2009. Popravil david46
trojan69 Objavljeno November 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2009 dobro si to spesno..pohvalno...hja kolko zgleda se bom jaz tudi tega lotil ker ta zadek ki ga mam zdaj gor ni nikakor primeren za streetfighterja..tak da naša bo sedela na tanku...hhh...sam kolko vidim z teh slik si vzel za podlago standarne nosilce vendar si jih predelal če se ne motim...? Ja predelal sem original nosilce. Mal slabe slike so žal, pa še mal so se mi pomešale pri objavljanju zgleda :krneki:
david46 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 eee..jaz pa mam zdej v glavi mogoče neke takega...sam nemesto zadnjega zica bi bla plastika pa nebi blo stopalk za sopotnika...je pa zadek od r6, za izpuh pa je tako zdaj ko mam nove leote bi uporabo samo en lonec in ga zmontiral na sredini pod zadnjim delom...kaj pravite bi blo.? meni zgleda dober v3sn4 1
trojan69 Objavljeno November 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2009 :yea1:men tud!! Edin rep bi še mal dvignu, pa masko mal predelal. Majčekno velika se mi zdi-možno pa da je čist optična prevara . Kako pa misliš nosilce narest? Predelat original al nove? Možno da bi od r6-ke pasali, seveda z kakšnimi adapterji. Men pa za mojga nekak vedno bolj po glavi hodi nihajka od VFR-ke :evilgrin: ...en čist odštekan načrt se mi rojeva v glavi, ampak bo treba še mal počakat z realizacijo ker menjava nihajke ni lih tok preprosta zadeva kot se na prvi pogled zdi, da o vzmetenju pa centriranju kolesa, in zobnika ki jih to potegne za sabo sploh ne govorim....
david46 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 :yea1:men tud!! Edin rep bi še mal dvignu, pa masko mal predelal. Majčekno velika se mi zdi-možno pa da je čist optična prevara . Kako pa misliš nosilce narest? Predelat original al nove? Možno da bi od r6-ke pasali, seveda z kakšnimi adapterji. Men pa za mojga nekak vedno bolj po glavi hodi nihajka od VFR-ke :evilgrin: ...en čist odštekan načrt se mi rojeva v glavi, ampak bo treba še mal počakat z realizacijo ker menjava nihajke ni lih tok preprosta zadeva kot se na prvi pogled zdi, da o vzmetenju pa centriranju kolesa, in zobnika ki jih to potegne za sabo sploh ne govorim.... tu je prevara ja ker sem delo v photoshopi pa sem naredo premali zadek zdaj pa zgleda prva maska preveč velika sam v resnici bo zadek večji...nosilce pa bi predelo original oz če nebi blo možmo bi naredo nove...jaz imam še olajšano delo s tem da nimam pod zadnjim sedežem akumolatorja ...wiiii...nekaj dela prišparano..
david46 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 tu je prevara ja ker sem delo v photoshopi pa sem naredo premali zadek zdaj pa zgleda prva maska preveč velika sam v resnici bo zadek večji...nosilce pa bi predelo original oz če nebi blo možmo bi naredo nove...jaz imam še olajšano delo s tem da nimam pod zadnjim sedežem akumolatorja ...wiiii...nekaj dela prišparano.. ewo tu pa prilagam sliko ki je malo bojše vse prilagojeno...sam pomoje de v živo še bolj pasalo ker tu maska zgleda še vedno ful vlka sam v resnici pa ni tako...ker je tu tako s prve strani slikano pa jo poveča
david46 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 ve mogoče kdo kje bi lahko dobil take cevi kot so na sliki ki grejo iz hladilnika!! pa če je kaka posebnost pri sami menjavi in kaka cena?
