Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 2, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 2, 2014 Del trase teda dneva... Za občutek koliko je tu jezer na kupu... Liqeni pomeni jezero. Pips, hajoktejn, sndposa in 20 others 23
Ni3ous Objavljeno September 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2014 Ko smo že pri datotekah, lahko gpx datoteke morebiti kam naložiš in deliš z ostalimi, to so zelo koristne zadeve. Pa tudi sicer se da marsikaj videti iz .gpx, naklon, brzina itd. Tu gor http://www.zippyshare.com/ naložiš do 200Mb gratis, .zararaj in naloži. Prilagam še .gpx file rute, če se bo še kdo klatil tod okoli. GPX file: http://www64.zippyshare.com/v/88443321/file.html Snečer, raza in MiNa 3
Ni3ous Objavljeno September 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Tole je pa višinski profil dela trase čez planino z jezeri... Tega dela: Popravljeno September 4, 2014. Popravil Ni3ous AJ, zupi, MiNa in 4 others 7
boych Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Če pa to ni offroad pornografija pol pa ne vem no ... vsaka vam čast pubeci. aders, Eir, zupi in 3 others 6
Whiskey Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 @Ni3ous: ja, Lure Lakes je najbolj zahtevna trasa v Albaniji. Lani prijatelj ni mogel preko s Toyoto. Razmočen teren in ponekod kolesnice globoke do metra, so jih ustavili. Dobr ste tole furali. gsxf750 1
miklavc Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Kolk kilometrov pa lahko narediš na 1 tank na tenerejki pri taki vožnji?? Drugače pa potopis
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 4, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 4, 2014 Tnx folks. Miklavc, Tenerejka pije med 5 in 6 L, tank ima 23 L. Ok, da nadaljujemo z zgodbo... .. Ko smo zapustili planoto Lure, smo se začeli spuščati... https://www.youtube.com/watch?v=LXyOG1vX-QE&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Ti pašniki so bili zanimivi. Ograjo naredijo iz vej, ki jih zlagajo ene zraven druge. Nič ne kupijo, ampak uporabijo kar se najde v okolici. Ustavili smo se pri teh pašnikih in zunaj so bili domačini. Z zanimanjem smo opazovali eden drugega. . Medtem je rok znova opazil predrto gumo in se je lotil zelo poznanega opravila Domačii so ravno natovarjali svoje osle in male konje, da se odpravijo više v planino napravljat les. V teh kolibah živijo čez poletje. Temu se reče minimalistično opremljanje. Med sabo nismo mogli govoriti. Albanščina je tolk drugačna, da se nič ne razume. Vseeno pa smo se nakako sporazummevali z izrazi, kretnjami, rokami... Ko sem opazil tega tipa z polno municije okol pasu, sem pomislil da mora potem biti nekje tut kaka puška. Z rokami sem nakazal puško in naj mi jo da in preden se zavem, smo že streljali z šibrovko. Puška je bila precej močnejša, kot sem bil pripravljen, saj ponavad streljam samo z zračno. https://www.youtube.com/watch?v=cbWsI5N2TlM&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Zadetek v polno. HyperJack, Kmet2, sayo in 11 others 14
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 4, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Medtem ko smo se takole družili, je Rok flikal, Nacho in Mitja pa sta malo pregledovala motorje in odkrila še eno napako, tokrat na Mitjatovi zavorni čeljusti. Preobremenitve in vibracije so povzročile, da je pobralo navoj na vijaku vpetja čeljusti na nosilec in skoraj je vse skupaj odpadlo, zavorne ploščice pa so dobile tolk lufta, da so kar padale ven, zaradi obrabe aluminija v ležišču čeljusti. Ne bi se rad na polno pripeljal v ovinek tik ob prepadu, ko se razpade celotna prednja zavora, medtem, ko bi rad zabremzal na polno. Mitja je resno razmišljal o menjavi vozila Te napake ni bilo možno popraviti na terenu, zato smo za slilo sestavili, da bi vsaj končali dan. Tehnične težave so se v teh dneh neprestane vožnje po makadamih in brezpotjih kar nabrale. BMW je predčasno zaključil trip, ker je bila taka vožnja, po tem terenu prehuda za tako narejen motor. Pri Hondi je bil potreben temeljit pregled zadnjega vzmetenja, imeli smo razpadajoči dve zavorni čeljusti, zmanjkovalo nam je flik, vezic in ducttape-a, poleg tega pa že dva dni nismo našli nobenega goriva. Morali smo spremeniti kurs. Odhajamo proti najbližjemu mestu, da poservisiramo motorje. Tokrat pa zares in ne tko kt v Elbasanu, ko smo šli samo na pir. Najbližje mesto je bilo v tem trenutku Peshkopi. Zopet se je karavana pomaknila naprej, vendar ne proti severu, ampak proti mestu Peshkopi. https://www.youtube.com/watch?v=Z2XfPYhH9Uw&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Nekje vmes je tale avto končal v jarku ZAto smo se ustavil in mu pomagali ven iz kanala. Že blizu Peshkopi-ja. Separator za pesek. Jaz sem imel motor že 93 km na rezervi, ko je Maticu tule zmanjkalo goriva. S prstom kažem koliko je falilo do bencinske. Ker je bilo precej v klanec, ga je Rok kar pošlepal, da nismo prerivali motorja. Vsi smo našim motorjem privoščili težko prislužen poln tank bencina. Do večera smo prispeli v Peshkopi. Našli smo super lep, nov, spedenan hotel za 15€, z vključenim zajtrkom, pranjem naše blatne opreme in osebnim prevajalcem, ki bo šel naslednji dan z nami po mestu poiskat potrebne mehanične mojstre, da popravimo okvare na motorjih. Tule smo fino povečerjali in šli kmalu spat, da se jutri resno lotimo porihtat motorje. Popravljeno September 4, 2014. Popravil Ni3ous TakeALookAround, Eir, Kmet2 in 16 others 19
hajoktejn Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Na zadnji fotki je kr čutit zaskrbljenost ...
