corser Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Ker itak že vseskozi smetimo med opisom, me pa res zanima, kater motor bi bil optimum za takšno pot? KTM 525 (530) EXC (malo predelan:)
Whiskey Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Mislim da se hudo motiš!Kar se tiče KTM seveda :grim Bambi, pa ne stokaj spet okol Ktm, č' ti je Bimer tm v Iranu zaružil. Fantje so mel zgleda nekam velik defektov (čas flikanja vs. brzina), pa tud nero(e)dno servisirana enosledna vozila. Nočem pacat teme, pa se opravičujem.
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 6, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 6, 2014 (popravljeno) Peshkopi: Preden se je zjutraj sonce dvignilo iznad hribov, sem bil že buden. Toplo jutro je bilo in očitno bo to še en vroč dan v Albaniji. Jutranji pogled proti hribom iz hotelskega balkona. Po zajtrku nas je prevajalec že čakal, da se odpravimo po mestu do mehaničnih mojstrov. Med drugim smo morali najti tudi varilca aluminija. Najprej smo šli oprat blato iz motorjev. TAko laho zares pregledaš motor in ga potem šraufaš. Nato smo šli do mojstra mehanika v delavnico, kjer je bilo potrebno orodje za naša popravila. Vsak se je lotil svojih del na motorju, odvisno od tega, kaj je bilo za ponarediti. NA eni tenerejki je bilo potrebno zamenjati kolesni ležaj spredaj, čeprav je bil vstavljen nov 3 kkm pred odhodom v Albanijo. Jaz sem imel po kamniti poti preko nacionalnega parka Lure en večji padec pri 60 kmh in sem s kolenom zadel masko in vizir, zato je počil nosilec maske in je začelo vse vibrirat. Z malo žice sem popravil nosilec v 5 minutah. Mitja je moral popraviti sprednjo zavorno čeljust. Za to popravilo sta z mehanikom naredila nov vijak, vrezala nove navoje na vijak in v zavorno čeljust, ter naredila železno pušo z navojem, da je bilo vse močneje narejeno kot original, ter vse zalimala z lepilom za navoje. Potem je moral najti še varilca za aluminij, da mu je nanesel material na pobrabljeno mesto na ležišče zavorne ploščice, potem pa se je s pilo igral in naredil novo ležišče, tako da so ploščice spet mirovale na svojeem mestu in ni bilo nevarnosti, da padejo ven. "Urarsko" delo na zavorni čeljusti. GAraža je bila že polna, pa je Nacho šraufal kar pred garažo. Zamenjal je zavorne ploščice in nastavil verigo. Maatic je moral pregledati zadnji amortizer, da se mu ne bi spet razšraufal nekje na terenu... za pregled je moral dvigniti zadek motorja in je za to uporabil pneumatsko dvigalko. Podstavil jo je pod motor in se obrnil proti steni, da bi jo priklopil na dovod zraka. Vendar ker smo bili v tuji garaži in upravljali z nepoznanim orodjem.... Matic je priklopil dvigalko na cev in preden se je zavedel kaj se dogaja, je bilo že prepozno. Vendtil na dvigalki je bil do konca odprt in je v trenutku motor privzdignila do višine, ko se je motor prekucnil, in ker je bil parkiran ravno ob kanalu, je treščil z vso silo na dno kanala. Kir dizaster! Popravljeno September 6, 2014. Popravil Ni3ous matija1234, kp-kp, Eir in 15 others 18
