Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Mojstri :notworthy:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grom jih je vodil delno po istih krajih kjer sem bil jaz.Lepi spomini!!!

Lepo  traso si imel, posebno če te je ta vodila tudi skozi mesta z lepimi dekleti  :boobies:

 

 

 Pa nobenega....propelera!?

so mel ktm-a s seboj, da jim med postanki ni bilo dolgcajt.

Bavarc je itak sam za vozit in nič za šraufat - živ dolgcajt  ;-))

Popravljeno . Popravil nejcgs
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prijatelji enduraši...je kateri bral tale tanov osnutek zakona o ohranjanju narave?

 

Kolesarji že skačejo v zrak? Bomo mi kaj dodali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj bi dodali.

Dejstvo je da se enduriranje v naravi zaključuje.

Zgodilo se bo to kar je v Italiji, Avstriji... pač že nekaj časa v veljavi in spoštovano. 

Kak đir bomo delal lokalno, inkognito, drugače pa mislim da bomo resno endurirali le še v tujini.

Balkan je kar se tega tiče še vedno odprt.

V Bosni, Srbiji MNE, Romuniji...Tuniziji, Maroku... so enduraši še vedno dobrodošli.

Se bomo pač tam vozili. 

 

Ne vem kaj lahko dodamo? 

Me pa čudi da se tule ne upira uveljavitvi zakona motoristični "lobi".

Se pravi moto znamke, ki izdelujejo enduro/cros/ATV vozila.

Ne vem kdo bo še endure kupoval, če se ne bo smel vozit.

Mene poligon ne zanima, ker se voziš  v krogu.

Mene zanima adventure raziskovalni enduro. In takih nas je veliko.

Dobro bo prišel skozi tisti, ki se rad vozi na progah.

Ker ti bodo še vedno imeli kje voziti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristični lobi :lol1:vse znamke izdelujejo navedene modele,no skor in boli jih ku...... kaj naši vrli politiki pišejo v naše zakone. A ti povem še zakaj......ker smo mali in pri nas prodajo ravno toliko kot v neki indijski vasi. Za ostale države ,ki imajo pa velik trg je pa po svoje poskrbljeno tako z pistami kot z odseki gozdov ,kjer je dovoljeno enduriranje!

Upam ,da me ne boš spet označil za škodoželjnega in ne vem še kakšnega kot nekje kjer sem opozarjal na nepravilnosti ^_^

 

lp :kmet:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo enduraši tut začel tablce skrivat...kot asfaltni divjaki !

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma je pa žalostno, da se take zadeve sprejemajo kar tako, brez najmanjše možnosti, da bi bilo drugače, kot je pri najbolj zadrgnjenih deželah. V bistvu vlade sploh ne potrebujemo. Samo enega dobrega prevajalca, pa kontrolorje - inkasante.

Tudi to je ena od tistih drobnih stvari, ki bi naš voz pomagala vleči iz govna. Dvomim, da ga bodo veliki projekti ala šesti blok.

Zainteresirane javnosti ( tu mislim tudi nas), pa zelo verjetno nihče ne bo poslušal. Res pa mi ni znano, da je kdo že poizkusil. Že mi med seboj se ne moremo zediniti. Vsak bi dovolil le tisto, kar sam počne. Tisto je ziher v redu. Vse drugo pa prepovedal.

Slovenija, pa bi morala izkoristiti vse svoje resorse, pa naj izgledajo še tako bogi. Tudi ta enduro bi lahko prinesel kak euro v kakšno zahojeno vas in pomagal preživeti domorodcem, ki ne vejo več kako naprej.

  Vse, kar so dosedanje generacije tu živečih ljudi ohranile za zanamce pa sedaj ne zaupajo več nam. Mi bi nam zaupano dediščino zagonili v najkrajšem času. Oni pa bodo ohranili zadeve najbolje. Se že vidi na posnetku, kakšno nepopravljivo škodo delate v naravi.