trojan69 Objavljeno November 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2009 Ja ja- na tistem ta drugem photo shopu pa že bolš zgleda. Tud položaj plastike (bol navpična) je super. Kar se cevi tiče najbolje zmeriš premer pa jih kupiš v kakšni trgovini z hidravliko. Jaz sem svoje dobil v Prit doo. v LJ. Namestiš še široke podložke pa je.... Kar se montaže tiče ne vem kako je pri FZ6 pri svojem sem pa mogel mal štukat z originalnimi cevmi (tko so narjeni tudi aftermaket kiti tko da pri opletenih ceveh se temu ne da izognit), predvem zarad premestitve termostata pod tank pa zato ker ma izhod iz pumpe drugačen premer cevi, ampak zadeva drži 100% zgleda pa pomoje tud uredu. Možno pa da pri FZ6 to ni potrebo... Termostat, ki je po novem pod tankom Cevi iz pumpe Pa iz termostata do hladilnika+iz ekspanzijske posode do hladilnika pomoje se cevi res splača menjat, ker lih taki detajli dajo pravo končno podobo motorju. Poleg tega pa so opletene cevi za vodo dokaj pocen. Če se prov spomenm sem dal 6 eur za meter, edin tele široke objemke so mal dražje...
david46 Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 thanks za info...je pa res da take stvari zelo spremenijo videz ja...bi pa te vprašal še to so to navadne opletene cevi za vodo al trebajo bit kake posebne da zdržijo višje temp. in pritiske? kaj pa maš to na koncu cevi...tako črno zgleda na prvi sliki!
trojan69 Objavljeno December 1, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2009 Ni potrebe po kakšnih posebnih ceveh, ker ni takšnih pritiskov in temperatur tuki. Reči cevi za vodo oz. hladilno tekočino pa bo. Tist je pa izolir trak-da se cev ne začne na koncu razpletat. lahko pa uporabiš tudi kakšno veliko bužirko če jo maš pri roki.
baddad Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Rahlo off topic! Honda cbx 2000 v12 cilindrov v3sn4, KUK679 in trojan69 3
v3sn4 Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 lepa honda mene pa neki zanima,cist informativno,ce se komu kej sanja...mogoce bi mogla v temi 'karbon..' vprasat pa mogoce je neumno vprasanje,samo mi noben ne zna povedat ...uglavnem, a je mozno navaden (original) auspuh oblect v karbon?..sej vem da je sama misel neumna in v koncni fazi neuporabna,ker gre samo za izgled,samo a ma vrocina,ko je zgret kak vpliv?
trojan69 Objavljeno December 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2009 (popravljeno) Tale honda je zakon. Da tkole zružiš 2 mašini sploh 4 taktne moraš mit res majster Vidu sliko od Jawe 350 kjer je majster združu 3 mašine, sam tam se izogneš celi kolobociji z krmiljenjem ventilov.Sem mal pobrskal po googlu pa našu en kratek člank http://thekneeslider...eas-georgeades/ . Pa tud oblika mi je všeč. Tile odlskul cafe racerji so super-kolega dela enga iz CB 750. Moram it mal pogledat pa oči napast @ Vesna-pomoje bi se dalo sam primerno smolo bi morala dobit, karbon je pa itak odporen na vročino. Lahko pa izpuh tud pokitaš z tekočo kovino (večinoma odporne na vročino) pa pol prevlečeš al pa prebarvaš z vravo odporno na temperaturo. Ve kdo za kakšen zaden del od VFR 750, nihajka, kolo, disk, zavorni sistem,...skratka komplet zadn konc. Najbolš letnik 90-93. Se dobi kej tega na odpadih v italiji? Mam namen namreč na mojga namontirat enojno nihajko pa po možnosti kako drugo mal širše platatišče. No sej tega se bom verjetno lotil naslednjo zimo, ker je zdejle priporiteta uredit delavnico , tko da se nič ne mudi. Če bi pa kdo slučajno slišal za kako poceni pa naj mi PM. Od dukatija bi bla pomoje tud OK Popravljeno December 2, 2009. Popravil trojan69