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 6, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 6, 2014 (popravljeno) Čez čas smo spravili motor iz kanala. In res je zgledalo, kot da je tole konec poti za Hondo in Matica. Prepričan sem bil, da so zlomljene ali vsaj zvite prednje vilice. In Matic je ravno vložil 600-700€ v predelavo in obnovitev celotnega prednjega konca preden smo šli v Albanijo. Sprednji konec je bil kar precej razsut in vse je bilo pokrivljeno. Jasno da je tule dvignilo pokrov Maticu.... Odšel je v prvi kafil in naročil en hobuk kofeta in skadil šteko tobaka.... V tem trenutki je rabil nekaj časa zase... Čez kako uro se je vrnil povsem skuliran in začel pregledovat škodo in počasi rihtat okoli motorja, da bi ga spravil v vozno stanje. Začel je z ravnanjem balance, popravilom vizirja z duct tape-om, ravnanjem pokrivljenih nosilcev maske... https://www.youtube.com/watch?v=-YTo6lazeZk&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Potem je začel rihrat še zadnji amortizer. https://www.youtube.com/watch?v=JkwTC2vQPfM Ker je imel zdrobljeno luč, parabo in vse skupaj, ni bilo variante, da bi jo usposobili, vendar brez luči bi že šlo. Počasi sem dobival upanje, da bo Matic nadaljeval pot z nami. Medtem ko so eni še delali okoli motorjev, smo šli drugi po mestu, da nabavimo potrebne ostale zaloge ... Šli smo še poflikat gume k mojstru in nabavit flike za na teren. https://www.youtube.com/watch?v=pgC37RxJkaI&feature=youtu.be Mitja si je našel še čas za frizerja, medtem pa so lokalci čekiral motor. Se je uredil za slikanje z domačinkami Po kosilu smo imeli že vsi zopet porihtane motorje, zato smo se odločili, da zapustimo Peshkopi, ter kar nadaljujemo pot proti Bajram Currij-ju. Tako ali tako je do tja 80% asvalta, hitro bomo napredovali in nima it kaj narobe. Nekje na poti smo naleteli na tale nesrečno polomljen motor. . Sledilo je še več lepega asvalta in super ovinkov. Huda cesta za cestakarje. https://www.youtube.com/watch?v=ph3ACdcQJ2w&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Vendar smo moral še mal flikat ta dan. Spet povožen cvek. Imel smo še kako uro do Bajram Curri-ja in pomalo se je že začelo mračiti.. Matic je nataknil svojo čelno lučko na motor, da bi bil vsaj malo opazen na cesti. Kasneje smo vozili tako, da je eden ves čas vozil pred njim in eden za njim, da je bil viden in da je kaj videl, ko se je zmračilo. V Bajram Curri smo prispeli po temi. Najprej smo šli na 2 pira, potem pa našli en povprečen hotel za 10€. Jutrišnja destinacija pa je dolina Valbone. Popravljeno September 6, 2014. Popravil Ni3ous MiNa, DXR16, HyperJack in 22 others 25
BRANE Objavljeno September 6, 2014 Opozori Objavljeno September 6, 2014 Ni3ous,eno vprašanje: Ali si kaj gledal če paše na tenere amortizer od yz yamahe, mogoče celotna nihajka z vagami? Drugače, fantje: svaka čast
Popularna objava hajoktejn Objavljeno September 6, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 6, 2014 Tih deževen dan? NAČO, gsxf750, DXR16 in 10 others 13
Ni3ous Objavljeno September 7, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2014 Ni3ous,eno vprašanje: Ali si kaj gledal če paše na tenere amortizer od yz yamahe, mogoče celotna nihajka z vagami? Drugače, fantje: svaka čast Nisem še ugotovil, sem pa tudi o tem razmišljal, vendar četudi dobim rabljen amortizer za 200€, bi ga moral poservisirat (100€) in zakotovo kupiti tršo vzmet, da bi ulovil razliko v teži motorja. (100-150€), tako pridem na cca 450€, mogoče raje dodam še kakih 150€ in imam novega. gsxf750, Kmet2 in celjan89 3
biker77 Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 Ko z veseljem spremljam tole temo mi na pamet pade Suzuki DRZ 400. Ce bi se dalo kak večji rezervoar dat gor..
miklavc Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 Za drz-ja obstajajo večji tanki, tukaj je en primer: http://www.zenoverland.com/fuel_storage/CRK-DRZ-001.html Drugače pa jih obstaja še več, še posebej na drugi strani luže.