Ni3ous Objavljeno September 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2014 He, he, zdej ko si tko napisal in sem pogledal sliko še 1x, pa res tko zgleda. Samo daleč od tega. Nismo bili zaskrbljeni, le trenutek slikanja je ujet, ko smo ravno dobili vsak svoj krožnik in smo navalili. Pač nimamo boljše slike. Drugače smo se pa ravno pred kratkim na kavi pogovarjali, da smo kar prava ekipa, ker kljub vsemu, nismo bili na tem potovanju nikoli slabe volje, ali pa da bi bili sitni ipd, čeprav je bilo veliko problemov za reševat in je cel tovrsten trip en kup enega prilagajanja, usklajevanja, dogovarjanja. Kje bomo zdej tankal, našli vodo, kje bo dobro za prespat, kam sedaj,... ob takem nenehnem dogovarjanju in da se v 14 dneh ne naveličamo en drugega, pa kej spičimo.... Kaj takega 5-6 žensk ne zdrži niti za podaljšan vikend, pa da si ne bi v lase skočile. Sem vesel da smo bili ves čas res zelo easy going. gsxf750, MiNa, hajoktejn in 5 others 8
pajkica Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 dober da obstajajo miti o ženskah drgač zdej ne bi mel kej za primerjat :grim
sayo Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Men se zdi da si boste mogl za take podvige počas kake specijalke umislt
SF Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Ma kaj so vaši motorji iz kartona, da se tako lomijo??? Hehehe
hajoktejn Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Men se zdi da si boste mogl za take podvige počas kake specijalke umislt problem specialk je v dosegu in servisnih intervalih, da udobja na daljšem tranzitu ne omenjam, pa prešvoh okvirja za prtljago, pa še kej verjetno.
Kmet2 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Prov rad bi vidu enkrat kakšen KTM1190ADV al pa GSA 1200ADV po takšnem terenu. Mislim da bi domov v ruzaku prnesu sam belanco,drugo bi vse na trasi ostal cikadina, gsxf750, TakeALookAround in 1 other 4
Whiskey Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) @Kmet, vse tele trase se da komot spelat, samo čez Lure Lakes bi bilo verjetno treba obračat. Ostalo ni tako težko kot zgleda. Rabiš samo ustrezne gume in malo vaje .) No, pozabil sem še tisto po river bedu med Corovode in Gramshem okoli gore Tomori. Popravljeno September 5, 2014. Popravil Whiskey gsxf750, Kmet2 in Snečer 3
franc Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Prov rad bi vidu enkrat kakšen KTM1190ADV al pa GSA 1200ADV po takšnem terenu. Mislim da bi domov v ruzaku prnesu sam belanco,drugo bi vse na trasi ostal Da ne boš mislil da se ne da: http://www.motostrail.com/vb2011/threads/27832-Euskadi-Siberia/page36 Tole je sicer še 990 ampak "nič bat" bo "pacient" kaj takega izvedel tudi na 1190. lp Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Ja fantje vse se da!Samo Franc, imel oba KTM in ti povem da je 990 veliko bolj naravnan na takšen teren kot 1190. samo primer okvare ki so jo imeli fantje na inštalaciji bi takšen trip hitro zaključil z 1190 saj ima Can-bus instalacijo in bi hitr računalnik zablokiral motor,pa še bi lohk našteval. Nazadnje sem v Črni gori rinil na offroad po enem strmem hribu,seveda za to nisem bil primerno obut pa sem se trikrat ulegu,ko sem tretjič motor pobral iz tal sem bil že tok zmatran ko da sem maraton pretekel,sej se da sam moraš bit tudi psihofizično kar dober pripravljen .Si pa ne zamišljam take trase z svojim 1190 in mojimi offroad izkušnjami :grrr Je pa še finančna plat tega vica.Lahko promovirajo takšne potovalne krave za offroad samo kdo pa gre na brezpotja z 20k€ vrednim motorjem.Kakšen bogatašek ali pa dobro sponzoriran projekt,jaz definitivno ne,si rajši kupim nekaj za 3k€ pa mečem po tleh in nabiram izkušnje,če me izkušnje prej ne ubijejo Fantje lepo vas je brat in spremljat,res prima potopis opremljen z veliko foto materiala Zdej pa ne spat pa hitr pisat pa slike limat TakeALookAround, Pips, gsxf750 in 2 others 5