david46 Objavljeno December 2, 2009 Opozori Objavljeno December 2, 2009 Tale honda je zakon. Da tkole zružiš 2 mašini sploh 4 taktne moraš mit res majster Vidu sliko od Jawe 350 kjer je majster združu 3 mašine, sam tam se izogneš celi kolobociji z krmiljenjem ventilov.Sem mal pobrskal po googlu pa našu en kratek člank http://thekneeslider...eas-georgeades/ . Pa tud oblika mi je všeč. Tile odlskul cafe racerji so super-kolega dela enga iz CB 750. Moram it mal pogledat pa oči napast @ Vesna-pomoje bi se dalo sam primerno smolo bi morala dobit, karbon je pa itak odporen na vročino. Lahko pa izpuh tud pokitaš z tekočo kovino (večinoma odporne na vročino) pa pol prevlečeš al pa prebarvaš z vravo odporno na temperaturo. Ve kdo za kakšen zaden del od VFR 750, nihajka, kolo, disk, zavorni sistem,...skratka komplet zadn konc. Najbolš letnik 90-93. Se dobi kej tega na odpadih v italiji? Mam namen namreč na mojga namontirat enojno nihajko pa po možnosti kako drugo mal širše platatišče. No sej tega se bom verjetno lotil naslednjo zimo, ker je zdejle priporiteta uredit delavnico , tko da se nič ne mudi. Če bi pa kdo slučajno slišal za kako poceni pa naj mi PM. Od dukatija bi bla pomoje tud OK tole sem zasledo na ebayi če ti kaj pomaga: http://cgi.ebay.de/Einarmschwinge-VFR-750-F-RC-36-Poliert-Streetfighter_W0QQitemZ370298876152QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item56378870f8#ht_500wt_1182 http://cgi.ebay.de/Ducati-Monster-S2R-S4R-Schwinge-Streetfighter-swingarm_W0QQitemZ180433538470QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item2a02ad4da6#ht_3811wt_939
v3sn4 Objavljeno December 2, 2009 Opozori Objavljeno December 2, 2009 @ Vesna-pomoje bi se dalo sam primerno smolo bi morala dobit, karbon je pa itak odporen na vročino. Lahko pa izpuh tud pokitaš z tekočo kovino (večinoma odporne na vročino) pa pol prevlečeš al pa prebarvaš z vravo odporno na temperaturo. aha,se mi je zdel,da bo neki tazga.hvala za informacijo. drugac sem ga misla kr menjat,samo presinlo me je.. men je bla pa tale hondica vsec (tud mal off-topic)...pa najbols zvok od vseh strojev na pisti je mela ker letnik pa je,pa ne vem.. trojan69 1
baddad Objavljeno December 2, 2009 Opozori Objavljeno December 2, 2009 Honda cbx Martek Streetfighter LKM GSXR-1250. Matrek dela podobne okvirje kot Spondon. Zeelo kul:) Huud Vmax v3sn4 1
trojan69 Objavljeno December 2, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2009 David hvala za linke, sam bom šel vseen še mal po odpadih pregledat. -itak mam še cel let časa da naberem dele pa informacije če pa kdo sliš za kako pocen pa kr PM (aja pa ena je na bolhi-tud že klical ) Baddad super linki!! res z veseljem pogledal Kar se marteka tiče tud super okvirji-moja velikkkkkka želja bi blo met enga njegovih monster okvirjov. Sam so zadeve pregrešno drge pa prekleto redke. Ne vem če jih sploh še dela. Mogoč nekoč... Še neki člankov o Markotu žal v obliki slikc Vesna Tist je honda CB? pomoje okol 80 lettni-tko na blef
david46 Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 ewo tu pa tak malo za razvedrilo link mojih treningov ko sem po zadnjem treniro.. v bistvu pa sem ga zaradi vožnje po zadnjem kolesu malo razbil.. sam še dober da se je to zgodilo drugačik nevem če se bi lotil mojega sedanjega projekta... :naughty: http://www.motosvet.com/album/play.php?cid=407
trojan69 Objavljeno December 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2009 (popravljeno) Treba probat , ja jst sem tud padu v to fightersko sceno z padcem hehehe. Motor razbiu minimalno, pa sebe tud, pol pa pršli denarci od AO+ pa en mesec časa za brskanje za informacijami. Zdej pa čist odvisen streetfighterjev, šravfanja pa predelav postal.. Popravljeno December 3, 2009. Popravil trojan69 v3sn4 1
trojan69 Objavljeno December 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2009 Evo Streetfighters Slovenija!!! KUK679 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se