Pa je lepo povedal en pameten človek: Krivi smo mi, ki smo dopustili...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nekaj pametnih se je pa vseen nabralo:

 

Naj sprejmejo ta zakon, če že morejo.

 

Vendar bi obenem:

-morali uvesti eko vinjete za katero bi bil jaz pripravljen plačat 50-70€.

-s to vinjeto bi bila še vedno dovoljena vožnja po makadamih in gozdnih cestah (cestah in ne vlakah).

-vožnja bi bila dovoljena samo za registrirane motorje. 

-ta motor bi moral imeti original izpuh, ki ima glasnost pod dovoljeno mejo dB.

-ta motor bi moral imeti gume, ki so dovoljene za cestno rabo in ne hard core cross štoflarc, tako bi se manj škode naredilo tudi po teh makadamih. 

 

Tako bi država še vedno služila s kaznimi od prekrškarjev in še vedno bi veliko endurašev kupilo vinjeto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je meni bedarija. Cesta je cesta, pa naj bo gozdna ali ne. Vožnja po cesti je malo težko poseganje v naravo (posegali so, ko so delali cesto) .

Gume, izpuhe ipd. tako ali tako določa zakon (ne razumem kaj naj bi tukaj še komplicirali) .

Nažalost sicer ne bo tako, ker najlažje je vse prepovedati, ampak brez vseh problemov bi lahko dovolili vožnjo (vožnjo, ne pa izživljanje) na vseh cestah oz. "degradiranih" zemljiščih (tudi vlake, ker so daleč od nedotaknjene narave) in se dejansko ukvarjali s "problemi" (vožnjo izven zgoraj omenjenih) .

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neumnost ja če bodo prepovedal vožnjo po makedamu ali vlakah ki so jih zrili z gozdnimi stroji!!!

Sem pa za prepoved krampanja po gozdu ki nima vlak in cest ali pa ima urejene peš poti!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... glede na to da so se predstavniki kolesarskih organizacij dobili na sestanku z Ministrom Židanom in dosegli umik kolesarstvo v naravi, se sprašujem ali ni nobene organizacije v Sloveniji, ki predstavlja motorizem in bi zagovarjala oz. borila proti nesmslom, ki jih država želi uvesti v našo škodo. 

 

http://www.mko.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/article//7103/251b54a4747f3b5d1844030350452599/

 

LP Boris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni, ker tistih, ki jih to dejansko prizadene je le peščica. "Hard endurašev" ceste ne zanimajo (in nimajo niti teoretičnih možnosti za legalizacijo česa drugega, kar jih zanima) , večina "endur" nikoli ne vidi niti makadama, Peščica tistih, ki ostanemo in si vožnjo po slabih (brezpotje ni ravno prava beseda) cestah, predstavljamo kot "turistično" (avanturistično, bi bila malo prekrepka beseda) odkrivanje zapuščenih, "pozabljenih" predelov, pa je enostavno premalo in praktično nemogoče organizirati, ker vsi "lovimo" neko sivo področje med tem kaj sploh lahko in kaj ne smemo, pa nihče noče izdati svojega "peskovnika" , ker potem še tega ne bo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, 

 

Sicer pa ne vidim nikjer v osnutku, da bi bilo prepovedno se vozitii po gozdnih cestah..razen če imaš gosenice.

 

24. b člen

(vožnja v gozdnem prostoru)

 

(1) Ne glede na določbo prvega odstavka prejšnjega člena je v gozdnem prostoru na gozdnih cestah dovoljeno voziti, ustaviti, parkirati in voziti se v skupini z vozili na motorni pogon, razen z vozili na gosenicah.

 

(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka je na gozdnih cestah dovoljeno voziti, ustaviti in parkirati tudi vozila na motorni pogon na gosenicah, vendar le na gozdnem cestnem omrežju, ki ga določi lokalna skupnost s splošnim aktom, če to ne ogroža ekosistemov, naravnih vrednot ali krajine.

 

Res pa je da vlaka ne spada pod kategorijo gozdnih ceste. Se pravi se lahko mirne volje vozim po gozdnih cestah in makadamih, ki imajo označeno "gozdna cesta vožnja na lastno odgovornost".