Scarabeo 500 Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 I ja bih tata. Tudi jaz sem danes prevozil kar nekaj lepega makadama s svojo kravico. Nimam znanja za malo bolj hard varijanto, želja pa je. Super je tole, kar ste izvedli. Scarabeo
hajoktejn Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 (popravljeno) Ko z veseljem spremljam tole temo mi na pamet pade Suzuki DRZ 400. Ce bi se dalo kak večji rezervoar dat gor..Na drzju bi umrl na AC od Šibenika do LJ Dej Ni3ous naprej, viš da že nabijamo Popravljeno September 7, 2014. Popravil hajoktejn AJ, gsxf750, Kmet2 in 1 other 4
sayo Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 Tole bi z malo predelave idealen in ne tako zahteven moped za vaše podvige, samo jo je težko pri nas dobit gsxf750 1
kp-kp Objavljeno September 7, 2014 Opozori Objavljeno September 7, 2014 Ko z veseljem spremljam tole temo mi na pamet pade Suzuki DRZ 400. Ce bi se dalo kak večji rezervoar dat gor.. Madžar, prevozil vse po cesti do Gibraltarja in nato še klatil po Maroku, Zahodni Sahari, itd... Pravi, da je bivši državni prvak v motokrosu in da mu DRZ še najbolje leži za takšne poti... DXR16, gsxf750 in Kmet2 3
Popularna objava AJ Objavljeno September 7, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 7, 2014 Preden dočakamo nadaljevanje, še nekaj z moje wannabe enduro fure Start ob sončnem vzhodu Nekje približno po poteh Bendura To poznamo Slabo pripravljen na pot s slabo navigacijo, zaglavil nekje okoli Risnjaka Popoldne je začelo še deževati Ko je odpovedal še master cilinder sklopke in spustil dovolj olja, da sem ostal brez sklopke, sem po AC krenil nazaj proti štajerski. Dnevni izkupiček 715km, od tega okoli 180km po neasfaltiranih površinah gsxf750, Ni3ous, DXR16 in 8 others 11
Ni3ous Objavljeno September 8, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2014 Uau, huda fura, kilometrov si pa tut naklepal celo goro, glede na to kolk km si imel še terena. Nadaljevanje sledi, vendar rabim čas za to. Preden izberem slike iz 5ih različnih fotičev, jih kronološko približno uredim, uploadam to traja. Šele pol se začne objavo pisat... pa porabim več časa kot zgleda... Pips, MiNa, jami65 in 1 other 4
franc Objavljeno September 8, 2014 Opozori Objavljeno September 8, 2014 Ker itak že vseskozi smetimo med opisom, me pa res zanima, kater motor bi bil optimum za takšno pot? Od serijskih KTM 690 (kaj drugega, v kategoriji "allrounderjev" na tem nivoju, trenutno ne delajo) . Če pa hočeš predelovat, pa kar ti je všeč. lp miklavc 1
FreeBird Objavljeno September 8, 2014 Opozori Objavljeno September 8, 2014 Od serijskih KTM 690 (kaj drugega, v kategoriji "allrounderjev" na tem nivoju, trenutno ne delajo) . Če pa hočeš predelovat, pa kar ti je všeč. lp Kaj pa Husqvarna TR 650 TERRA ?
hajoktejn Objavljeno September 8, 2014 Opozori Objavljeno September 8, 2014 Kaj pa Husqvarna TR 650 TERRA ? Neprimerljivo. Huska je buđetpack, KTM pa ma vrhunske komponente. franc, Kmet2 in miklavc 3
franc Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 No pa če že smetimo (ko čakamo na kaj boljšega) : http://www.motorcyclistonline.com/reviews/husqvarna-tr650-terra-vs-kawasaki-klr650-vs-ktm-690-enduro-r-singles-club lp
FreeBird Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Neprimerljivo. Huska je buđetpack, KTM pa ma vrhunske komponente. Glede na to da je ktm dražji za več kot 3000 € in imaš toliko rezerve za predelave , potem bi rekel, da bi bil lahko primerljiv...... Lp. B
biker77 Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Kaj je pa po vasih izkusnjah najbolj vzdrzljiva zadevca?
hajoktejn Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 (popravljeno) Kaj je pa po vasih izkusnjah najbolj vzdrzljiva zadevca? Glede na to da @NAČO in @Nitrous precej orata po terenu, bi rekel da je tenere 660 z izboljšavami kar zdržljiva. Sicer pa "mama" africa twin velja za neuničljivo, pa kakšna XR, pa KLR 650, pa še kej starga ... Med drugim tud elefant Popravljeno September 9, 2014. Popravil hajoktejn miklavc 1
biker77 Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Hoces rect da dam kockaste gume gor in gasa v prvi blat? Hmm..
maus Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 jp.. sam k boš težko najdu blat, ker že doug časa ni padalo
franc Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Glede na to da je ktm dražji za več kot 3000 € in imaš toliko rezerve za predelave , potem bi rekel, da bi bil lahko primerljiv...... Lp. B Samo je še vedno skoraj 50 kg težja. Pa tudi teh 3000€ hitro zgine (nov spredni del, pa nov zadnji del, pa še par malenkosti) . Za malo bolj soft potrebe pa je verjetno "best buy" . lp Fritz in hajoktejn 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se