corser Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 ..... Drugače smo se pa ravno pred kratkim na kavi pogovarjali, da smo kar prava ekipa, ker kljub vsemu, nismo bili na tem potovanju nikoli slabe volje, ali pa da bi bili sitni ipd, čeprav je bilo veliko problemov za reševat in je cel tovrsten trip en kup enega prilagajanja, usklajevanja, dogovarjanja. Kje bomo zdej tankal, našli vodo, kje bo dobro za prespat, kam sedaj,... ob takem nenehnem dogovarjanju in da se v 14 dneh ne naveličamo en drugega, pa kej spičimo.... Kaj takega 5-6 žensk ne zdrži niti za podaljšan vikend, pa da si ne bi v lase skočile. Sem vesel da smo bili ves čas res zelo easy going. to je pomoje najbolj vredno ali pa vsaj tolk kot nepoflikane zračnice ^_^ gsxf750 1
Snečer Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Ja fantje vse se da!Samo Franc, imel oba KTM in ti povem da je 990 veliko bolj naravnan na takšen teren kot 1190. samo primer okvare ki so jo imeli fantje na inštalaciji bi takšen trip hitro zaključil z 1190 saj ima Can-bus instalacijo in bi hitr računalnik zablokiral motor,pa še bi lohk našteval. Nazadnje sem v Črni gori rinil na offroad po enem strmem hribu,seveda za to nisem bil primerno obut pa sem se trikrat ulegu,ko sem tretjič motor pobral iz tal sem bil že tok zmatran ko da sem maraton pretekel,sej se da sam moraš bit tudi psihofizično kar dober pripravljen .Si pa ne zamišljam take trase z svojim 1190 in mojimi offroad izkušnjami :grrr Je pa še finančna plat tega vica.Lahko promovirajo takšne potovalne krave za offroad samo kdo pa gre na brezpotja z 20k€ vrednim motorjem.Kakšen bogatašek ali pa dobro sponzoriran projekt,jaz definitivno ne,si rajši kupim nekaj za 3k€ pa mečem po tleh in nabiram izkušnje,če me izkušnje prej ne ubijejo Fantje lepo vas je brat in spremljat,res prima potopis opremljen z veliko foto materiala Zdej pa ne spat pa hitr pisat pa slike limat Ker tile motorji niso za offroad, si pač nabaviš cestno enduro, nova bemfla je takšna. Kot so napisali. Za po makadamu gre vsak z nekimi "normalnimi" gumami, po slabšem makadamu z malo boljšimi, po brezpotjih pa je tema. Pač lepo normalno se pelješ, 1., 2., pa ne bo flikanja ipd. zadev. Je tak Whiskey@? (žebelj je pač druga zgodba Sicer pa res krasen potopis, zanimiv, edino fotke živali, ki je šla na pečenje, mi niso bile všeč.
Bambi61 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Prov rad bi vidu enkrat kakšen KTM1190ADV al pa GSA 1200ADV po takšnem terenu. Mislim da bi domov v ruzaku prnesu sam belanco,drugo bi vse na trasi ostal Mislim da se hudo motiš!Kar se tiče KTM seveda :grim
Bambi61 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Da ne boš mislil da se ne da: http://www.motostrail.com/vb2011/threads/27832-Euskadi-Siberia/page36 Tole je sicer še 990 ampak "nič bat" bo "pacient" kaj takega izvedel tudi na 1190. lp Skoraj ista tura kot sem bil jaz, samo da sem na Bajkalu obrnil proti SLO!
mato295 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Ker itak že vseskozi smetimo med opisom, me pa res zanima, kater motor bi bil optimum za takšno pot?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se