 

Ali pravilno razumem ali sem kaj spregledal?

 

Boris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi se kregate zaradi vožnje v hosti, hehehe, v naši gnili skroumpirani državi ne dovoljo gradit vetrnih elektraren to je bolj neumno, cela evropa se nam REŽI :headbang:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi vsi pa to pridno podpiramo z davkoplacevalskim denarjem!!! Vsi na ceste z bagri pa skozi parlament cez vhodna vrata!! Ampak pri nas tega nikoli nebo, ker smo pac vsi nevoscljivi! Se opravicujem za off topic!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vse gre v kurac,ker nekateri gledajo samo na svojo pizdo in poznanstva . Ko pa bi se morali vstati za pravico pa potegnejo z pizdami.....no zdej pa brište,boli me kurac :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... večina "endur" nikoli ne vidi niti makadama, Peščica tistih, ki ostanemo in si vožnjo po slabih (brezpotje ni ravno prava beseda) cestah, predstavljamo kot "turistično" (avanturistično, bi bila malo prekrepka beseda) odkrivanje zapuščenih, "pozabljenih" predelov, pa je enostavno premalo...

 

Tak lep sončen dan je bil danes...škoda da bi šel v nič:

SPM_A0247.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi se kregate zaradi vožnje v hosti, hehehe, v naši gnili skroumpirani državi ne dovoljo gradit vetrnih elektraren to je bolj neumno, cela evropa se nam REŽI :headbang:

 

EU se nam reži, ker hočejo naši bukseljni graditi vetrnico na edinemu še nerazjebanemu področju na Krasu (Volovja reber). Take objekte v EU dopuščajo ob že zgrajenih prometnicah. Z Volovjo rebrijo pa bi radi služili vsi od občine, lastnikov parcel, gradbenikov in ostalih prisklednikov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem!

 

Sem nov na tem forumu, v motociklizmu pa nasplošno že kako leto in pol, kar ni ravno veliko :D

Moj prvi motor je Yamaha fz6n.....,vem da to ne spada sem :)

 

Moram povedati da sem pravkar prebral tole temo od začetka do konca in vedno bol me vleče nakup enduro motocikla, da lahko iz asfalta zapeljem še kam na stran,...sem tudi sam velik ljubitelj narave in lepih razgledov,...kamor pa z fazerko nekako ne gre :)

 

Ker vidim da imate nekateri več kot dovolj izkušenj z endurami bi vas prosil za čimveč nasvetov, torej:

 

Kater motor bi bil primeren za vožnjo pretežno po makedamu in seveda asfalt, da prideš do makedama hkrati mu pa prevelikih preglavic nebi delalo tudi kakšno brezpotje bol na izi. Nisem glih pristaš hudih extremov, sem bol v mejah normale.

 

Ker sem seveda finančno omejen sem nekako v ožji izbor postavil Hondo transalp 650 letnik nekje 2002, in pa kawasaki kle 500 letnik nekje od 2003 do 2005, enostavneje povedano cene nekje do 2500€ in kar mi je bilo všeč. Sprejmem tudi kakršne koli druge zanimive predloge.

 

Motor bi obu v ene čim bol terenske gume ki so predvsem dobre za teren, za divjanje po asfaltu tega motorja ne potrebujem,...

 

Se pravi rad bi da je motor kolikor toliko zanesljiv, predvsem da ne grem s strahom prevozit npr. tiste malo bolj oddaljene hrvaške otoke oz. (ljubitelj morja pač) podobne destinacije. Večinoma pa verjetno po slo. Od časa do časa bo tudi kak lažji sopotnik prisoten :) 

 

Nevem koliko je pomembno pri vaših nasvetih v višino merim dobrih 190cm v širino pa cca 120kg (vem vem too much haha)

 

Že vnaprej se vam za nasvete zahvaljujem in upam da se srečamo na kakšnem moto dogodku:)

 

Obilo zanimivih in varnih kilometrov želim!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!